Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik had afgelopen zaterdag mijn eerste xtc trip en ik vind het de vetste drugs ooit,

goedkoop, niet zo ongezond als alcohol, tabak of wiet en veel energie + happy times.

nou gaat mijn lichaam en gezondheid voor drugs,
maar na het lezen van deze site ben ik overtuigd dat je xtc met mate kan doen zonder negatieve effecten eraan over te houden.

BBC NEWS | Health | Scientists want new drug rankings

MOST HARMFUL DRUGS
_42718419_drugs_graph2_416.gif

in ieder geval ga ik voorlopig niet meer uit zonder een pilletje :evilred:

MMN is een van de andere leden van dit forum. lees maar een paar pagina's terug.

he he sodemieter
1 ding ben niet verslaafd, ik heb de laatste 2 weken wel elke dag 1 buisje gebruikt maar als jij elke dag 1 biertje drinkt ben je toch ook geen alcohol verslaafde.
en of ik nou elke dag 1 buisje neem of tijdens het uitgaan 6 buisjes neem what's the differents. ben overgens wel iets gaan minderen, omdat ik het gewoon niet nodig vindt om het elke dag te gebruiken en natuurlijk om toch zo gezond mogelijk te blijven:D

IK had echt verwacht dat BBE''rs wel gezond zou zijn .... IK heb een tijdje gerookt en ben inmiddels al gestopt maar wat ik nu hier lees :D:)

IK had echt verwacht dat BBE''rs wel gezond zou zijn .... IK heb een tijdje gerookt en ben inmiddels al gestopt maar wat ik nu hier lees :D:)

GHB actually stimulates pituitary growth hormone (GH) release. One methodologically rigorous Japanese study reported nine-times and sixteen-times increases in growth hormone 30 and 60 minutes respectively after intravenous administration of 2.5 grams of GHB in six healthy men between the ages of twenty-five and forty. GH levels were still seven-times higher at 120 minutes.

:penis: grow bigger use GHB :penis:

Hoe kun je nou slecht gaan van xtc ???

Toch nog ff hier op reageren :p

Euh heus, als je een 7-8 tal pillen pakt en dit niet wekelijks doet, dan voel je wel dat je lichaam niet gemaakt is om zoveel te slikken hoor :D
je hart gaat redelijk snel, stond snikheet ...
maar slecht ben'k niet gegaan, gewoon hard :D

als je 100den pillen hebt liggen, dan is het niet gemakkelijk om eraf te blijven he ^^

Trouwens terug gestopt :p

he he sodemieter
1 ding ben niet verslaafd, ik heb de laatste 2 weken wel elke dag 1 buisje gebruikt maar als jij elke dag 1 biertje drinkt ben je toch ook geen alcohol verslaafde.
en of ik nou elke dag 1 buisje neem of tijdens het uitgaan 6 buisjes neem what's the differents. ben overgens wel iets gaan minderen, omdat ik het gewoon niet nodig vindt om het elke dag te gebruiken en natuurlijk om toch zo gezond mogelijk te blijven:D

1e fase van een verslaving: ontkenning.. een ghb verslaving sluipt erin. Je merkt het pas als het te laat is.. kappe met die rotzooi xtc maakt je ook kapot. Misschien ligt dit aan mij persoonlijk maare. Ik heb een half jaar iedere zaterdag een half tot heel pilletje gebruikt. geheugen is slecht geworden en tevens in een langdurige depressie beland..

Misbruik van drugs ==> epic failure.

Als je elke week gebruikt, dan vraag je om problemen gast. Zou je toch beter moeten weten ?

Ik snap niet dat er mensen zijn die iets gebruiken zonder voorafgaand eens deftig te informeren over de shit die ze pakken. Dat is toch ongelooflijk dom ?

