MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

zo dacht ik een half jaar geleden ook precies totdat ik wiet probeerde wat ik wel leuk vond niet echt leuk totdat ik GHB nam dat vond ik veel chiller en relaxter als wiet dus nu doe ik geen wiet meer (misschien wel 1 keer per maand 1 jointje).
kijk veel drugs zijn netzoals als alcohol wel goed te gebruiken zonder dat je er iets aan over hou als je het maar met mate doet en niet alle drugs : XTC kan je bv wel gebruiken maar doe het dan gewoon 4-5 keer per jaar voor het optimale effect en LSD ook iets van 4-5 per jaar voor de rest gewoon van alles afblijven behalve GHB:p

btw je kan er beter niet aan beginnen

net als alcohol ??? ??? alcohol is ook drugs. het ligt aan de persoon zelf. want er zijn ook genoeg drank verslaafde. en er zijn ook mensen die maar 2 a 3xper jaar wat drinken. het probleem is gewoon dat het niet bij die 4a5 x per jaar een pilletje. het word veel sneller 4a5 pillen per weekend.
en dan moet ik zeggen dat je het dan nog rustig aan doet als ik naar m'n zelf kijk.

jaja dat is zeker waar het was bedoeld voor zaterdag avond tijdens het uitgaan daarna werd het vrijdag middag na school eentje. deze week ben ik zo goed als gestopt alleen vandaag eentje genomen, omdat vriend van me eentje wou proberen maar de rest van de week neem ik niet meer misschien alleen zaterdag of zelfs dan niet:D

ik weet nu al hoe dat gaat als je het de rest van de week niets doet. want dan is het zaterdag en dan denk je van nou heb de rest van de week toch
niets gedaan dus nu kan het wel weer een keer. het is toch weekend en je moet toch iets.
en wat je dan de rest van de week niet gebruikt hebt dat haal je zaterdag dan weer in.
ik ken die situatie's. komt me allemaal een beetje te bekent voor.
en daarom wil ik je juist waarschuwen.

net als alcohol ??? ??? alcohol is ook drugs. het ligt aan de persoon zelf. want er zijn ook genoeg drank verslaafde. en er zijn ook mensen die maar 2 a 3xper jaar wat drinken. het probleem is gewoon dat het niet bij die 4a5 x per jaar een pilletje. het word veel sneller 4a5 pillen per weekend.
en dan moet ik zeggen dat je het dan nog rustig aan doet als ik naar m'n zelf kijk.

tuurlijk ik zeg ook altijd dat alcohol een drugs is een harddrugs wel te verstaan, maar als ik aan de niet-drugs gebruikers vraag gebruiken jullie drugs dan zeggen ze nee terwijl ze wel elk weekend alcohol drinken. pillen zijn leuk maar ik bewaar ze voor echte feesten en niet voor de plaatselijke discotheek. zo blijft je er naar uitkijken en blijft het super

ik weet nu al hoe dat gaat als je het de rest van de week niets doet. want dan is het zaterdag en dan denk je van nou heb de rest van de week toch
niets gedaan dus nu kan het wel weer een keer. het is toch weekend en je moet toch iets.
en wat je dan de rest van de week niet gebruikt hebt dat haal je zaterdag dan weer in.
ik ken die situatie's. komt me allemaal een beetje te bekent voor.
en daarom wil ik je juist waarschuwen.

jawel eigenlijk is het wel zo ja, want ik gebruik er toch 5 op een avond, maarja ik neem het ter vervanging van alcohol, omdat alcohol wel leuk is maar ik merk toch dat ik maandag iets minder goed train als ik zaterdag alcohol op heb. maarja ik hou het maar weer bij 10 ml MAX in 1 week hoe dan ook

true al zou ik het nooit willen missen dingen zoals lsd, ghb, wiet,xtc al raad ik het niemand aan om te gebruiken ik zou het niet willen missen jij ?

nee en dat is het 'm juist ik kan het ook niet meer missen. ik ben er al veelste lang er mee bezig ( 13 jaar inmiddels ) en jij pas 6 mnd. dus voor jou is het nog makkelijk om er mee te stoppen. bij mij is het ook begonnen met eens in de 2a3 mnd een pilletje. en dat werd ook steeds regelmatiger tot dat het gewoon elk weekend werd.
en toen werd het van vrijdag middag tot zondag avond 23:00 door zonder te slapen. maar daarna ook wel weer de hele week werken en dat elke week.
gellukig gaat het nu niet meer zo. maar ben er nog steeds biet van af.

