Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ja, en daar sta je dan in de discotheek/club jezelf af te vragen waarom iedereen je aanstaart.:rolleyes:

hahaha doet me denken aan een mooi verhaal, stond een keer kort te wezen op een feest van de G, toen stond ik een beetje dom voor me uit te kijken en met m'n ene hand ondersteunde ik m'n zaakje in alle rust.

Je weet wel, zoiets;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dan zonder poespas, gewoon chill.

Komt er een chick naar me toe lopen ;

"heb je hem goed beet"? :o:roflol:

Ik; "nee kan jij hem ff een tijdje vasthouden"

echt gebeurd! drugs are ****ed up....

hahaha doet me denken aan een mooi verhaal, stond een keer kort te wezen op een feest van de G, toen stond ik een beetje dom voor me uit te kijken en met m'n ene hand ondersteunde ik m'n zaakje in alle rust.

Je weet wel, zoiets;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dan zonder poespas, gewoon chill.

Komt er een chick naar me toe lopen ;

"heb je hem goed beet"? :o:roflol:

Ik; "nee kan jij hem ff een tijdje vasthouden"

echt gebeurd! drugs are ****ed up....

Hahahaha :roflol:

Nice nice:D

Ghb moet je leren gebruiken...

Dan nog, heb het zo vaak gehad maar wat Loo en beginnerBB zeggen komt me bekend voor. En paar maten hadden hetzelfde.

Op het moment dat je effe een moment voor of in jezelf hebt en dik veel G op hebt, ga je onbewust gewoon met je hand naar die zone toe. Bij het spotten van een dame krijg je gelijk een zalig gevoel en wil je eigenlijk meteen op je doel af.

Het doseren bij G is gewoon crusiaal. En je moet niet lopen b**chen dat je het niet vet vind als je met dopjes drinken begint te werken. Neem een spuit die op de 10e ml nauwekeurig kan meten dan zit je altijd goed.

Voor mezelf (80 kg): 4,5 ml normaal voor goede dosis, 4 als ik het wat chill wil hebben en 5 als ik wat wauzer wil zijn.

In combinatie met xtc, eerst zorgen dat de pil lekker hangt en je goed in de flow zit (niet meteen als hij er in hakt dus maar even daarna); 6 a 6,5 ml. Dus ongeveer 1,5 maal je normale dosis. Als je dat precies meet en dan krijg je een rush zoals nooit tevoren. Meeste mensen beginnen met een te lage dosis en gaan dan vervolgens elke 10 minuten een paar ml bij nemen waardoor ze ineens als een zombi half slapend er bij lopen.

Ik vind ook dat het effect van G het lekkerste is als die eerste dosis er in hakt en die perfect gedoseerd is. Bij nemen is zeker relaxed en geeft ook een lekkere flow, maar toch is het vele malen beter als die 1e dosis perfect is.

En ga gewoon niet lopen klooien met het spul. Je kan in principe de combi met alcohol aan gaan als je ERVAREN bent en je hoofd er bij houdt. Maar ik zou het zelf nooit doen als ik ga stappen ofzo. Heb wel eens na het stappen wat G genomen terwijl ik had gedronken, maar dan begin ik met max een halve dosis en ook zeker niet als ik dusdanig gedronken heb dat ik het al scheef heb. GHB is super lekker spul, maar niet bedoeld voor mong*len. En zelfs ervaren gebruikers die voorzichtig zijn hebben wel eens een onbedwingbaar slaapje gehad.

Je kan van G trouwens ook geen nawerkingen hebben. Het spul is na een uurtje of 6 dacht ik compleet uit je lichaam. Dus je hebt of teveel andere troep er bij genomen of iets anders aangesmeerd gekregen dan G.

Qua praterigheid denk ik dat het allemaal van de dosis af hangt. Als je hoog doseerd wordt je gewoon beetje waus en ben je misschien niet meer zo soepel met praten enzo. Maar als je op een comfortabele dosis zit wordt je over het algemeen wel praterig en handtastelijk.

Ik vind het ook erg met de combi xtc. Als je een pilletje goed voelt hangen ben je vaak beetje scheel en niet helemaal soepel in je gesprek. Je kan je moeilijk verstaanbaar maken enzo (er vanuit gaande dat je hem erg goed voelt hangen). Als je dan G er bij neemt komt er een soort relaxedheid deken over je heen en wordt ik persoonlijk erg praterig en echt extreem handtastelijk. Kan van niemand af blijven, wil iedereen knuffelen, beetje net als 1e keer x alleen vele malen beter :)

Ik vind sowieso X alleen niet meer echt super. Ik wordt er helemaal niet echt extrovert van, vaak heb ik weinig zin om te kletsen enzo. G zorgt ervoor dat alle scherpe puntjes van X weg vallen, het maakt het ontzetten relaxed en euphorisch. Ik zou denk ik ook practisch nooit meer X nemen zonder G.

