- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja daar dacht ik ook aan
hoho al 5 dagen geen ghb![]()

even een vraagje tussendoor wat gebeurd er als de politie me aanhoud met buisjes vol met 1,5 ml GBL. want in principe is het niet illegaal GBL toch ?
Er gebeurt helemaal niets denk ik, zoals je zegt, het is gewoon legaal.
En als ze je dan betrappen, moet je maar zeggen dat je aan het masturberen bent.
5 dagen geen GHB, voel je je nu anders? Want je nam het toch dagelijks, als ik me niet vergis?

Iemand bekent met dit spul?:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Blue 69 of Original 69 bevat base-mdma (125 mg of meer) opgelost in Blue Curacao.
Een maat van mij kan het aankomen en ik denk dat ik het binnenkort is ga proberen, schijnt superspul te zijn...
Op die grond kan het met behulp van de WOG toch in beslag genomen worden. In ieder geval mag GBL op dit moment niet meer in smartshops genomen verkocht worden
in beslag worden genomen ze zeggen niet dat je er voor gestraft wordt toch ?
Dankuwel NickIemand bekent met dit spul?:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Blue 69 of Original 69 bevat base-mdma (125 mg of meer) opgelost in Blue Curacao.
Een maat van mij kan het aankomen en ik denk dat ik het binnenkort is ga proberen, schijnt superspul te zijn...
Haha vind je?
Heeft iemand dit boek voor me ?
GHB: tussen extase en narcose’ of een torrent.
Veel karma![]()
![]()
Dit zinnetje beschrijft eigenlijk precies hoe GHB/GBL gebruikt moet worden voor maximaal mogelijk effect.
Ik heb het al eerder geschreven, maar er is een coma dosering die boven de hoge euforische dosis ligt maar onder gevaarlijk bewustzijnsverlies.
Als je dan op bed ligt, en alleen al aan een wijf denkt komt er een warme rush door je lichaam waarvan je niet wist dat die bestond. (alsof je als kind voor het eerst een blote meid ziet en jezelf begint te rukken)Van achter je ballen tot je eikel nog eens extra 'prikkelend'.
De lauwheid in je lichaam die je daarmee ervaard waarmee je dobberend op een warme zee is werkelijk gelukzalig. Absoluut niet geschikt als party dose.

daar ga ik ook maar eens me experimenteren tijdens het uitgaan neem ik altijd aardig veel totdat ik spiersamentrekkingen krijg in mijn handen enzo. ga eens weer een 2,0 ml gbl proberen overdag inplaats van 1,5 ml wat ik net te weinig vind![]()