Dat schema klopt niet geheel IMO, maar blijft eeuwige discussie. Alle wekaminen (Amphetamine, Methamphetamine, Dexedrine, Dextro-Amphetamine) zijn samen met crack de meest rovende middelen die er zijn. De meeste die echt hooked zijn gaan richting een auswitz look.
Dat hele opiaat fabeltje blijft ook doorleven, dat verslaafde daardoor hun lichaam verwaarlozen en niet zonder kunnen impliceerd nog niet dat het middel zelf het lichaam doet aftakelen. Anders zouden kankepatienten waarvan het lichaam jammerd het immers ook niet krijgen om ondragelijke pijn weg te nemen. Puur omdat je geen pijn of prikkels voelt loop je door zonder je te bekommeren.
Qua afhankelijkheid ligt het toch echt aan jezelf, al ligt het er dik bovenop dat een aantal middelen gevaarlijker zijn voor vele.
Maar als ik dan merk dat crack of speed je lichaam opvreet dan is het voor mij al simpel na 1 nacht afgelopen als ik dat zeg. Todat ik G ontdekte, brute geilheid, spierontspannend en katerloos, sloot prima aan bij BB en toen had ik effe geen rem, uiteindelijk toch weer helemaal clean en weer in staat recreatief te gebruiken.