Ik heb vorig jaar een tijd gezeten dat ik elk weekend een 3-5 tal pillen nam.
Ben 1 week nonstop onder de pillen gezeten .. +5 pillen van smorgens tot savonds en dan sliep ik 2-3 uurtjes snachts ..
Nou, ik was helemaal kapot op het einde van die week...
Soms denk ik wel dat ik er schade heb aan opgelopen aan die periode maarjah hoe stel je dit vast :)

1e fase van een verslaving: ontkenning.. een ghb verslaving sluipt erin. Je merkt het pas als het te laat is.. kappe met die rotzooi xtc maakt je ook kapot. Misschien ligt dit aan mij persoonlijk maare. Ik heb een half jaar iedere zaterdag een half tot heel pilletje gebruikt. geheugen is slecht geworden en tevens in een langdurige depressie beland..

ja tuurlijk ontkenning:rolleyes:het sluipt erin dat heb ik wel gemerkt, maar als je al op 1 per dag zit moet je het gewoon een halt toe roepen zeker als je denkt oh 1 per dag ik kan er nog wel 1 nemen dan is het gewoon gelijk over:cool:

als je het eigenlijk hellemaal goed bekijkt is het al een verslaving. want je doet het omdat je jezelf anders verveeld op school enzo zeg je. normaal doe je zoiets af en toe met uit gaan. dus het is al verplaatsen van je grenzen. en dat je zegt van zodra het er twee per dag dreigen te worden is het gelijk over. maar als je eerlijk bent dacht je toen je het alleen in het weekend deed ook van als het er een per dag word dan stop ik er mee. waar of niet. :(

he he sodemieter

het probleem is ook gewoon dat als je het regelmatig doet je lichaam er aan went en dat je steeds meer nodig heb om het zelfde effect te krijgen. dat is met alles wat je gebruikt. dus zodra je elke dag iets neemt en je wilt in het weekend eens goed los, dan heb je al de dubbele hoeveelheid nodig of zelfs meer dan als je door de weeks niets zou doen.
het maakt mij niet uit, maar ik weet hoe het begint heb er zelf genoeg ervaring mee. gebruik zelf ook al aardig wat jaartjes.

maar ik drink en rook niet. :p

Blijf gewoon van dat rot spul af;) Ik drink wel eens een biertje.(met een feestje af en toe íets te veel) Maar roken/drugs heb ik nog nooit uitgeprobeerd, en dat ga ik ook zeker niet doen!

Blijf gewoon van dat rot spul af;) Ik drink wel eens een biertje.(met een feestje af en toe íets te veel) Maar roken/drugs heb ik nog nooit uitgeprobeerd, en dat ga ik ook zeker niet doen!

zo dacht ik een half jaar geleden ook precies totdat ik wiet probeerde wat ik wel leuk vond niet echt leuk totdat ik GHB nam dat vond ik veel chiller en relaxter als wiet dus nu doe ik geen wiet meer (misschien wel 1 keer per maand 1 jointje).
kijk veel drugs zijn netzoals als alcohol wel goed te gebruiken zonder dat je er iets aan over hou als je het maar met mate doet en niet alle drugs : XTC kan je bv wel gebruiken maar doe het dan gewoon 4-5 keer per jaar voor het optimale effect en LSD ook iets van 4-5 per jaar voor de rest gewoon van alles afblijven behalve GHB:p

btw je kan er beter niet aan beginnen

moet je ook niet doen ook. want het probleem is gewoon als je het een keer gedaan heb dat je dan veel sneller weer in de verleiding komt. zolang je niks gedaan hebt dan ligt de drempel veel hoger.

moet je ook niet doen ook. want het probleem is gewoon als je het een keer gedaan heb dat je dan veel sneller weer in de verleiding komt. zolang je niks gedaan hebt dan ligt de drempel veel hoger.

true al zou ik het nooit willen missen dingen zoals lsd, ghb, wiet,xtc al raad ik het niemand aan om te gebruiken ik zou het niet willen missen jij ?

als je het eigenlijk hellemaal goed bekijkt is het al een verslaving. want je doet het omdat je jezelf anders verveeld op school enzo zeg je. normaal doe je zoiets af en toe met uit gaan. dus het is al verplaatsen van je grenzen. en dat je zegt van zodra het er twee per dag dreigen te worden is het gelijk over. maar als je eerlijk bent dacht je toen je het alleen in het weekend deed ook van als het er een per dag word dan stop ik er mee. waar of niet. :(

jaja dat is zeker waar het was bedoeld voor zaterdag avond tijdens het uitgaan daarna werd het vrijdag middag na school eentje. deze week ben ik zo goed als gestopt alleen vandaag eentje genomen, omdat vriend van me eentje wou proberen maar de rest van de week neem ik niet meer misschien alleen zaterdag of zelfs dan niet:D

Terug
Naar boven