AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

hoe zit er trouwens met speed om te cutten?:D lijntje en dan gaan rennen, paar keer doen en je bent droog?:D of is het zo extreem dat je meer spieren verrand dan vet? natuurlijk niet de meest gezonde manier maar niet veel nemen..

omdat ik las dat 60% van de soldaten in vietnam dat in de jaren 70 gebruikte, ik neem aan dat die ook gewoon een beetje namen puur om wakker te zijn, niet om te feesten :D

Ik zou GHB inname zeker beperken tot een gemiddelde van max 1x per week. Ik denk dat het gewoon niet goed is om dagelijks onder invloed te zijn van stemmingsveranderende middelen.

dat is het ook niet. ik ken genoeg mensen die echt veranderd zijn door regelmatig druks gebruik. inclusies me zelf.

Ik zou GHB inname zeker beperken tot een gemiddelde van max 1x per week. Ik denk dat het gewoon niet goed is om dagelijks onder invloed te zijn van stemmingsveranderende middelen.

Zodra je je leven gaat aanpassen aan het gebruik van middelen ben je imo slecht bezig. Als je af op zijn tijd even chilled met een buisje G, wat ik zelf ook graag doe, is dat allemaal prima. Maar zodra je elke dag aan de G zit, en je avonden zo gaat plannen dat je lekker kan chillen met je G, dan ben je fout bezig.

juist, dat verhaal begint ongezonde vormen aan te nemen.

elke dag g is eigenlijk gekkenwerk, mits je het voor spieropbouwende eigenschappen gebruikt maar dat terzijde.

hoe zit er trouwens met speed om te cutten?:D lijntje en dan gaan rennen, paar keer doen en je bent droog?:D of is het zo extreem dat je meer spieren verrand dan vet? natuurlijk niet de meest gezonde manier maar niet veel nemen..

omdat ik las dat 60% van de soldaten in vietnam dat in de jaren 70 gebruikte, ik neem aan dat die ook gewoon een beetje namen puur om wakker te zijn, niet om te feesten :D

de soldaten krijgen het nog steeds in ooslogs gebied. alle soldaten nl usa.
maar met spieren enz verbranden valt mee als je maar genoeg binnen krijgt kwa voeding om te verbranden. het probleem is pas als je niets van vet te verbranden hebt. want dan worden het inderdaad je spieren.

Je hebt veel verschillende soorten drugs met totaal verschillende uitwerkingen.
xtc, speed, coke .... allemaal geprobeerd... rommel.

De laatste 2 jaar gebruik ik dagelijks ghb, doch regelmatig eens een week van totale onthouding. Ik ben totaal niet verslaafd. Ik heb helemaal nergens last van: niet van depressie, lusteloosheid, demotivatie, gezondheid.....
Ik heb geen problemen in de familie, mijn werk gaat goed, ik ben gelukkig, ik train graag op ghb... alleen wel wat problemen op justitie gebied :roflol:

Beweging en goede voeding zijn immers veel belangrijker voor een gezond lichaam
Ik rook niet en drink bijna niet.

Dit zijn enkele citaten van verslavingsartsen en toxicologen:
Ik neem aan dat je tabak roken bedoelt. GHB en tabak zijn twee totaal verschillende middelen, met verschillende risico's.

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk. Een overdosering GHB kan wel fataal aflopen, door de verdovende werking van GHB. Er wordt snel over gedoseerd met GHB. Tabak werkt vele malen verslavender dan GHB.
'een toxicoloog die ik er naar vroeg, is het onwaarschijnlijk dat GHB een negatieve invloed heeft op organen. Je vraagt naar nieren. GHB is goed in water oplosbaar en slaat niet neer in de nieren.'
Er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat het GHB toch schadelijk is voor de organen die jij noemt. ''

Ach, maar ieder zijn leven en zijn doen...

