bikerbitchie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou bijna gaan denken dat ghb gezond is met jullie verhalen
Tja, je fysiek gaat er op vooruit als je erbij slaapt. En geestelijk zul je je ook niet gesloopt voelen. Eerder fitter omdat je dieper hebt geslapen en je hersenen rust hebben gehad, ook wanneer je niet slaapt.
Bodybuilding.com - Par Deus - Chemically Correct: GHB!
Ik nam altijd G na een zware been training en ging dan slapen, en ik merkte wel degelijk licht verschil in herstel en pomp.
Vrouwen gaan er ZO geil uitzien dat je moet oppassen dat je niet onder je stand gaat nken. Als je in nuchtere toestand een mooi chickie scoord en d'r neemt onder invloed wordt je helemaal wild.

Ik neem altijd een kleine dosis. Meestal 3.5 - 5 ml (2 flugel dopjes = 4ml)
Hoe meer tolerant je bent, hoe dichter de grens bij elkaar begint te liggen van goed voelen en slapen. Als ik uitga neem ik wel frequenter.
Ik voel het gewoon minder fel, en je hebt altijd een grens dat je ko gaat.
Er zijn in het verleden avonden geweest tegen de 50ml (gerekent op 10u=~t)
66% is het puurste...
nog puurder dan krijg je ghb poeder!!!
Zelf gekookte was toen op 66% getest en dit was echt dikke witte ghb
maar 30% is het gangbare zeiden ze mij daar toen...![]()
Kwil wel eens GHB proberen , maar geen idee waar ik dat kan halen .. Lijkt me wel eens tof.

xxl?
Bodybuilding.com - Par Deus - Chemically Correct: GHB!
.[/quote
Je zou bijna gaan denken dat ghb gezond is met jullie verhalen
GHB: Its Usefulness for Bodybuilders by Dharkam
Dit is komt uit de mond van een toxicoloog
Het nut van GHB bij spieropbouw is omstreden. Tijdens de roes zie je wel meer groeihormoon, maar er vindt geen aantoonbare spieropbouw plaats. Recreatief gebruik van GHB is in principe niet schadelijk voor het lichaam, behalve bij outgaan en dan in braaksel stikken.
Ik dosseer steeds met die dopjes, lukt me perfect.Waarom neem je flugel dopjes en niet gewoon een spuitje waar je perfect mee kan doseren? Dosering is juist zo belangrijk, een klein spuitje is echt enorm handig. Een potje G en een klein spuitje op zak en je kan echt perfect en snel doseren.
Uiteindelijk heb je 20ml voor enkele euro'shaha ok dan, een "vriend" van me vroeg afgelopen zaterdag nog of ik wou hij had 20ml, wat betaal je daar ong voor? heb niet verder gevraagd aan hem..
Citaat van een dokterDe overdosering en bij frequent gebruik afhankelijkheid zijn de grootste risico's bij GHB. GHB is een stof die in je lichaam wordt afgebroken in andere voor het lichaam niet schadelijke stoffen. Voorzover bekend is, houd je geen blijvende schade aan GHB over. Als er door grove overdoseringen (coma, ademgebrek) directe schade ontstaat, kunnen er wel problemen blijven. GHB heeft invloed op hormonen en andere stoffen in het lichaam, maar dat betekent niet dat het je gezonder maakt. Gezond voedsel, voldoende beweging en rust houdt een lichaam eerder gezond.
Je redenering over die cortisol en de uitwerking daarvan klopt niet helemaal. GHB is bij normaal gebruik niet schadelijk voor de vruchtbaarheid, de zwangerschap, de ongeboren vrucht en de bevalling. Normaal gebruik is een dosering van maximaal 1,5 gram, hooguit drie keer op een avond.
Met vriendelijke groet,
Roelof de Wit, verslavingsarts.
Alle drugs hebben invloed op de hersenen.
Niet alle drugs zijn echter schadelijk voor de hersenen. XTC is dat duidelijk wel, methamfetamine ook. Op deze site staat bij de XTC folder informatie over XTC en de hersenen.
XTC en speed zijn gecombineerd ook slecht voor de hersenen. Alcohol is schadelijk.
Bij XTC wordt er volop onderzoek gedaan. Alle drugs hebben ook invloed op het lichaam denk hierbij aan de lever, die ervoor zorgt dat de schadelijke stoffen uit het lichaam worden gehaald. Denk aan het hart, speed is een stimulerend middel, waardoor het hart sneller moet pompen en de bloeddruk verhoogd word wordt. Bij snuiven heeft het invloed op de slijmvliezen, deze kunnen gaan irriteren, denk aan loopneus, bloedneus ect. Voor de werkingen per middel en de risico's staat info op onze site.
Over ghb heb je de juiste informatie, ik kan alleen niet zeggen dat 1 buisje om de 2 uur een juiste dosering is. Het ghb verschilt qua sterkte per buisje ook heeft het te maken hoe snel breekt je lichaam het weer af. Hou gewoon goed in de gaten wat het effect bij jou is. Zeg ook tegen vrienden dat je ghb gebruikt, zij kunnen dan als jij wegvalt, bewusteloos raakt, kortom een te grote dosis, de goede stappen nemen.
Ghb is voorzover nu bekend bij de dosering die jij neemt, niet schadelijk voor organen.

ja stel je is voor zeg moet er niet aandenken grrrrrrrrrrrr
En er zijn genoeg mensen die zich helemaal klem zuipen maar raar opkijken als je een buisje ghb neemt![]()
![]()