MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Haha, nee toch niet. Bijna alles wat ik heb meegemaakt heb ik hier op neer geschreven. Alle verhalen zijn 100% waarheidsgetrouw, zelfs geen beetje overdreven, integendeel. Als ik zei hoeveel pillen ik had genomen waren er dat exact zoveel... Ik moet nu wel toegevn dat mijn enthousiasme omtrent drugs sterk is afgenomen, mss omdat ik nu ook de negatieve zijde ervan ken en meer stil sta bij het leven. Mss was ik gewoon naïef.. :)

:rolleyes: als je in auto rijd met een stuk in je voeten denk ik niet dat je stil staat bij het leven:D

@ Corleoné : de meest verslavende ?
zolang ze maar een flinke dosis mdma bevatten zijn ze imo allemaal even 'verslavend'.

en een verslaving dat kan je zelf -mits enige vorm van karakter- aan banden leggen.
jij gebruikt de drugs en niet andersom.

enkel bij heroine ondervond ik snel een fysieke gewenning (de drang om 's anderendaags terug te gebruiken), bij al de rest niet.

@ Corleoné : de meest verslavende ?
zolang ze maar een flinke dosis mdma bevatten zijn ze imo allemaal even 'verslavend'.

en een verslaving dat kan je zelf -mits enige vorm van karakter- aan banden leggen.
jij gebruikt de drugs en niet andersom.

enkel bij heroine ondervond ik snel een fysieke gewenning (de drang om 's anderendaags terug te gebruiken), bij al de rest niet.

Idd, maar die witte mishu's waren vergeleken met andere pillen toch de beste:
je kon ze perfect dozeren, wist wat je ervan mocht verwachten, en ze gaven je dat echte xtc-(zweef)gevoel. Was wss de combinatie van bepaalde stoffen die er in zat. Kan natuurlijk wel zijn dat er nu iets totaal anders in zit...

gebruik nu zo'n 2x xtc is maand. Waarbij ik maximaal een hele neem op een avond. Maar meestal blijft het bij een halve/driekwart. Als ik meer neem verlies ik echt alle controle over de spieren in mijn gezicht:P

Enige nadeel is dat ik in de 2/3 dagen er na veel bezig ben met mezelf. Nadenken/doemdenken. Ik heb minimaal een halve week nodig voor ik weer helemaal de oude ben. En dan komt de drang weer;)

Als ik meer neem verlies ik echt alle controle over de spieren in mijn gezicht:P

GEKKEUH BEKKEUH TREKKEUH!

Vind ik een van de zaligste zaken aan mdma, de eerste keren vond ik het erg en probeerde ik erop te letten, want ow ow niemand mag het doorhebben, verdoet een beetje je trip, maar het maakt me al een tijdje geen **** meer uit. Hoort erbij.

Kauwgom aan flarden kauwen is ook lachen, heb je oppeens kleine stukjes op je lip zitten van een semi-opgeloste sjiek. Eerste keer dat voorviel dachten mn medetrippers dat ik aan het schuimbekken was en begonnen ze te flippen alla "zijn hersens oververhitten, sebiet goat em nok!" :roflol:

Dat belooft voor nieuwjaar...

Vind ik een van de zaligste zaken aan mdma, de eerste keren vond ik het erg en probeerde ik erop te letten, want ow ow niemand mag het doorhebben, verdoet een beetje je trip, maar het maakt me al een tijdje geen **** meer uit. Hoort erbij.

Kauwgom aan flarden kauwen is ook lachen, heb je oppeens kleine stukjes op je lip zitten van een semi-opgeloste sjiek. Eerste keer dat voorviel dachten mn medetrippers dat ik aan het schuimbekken was en begonnen ze te flippen alla "zijn hersens oververhitten, sebiet goat em nok!" :roflol:

komt omdat een zenuw die je kaak innerveert beïnvloedt wordt door de neurotransmitter serotonine.

trouwens; beste pillen aller tijden zijn die blauwe driehoekige mitsu's, verruit meest gewilde pillen allertijden, twee jaar geleden in de omloop.
Ik heb er toevallig een aantal gehad, jeetje wat een knallers waren dat.
Niet normaal, bijna te heftig, zelfs als je hem doormidden brak.
Er zijn nog een paar keer soortgelijke in de omloop gekomen, maar die waren niet zo goed als de orginele.

Er loopt al twee jaar een "fan-topic" op partyflock over die pillen (partyflock forum onderwerp: Blauwe Driehoekige Mitsu's 200), echt legendarisch zijn ze, en ik ben blij dat ik de legende heb mee mogen maken.

komt omdat een zenuw die je kaak innerveert beïnvloedt wordt door de neurotransmitter serotonine.

trouwens; beste pillen aller tijden zijn die blauwe driehoekige mitsu's, verruit meest gewilde pillen allertijden, twee jaar geleden in de omloop.
Er zijn nog een paar keer soortgelijke in de omloop gekomen, maar die waren niet zo goed als de orginele.

Er loopt al twee jaar een "fan-topic" op partyflock over die pillen (partyflock forum onderwerp: Blauwe Driehoekige Mitsu's 200), echt legendarisch zijn ze, en ik ben blij dat ik de legende heb mee mogen maken.

En dopamine.

Nooit in mn handen gehad, de legendarische blue mitsu's, enkel witte mitsu's en die waren absolute rommel. Na 3 voelde je steeds quasi niks.

Ik had wel de in België legendarische rode harley davidsons. Ook +200mg. Roze stiertjes waren ook super, maar te vlug gruis. Laat me op iets denken, een hint voor toekomstige gebruikers, vergruisde pillen snuiven is NIET fun. Prikt nog meer dan speed, en elke keer als je je neus optrekt een stukje onopgeloste pil mee in je bek, wat een gorte chemische zantac pilsmaak meebrengt die amper weg te krijgen is.