Zo kan ik nog wel uren blijven praten over ghb en lsd :D

Als je er goed mee overweg kan, 2 super producten

Er zijn zoveel mensen die dagelijks hun pintjes drinken, en als iemand dagelijks een buisje neemt is hij meteen een junk. Gebrek aan kennis noem ik dat
Het grote voordeel dat alcohol heeft, is dat het gecontroleerd is, een pintje is een pintje met zijn alcohol %

Laatst bewerkt:
Zo kan ik nog wel uren blijven praten over ghb en lsd :D

Als je er goed mee overweg kan, 2 super producten

Er zijn zoveel mensen die dagelijks hun pintjes drinken, en als iemand dagelijks een buisje neemt is hij meteen een junk. Gebrek aan kennis noem ik dat
Het grote voordeel dat alcohol heeft, is dat het gecontroleerd is, een pintje is een pintje met zijn alcohol %

hehe daar is hij eindelijk;) LSD + GHB + XTC (die mag je niet vergeten hoor)
3 super producten

jij neemt GHB, maar waarom geen GBL het is nog steeds niet bewezen dat het slechter is he. en GBL is makkelijker te doseren gewoon 1,5 ml per keer altijd even sterk. Geen kans op loodvergiftiging doormiddel van gootsteenontstopper. geen problemen met justitie zolang je alleen maar gbl in huis hebt (geen gootsteenontstopper en spullen in huis hebben waarmee je GHB kunt maken.)

om nou het risico te lopen met GHB als je ook gewoon GBL kunt nemen (geen kans op boete van 450 eu bij 20ml GHB en GBL kost ~70 euro een liter:eek:

xtc is wel schadelijk... veroorzaakt kanker, verdoet je brains, uitdroging, de afvaltstoffen zijn schadelijk en moeten dus verwerkt worden door de lever....

Verantwoord xtc gebruik gaat over 1-2 xtc om de 3 maanden (volgens artsen en toxicologen)
Persoonlijk kun je van een andere mening zijn maar ik volg toch de mening van een gediplomeerde dokter.

Er onstaat door samenvoeging van diverse zwaar chemische middelen waaronder GOOTONTSTOPPER en gbl. Het klinkt als zwaar chemische troep. Waar een stof van gemaakt is hoeft niks te zeggen, het gaat om het eindproduct. Het grootste deel van de huidige medicijnen zijn ook van aardolieproducten gemaakt, vaak van naftaleen, daar worden mottenballen van gemaakt, maar dat zegt ook niks. Keukenzout wordt gemaakt van een metaal dat explodeert als het in contact komt met water(Natrium) en van een gas dat ze in de eerste wereldoorlog als dodelijk strijdgas hebben gebruikt(Chloor)

jij neemt GHB, maar waarom geen GBL het is nog steeds niet bewezen dat het slechter is he.
Gbl wordt in het lichaam omgezet naar ghb.
Gbl is met een ph van 6-6.5 niet zuur maar toch agressief
Ook verdundt blijft het agressief.
Na langdurig gebruik maak je kans om maagklachten te krijgen.
Eet een goede maaltijd en dan een goede gbl je zult zien dat er een
Reactie ontstaat met een hoop gas vorming.
Werking is niet helemaal hetzelfde als ghb.
Je ben wakkerder en onrustiger slapen zal ook minder goed gaan
Na langdurig gebruik van gbl zal slapen erg onrustig worden met
kans op nachtmerries.

Gebruik goed gekookte ghb, slechte kun je herkennen aan:

Brandend/agressief
(Proeven met het puntje van je tong of het niet brand)
of Gooi het in een klein laagje rode fruitdrank (zoals dubbelfris bosvruchten)
of in jus en kijk of dit verkleurd in het geval van jus is het zure van de jus
verdwenen.

zeepachtige smaak
(eerst een beetje proeven voor dat je het vermengt met drinken)

Geel of bruine kleur
(Moet helder en wit).

Niet elke ghb is onschadelijk... maar als je weet waarmee je bezig bent kun je hem goed koken, dat hij onschadelijk is.

Laatst bewerkt:
xtc is wel schadelijk... veroorzaakt kanker, verdoet je brains, uitdroging, de afvaltstoffen zijn schadelijk en moeten dus verwerkt worden door de lever....

Verantwoord xtc gebruik gaat over 1-2 xtc om de 3 maanden (volgens artsen en toxicologen)
Persoonlijk kun je van een andere mening zijn maar ik volg toch de mening van een gediplomeerde dokter.

