MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik ga binnenkort eens een "bol" pakken. Welke reactie kan ik verwachten?

4x lijkt me overdreven. Maar keer of 8 a 10 zal wel de max zijn denk ik ja.

true, er zijn ook mensen geweest die 8 ml GBL ( 2 x zo sterk minimaal ) in 1 keer pakte.
(GHB bevat maximaal 68 % GBL het meest gangbare is 30-42% GBL dus je kan wel nagaan)

Laatst bewerkt:
Hangt er van af of het goeie xtc of speedpillen zijn. Dan zijn er ook nog eens individuele verschillen. De ene wordt erg opgewekt terwijl de andere in een zetel met z'n ogen toe kan liggen genieten. Normaal gezien ziet alles er gewoon mooier uit, klinkt alles beter. Het zal voelen alsof alles in je omgeving traag gaat en last but not least zie je iedereen graag.

Thanks!

true, er zijn ook mensen geweest die 8 ml GBL ( 2 x zo sterk minimaal ) in 1 keer pakte.
(GHB bevat maximaal 68 % GBL het meest gangbare is 30-42% GBL dus je kan wel nagaan)

Bij 8 ml GBL moet je toch echt gaan vrezen voor een acute hartinfarct als het piekt. Bij 2 ml op een lege maag voel je al dat je hart en pols voelbaar gedaald is. 2,8 ml tot max. 3 ml GBL zal een ongevaarlijke coma zijn.

Al zijn er verhalen bekend van mensen met die met een ziekelijk weinig aantal slagen per minuut het hebben overleefd.

Bij 8 ml GBL moet je toch echt gaan vrezen voor een acute hartinfarct als het piekt. Bij 2 ml op een lege maag voel je al dat je hart en pols voelbaar gedaald is. 2,8 ml tot max. 3 ml GBL zal een ongevaarlijke coma zijn.

Al zijn er verhalen bekend van mensen met die met een ziekelijk weinig aantal slagen per minuut het hebben overleefd.

Kennis van me kwam ooit in de disco voor mij staan, ondertussen een heel fles wodka leeg gedronken.... Hij was wat wartaal aan het uitkramen en opeens haalt hij een bijna vol flugel flesje boven dat hij ad fundum opdrinkt :eek: 28 slagen / minuut en volgende dag mocht hij het ziekenhuis verlaten

Té veel schijven/capsules geslikt, té veel kilo's weggesnatst (snelheid/coca cola) .. En dat bijna 3 jaar lang.. Ben nog steeds helemaal lijp :D zal ik altijd (gedeeltelijk) blijven ook!

Blowen is niks voor mij..

in sommige gevallen kan zo'n absuurt lage hardslag zelfs levens reden. want dat gebeurt ook soms bij mensen die in ijskoud water of onder het ijs teregt komen en onderkoeld raken. soms kunnen die mensen na bijna een uur onderwater toch nog tot leven gewekt worden.

bij 3 ml al:eek:. maar als ik toch niet in slaap val dan valt het toch wel mee toch?
ik neem wel eens 3 ml GBL, wel op een hele volle maag zou dat erg veel schelen???

Ja enorm, ik verwerkte 99,95% GBL weleens in m'n kwark en dan was het effect beduidend minder.

Met name in hoeverre je glycogeen voorraad gevuld is maakt het verschil. Met weinig glycogeen kun je veel minder hebben.

3 ml zuivere GBL op een lege maag lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand dan nog zonder veel weerstand op z'n benen blijft staan. Dan ben je gedwongen te liggen of te zitten. Als je dan gaat slapen voel je een soort coma, je hersenen en lichaam zijn er nog maar je omgeving is zo goed als verdwenen.

Dan zijn ook de momenten dat je echt bizar geil bent overigens.

Mja ik heb wel eens op nuchtere maag 2 ml gbl en half uurtje later weer 2. Toen was het wel beetje in je nest liggen en flink spacen.

Ik denk dat het ook wel scheelt dat als je beetje ervaring met G hebt en regelmatig gebruikt je echt wel meer kan hebben. Je wordt wel wazig van een bijna zelfde dosis als minder ervaren, maar het gebied van wazigheid wordt groter, je gaat minder snel out en kan meer wazigheid verdragen.

Beetje zelfde als met alcohol. Vroeger dronk je en op een gegeven moment werd je ziek. Dan zag je van die dronkenlappen rond lopen die amper op hun benen konden staan en totaal niet meer wisten wat ze deden. Maar toch liepen ze nog hele avond rond zonder ziek te worden. Dát is ervaring :)

Dat klopt ook wel, als je het vaker doet lijkt het ook wel alsof de halfwaardetijd korter wordt. Toch blijven 2 dosages van 2 ml met tussenpauzes wat anders dan in 1 keer 4 ml!

Ook voelt het wel zo dat voor die euforie met spacend zicht direct je eerste hit rond de 2 ml moet liggen, bumpen met beetjes brengen je niet op dat niveau. Ook al gebruik je uiteindelijk veel meer.

Als je denkt out te gaan en het allemaal laat varen voelt dat ook fijner dan wanneer je spierspanning maakt of druk gaat rondlopen, wat beginners vaak doen als ze denken out te gaan.

Dat klopt ook wel, als je het vaker doet lijkt het ook wel alsof de halfwaardetijd korter wordt. Toch blijven 2 dosages van 2 ml met tussenpauzes wat anders dan in 1 keer 4 ml!

Ook voelt het wel zo dat voor die euforie met spacend zicht direct je eerste hit rond de 2 ml moet liggen, bumpen met beetjes brengen je niet op dat niveau. Ook al gebruik je uiteindelijk veel meer.

Als je denkt out te gaan en het allemaal laat varen voelt dat ook fijner dan wanneer je spierspanning maakt of druk gaat rondlopen, wat beginners vaak doen als ze denken out te gaan.

Ja helemaal mee eens! Merk echt dat de echte pérfecte relaxheid met G alleen komt als je de 1e dosis perfect doseert. Als je er onder zit en bij neemt zal het niet zo flex zijn als meteen de goede!

Jongens toch :finger: hahahaa..

word tegenwoordig alleen maar heel zenuwachtig paniekerig van xtc. Wil niet meer onder mensen zijn en dergelijke. Zwaar irritant want ik kon eerder ech van genieten.

Terug
Naar boven