Laatst bewerkt:
Het doseren bij G is gewoon crusiaal. En je moet niet lopen b**chen dat je het niet vet vind als je met dopjes drinken begint te werken. Neem een spuit die op de 10e ml nauwekeurig kan meten dan zit je altijd goed.

Voor mezelf (80 kg): 4,5 ml normaal voor goede dosis, 4 als ik het wat chill wil hebben en 5 als ik wat wauzer wil zijn.

In combinatie met xtc, eerst zorgen dat de pil lekker hangt en je goed in de flow zit (niet meteen als hij er in hakt dus maar even daarna); 6 a 6,5 ml. Dus ongeveer 1,5 maal je normale dosis. Als je dat precies meet en dan krijg je een rush zoals nooit tevoren. Meeste mensen beginnen met een te lage dosis en gaan dan vervolgens elke 10 minuten een paar ml bij nemen waardoor ze ineens als een zombi half slapend er bij lopen.

Ik vind ook dat het effect van G het lekkerste is als die eerste dosis er in hakt en die perfect gedoseerd is. Bij nemen is zeker relaxed en geeft ook een lekkere flow, maar toch is het vele malen beter als die 1e dosis perfect is.

En ga gewoon niet lopen klooien met het spul. Je kan in principe de combi met alcohol aan gaan als je ERVAREN bent en je hoofd er bij houdt. Maar ik zou het zelf nooit doen als ik ga stappen ofzo. Heb wel eens na het stappen wat G genomen terwijl ik had gedronken, maar dan begin ik met max een halve dosis en ook zeker niet als ik dusdanig gedronken heb dat ik het al scheef heb. GHB is super lekker spul, maar niet bedoeld voor mong*len. En zelfs ervaren gebruikers die voorzichtig zijn hebben wel eens een onbedwingbaar slaapje gehad.

Me huisgenoot zit aan de gbl (goedkope ghb), hij flikkerd echt constant in slaap en zuipt er nog 10% bier bij ook :rolleyes:

Gbl is nog moeilijker doseren, persoonlijk neem ik max 2 ml, iets van 1,7 a 1,8 ofzo. Mja als je er dan bij gaat lopen zuipen enzo wordt je overmoedig en dan ga je nokkie ja. Ik vind het gewoon dom. Voor hetzelfde geld wordt je keertje wakker en ben je al je tanden uit je bek gevallen ofzo. Of je let niet goed op en gaat met je zatte ballen aan je fles lopen zuipen denkende dat het water is. Dan mag je blij zijn als je uberhaupt nog wakker wordt.

Gbl is nog moeilijker doseren, persoonlijk neem ik max 2 ml, iets van 1,7 a 1,8 ofzo. Mja als je er dan bij gaat lopen zuipen enzo wordt je overmoedig en dan ga je nokkie ja. Ik vind het gewoon dom. Voor hetzelfde geld wordt je keertje wakker en ben je al je tanden uit je bek gevallen ofzo. Of je let niet goed op en gaat met je zatte ballen aan je fles lopen zuipen denkende dat het water is. Dan mag je blij zijn als je uberhaupt nog wakker wordt.

Hij zegt ook dat je het onmogelijk ongemerkt in iemand zijn drinken kunt gooien. Omdat het zo super ranzig is, hij gebruikt theelepeltjes om te doseren. Hij is overal al in slaap gevallen :rolleyes: bij de kassa, op de fiets, op feestjes :rolleyes:

doet hier iemand btw lachgas inademe?

ik zoek een spuit maar die zijn 40 euro, k*tkrenge. fietspompje van de halfords is goedkoper maar stuk onhandiger

Ik ben eens in slaap gevallen in een supermarkt :mad: Echt te erg.. (jaren geleden)

Door de ghb slaap ik vaster en word ik 's morgens veel uitgeruster wakker. Ik gebruik het voor het eten, krijg je honger van, kan ik wat meer kip eten.
Ik gebruik het als ik uitga, ik drink niet, rook niet en geen andere drugs.