nee en dat is het 'm juist ik kan het ook niet meer missen. ik ben er al veelste lang er mee bezig ( 13 jaar inmiddels ) en jij pas 6 mnd. dus voor jou is het nog makkelijk om er mee te stoppen. bij mij is het ook begonnen met eens in de 2a3 mnd een pilletje. en dat werd ook steeds regelmatiger tot dat het gewoon elk weekend werd.
en toen werd het van vrijdag middag tot zondag avond 23:00 door zonder te slapen. maar daarna ook wel weer de hele week werken en dat elke week.
gellukig gaat het nu niet meer zo. maar ben er nog steeds biet van af.

jah ik ga het niet vaker doen, omdat je dat risico dan loopt. dat haat ik er aan dat je dan steeds meer neemt

jah ik ga het niet vaker doen, omdat je dat risico dan loopt. dat haat ik er aan dat je dan steeds meer neemt

dat gelt voor alles wat je vaker doet. zelfs voor je lichaam. want waarom zijn je buikspieren moeilijk om te trainen? omdat je ze bij alles wat je doet gebruikt dus ze zijn een hoop gewent. en daarom moet je zo hard trainen om er een roostertje te kweeken.

he he sodemieter
1 ding ben niet verslaafd, ik heb de laatste 2 weken wel elke dag 1 buisje gebruikt maar als jij elke dag 1 biertje drinkt ben je toch ook geen alcohol verslaafde.en of ik nou elke dag 1 buisje neem of tijdens het uitgaan 6 buisjes neem what's the differents. ben overgens wel iets gaan minderen, omdat ik het gewoon niet nodig vindt om het elke dag te gebruiken en natuurlijk om toch zo gezond mogelijk te blijven:D

monster argument :roflol:

alchol is een wereldwijd geaccepteerde stof die al ruim 2000 jaar gebruikt wordt en dat is GHB niet. Probeer het eens 2 weken niet te nemen en kom dan hier eens vertellen dat je het geen moment hebt gemist.

Wat maakt het nou uit of alcohol wereldwijd geaccepteerd is? Zo kun je ook zeggen: GHB komt in je eigen lichaam voor.

alchol is een wereldwijd geaccepteerde stof die al ruim 2000 jaar gebruikt wordt en dat is GHB niet. Probeer het eens 2 weken niet te nemen en kom dan hier eens vertellen dat je het geen moment hebt gemist.

het is zo dat het geaccepteerd is. maar er zijn ook andere dingen die al mischien langer als 2000 jaar worden gebruikt en die zijn ook niet geaccepteerd. zoals coke bv.

kan het wel 2 weken niet nemen hoor, maar het is niet zo dat mijn lichaam erom vraagt, maar omdat het leuk is wil je die ervaring nog een keer overdoen dat is met alle dingen zo die leuk zijn.

ja en ik wou even kwijt dat 14% van alle mensen die overlijden in NL overlijden aan de directe gevolgen van ROKEN :penis: :)

en een gedeelte daar van door het mee roken van anderen. terwijl ze zelf nog nooit gerookt hebben.

ja, ik vind het wel beter dat je niet meer in cafe, disco's niet meer mag roken die stank altijd al vind ik het wel iets wat erbij hoort niet dat ik zelf rook, maar beter weg met die sigareten;):D

ja maar zo kan je door blijven gaan ben ik dan ook geestelijk verslaafd aan kwark, omdat ik 1250 gram per dag eet en verslaafd aan coïtus???:D

dat kan als het zo erg is dat je oude vrouwtjes in het park verkracht alleen voor de coïtus dan is het een verslaving. ;)

nee gekheid. maar waar het omgaat is dat je uit moet kijken dat het niet een verslaving gaat worden.
want wat ik al eerder zei de weg er naar toe is een heel stuk makkelijker als de weg er van af.

Ik zou GHB inname zeker beperken tot een gemiddelde van max 1x per week. Ik denk dat het gewoon niet goed is om dagelijks onder invloed te zijn van stemmingsveranderende middelen.

Zodra je je leven gaat aanpassen aan het gebruik van middelen ben je imo slecht bezig. Als je af op zijn tijd even chilled met een buisje G, wat ik zelf ook graag doe, is dat allemaal prima. Maar zodra je elke dag aan de G zit, en je avonden zo gaat plannen dat je lekker kan chillen met je G, dan ben je fout bezig.

Terug
Naar boven