- Waardering
- 0
Overdaad schaadt !

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha dat had ik met LSD ik wou nadat ik 16 uur getript had met veel badtrips geen enkele drugs meer dat duurde vervolgens maar een week.
Salvia ga ik ook proberen, maar dan wel met een tripsitter erbij straks doe ik het raam open met LSD weet ik dat ik dat niet zou doen, maar Salvia.
GHB is ook leuk, alleen heb je wel de kans dat je eraan verslaafd raakt ik merk het nu ook al eerst na ik het gewoon alleen op zaterdag avond toen vrijdag middag 1 buisje. En nu neem ik als ik gewoon op school zit elke dag 1 buisje terwijl niemand het door heeft het is netalsof je 5 biertjes op hebt. en nu wil ik na dat 1 buisje er al 2 per dag nemen maar dat ga ik dus echt niet doen, want voor je het weet zit ik er van 's ochtends tot 's avonds aan.
Dat heb ik ook al veel gelezen, over die sneaky GBL-verslaving. Misschien las je best even een week zonder gebruik in? Dan kan je eens zien hoe ver je verslaving al gevorderd is hé.
.school is soms zo saai zeker als je beetje niks kan doen
haha eigenlijk wel ja, maar daar heb ik nog geen zin in is trouwens ook pas 2de week en in totaal verbruik ik max 20 ml per week. verslaafde doen 220 ml per week.school is soms zo saai zeker als je beetje niks kan doen
![]()
ok mischien is dat wel zo, maar zo begint de verslaving wel. in het begin is het niet veel maar beetje bij beetje wordt het steeds meer. en als je dat zelf door hebt is het meestal al te laat. de weg ernaar toe is een heel stuk makelijker als de weg er van af.

Inderdaad, en besides, je gaat er echt niet van dood gaan hé van nu eens een weekje te stoppen.![]()

Wel, ik heb zo 1/4de gram 10x extract gedaan via een waterfall bong en het was echt geschift!
Onmiddelijk na het uitblazen ging ik zo'n 30s out en toen werd ik wakker (ik had geen besef meer van de omgeving of van het feit dat ik salvia genomen had) en het beeld schudde enorm snel en geweldadig op en neer voor zo'n 3 minuten, maar daar bleef het dan ook bij (dus geen spirituele ervaring of innerlijke verkenning oid).
Achteraf was ik echt enorm geschrokken en nam ik me voor nooit meer drugs te gebruiken. Vandaag, vijf dagen na de trip, ben ik klaar voor m'n tweede ervaring.![]()

Jij hebt dan wel een rare trip gehad zeg
Toen je 30s out was, waar waande je dan jezelf ?
Wel, daar weet ik echt niks meer van en dat vind ik best creepy.
M'n vrienden zeiden dat ik gewoon met m'n ogen dicht lag, net alsof ik lag te slapen.
Nogmaals, ik heb geen spirituele ervaring ofzo gehad, zoals je zo vaak leest.
Het enige effect was dat het beeld zo op en neer schudde. Na een minuutje wist ik weer waar ik was en dat ik salvia genomen had.
Ik probeerde toen m'n vrienden uit te lachen wat ik meemaakte maar ik raakte niet echt uit m'n woorden en moest enorm lachen.
Na deze bizarre 5 minuten heb ik nog 20 minuten in de zetel gelegen, aan het bekomen van wat ik meegemaakt had.
Ik ben echt blij dat het effect zo kort was want anders zou ik zeker gek geworden zijn.

Ik heb echt iets met drugsverhalen, krijg altijd direct de goesting om het te doen.
Als ik de youtube filmpjes bekijk zie ik sommigen echt flippen en niet ehct in positieve zin en als je niet 'snel' ontwaakt, kan ik best begrijpen dat je 'bang' wordt.