Zeg je tegen iemand dat je dagelijks ghb gebruikt bekijken ze je raar, drink je elke je pintjes bier is dat weer zeer normaal. Na mijn training, neem ik een potje ghb, een mix van endorfine en ghb maakt me hemels gelukkig.

doet hier iemand btw lachgas inademe?

ik zoek een spuit maar die zijn 40 euro, k*tkrenge. fietspompje van de halfords is goedkoper maar stuk onhandiger

Joh je koopt gewoon 1 keer een spuit van 50 euro en dan heb je dat ding voor altijd. Patronen kosten 10 euro voor 50 ofzo, kost geen drol. Ik heb vorig jaar met koninginnendag die balonnen staan verkopen voor 3 euro per stuk. Was niet aan te slepen man, ik heb er stuk of 200 verkocht en toen was mijn tas leeg, stond er nog een hele groep mensen met flappen klaar. Echte goude handel dat spul!

En natuurlijk erg lekker om zelf te doen haha :)

Laatst bewerkt:
Ik ben eens in slaap gevallen in een supermarkt :mad: Echt te erg.. (jaren geleden)

Door de ghb slaap ik vaster en word ik 's morgens veel uitgeruster wakker. Ik gebruik het voor het eten, krijg je honger van, kan ik wat meer kip eten.
Ik gebruik het als ik uitga, ik drink niet, rook niet en geen andere drugs.

Zeg je tegen iemand dat je dagelijks ghb gebruikt bekijken ze je raar, drink je elke je pintjes bier is dat weer zeer normaal. Na mijn training, neem ik een potje ghb, een mix van endorfine en ghb maakt me hemels gelukkig.

Hmmz, niet om te zeuren maar persoonlijk vind ik dagelijks gebruik van ghb toch niet zo verstandig (net zo min als dagelijks gebruik van alcohol). Ghb is wel degelijk verslavend en ik zou het persoonlijk niet vaker gebruiken dan 1x per week. Ik vind het persoonlijk gewoon niet slim om zo vaak bewustzijnveranderende middelen te gebruiken. Maar ieder zijn eigen ding, ik zou het me iig niet aanwennen want kan nog verdraaid lastig zijn om er vanaf te komen!

Ghb is een heimelijk ding
Maar als je een hoeveelheid hebt staan, doe je al snel een dopje in je drinken

Haha zeker. Maar ik zorg er gewoon voor dat ik mijn gebruik beperk. Het spul is gewoon te lekker vooral omdat je geen kater hebt, geen nare nasleep. Gewoon relaxed en het kost ook geen kont. Wat je zelf ook zegt, vooral na een kick-ass benen training ofzo is het heerlijk. Maar ik wil gewoon niet afhankelijk raken van iets. en dat gevaar zit er zeker bij G!

Zeker met het oog op de vrije verkoop van gbl en hoe makkelijk je zelf G kan maken.

Laatst bewerkt:
Ik stel mezelf ook wetten zoals:
Niet voor 18u gebruike..
1 dag in de week niets..
zodat het hopelijk nooit niet uit de hand zal lopen

@ Maiskorrel:

Krijg je geen slaapproblemen dan? Vriend van mij nam het een tijd geleden ook vrijwel iedere dag maar kon op een gegeven moment niet meer in slaap komen. nu is ie ene maand of 2 gestopt en gaat het alweer veel beter.

Als je echt veel ghb gaat gebruiken, om de 2 uur een dosis, dan moet je blijven gebruiken om in te slapen.
Maar gebruik je een kleine dosis om bv. 16u en eentje om 20u is niets aan de hand.

Joh je koopt gewoon 1 keer een spuit van 50 euro en dan heb je dat ding voor altijd. Patronen kosten 10 euro voor 50 ofzo, kost geen drol. Ik heb vorig jaar met koninginnendag die balonnen staan verkopen voor 3 euro per stuk. Was niet aan te slepen man, ik heb er stuk of 200 verkocht en toen was mijn tas leeg, stond er nog een hele groep mensen met flappen klaar. Echte goude handel dat spul!

En natuurlijk erg lekker om zelf te doen haha :)

ja het is meer om ff klein voorraadje voor eens in de auto enzo.. maar toch maar een spuit regele dan bij blokker of marskramer..

om aan gas zelf te komen, patronen of n2o cilinders is het probleem niet

Hij zegt ook dat je het onmogelijk ongemerkt in iemand zijn drinken kunt gooien. Omdat het zo super ranzig is, hij gebruikt theelepeltjes om te doseren. Hij is overal al in slaap gevallen :rolleyes: bij de kassa, op de fiets, op feestjes :rolleyes:

:roflol::hahaha:

Maatje van mij was laatst in utrecht op een marktkraam in slaap gevallen.

Volgende ochtend werd hij gewekt door marktlui die hun handel erop wilden leggen.

Hij heeft nog geluk dat hij niet in z'n kont is gedoet of is beroofd.

Terug
Naar boven