AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

heb het tijdens de feest dagen bij bier en sterke drank gehouden
wel riskie als je met de wagen bent
oudjaar was gewoon klote want men ex was ook in de disco met haar maatjes
ben dus maar vertrokken
had niet goed gekomen anders

sorry, maar vind jou echt steeds meer een beetje een prutser worden...

-je foto weghalen na terecht lullig commentaar op je fysiek ondanks je meerdere kuren.
-kromme info geven in het as gedeelte terwijl je er zelf blijkbaar weinig kaas van op heb.
-en nu dus met drank op achter het stuur..?

Mijn feestdagen waren prima, maar hadden dus minder goed kunnen aflopen wanneer ik jou had getroffen op de weg...

Verder loop ik je niet in elk topic te dissen, enkel waar je r om vraagt.

Mij interesseert het niet dat je dronken rijdt, maar vind het wel dom dat je zoiets riskeert...

-je foto weghalen na terecht lullig commentaar op je fysiek ondanks je meerdere kuren.
-kromme info geven in het as gedeelte terwijl je er zelf blijkbaar weinig kaas van op heb.
-en nu dus met drank op achter het stuur..?

Mijn feestdagen waren prima, maar hadden dus minder goed kunnen aflopen wanneer ik jou had getroffen op de weg...

Verder loop ik je niet in elk topic te dissen, enkel waar je r om vraagt.

zal je in men negeerlijstje plaatsen dan

wat sneu...maar ach, jou gemis. Maar daar naast, je vind dus dat ik ongelijk heb..?

wie slikt er wel eens wat xtc of snuift een lijntje of ghb enzzzz. en wie drinkt er nog? en doen jullie deze dingen ook tijdens jullie kuur?

ik voor de duidelijkheid niet

ik gebruik geen harddrugs en drink ni meer al een lange tijd! ik rook wel af en toe een joointje , mijn vraag is maakt het veel uit ? (voor mijn lichaam kwa sport )

heeft blowen een slecht effeckt op je lichaam en training ????

slecht voor je longen, slecht voor je hersenen. GHB is de ideale bodybuildersdrug.

Daar zijn de meningen zeer verdeeld over. Ikzelf denk van niet en vind het alleszinds al minder schadelijk dan alchohol drinken.
Wat denken de andere leden?

je moet niet kiezen uit 2 kwaden, je moet gewoon beide zo veel mogelijk beperken. tuurlijk, rook s een blow in t weekend, maar je wordt echt niet fanatieker in je sport wanneer je t elke dag doet.

Jackass begint pas binnen een half uurtje, dus waarom vertel ik niet snel even mijn speedavontuurtje van op Oudejaarsavond aan m'n DBB-vrienden.

We waren aan het dineren bij een vriend thuis. Ik had een viertal glaasjes champagne op en was daardoor licht, zeer licht aangeschoten.
Na het eten had ik m'n eerste sleutelpuntje speed binnen (het was m'n eerste keer).
Ik was meteen nuchter, misschien kwam dit gewoon door de zenuwen? Ik voelde me extreem wakker, niet hyperactief of strak of iets dergelijks, gewoon wakker. Ik voelde me ook best blij, maar wederom niet overdreven. Ik had me al vaker zo gevoeld zonder drugs te gebruiken.

Twee uur later nam ik nog een sleutelpuntje en voelde ik me werkelijk geweldig.
Ik genoot er enorm van om met mijn vrienden voor de openhaard te zitten. Nu was ik best aan het twijfelen geslagen: "Heb ik nu gewoon zo'n topdag of zit die speed daar toch voor iets tussen?".

Rond 6u was ik thuis en ik wist dat ik niet ging kunnen slapen, ik was werkelijk klaarwakker. Ik rookte een joint maar die had helemaal geen effect. I was doomed. Ik probeerde te slapen maar dat ging totaal niet, m'n hart ging als een gek tekeer.

's Avonds rond 19u viel ik plots in slaap in de zetel en ik werd de volgende dag om 11u wakker.

Best leuk spul, alleen jammer dat je er niet van kan slapen.

Jackass begint pas binnen een half uurtje, dus waarom vertel ik niet snel even mijn speedavontuurtje van op Oudejaarsavond aan m'n DBB-vrienden.

We waren aan het dineren bij een vriend thuis. Ik had een viertal glaasjes champagne op en was daardoor licht, zeer licht aangeschoten.
Na het eten had ik m'n eerste sleutelpuntje speed binnen (het was m'n eerste keer).
Ik was meteen nuchter, misschien kwam dit gewoon door de zenuwen? Ik voelde me extreem wakker, niet hyperactief of strak of iets dergelijks, gewoon wakker. Ik voelde me ook best blij, maar wederom niet overdreven. Ik had me al vaker zo gevoeld zonder drugs te gebruiken.

Twee uur later nam ik nog een sleutelpuntje en voelde ik me werkelijk geweldig.
Ik genoot er enorm van om met mijn vrienden voor de openhaard te zitten. Nu was ik best aan het twijfelen geslagen: "Heb ik nu gewoon zo'n topdag of zit die speed daar toch voor iets tussen?".

Rond 6u was ik thuis en ik wist dat ik niet ging kunnen slapen, ik was werkelijk klaarwakker. Ik rookte een joint maar die had helemaal geen effect. I was doomed. Ik probeerde te slapen maar dat ging totaal niet, m'n hart ging als een gek tekeer.

's Avonds rond 19u viel ik plots in slaap in de zetel en ik werd de volgende dag om 11u wakker.

Best leuk spul, alleen jammer dat je er niet van kan slapen.

echt herkenbaar voor speed....

Ik raak het trouwens niet meer aan ik vind het vies spul, als ik ergens een hekel aan heb is het met een bonzend hart in bed te liggen, starend naar het plafond.
Ik word er paranoïa van als ik niet kan slapen.

snap dat niet zo goed, ik bleef gewoon altijd zo lang wakker dat ik op een gegeven moment echt wel kon slapen. We bleven allen gewoon zitten, en als ik s thuis kwam ging k relaxed filmpjes kijken die k gebrand had van te voren of ff over t vrouwtje heen.

snap dat niet zo goed, ik bleef gewoon altijd zo lang wakker dat ik op een gegeven moment echt wel kon slapen. We bleven allen gewoon zitten, en als ik s thuis kwam ging k relaxed filmpjes kijken die k gebrand had van te voren of ff over t vrouwtje heen.

Ik moet zeggen dat ik daar erg gevoelig voor ben, heb het met xtc of sos ook.
M'n hartslag en slagkracht verhoogt behoorlijk, soms tot het vervelende toe.
Ik voel m'n hart dan echt in het matras bonzen.

Doet me eraan helpen herrineren dat het rotzooi voor je lichaam is....

Terug
Naar boven