MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik denk dat er miscommunicatie is.
Als jij het enkel hebt over crack en heroine, dan geef ik je gelijk.
Maar niet alle harddrugs maken je een 'junk' zoals jij het liet uitschijnen een pagina terug.

wanneer " het gebruik " er ook naar is ... Misschien.
Maar waarom dan niet eigenlijk ??

Ik kan zelf lijnen leggen, kilometers lang desnoods !!!

:eek::eek::eek:

j/k :p

Morgen met oudejaar zou ik mss wel een lijntje snelheid durven doen.
Wetende dat ik slechts licht aangeschoten ga zijn, hoe zal die combinatie met alcohol me bevallen?

En wat denken jullie van de combinatie spiet-wiet (zonder alcohol dan)?

Greets!

Wetende dat ik slechts licht aangeschoten ga zijn, hoe zal die combinatie met alcohol me bevallen?

Greets!

Maar 2x snelheid gedaan... Totaal mijn ding niet ,mr daar gaat het nu niet om.
De combi met alcohol is wel ontzettend geweldig !! Je gaat kunnen zuipen, wanneer iedereen in de goot gaat liggen ga jij nog een bakske uit de koelkast halen ! ;)
Speed samen met weed ?? Dat is voor erna hé dude, wanneer je thuis in je zetel ligt en je best probeert te doen om een beetje te slapen....... Mr dan besef je dat dit niet zo zal lukken !! :D

ach man, ik heb gasten met een stevige ruggegraat zien beginnen met drugs,
nu zijn ze nog een schim van wat ze vroeger waren
blijkbaar heb jij niet zo veel verstand van de materie;)

dus we're all ****ed?

ik ken genoeg gasten (waaronder ikzelf) die van tijd tot tijd weleens flink aan de drugs zitten, maar volgens jou zijn we dus gedoemd om de ondergang in te gaan, aangezien we allemaal zijn blootgesteld aan het oh zo verslavende coke/crack???

Marky de drugsgod. Wat is u mening ?

Dat schema klopt niet geheel IMO, maar blijft eeuwige discussie. Alle wekaminen (Amphetamine, Methamphetamine, Dexedrine, Dextro-Amphetamine) zijn samen met crack de meest rovende middelen die er zijn. De meeste die echt hooked zijn gaan richting een auswitz look.

Dat hele opiaat fabeltje blijft ook doorleven, dat verslaafde daardoor hun lichaam verwaarlozen en niet zonder kunnen impliceerd nog niet dat het middel zelf het lichaam doet aftakelen. Anders zouden kankepatienten waarvan het lichaam jammerd het immers ook niet krijgen om ondragelijke pijn weg te nemen. Puur omdat je geen pijn of prikkels voelt loop je door zonder je te bekommeren.

Qua afhankelijkheid ligt het toch echt aan jezelf, al ligt het er dik bovenop dat een aantal middelen gevaarlijker zijn voor vele.

Maar als ik dan merk dat crack of speed je lichaam opvreet dan is het voor mij al simpel na 1 nacht afgelopen als ik dat zeg. Todat ik G ontdekte, brute geilheid, spierontspannend en katerloos, sloot prima aan bij BB en toen had ik effe geen rem, uiteindelijk toch weer helemaal clean en weer in staat recreatief te gebruiken.

Dat schema klopt niet geheel IMO, maar blijft eeuwige discussie. Alle wekaminen (Amphetamine, Methamphetamine, Dexedrine, Dextro-Amphetamine) zijn samen met crack de meest rovende middelen die er zijn. De meeste die echt hooked zijn gaan richting een auswitz look.

Dat hele opiaat fabeltje blijft ook doorleven, dat verslaafde daardoor hun lichaam verwaarlozen en niet zonder kunnen impliceerd nog niet dat het middel zelf het lichaam doet aftakelen. Anders zouden kankepatienten waarvan het lichaam jammerd het immers ook niet krijgen om ondragelijke pijn weg te nemen. Puur omdat je geen pijn of prikkels voelt loop je door zonder je te bekommeren.

Qua afhankelijkheid ligt het toch echt aan jezelf, al ligt het er dik bovenop dat een aantal middelen gevaarlijker zijn voor vele.

