Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Daar zijn de meningen zeer verdeeld over. Ikzelf denk van niet en vind het alleszinds al minder schadelijk dan alchohol drinken.
Wat denken de andere leden?

Er zijn meerdere bodybuilders die joints roken tijdens hun kuur om rustig te blijven
Beter weed dan alcohol idd

tsja maarja ik wou het eens proberen dus ik neem een halfje en voel na 15 min nog niks dus nog een halfje nog niks dus toen maar gelijk nog een hele erbij:o en toen die 2de 10 min in mijn mond zat sloeg natuurlijk die eerste zegel al in:rolleyes: gelukkig was het zaterdag dus ging ik uit en ik had mazzel dat ik om 6 uur weer kon slapen ;)

dit heet dus 'risico's nemen'

tsja maarja ik wou het eens proberen dus ik neem een halfje en voel na 15 min nog niks dus nog een halfje nog niks dus toen maar gelijk nog een hele erbij:o en toen die 2de 10 min in mijn mond zat sloeg natuurlijk die eerste zegel al in:rolleyes: gelukkig was het zaterdag dus ging ik uit en ik had mazzel dat ik om 6 uur weer kon slapen ;)

Zonde van de acid man, zou alleen candyflippen als je weinig E nodig hebt voor kosmische euforie. Als je het misbruikt (en dat heb je met Xtc al gauw!) is het suf slikken voor bar weinig effect.

Ik las 't te snel en zag dat over het hoofd. :o

Je kunt overigens niet overdoseren met LSD, tenzij je een flesje vloeibare acid in 1 keer leegdrinkt. LD50 ligt op 10.000 keer de gemiddelde sterkte van een blotter. Je loopt wel kans op HPPD, en je veiligheid moet gerarandeerd zijn.

At MMN? Hoe was je trip dan? Waar en met wie deed 't je het en hoe heb je de tijd doorgebracht?

nouja als je 1x lsd doet heeft dat echt geen rampzalige gevolgen voor je spieren omdat je fftjes iets minder eet :roflol: als je nou iedere dag aan de lsd zit ja dan denk ik dat je beter kunt stoppen met trainen ;)
Elke dag aan de LSD.. :roflol: Brutale kennis.

Geef mij maar gewoon een leker lijntje Special K , leuk onder kameraden en na een uurtje ben je weer de oude (en zonder gewichtsverlies)

Ik gebruik al bijna een week niets :eek:
en het ga het enkel houden op weekenden vanaf nu

Je kunt overigens niet overdoseren met LSD, tenzij je een flesje vloeibare acid in 1 keer leegdrinkt. LD50 ligt op 10.000 keer de gemiddelde sterkte van een blotter. Je loopt wel kans op HPPD, en je veiligheid moet gerarandeerd zijn.

At MMN? Hoe was je trip dan? Waar en met wie deed 't je het en hoe heb je de tijd doorgebracht?

dus er is geen verschil tussen 1 of 2 strips?

best wat badtrips gehad wel een leuke ervaring hier de link van mijn tripreport :
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - op weg met alice
:D

dus er is geen verschil tussen 1 of 2 strips?

Wel, de sterkte van de intensiteit van de ervaring, de snelheid en de gevoeligheid waarmee alles aankomt. En de mate waarin je ego oplost of sterft.

Maar indien je sterk bent in het verwerken van je gevoelens en het besef van realiteit, is er afgezien van een (zeer) heftige trip geen gevaar omdat LSD lichamelijk pas fysiologisch gevaarlijk wordt bij 1.000 x de gebruikersdosis.

Hetzelfde geldt voor Ketamine (Special K), waarna het schijnt dat 4,5 gram injecteren pas een fatale dosis is, en 150 mg snuiven al een forse dosis is. En waarvan vaak max. 50 mg gesnoven wordt.

Dit in tegenstelling tot GHB waar 4 x de gewenste dosis vaak fataal is en het vloeibare vorm is.

haha die trip reports zijn ****ing grappig :D

@mmn: super trip report :roflol: :roflol:
20.00 vond ik wel te grappig.....

mijn moeder zegt "he waarom neem jij geen space-cake je zus heeft het helemaal voor jouw gebakken waarop ik zeg " nee ik hoef die troep niet" Surprised. op dit moment belt een vriend van me om te vragen of ik nog wiet heb, wat ik natuurlijk wel heb

Wel, de sterkte van de intensiteit van de ervaring, de snelheid en de gevoeligheid waarmee alles aankomt. En de mate waarin je ego oplost of sterft.

Maar indien je sterk bent in het verwerken van je gevoelens en het besef van realiteit, is er afgezien van een (zeer) heftige trip geen gevaar omdat LSD lichamelijk pas fysiologisch gevaarlijk wordt bij 1.000 x de gebruikersdosis.

Hetzelfde geldt voor Ketamine (Special K), waarna het schijnt dat 4,5 gram injecteren pas een fatale dosis is, en 150 mg snuiven al een forse dosis is. En waarvan vaak max. 50 mg gesnoven wordt.

Dit in tegenstelling tot GHB waar 4 x de gewenste dosis vaak fataal is en het vloeibare vorm is.

jij weet er wel veel van af precies ;)

Terug
Naar boven