Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

er zal van het weekend wel weer genoeg gebruikt zijn door de gene die naar masters zijn geweest. :D

GHB : gaat goed hier al sinds vrijdag geen GHB meer, wil het even rustig aan doen met dan spul
Alcohol : al ongeveer 4 weken niet op ook niet zo'n behoefte aan
Wiet : ook al zo'n 4 weken niet op
Lsd : 28 dec voor het eerst genomen volgende keer is over een week in Duitsland in het bos met joints erbij ik neem dan mijn eerste zegel om ongeveer 5-6 uur s'ochtends :penis: lekker met mijn ouders een boswandeling maken :penis:

Lsd : 28 dec voor het eerst genomen volgende keer is over een week in Duitsland in het bos met joints erbij ik neem dan mijn eerste zegel om ongeveer 5-6 uur s'ochtends lekker met mijn ouders een boswandeling maken
Al trippend tijdens een ochtendwandeling met je ouders in het bos??? :roflol: :roflol:

Ja, heel leuk, misschien kom je kabouter pinnemuts wel tegen

Nu nog veel dmt extraheren en je betaald niet zoveel euro's voor een gram.

Ga het binnenkort doen. Overigens zijn planten die vrijwel alleen maar N,N-DMT bevatten ook niet echt goedkoop en dan de stoffen nog inkopen en de tijd om het veiloos te leren.

Bij een supplier zal een gram syntetisch rond de 200 euro kosten en dat is slechts iets meer dan 6 euro per trip.

Waarom plantjes?
Je kan ook gewoon een pad likken. Natuurlijk niet alle soorten.
Maar de Bufelo Marinus wel. De B.marinus geeft bij stress een gifstof
vrij dat bufotoxine heet. En bufotoxine kan een hallucinerend effect veroorzaken, vergelijkbaar met LSD.
De werking begint meestal na ongeveer 20 tot 30 Minuten.
De effecten zijn vooral: een verhoging van de hartslag, verhoogde bloeddruk, kleurverschijningen, spraakwaterval, euphorie en zelfoverschatting.

Maar de B.marinus is wel degelijk behoorlijk giftig en kan een flinke dosis melkachtig gif loslaten uit de behoorlijk grote gifklieren achter zijn oortjes. Dit gif is zeker dodelijk voor dieren en zeer schadelijk tot soms dodelijk voor mensen. Het verlamd de spieren, dus ook de hartspier! Een juiste dosering is natuurlijk zeer moeilijk te vinden, dus oppassen me likken! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De dag dat je met moeite een vatsige pad onder bedwang probeert te houden om vervolgens zijn slijmerige rug af te likken, is de dag dat je beseft dat je rockbottom geraakt hebt.

300 mg in 1 keer oproken lijkt me erg sterk. :P 30 mg bedoel je denk ik. ;)

wie heeft er hier eigenlijk ervaring met rilatine snuiven? heb er een artikel over gelezen namelijk... zou ongeveer hetzelfde moeten geven als coke, met een zachter maar langduriger effect?

ik ben benieuwd naar ervaringen :D

wie heeft er hier eigenlijk ervaring met rilatine snuiven? heb er een artikel over gelezen namelijk... zou ongeveer hetzelfde moeten geven als coke, met een zachter maar langduriger effect?

ik ben benieuwd naar ervaringen :D

Muay Thai, ga je rilatine versnijden met coke zodanig dat je dubbele winst kan maken?

Ik dacht dat rilatine net speed was?
Rilatine is toch een amfetamine (of lijkt er sterk op), niet?

En dat krijgen mensen met ADHD om rustig te worden.
Maar als je geen ADHD heb dan werkt het als een amfetamine.

Terug
Naar boven