Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een niet te missen ervaring, maar erg goed mee oppassen. Voor je het weet ben je een wandelende zombie-vampier
Zou zonde zijn moest je zo'n gevoel missen, maar je moet tegelijkertijd zeer goed beseffen dat crack geen kinderspel is.
Ik heb er geen ervaring mee, laat dat duidelijk zijn, maar ben het wel van plan.
Btw, is spuiten en slikken een actueel porgramma in Ned ?
laat het uit man. van de hero en de crack moet je gewoon afblijven, het is het niet waard om je leven te verkloten voor een ervaring als deze.
Ik weet het nog niet...
We moeten het ook niet overdramatiseren
Ik weet enkel dat als ik die keuze maak, wat het ook is, ik van mezelf kan zeggen dat ik een goede overweging heb gemaakt.

Damn, ze hebben het precies niet zo voor de heroine
Hoe betrouwbaar zou dit eigenlijk zijn? LSD, XTC en AS lijken me bijna onmogelijk om verslaafd aan te raken, toch? Deze tabel bewijst het tegendeel...

The Lancet is one of the oldest peer-reviewed medical journals in the world, published weekly by Elsevier, part of Reed Elsevier. It was founded in 1823 by Thomas Wakley, who named it after the surgical instrument called a lancet, as well as an arched window ("to let in light").
The present editor-in-chief is Richard Horton. The Lancet takes a stand on several important medical issues - recent examples include criticism of the World Health Organization, rejecting the efficacy of homeopathy as a therapeutic option and disapproval during the time Reed Exhibitions hosted arms industry fairs.
Dus jij gaat echt beweren dat er mensen zijn die zonder problemen bv Heroïne kunnen doen (chinezen of shotten) , elke dag... Zonder daar verslaafd aan te worden. En wanneer ze, bv na een maand daarmee stoppen, dat zonder problemen is !
... En nu wacht ik met verdere reactie of smileys tot ik goed weet wat jij nu verteld.....Niet zoals jij dus , die direct met bullshit begint....
- In mijn ogen kan je dagelijks ghb gebruiken zonder verslaafd te zijn net zoals je dagelijks je pintjes bier kan drinken zonder echt verslaafd te zijn.
- Wanneer ben je echt verslaafd![]()
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.
- In mijn ogen kan je dagelijks ghb gebruiken zonder verslaafd te zijn net zoals je dagelijks je pintjes bier kan drinken zonder echt verslaafd te zijn.
- Wanneer ben je echt verslaafd![]()
Word!Maargoed, ik durf wel te beweren dat het mogelijk is om coke, crack, heroïne, wat dan ook te gebruiken zonder er aan verslaafd te raken, zonder twijfel.
Ik ken talloze mensen die periodes hebben waarin ze behoorlijk aan de coke zitten, maar ook periodes hebben waarin ze niks gebruiken.
Gek genoeg zijn het altijd de mensen die weinig tot geen ervaring hebben met drugsgebruik die het hardst roepen "oppassen die shit is vet verslavend".
als je een p*ssy ass b*ch bent die geen ruggegraat heeft en geen nee kan zeggen ja.
Al die bullshit over "het is te verslavend dit het is gevaarlijk", alleen zwakke geesten raken verslaafd.
Ik kan me soms een paar avonden helemaal kapot snuiven en vervolgens maanden geen korreltje aanraken, geen probleem.
It's all in the mind.

ach man, ik heb gasten met een stevige ruggegraat zien beginnen met drugs,
nu zijn ze nog een schim van wat ze vroeger waren
blijkbaar heb jij niet zo veel verstand van de materie![]()

Hey, theprince, als je uitgaat, zuip je je dan niet te pletter ?
En niet vergeten dat alcohol tot harddrugs hoort hé![]()
EN mssn snap je 't nu ergens een klein beetje ?? Dan zou ik al wat meer blij zijn... 
En wat bedoel je daarmee?
Ik kan serieus zat zijn, das waar... En serieus flippen ook desnoods... No problemo ! Ik kan zelf lijnen leggen, kilometers lang desnoods !!!
Maar bezen van coke en chinezen van heroïne heb ik nog nooit gedaan, of zien gebeuren,IN EEN DANCINGEN mssn snap je 't nu ergens een klein beetje ?? Dan zou ik al wat meer blij zijn...
O ja...![]()