Er onstaat door samenvoeging van diverse zwaar chemische middelen waaronder GOOTONTSTOPPER en gbl. Het klinkt als zwaar chemische troep. Waar een stof van gemaakt is hoeft niks te zeggen, het gaat om het eindproduct. Het grootste deel van de huidige medicijnen zijn ook van aardolieproducten gemaakt, vaak van naftaleen, daar worden mottenballen van gemaakt, maar dat zegt ook niks. Keukenzout wordt gemaakt van een metaal dat explodeert als het in contact komt met water(Natrium) en van een gas dat ze in de eerste wereldoorlog als dodelijk strijdgas hebben gebruikt(Chloor)

Gbl wordt in het lichaam omgezet naar ghb.
Gbl is met een ph van 6-6.5 niet zuur maar toch agressief
Ook verdundt blijft het agressief.
Na langdurig gebruik maak je kans om maagklachten te krijgen.
Eet een goede maaltijd en dan een goede gbl je zult zien dat er een
Reactie ontstaat met een hoop gas vorming.
Werking is niet helemaal hetzelfde als ghb.
Je ben wakkerder en onrustiger slapen zal ook minder goed gaan
Na langdurig gebruik van gbl zal slapen erg onrustig worden met
kans op nachtmerries.

Gebruik goed gekookte ghb, slechte kun je herkennen aan:

Brandend/agressief
(Proeven met het puntje van je tong of het niet brand)
of Gooi het in een klein laagje rode fruitdrank (zoals dubbelfris bosvruchten)
of in jus en kijk of dit verkleurd in het geval van jus is het zure van de jus
verdwenen.

zeepachtige smaak
(eerst een beetje proeven voor dat je het vermengt met drinken)

Geel of bruine kleur
(Moet helder en wit).

Niet elke ghb is onschadelijk... maar als je weet waarmee je bezig bent kun je hem goed koken, dat hij onschadelijk is.

moet ik het toch misschien maar eens maken maar denk je echt dat GBl veel schadelijker is als GHB???

moet ik het toch misschien maar eens maken maar denk je echt dat GBl veel schadelijker is als GHB???

Niet veel schadelijker, maar gbl is iets zuurder. En ghb is een lichaams eigen stof. Gbl wordt IN JE LICHAAM omgezet naar ghb, dus ghb kan nooit slechter zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je zelf gaat koken, koop dan fatsoenlijk materiaal. Ph-meter en dergelijke.
Als je het uiteindelijk toch gelukt is, laat hem dan testen. Bij jullie in Eindhoven is er zo eentje geloof ik. Ik heb de mijne daar toch laten testen. Hij was :thumbs: perfect
:D

Haha.

GHB is schoonheid, geilheid, socialiteit, frisse uitstraling in je gezicht, levendig, enthausiast en niemand heeft door dat je waus bent.

Je kunt het inderdaad 'vaak' gebruiken zonder ooit klachten te krijgen.

Maar wees je ervan bewust dat G bij dagelijks gebruik een serieuse kans geeft op lichamelijke verslaving na verloop van tijd. Je lage bloeddruk, verlaagde hartslag en anders circulerende bloedsomloop worden als 'normaal' geaccepteerd door je lichaam. Als je dan opeens stopt of geen GHB voor handen hebt, wordt er geen zenuwsignaal meer gegeven aan je hart en je zult niet de eerste zijn die het met z'n leven moet bekopen. Koorts zijn de eerste signalen.

Aan de heroine hooked zijn valt best mee, kun je tenminste cold turkey afkicken zonder dat je hart stilvalt of dat er een ader knapt in je hoofd.

Verder kun je krankzinnige slapenloosheid ervaren, 3 dagen wakker zijn en verschrikkelijk moe zijn maar geen slaapprikkel kunnen krijgen zonder G. Echte hallucinaties komen zelfs bij extreem gebruik voor (8 dosissen per dag bijvoorbeeld), schreeuw geluiden horen en onbestaande mensen zien voor enkele tellen. Die bizar beaangstigend zijn.

Maar ik zal nooit een slecht woord over deze drugs laten vallen, maar hou je gebruik een beetje in toom.

