MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

My god, jij gaat nog zo'n dingen als mij beleven.
Ko gaan in de supermarkt, ko gaan in het midden van de straat .......

Gelukkig ben ik al wat wijzer geworden

jah ik weet wat ik kan verwachten ben 3 x bijna ko gegaan. 2 x daar van kon ik net wakker blijven maar viel wel steeds weg en die 1 x toen viel ik echt weg midden in de disco toen ik uiteindelijk weer beetje bij kwam veel gekotst en toen half waggelent naar huis gelopen zag dubbel en was enorm duiselig:cool: 2,0 ml kan ik wel aan heb ik wel vaker gedaan meer als 2,0 ga ik denk niet doen dat bied niks meer:D in 1 keer dan he :roflol:

ach heb wel eens een kaassausje vol met wiet gegeten dat wist ik dus niet, heb heel de avond en nacht een black-out gehad
erg vreemd om mee te maken haha

Ik vind iemand die, sorry dat ik het zeg, een knuppel als die uberhaupt ongewenst in elkaar zakt van G. Van de ongeveer 800 dosissen die ik in m'n leven erin geknald heb, heb ik er nog nooit een misser bij gehad.

Zelfs op een feest onder druk heb ik met volle buisjes geschikte dosissen afgemeten. Op het oog doseren geeft je nog voldoende marge om ruim buiten de gevaren zone te blijven. Kan precies zien hoe groot het laagje in een glas moet zijn. Als je eenmaal met een spuitje 1,5 ml GBL in een glas spuit vergeet je die optiek niet meer. En kun je vanuit de fles het er zelfs ingieten. Uiteraard in een leeg glas en pas daarna frisdrank of water erbij. Andersom is het namelijk werkelijk Russisch roulette.

Grappig spul? :D Is het heftigste wat een mens kan ondergaan op geboren worden en doodgaan na. Hier terence McKenna die uitlegt welke impact ontrokken N,N-DMT heeft.

YouTube - DMT

ja dat filmpje staat bij mij in mijn favorieren bij yourtube leuk spul toch:D

Ik vind iemand die, sorry dat ik het zeg, een knuppel als die uberhaupt ongewenst in elkaar zakt van G. Van de ongeveer 800 dosissen die ik in m'n leven erin geknald heb, heb ik er nog nooit een misser bij gehad.

Zelfs op een feest onder druk heb ik met volle buisjes geschikte dosissen afgemeten. Op het oog doseren geeft je nog voldoende marge om ruim buiten de gevaren zone te blijven. Kan precies zien hoe groot het laagje in een glas moet zijn. Als je eenmaal met een spuitje 1,5 ml GBL in een glas spuit vergeet je die optiek niet meer. En kun je vanuit de fles het er zelfs ingieten. Uiteraard in een leeg glas en pas daarna frisdrank of water erbij. Andersom is het namelijk werkelijk Russisch roulette.

800 zozo ik heb er ongeveer 80 op:D, maar gewoon op het oog wat in het glas gieten doe ik echt niet gewoon van te voren 1,5 ml of 2,0 ml afmeten en in een buisje doen dan gaat het nooit mis:D

Dronk het vroeger van de fles, en proefde hoeveel er in mijn mond zat, kon ik ook perfect mee dosseren.
De fout die ik toen maakte, waren 2 flesjes perrier. De ene was gevuld met 3 potjes, in de andere 1. Ik had gewoon het verkeerde flesje leeg gedronken.

afgelopen weekend paar keer "out" gegaan van lachgas. wist na paar seconde niet waar ik was, dacht dat ik ergens anders was en ik trilde (hoor ik van andere want ik had het niet door). zo'n 5x ofzo was dat.. is wel lache opzich.. zeker als je al een beetje gaar bent..

lachgas is k*t.. na de leuke ervaring voel je je de hele avond mogool in je hoofd.. Ma nu we het toch over drugs hebben.. Ik zie steeds meer mensen vooral jongeren aan de harddrugs. In de standaard discotheek waar ik kom heeft 50% pep/pille/coke gebruikt. Inclusief 15/16 jarigen. En mensen die er iedere week strak staan. Ik heb er heel erg medelijden mee. Aangezien ik nu zelf redelijk wat ervaring heb met verschillende soorten drugs (en alleen nog verstandig gebruik) erger ik me steeds meer aan de mensen die totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.. zucht.. accepteren maar.. => de jongere generatie verharddrugsed

Lachgas is zeker leuk spul. Komt het best tot zijn recht na een buisje G of een jointje ofzo.

