MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ja enorm, ik verwerkte 99,95% GBL weleens in m'n kwark en dan was het effect beduidend minder.

Met name in hoeverre je glycogeen voorraad gevuld is maakt het verschil. Met weinig glycogeen kun je veel minder hebben.

3 ml zuivere GBL op een lege maag lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand dan nog zonder veel weerstand op z'n benen blijft staan. Dan ben je gedwongen te liggen of te zitten. Als je dan gaat slapen voel je een soort coma, je hersenen en lichaam zijn er nog maar je omgeving is zo goed als verdwenen.

Dan zijn ook de momenten dat je echt bizar geil bent overigens.

oh oke als ik het neem neem ik het vaak op een erg volle maag en dan ook nog een in chocomelk. waar doen jullie het eigenlijk in ? ik in mijn cola als ik uitga:D

gebruikte maximaal 2x xtc in de maand voor ongeveer driekwart jaar.

Nu sinds een maandje pep ontdekt, het effect bevalt me prima. kamerade praten van ontzettend veel gedachten in je hoofd, heb ik geen last van heb ADD. Ik word er alleen lekker wakker en blij van. Alleen de kater is zo heftig dat ik er mee stop. De 1e keer Pep + alcohol = volgende dag echt megaharde koppijn (nog nooit zo heftig ervaren). 2e keer oudjaarsavond => na de tijd een week in een depressie gezeten.
Terwijl ik maximaal een half grammetje per avond heb gehad.

van pep word ik dus niet zenuwachtig/paniekerig

oh oke als ik het neem neem ik het vaak op een erg volle maag en dan ook nog een in chocomelk. waar doen jullie het eigenlijk in ? ik in mijn cola als ik uitga:D

Ik heb er ghb van gemaakt. Neem spuitje mee en doe het dan samen met een slok water in mijn mond ofzo.

word tegenwoordig alleen maar heel zenuwachtig paniekerig van xtc. Wil niet meer onder mensen zijn en dergelijke. Zwaar irritant want ik kon eerder ech van genieten.

gewoon betere hale.. of paar dikke lijnen leggen dat schijnt de mdma wat te onderdrukken..:D

is eigenlijk wel de bedoeling, omdat je serotonine niveau pas weer 100 % is na 3 maanden. al denk ik dat als BB'er het veel sneller weer aangevuld is.

Hoeveel tijd moet er tussen 2 XTC ervaringen zitten?

Als je veel om je gezondheid geeft, raad ik aan niet vaker dan 4 keer per jaar te gaan gebruiken.
Zo blijft de magie van de pillen bestaan.
Als je niet veel om jezelf geeft, zou ik er minimaal 3 weken tussenhouden. Zo beperk je de schade.

bron : drugsforum.nl

is eigenlijk wel de bedoeling, omdat je serotonine niveau pas weer 100 % is na 3 maanden. al denk ik dat als BB'er het veel sneller weer aangevuld is.

Hoeveel tijd moet er tussen 2 XTC ervaringen zitten?

Als je veel om je gezondheid geeft, raad ik aan niet vaker dan 4 keer per jaar te gaan gebruiken.
Zo blijft de magie van de pillen bestaan.
Als je niet veel om jezelf geeft, zou ik er minimaal 3 weken tussenhouden. Zo beperk je de schade.

bron : drugsforum.nl

als je echt veel om je gezondheid geeft moet je het eigenlijk helemaal niet doen. maar jah het probleem is dat het zo verleidelijk is om het wel te doen.

lekker nuttig antwoord

edit: lol antwoord eronder niet gezien

gebruikte maximaal 2x xtc in de maand voor ongeveer driekwart jaar.

Nu sinds een maandje pep ontdekt, het effect bevalt me prima. kamerade praten van ontzettend veel gedachten in je hoofd, heb ik geen last van heb ADD. Ik word er alleen lekker wakker en blij van. Alleen de kater is zo heftig dat ik er mee stop. De 1e keer Pep + alcohol = volgende dag echt megaharde koppijn (nog nooit zo heftig ervaren). 2e keer oudjaarsavond => na de tijd een week in een depressie gezeten.
Terwijl ik maximaal een half grammetje per avond heb gehad.

van pep word ik dus niet zenuwachtig/paniekerig

Als je nu al die last ondervind zou ik in jouw geval dringend stoppen.

of je gebruik beperken tot 4 keer per jaar

je gebruikt toch wel met tussenpozen van 2 a 3 maanden toch ?

Dat maakt geen **** uit het enige verschil is dat t effect minder wordt als je t vaak doet, dat je geen zin heb in mense ligt puur aan je persoonlijke situatie op dat moment.

Dat maakt geen **** uit het enige verschil is dat t effect minder wordt als je t vaak doet, dat je geen zin heb in mense ligt puur aan je persoonlijke situatie op dat moment.

klopt ben ik het hellemaal mee eens.
dat is het zelfde dat mensen soms gaan denken dat het fout gaat. maar juist als je dat gaat zitten denken dat het fout gaat en daar dan ook bang voor word, dan gaat het juist fout. je hebt het zelf in de hand en je kan het stuuren zoals je zelf wilt.
maar dat vergeten een hoop mensen.

hier ben ik het niet helemaal mee eens. Het effect word niet minder maar heel anders. De vaagheid blijft alleen het euforische gedeelte word een stuk minder. Denk dat dit wel degelijk te maken heeft met hoevaak je het gebruikt.
Ben zelf ook dom geweest dat ik het een tijdje veel gebruikt heb.
En ik weet ook dat het heel erg afhankelijk is van je stemming. Maar als het euforische weg is is het voor mij moeilijk om een een positieve draai aan te geven wanneer ik me ff k*t voel.

Stop er nu ook een paar maand mee denk dat mijn serotonine niveau aardig verdoet is op het moment. En dan gewoon de inname beperk tot feesten.

hier ben ik het niet helemaal mee eens. Het effect word niet minder maar heel anders. De vaagheid blijft alleen het euforische gedeelte word een stuk minder. Denk dat dit wel degelijk te maken heeft met hoevaak je het gebruikt.
Ben zelf ook dom geweest dat ik het een tijdje veel gebruikt heb.
En ik weet ook dat het heel erg afhankelijk is van je stemming. Maar als het euforische weg is is het voor mij moeilijk om een een positieve draai aan te geven wanneer ik me ff k*t voel.

Stop er nu ook een paar maand mee denk dat mijn serotonine niveau aardig verdoet is op het moment. En dan gewoon de inname beperk tot feesten.

Whaha dat heb ik ook zovaak gezegd, maar als paar vrienden paar kratten bier in huis halen en wat tabletjes is het moeilijk af te staan, kan wel heel makkelijk bepalen of ik t wel of niet doe hoor nu, ben dr wel btje vanaf, maar zoals nu heb ik dik meer dan een half jaar niks meer genomen en vind dat t wel weer is tijd wordt nu ;) over dat euforische heb je wel gelijk natuurlijk, maar ik ken mensen die nemen ook niet zo vaak pillen en die zijn ook zo stil en afstandelijk, raar, sommige mensen zoals ik worde helemaal happy hebbe zin in gezelligheid kletsen uren een eind weg en zouden nog de avond 4 daagse willen lopen, en sommige mense liggen helemaal weg te dromen en zeggen de hele avond bijna niks, het is maar net hoe je bent.

Hoe kun je nou slecht gaan van xtc ???

Terug
Naar boven