Maar als ik dan merk dat crack of speed je lichaam opvreet dan is het voor mij al simpel na 1 nacht afgelopen als ik dat zeg. Todat ik G ontdekte, brute geilheid, spierontspannend en katerloos, sloot prima aan bij BB en toen had ik effe geen rem, uiteindelijk toch weer helemaal clean en weer in staat recreatief te gebruiken.

amen

Als ik sommige posts hier moet geloven is Marky way ****ed, een zware junk inmiddels.

Dat zeg jij graag. :P Ik weet waar ik fysiek gezien sta, laten we het daar maar bij houden. :D

Weleens een gek bij de ingang v/d Westergas fabriek gezien met lepel en beker kwark gemengd met ei?

Dat zeg jij graag. :P Ik weet waar ik fysiek gezien sta, laten we het daar maar bij houden. :D

Weleens een gek bij de ingang v/d Westergas fabriek gezien met lepel en beker kwark gemengd met ei?

wat staat er morgenavond op het menu trouwens?

Ik begin met wat baco'tjes, tussendoor misschien een G'tje, rond een uur of 11 leg ik het eerste lijntje klaar (maar misschien later) om toch knallend en actief de rest van de nacht door te komen.

Wat jij?

Prachtig verhaal in je sig, Marky. Echt pakkend.

Ik begin met wat baco'tjes, tussendoor misschien een G'tje, rond een uur of 11 leg ik het eerste lijntje klaar (maar misschien later) om toch knallend en actief de rest van de nacht door te komen.

Wat jij?

Ik begin met wat biertjes, dan rond 12'en een pilletje naar binnen. Als die lekker hangt een 1,5 dosis G. Dan even het beste gevoel ter wereld bereiken. Dat zo lang mogelijk uit trekken. Bij thuiskomst eventueel nog wat balonnetjes lachgas, en goed slapen. Heb er zin in.

dus we're all ****ed?

ik ken genoeg gasten (waaronder ikzelf) die van tijd tot tijd weleens flink aan de drugs zitten, maar volgens jou zijn we dus gedoemd om de ondergang in te gaan, aangezien we allemaal zijn blootgesteld aan het oh zo verslavende coke/crack???

Ik heb nergens gezegd dat iedereen gedoemd is om de ondergang in te gaan.
Ik ben blij dat jij controle hebt over de drugs en de drugs niet over jou.
Maar ik vindt het een beetje triest dat jij hier vertelde dat enkel zwakke
geesten verslaafd kunnen geraken aan drugs, dit komt omdat jij enkel de
goede kanten van drugs nog maar hebt gezien volgens mij en geen verhalen hebt gehoord van verslaafden.
Ik heb zelf 1,5 jaar van mijn leven in instellingen en ontwenningsklinieken
gezeten.
Ik wil hier gerust nog verder over discusieren op een normale manier maar
laten we dit niet doen op deze laatste dag van 2007 :p

Nog fijne eindejaarsfeesten en tot volgend jaar voor verdere discusie ;)

Hoe oud ben jij?

Greets!

Dat zal je (normaal) goed bevallen, als het jou eerste keer is zou ik zeker geen al te grote lijn nemen, beter een klein lijntje en eventueel nadien nog wat bijnemen.
Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk 2 nachten niet zal slapen dan (als je echt goeie speed hebt)
maar dit is misschien de bedoeling? :)

Na de lijn lijkt het me beter om even geen alcohol meer te drinken.. beter frisdrank

Het menu van dezeavond is helaas gisteren al begonnen en moet ik ff gaan bijtanken :p
Gisteren een grammetje C gaan halen en denk sffs toch nog snel een bij te halen aangezien ik al ben beginnen vieren. :D Er staan ook nog wel 4 pilletjes op het programma. Maar that's it ! en dan natuurlijk weer clean voor lang :)

Wat jij?

Ik heb een pakketje Ketamine en een zak wiet. Van een klein lijntje Ket is het zeker genieten.

Vanavond alleen alcohol + coke. Wilde eerst eigenlijk een pil nemen, maar ga ik toch maar niet aan beginnen. Ik merk dat ik met een pil niet geheel meer normaal fuctioneer en aangezien er vanavond nogal veel bekenden zijn... :)
Met coke misschien wat drukker kwa praten etc, maar dat heb ik wel in de hand.

Terug
Naar boven