- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit in tegenstelling tot GHB waar 4 x de gewenste dosis vaak fataal is en het vloeibare vorm is.

Ik ga binnenkort eens een "bol" pakken. Welke reactie kan ik verwachten?
4x lijkt me overdreven. Maar keer of 8 a 10 zal wel de max zijn denk ik ja.
Ik ga binnenkort eens een "bol" pakken. Welke reactie kan ik verwachten?
true, er zijn ook mensen geweest die 8 ml GBL ( 2 x zo sterk minimaal ) in 1 keer pakte.
(GHB bevat maximaal 68 % GBL het meest gangbare is 30-42% GBL dus je kan wel nagaan)
Bij 8 ml GBL moet je toch echt gaan vrezen voor een acute hartinfarct als het piekt. Bij 2 ml op een lege maag voel je al dat je hart en pols voelbaar gedaald is. 2,8 ml tot max. 3 ml GBL zal een ongevaarlijke coma zijn.
Al zijn er verhalen bekend van mensen met die met een ziekelijk weinig aantal slagen per minuut het hebben overleefd.
28 slagen / minuut en volgende dag mocht hij het ziekenhuis verlatenBij 8 ml GBL moet je toch echt gaan vrezen voor een acute hartinfarct als het piekt. Bij 2 ml op een lege maag voel je al dat je hart en pols voelbaar gedaald is. 2,8 ml tot max. 3 ml GBL zal een ongevaarlijke coma zijn.
Al zijn er verhalen bekend van mensen met die met een ziekelijk weinig aantal slagen per minuut het hebben overleefd.
Bij 8 ml GBL moet je toch echt gaan vrezen voor een acute hartinfarct als het piekt. Bij 2 ml op een lege maag voel je al dat je hart en pols voelbaar gedaald is. 2,8 ml tot max. 3 ml GBL zal een ongevaarlijke coma zijn.
. maar als ik toch niet in slaap val dan valt het toch wel mee toch?

Dat klopt ook wel, als je het vaker doet lijkt het ook wel alsof de halfwaardetijd korter wordt. Toch blijven 2 dosages van 2 ml met tussenpauzes wat anders dan in 1 keer 4 ml!
Ook voelt het wel zo dat voor die euforie met spacend zicht direct je eerste hit rond de 2 ml moet liggen, bumpen met beetjes brengen je niet op dat niveau. Ook al gebruik je uiteindelijk veel meer.
Als je denkt out te gaan en het allemaal laat varen voelt dat ook fijner dan wanneer je spierspanning maakt of druk gaat rondlopen, wat beginners vaak doen als ze denken out te gaan.