- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Euhm, ik moet er ng aan beginnen.., I'm still fine bro thx.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je deze?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze heb ik namelijk op het moment, zijn ook aardig heftig!

Héé kerel, breng mij veilig thuis é, of het zal autosleutels afgeven zijn
Mmm mss kan je tessa eens nemen in de snackbar![]()

Geen probleem, bij mij ben je velig. 

ya right, zolang je maar in je geilheid mijn kont niet aanraakt![]()

) Had niet echt zin om te dansen, praten.., eerder gewoon om te kijken en niets te doen. Een half uurtje later kwam ik zo ontzettend moe, echt niet te doen bijna. Heb toen ng een half dopje gedronken waarna het flesje praktisch leeg was. Heb toen terug beginnen drinken uit wanhoop omdat ik me veel te nuchter voelde voor lagoa en heb in mijn auto de laatste druppels van het (flügel-)flesje uitgedronken. Héé kerel, breng mij veilig thuis é, of het zal autosleutels afgeven zijn
Mmm mss kan je tessa eens nemen in de snackbar![]()

GHB moet van goede kwaliteit zijn, zorgt ook voor het goede effect.
Je werd moe omdat je teveel gedronken hebt. Er is één gouden regel als je aan de ghb gaat. BETER EEN BEETJE TE WEINIG, DAN EEN BEETJE TEVEEL.
Een van een half flesje goede ghb ga je zeker ook al out
Pff, ik heb een gemengd gevoel over Ghb. Langs de ene kant was het goed (iets beter dan alcohol, rustig, liefdevol gevoel soms, een vage geilheid als je naar een vrouw kijkt, soort lichte kriebels in de benen.., een soort vaag gevoel van XTC dus), maar langs de andere kant ben ik toch zwaar ontgoocheld en had ik er eigenlijk veel meer van verwacht. (Op bepaalde momenten voelde ik me een echte "Sissy" (wat ik van xtc niet heb)).
Ben begonnen met een half dopje, voelde niets, dan ng een half, een half uurtje later ng een half, waarna ik het plots redelijk warm kreeg en het gevoel opkwam gedurende een goede 3 kwartier. (veel te kort)+(De zoutige smaak is ook best geil.) Had niet echt zin om te dansen, praten.., eerder gewoon om te kijken en niets te doen. Een half uurtje later kwam ik zo ontzettend moe, echt niet te doen bijna. (en dit was het juiste moment om ff een flinke snats SOS te nemen) Heb toen ng een half dopje gedronken waarna het flesje praktisch leeg was. Heb toen terug beginnen drinken uit wanhoop omdat ik me veel te nuchter voelde voor lagoa en heb in mijn auto de laatste druppels van het (flügel-)flesje uitgedronken.
Nu voel ik me alsof ik in geen week geslapen heb. Ik kan best wel geloven dat je out gaat als je het flesje in één keer achteroverslaat...

Nog even een vraagje: als ik lang naar mijn scherm kijk, en dan naar mijn toetsenbord, zie ik m'n toetsen nog steeds dubbel voor enkele seconden. Kan dit nog zijn door dat flesseltje ghb? Ik ben eveneens nog altijd zeer moe...
Heb nog nooit gehoord van naverschijnselen bij GHB eigenlijk.
Trouwens heb ik bij ghb ook neit de behoefte om te praten hoor. Meer om de hele tijd over me halfstijve lul te aaien.
XTC daarentegen, dan praat ik iedereen de oren van zn kop.

Heb nog nooit gehoord van naverschijnselen bij GHB eigenlijk.
Trouwens heb ik bij ghb ook neit de behoefte om te praten hoor. Meer om de hele tijd over me halfstijve lul te aaien.
XTC daarentegen, dan praat ik iedereen de oren van zn kop.