'k Heb vandaag weer iets geks meegemaakt.
Gisteren had ik speed genomen en dus de ganse nacht niet kunnen slapen.
Ik loop dus vandaag al de hele dag als een zombie rond.
Na een uurtje computeren, sta ik recht om me eens goed uit te rekken.
Zoals bekend, word je daar duizelig van en valt je gezichtveld een heel klein beetje weg.

Maar dit keer werd ik echt heftig duizelig (ik stond te wankelen en te zoeken naar evenwicht) en viel m'n gezichtveld eventjes volledig weg (het werd zwart voor m'n ogen). En daarbovenop klonken de stemmetjes van de tv erg robot-/metaalachtig.

Een zeer vreemde, maar wel leuke, ervaring.

Speed en bodybuilding = water en vuur

Ik zou zelf ook zeker ghb kiezen over gbl, omdat gbl idd beetje branderig spul is (doe maar eens een druppeltje op je lip). GHB kan idd wisselen van sterkte, maar als je bv een keer een grote lading voor jezelf maakt en dit laat testen is dat niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken. Bovendien is er heel veel onderzoek naar ghb gedaan en veel minder naar gbl.

@Mais: wat voor doseringen neem jij dan eigenlijk zoal? Als ik G doe dan wil ik toch altijd wel beetje lekker voelen hangen, en dat zijn toch niet echt doseringen waarmee je normaal kan functioneren (autorijden en dat soort shit zal ik echt niet proberen). Misschien kan je beter met het gevoel omgaan omdat je zo frequent gebruikt, maar je zintuigen zijn toch wel verstoord?

Stel je hebt 50% pure ghb, wat volgens mij wel beetje sterkste oplossing is die je kan maken. Dan staat 2,0ml GBL ongeveer gelijk aan 5,0ml GHB qua gevoelservaring vind ik zelf. Neem je dan bv een dosis van 4,0 ml ofzo? En hoeveel doseringen neem je per dag? Want als je een avondje gaat chillen met G, van 8 uur tot een uur of 2 a 3, dan neem je toch snel 4 a 5 doseringen, niet? Op die manier jaag je er toch wel wat deciliters per week doorheen niet?

At Rob, halve dosages maken ontspannen en wat praterig. Maar is in no way vergelijkbaar bij 1 goede stevige hit die euforisch is en het zicht zwaar spacend maakt. Als je zit moet echt met een zucht neer ploffen met armen naast je. Dat bumpen met kleine beetjes is gewoon verspilling en het niet waard.

Btw, maak je eigen GHB.

2005-10-04_110232_G-Formule.jpg

En voor een avondje stappen zijn 3 dikke dosages echt de max. Want dan werkt G toch echt dik 3 uur door, want neerkomt op 10 uur feesten.

Bij mij zelf is een dosis na 3 uur wel echt bijna uitgewerkt. Ik doseer meestal bij na ongeveer 2 uur. Meestal ook 1 dosis, dan paar uur later een nieuwe, en dan wat korter op elkaar gevolgt nog een aantal kleinere doseringen.

Kwil wel eens GHB proberen , maar geen idee waar ik dat kan halen .. Lijkt me wel eens tof.

Ik neem altijd een kleine dosis. Meestal 3.5 - 5 ml (2 flugel dopjes = 4ml)
Hoe meer tolerant je bent, hoe dichter de grens bij elkaar begint te liggen van goed voelen en slapen. Als ik uitga neem ik wel frequenter.
Misschien kan je beter met het gevoel omgaan omdat je zo frequent gebruikt, maar je zintuigen zijn toch wel verstoord?
Ik voel het gewoon minder fel, en je hebt altijd een grens dat je ko gaat.
En voor een avondje stappen zijn 3 dikke dosages echt de max. Want dan werkt G toch echt dik 3 uur door, want neerkomt op 10 uur feesten.
Er zijn in het verleden avonden geweest tegen de 50ml (gerekent op 10u=~t)
Stel je hebt 50% pure ghb, wat volgens mij wel beetje sterkste oplossing is die je kan maken.
66% is het puurste...
nog puurder dan krijg je ghb poeder!!!
Zelf gekookte was toen op 66% getest en dit was echt dikke witte ghb
maar 30% is het gangbare zeiden ze mij daar toen... :D

Laatst bewerkt:
Je zou bijna gaan denken dat ghb gezond is met jullie verhalen

Terug
Naar boven