Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Vanavond alleen alcohol + coke. Wilde eerst eigenlijk een pil nemen, maar ga ik toch maar niet aan beginnen. Ik merk dat ik met een pil niet geheel meer normaal fuctioneer en aangezien er vanavond nogal veel bekenden zijn... :) Met coke misschien wat drukker kwa praten etc, maar dat heb ik wel in de hand.

hahah verstandig.

Ik hou het ook bij coke, omdat oud en nieuw altijd veel ouwehoeren is + veel bekenden, met een pil val ik zwaar door de mand en heb ik niet de behoefte om met iemand anders te praten.

Ik wens jullie alvast een knallende jaarwisseling toe, and remember;

neem niet te veel, maar ook zeker niet te weinig! ;)

Speed vanaf 's morgens, binnen een uurtje mijn eeste scheut ghb, tegen 19u bier erbij. Rond de jaarwisseling 2 xtc

hahah verstandig.

Ik hou het ook bij coke, omdat oud en nieuw altijd veel ouwehoeren is + veel bekenden, met een pil val ik zwaar door de mand en heb ik niet de behoefte om met iemand anders te praten.

Ik wens jullie alvast een knallende jaarwisseling toe, and remember;

neem niet te veel, maar ook zeker niet te weinig! ;)

I'll keep that in mind :D

pff ook maar anderhalf pilletje gedaan gister avond, Ging zwaar out en kwam geen normaal woord meer uit. Coole ervaring maar ook doodeng, voor mij genoeg geweest

ik vond deze wel toepasselijk om hier te posten :

happynewyear10.jpg
:D

deze gast heeft wel goed spul op denk ik ;)

YouTube - On XTC

het lijkt er ook op dat hij een kettingzaag wilt starten :D

waar haal je ghb?

in de AH is het in de bonus deze week.

Alloy Cleaner - The Powerful Cleaner To Make Your Alloys Shine

:D, je moet wel oppassen als je een tiental liters gaat bestellen dat je ander gegevens opgeeft, want een verdachte klant sturen ze wel eens door naar de fl**kers

edit: opmerkelijk is toch wel dat kleine tekstje onderaan

Health & Safety

Gamma-Butyrolactone can be a mild skin irritant and could cause rashes or eczema. It is therefore advisable to wear gloves. Wash any accidental splahes from the skin. Using this product as anything other than a cleaner is not reccommended and AlloyCleaner.com cannot be held responsible if the product is misused in any way.

This product is not intended for human consumption. If swallowed seek immediate medical attention.

Laatst bewerkt:
pff ook maar anderhalf pilletje gedaan gister avond, Ging zwaar out en kwam geen normaal woord meer uit. Coole ervaring maar ook doodeng, voor mij genoeg geweest

Had hetzelfde...heeft zo'n beetje mijn hele nacht verpest. Heb er normaal gesproken niet zo heel erg veel last van maar had nu best wel veel gedronken en gesnoven....

Alloy Cleaner - The Powerful Cleaner To Make Your Alloys Shine

:D, je moet wel oppassen als je een tiental liters gaat bestellen dat je ander gegevens opgeeft, want een verdachte klant sturen ze wel eens door naar de fl**kers

edit: opmerkelijk is toch wel dat kleine tekstje onderaan

Health & Safety

Gamma-Butyrolactone can be a mild skin irritant and could cause rashes or eczema. It is therefore advisable to wear gloves. Wash any accidental splahes from the skin. Using this product as anything other than a cleaner is not reccommended and AlloyCleaner.com cannot be held responsible if the product is misused in any way.

This product is not intended for human consumption. If swallowed seek immediate medical attention.

Ik zou persoonlijk ook gbl omzetten in ghb, daar is veel meer onderzoek naar gedaan en gbl kan wel lichtelijk irriteren voor je slokdarm e.d. zijn. Zou het iig in een flink glas melk ofzo doen.

Grammetje gesnoven met Nieuwjaar en liters bier gekapt ... Om 13 u in mijn bed gekropen en tot 22 u s avonds gemaft . Opgestaan . Gespauwd . Terug gaan maffen . Jezus wat een k*tnacht .

heb het tijdens de feest dagen bij bier en sterke drank gehouden
wel riskie als je met de wagen bent
oudjaar was gewoon klote want men ex was ook in de disco met haar maatjes
ben dus maar vertrokken
had niet goed gekomen anders

Terug
Naar boven