- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is meestal een teken het betere gerief
Sos is niet echt mijn ding, maar misschien gewoon pletten met kaartjes![]()

?
heb nog nooit paddo's op maarja
jah of gewoon met een mes
en Maiskorrel hoe was je trip naar alice in wonderland?
mijne zouden vandaag binnenkomen maar denk dat de post vertraging had dus moest toen had ik maar even in A'dam Mexican Mushrooms gehaald weet iemand meer over dit soortheb nog nooit paddo's op maarja
![]()

GBL heeft een zeer lage PH-waarde van ca 2 vergeleken bij GHB dat een PH-waarde kent van ca 8.
Als je langdurig GBL gebruikt, zal je bloed op een gegeven moment te zuur worden. Hierdoor zullen allerlei belangrijke lichaamsprocessen ontregeld raken of ermee ophouden. Dat er dan een zeer ongezonde situatie onstaat, hoeft geen betoog. Omdat je GLB ook inneemt, zal ook de slokdarm en de maag geetst worden door die zure substantie. Bloedingen aldaar zijn het gevaarlijke gevolg.
Er is overigens geen enkele reden om GBL te gebruiken. Het wordt in de lever toch weer omgezet in GHB en heeft daarom dezelfde uitwerking. En dat terwijl het een stuk ongezonder en daarmee gevaarlijker is dan GHB. Ik zou je willen afraden om dat GBL nog te gebruiken.