Jackass begint pas binnen een half uurtje, dus waarom vertel ik niet snel even mijn speedavontuurtje van op Oudejaarsavond aan m'n DBB-vrienden.
We waren aan het dineren bij een vriend thuis. Ik had een viertal glaasjes champagne op en was daardoor licht, zeer licht aangeschoten.
Na het eten had ik m'n eerste sleutelpuntje speed binnen (het was m'n eerste keer).
Ik was meteen nuchter, misschien kwam dit gewoon door de zenuwen? Ik voelde me extreem wakker, niet hyperactief of strak of iets dergelijks, gewoon wakker. Ik voelde me ook best blij, maar wederom niet overdreven. Ik had me al vaker zo gevoeld zonder drugs te gebruiken.
Twee uur later nam ik nog een sleutelpuntje en voelde ik me werkelijk geweldig.
Ik genoot er enorm van om met mijn vrienden voor de openhaard te zitten. Nu was ik best aan het twijfelen geslagen: "Heb ik nu gewoon zo'n topdag of zit die speed daar toch voor iets tussen?".
Rond 6u was ik thuis en ik wist dat ik niet ging kunnen slapen, ik was werkelijk klaarwakker. Ik rookte een joint maar die had helemaal geen effect. I was doomed. Ik probeerde te slapen maar dat ging totaal niet, m'n hart ging als een gek tekeer.
's Avonds rond 19u viel ik plots in slaap in de zetel en ik werd de volgende dag om 11u wakker.
Best leuk spul, alleen jammer dat je er niet van kan slapen.