Het geheim achter lachgas is dat je lekker goed ontspannen en rustig moet zijn. Even op bed gaan liggen, minuutje of 5 rustig liggen zodat je ademhaling relaxed is. Dan 1 a 1,5 patroon in een ballon. 3x diep en rustig in en uit ademen, dan je laatste adem helemaal diep uit blazen en daarna in 1x de hele ballon naar binnen inademen. Zorg dat je je koptelefoon op hebt met een chill en wazig muziekje. Dan die adem zo lang mogelijk inhouden. Minimaal een halve minuut, maar hoe langer je hem in houdt hoe sterker het gevoel wordt. Dan zul je merken dat je écht goed wazig wordt en een tijdje helemaal het gevoel van tijd en ruimte even verliest. Erg rare maar leuke ervaring.

Lachgas is zeker leuk spul. Komt het best tot zijn recht na een buisje G of een jointje ofzo.

Het geheim achter lachgas is dat je lekker goed ontspannen en rustig moet zijn. Even op bed gaan liggen, minuutje of 5 rustig liggen zodat je ademhaling relaxed is. Dan 1 a 1,5 patroon in een ballon. 3x diep en rustig in en uit ademen, dan je laatste adem helemaal diep uit blazen en daarna in 1x de hele ballon naar binnen inademen. Zorg dat je je koptelefoon op hebt met een chill en wazig muziekje. Dan die adem zo lang mogelijk inhouden. Minimaal een halve minuut, maar hoe langer je hem in houdt hoe sterker het gevoel wordt. Dan zul je merken dat je écht goed wazig wordt en een tijdje helemaal het gevoel van tijd en ruimte even verliest. Erg rare maar leuke ervaring.

Waar is de tijd gebleven dat ze op een party ballonnetjes met lachgas verkochten? :shrug:

patrone? gewoon een fles gas.. ballon vol, en dan eerst al je lucht uit je longe voordat je de ballon pakt en dan inademen met de ballon, en dan in en uit etc zonder lucht te happen. als je al een beetje gaar bent van het bier ofzo dan ga je vrij snel k.o.

Ik prefereer inhouden, hyperventileren is minder krachtig imo.

Waar haal je een hele fles gas dan?

ja ik houd het ook in, maar ik doe zeg maar eerst met een lege longinhoud zeg maar inademen, en dan flink.. en dan ook het gas ff vasthouden en uit en inademen weer in de ballon.
als je je het goed doet dan zieje alles vaag draaien, geluid hapert, je denkt ff dat je ergens anders bent en dan langzaam draai je een beetje terug in de realiteit en hoor je reacties dat je gewoon lag te shaken ofzo :D

en tja.. die haal je niet in de winkel die dingen.. ;)

Ik was door xtc 4kg afgevallen(vocht) in 2 dagen :(

Ik ging wel lekker hard :thumbs:

En bodybuilders, hoe gaat het met het drugsgebruik?

Dit weekend heb ik geblowd + gedronken. Normaal heb ik het niet zo voor alcohol, maar in combinatie met een joint wordt het effect op een positieve manier versterkt.

Speed is nu al twee weken geleden. Ik heb er nog steeds geen behoefte aan, de kater was gewoon te groot.

Misschien doe ik dit weekend nog eens salvia. Het is al drie weken geleden maar ik ben er nog niet helemaal over, go figure.

Greets!

Terug
Naar boven