Het doseren bij G is gewoon crusiaal. En je moet niet lopen b**chen dat je het niet vet vind als je met dopjes drinken begint te werken. Neem een spuit die op de 10e ml nauwekeurig kan meten dan zit je altijd goed.
Voor mezelf (80 kg): 4,5 ml normaal voor goede dosis, 4 als ik het wat chill wil hebben en 5 als ik wat wauzer wil zijn.
In combinatie met xtc, eerst zorgen dat de pil lekker hangt en je goed in de flow zit (niet meteen als hij er in hakt dus maar even daarna); 6 a 6,5 ml. Dus ongeveer 1,5 maal je normale dosis. Als je dat precies meet en dan krijg je een rush zoals nooit tevoren. Meeste mensen beginnen met een te lage dosis en gaan dan vervolgens elke 10 minuten een paar ml bij nemen waardoor ze ineens als een zombi half slapend er bij lopen.
Ik vind ook dat het effect van G het lekkerste is als die eerste dosis er in hakt en die perfect gedoseerd is. Bij nemen is zeker relaxed en geeft ook een lekkere flow, maar toch is het vele malen beter als die 1e dosis perfect is.
En ga gewoon niet lopen klooien met het spul. Je kan in principe de combi met alcohol aan gaan als je ERVAREN bent en je hoofd er bij houdt. Maar ik zou het zelf nooit doen als ik ga stappen ofzo. Heb wel eens na het stappen wat G genomen terwijl ik had gedronken, maar dan begin ik met max een halve dosis en ook zeker niet als ik dusdanig gedronken heb dat ik het al scheef heb. GHB is super lekker spul, maar niet bedoeld voor mong*len. En zelfs ervaren gebruikers die voorzichtig zijn hebben wel eens een onbedwingbaar slaapje gehad.
Je kan van G trouwens ook geen nawerkingen hebben. Het spul is na een uurtje of 6 dacht ik compleet uit je lichaam. Dus je hebt of teveel andere troep er bij genomen of iets anders aangesmeerd gekregen dan G.
Qua praterigheid denk ik dat het allemaal van de dosis af hangt. Als je hoog doseerd wordt je gewoon beetje waus en ben je misschien niet meer zo soepel met praten enzo. Maar als je op een comfortabele dosis zit wordt je over het algemeen wel praterig en handtastelijk.
Ik vind het ook erg met de combi xtc. Als je een pilletje goed voelt hangen ben je vaak beetje scheel en niet helemaal soepel in je gesprek. Je kan je moeilijk verstaanbaar maken enzo (er vanuit gaande dat je hem erg goed voelt hangen). Als je dan G er bij neemt komt er een soort relaxedheid deken over je heen en wordt ik persoonlijk erg praterig en echt extreem handtastelijk. Kan van niemand af blijven, wil iedereen knuffelen, beetje net als 1e keer x alleen vele malen beter
Ik vind sowieso X alleen niet meer echt super. Ik wordt er helemaal niet echt extrovert van, vaak heb ik weinig zin om te kletsen enzo. G zorgt ervoor dat alle scherpe puntjes van X weg vallen, het maakt het ontzetten relaxed en euphorisch. Ik zou denk ik ook practisch nooit meer X nemen zonder G.