Ik vraag me nog altijd af waarom xtc, zantac en sos dezelfde chemische bijsmaak hebben

En dan na een festuval nog een disctheek in proberen te komen....
Die uitsmijter: "jongens, komen jullie van ROCK-IT?"
"ja dat klopt"
"Ik zie het aan je ogen"
"Wat?! Wat is er mis met mijn ogen dan?!"
:roflol: Toen ik thuis kwam zag ik wel wat er mis was met mijn ogen.

Bedoel je deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze heb ik namelijk op het moment, zijn ook aardig heftig!

Bedoel je deze?

Deze heb ik namelijk op het moment, zijn ook aardig heftig!
kameraad van me ging bijna knock out nadat die een hele in een keer nam..

hehe, het waren idd blauwe mitsu's vrijdag, maar geen driehoekige.

de vorige waren er van Medusa, je weet wel : de dame met de slangen in haar hoofd en waren even minstens even lekker.

hahaha iedereen die nog gelooft in 200 + mg mdma terug naar De Efteling..... Na testen zijn de zwaarste 180 mg geweest. En da's enorm zwaar aangezien een normale pil 80/100 mg bevat.

Mocht je echt wat zwaars willen brouwen neem gewoon kristallen weet de zuiverheid en weeg het af.

:rolleyes: Dat was mijn 1epilletje.. die gozer.. oo je weegt wel 100+ neem maar een hele :eek: nou ik was helemaal van de wereld whahaha..

Niemand had er effect van, er zijn meerdere producers van witte mitsu's op de markt.

hahaha iedereen die nog gelooft in 200 + mg mdma terug naar De Efteling..... Na testen zijn de zwaarste 180 mg geweest. En da's enorm zwaar aangezien een normale pil 80/100 mg bevat.

Mocht je echt wat zwaars willen brouwen neem gewoon kristallen weet de zuiverheid en weeg het af.

nogtans waren in de tijd op verschillende fora labtests terug te vinden die +200mg aantoonden...

nogtans waren in de tijd op verschillende fora labtests terug te vinden die +200mg aantoonden...

:roflol: als jij die verkooppraatjes geloofd dan moet je dat zelf weten.....

Ik zat er destijds middenin en qua gemiddelde kwamen die pillen niet over de 160/170 mg (wat al abnormaal hoog is). Er gingen een hoop broodje aap verhalen in de rondte en blijkbaar hebben die ook mensen op DBB aangestoken.

:roflol: als jij die verkooppraatjes geloofd dan moet je dat zelf weten.....

Ik zat er destijds middenin en qua gemiddelde kwamen die pillen niet over de 160/170 mg (wat al abnormaal hoog is). Er gingen een hoop broodje aap verhalen in de rondte en blijkbaar hebben die ook mensen op DBB aangestoken.

you're the man now dog

Mja ik zal de labtestjes nog eens moeten opzoeken dan, kans dat ik ze vind is erg klein dus echte bewijzen heb ik niet...

you're the man now dog

Mja ik zal de labtestjes nog eens moeten opzoeken dan, kans dat ik ze vind is erg klein dus echte bewijzen heb ik niet...

Bro ik ken de units waar je het over hebt. Heb er destijds honderden in mijn handen gehad en onze Spaanse Vlinder ook :) Alle labtest gaven rond de 160 uitlopend tot 180 mg aan. Gemiddeld geloof ik 164 MG ongeveer.

Maar praatjes gaan snel. En dat was ook het geval bij deze rakkers. Hoewel ze wel de beste van de afgelopen jaren zijn....

Hoeveel bevatten ze dan tegenwoordig gemiddeld ? 80/100 mg ? Komen die van 160 gram weinig voor nu ?

Is zwaar overrated, het is gewoon een hele sterke euforische amphetamine in pure rookbare/spuit vorm, en dat is dan methamphetamine in z'n zuiverste vorm, oftwel 'Ice'.

Zelfs in speed in Nederland en zelfs sommige pillen zit meth. Het is dan gewoon te vergelijken met sterke en langdurig werkende speed. Meestal merk je dat niet eens op.

De hevige verslavingsvorm die de media haalt, gaat om Ice dat in de VS ook best zeldzaam is en moet dan wel gebased of gespoten orden. Het is dan te vergelijken met het roken van coke, maar duurt 24 uur. En coke shots met de injectienaald of pijp slechts paar minuten.

Maar in Nederland vind je geen Meth van dat kaliber. Niets 1 x gebruikt en voor de bijl gaan. Na 1 x blijf je met crack/heroine/meth alleen achter met een vrijwel onbeheersende lust naar een nieuwe dosis. Het is dan dus vechten tegen de trek, maar zeker nog geen lichamelijke kwestie.

Bedankt om dat duidelijk te maken, maar heb jij al 100% zuivere meth gebruikt?

Levitian was er al een jaar geleden mee aan de gang, hij vond het zwaar relaxed geloof ik.

Tijdje al niks van die gast gehoord trouwens, misschien ligt hij inmiddels wel ergens op een centraal station met een naald in z'n arm...
Zou best kunnen. Je hoort genoeg ex-gebruikers zeggen dat na de eerste keer het plots snel kan gaan en voor je het weet 3 jaar verder bent en heel je leven verwoest is zonder dat je het goed en wel door had. Een zeer sterk en oncontroleerbaar goedje als het om de pure versie gaat, zo lijkt het. Of zijn die mensen gewoon te zwak van karakter??? Dat wil ik wel eens weten.

Iig lijkt het zo dat afkicken van de meeste drugs goed te doen is, alleen heroïne/meth ed. lijken op dat vlak vaak een uitzondering te zijn.

Terug
Naar boven