AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

hey mensen nog een vraag, ik heb weleens dat m'n sos brokkelig is, voorals ik het wat langere tijd heb laten liggen.
Het zijn dan brokjes/vlokjes geworden.

Heeft iemand (behalve simpelweg fijnmalen) nog een manier om ze weer tot snuifbaar poeder te krijgen?

Dat is meestal een teken het betere gerief ;)
Sos is niet echt mijn ding, maar misschien gewoon pletten met kaartjes???

Dat is meestal een teken het betere gerief ;)
Sos is niet echt mijn ding, maar misschien gewoon pletten met kaartjes???

jah of gewoon met een mes:cool:
en Maiskorrel hoe was je trip naar alice in wonderland:D?
mijne zouden vandaag binnenkomen maar denk dat de post vertraging had dus moest toen had ik maar even in A'dam Mexican Mushrooms gehaald weet iemand meer over dit soort:pheb nog nooit paddo's op maarja:D

jah of gewoon met een mes:cool:
en Maiskorrel hoe was je trip naar alice in wonderland:D?
mijne zouden vandaag binnenkomen maar denk dat de post vertraging had dus moest toen had ik maar even in A'dam Mexican Mushrooms gehaald weet iemand meer over dit soort:pheb nog nooit paddo's op maarja:D

Volgende week gaan we trippen. Men maatje stuurde dat ik beter volgende week kwam, hij had er vier gestoken en was echt nie goed :roflol:

Heb nog een leuk stukje gevonden voor jouw die altijd gbl neemt ipv van ghb
GBL heeft een zeer lage PH-waarde van ca 2 vergeleken bij GHB dat een PH-waarde kent van ca 8.
Als je langdurig GBL gebruikt, zal je bloed op een gegeven moment te zuur worden. Hierdoor zullen allerlei belangrijke lichaamsprocessen ontregeld raken of ermee ophouden. Dat er dan een zeer ongezonde situatie onstaat, hoeft geen betoog. Omdat je GLB ook inneemt, zal ook de slokdarm en de maag geetst worden door die zure substantie. Bloedingen aldaar zijn het gevaarlijke gevolg.
Er is overigens geen enkele reden om GBL te gebruiken. Het wordt in de lever toch weer omgezet in GHB en heeft daarom dezelfde uitwerking. En dat terwijl het een stuk ongezonder en daarmee gevaarlijker is dan GHB. Ik zou je willen afraden om dat GBL nog te gebruiken.

hier leuk prentje : The Stoned

is site en albumhoes van 1 of andere rockgroep :D

:Denkel dianabol winny en nolvadex

Zijn er DDB-leden die planten kweken?

Ja ik kweek ook planten.

SOS.jpg

mooie orchideeen. :D ;)

Hahaha, al die grapjes. Origineel hoor, had ik echt niet verwacht. :D

Alsof we het zouden zeggen hier...

Watvoor muziek vinden jullie echt trippend? Ik zat net ff dit te luisteren:
YouTube - Psy GOA TRANCE

best trippy, wat is dit precies? wat luistere jullie

random goa trance, heb er zelf een hele stapel van gedownloadt. Vind Astral Projection en Juno Reactor (hoewel die niet echt goa trance is) de beste maar heb nog lang niet alles doorgeluisterd.

Aboriginal muziek is DE shit als je in je paddo trip zit.

Terug
Naar boven