Sietsevliegen
Novice
- Waardering
- 0
maak je niet dik man, het enige waar ik me aan erger is dat romantiseren van drgusgebruik. dat je af en toe eens een pil wegsteekt of een LSD tripje ondergaat en daar scheef bij gaat moet kunnen, maar als ik dingen lees als een amphetamine dieet, moeders aan de coke en andere uitspattingen dan heb ik wel mijn bedenkingen.
Ik ben het wat dit betreft 100% met je eens. Op DF heet ik Supervlieg, en als het je interesseert haal mijn reacties maar eens op. Ik keur wat een groot gedeelte doet op het forum keihard af. DF is niet alleen maar elkaar in de kont nken en elkaar gratis spuiten aanbieden ofzo..
Ik heb trouwens ook hard moeten lachen om dat verhaal hierboven van die gozer die wekelijks samen komt om lekker te gaan "druggen" met andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten, alsof ze outlaws zijn en niet begrepen worden door de rest van de maatschappij, ga eerst lekker een sterke persoonlijkheid opbouwen en je leven vorm proberen te geven in plaats van gewoon te vervallen in snelle genotsbevrediging en te baden in je eigen miserie samen met mensen "die je wel begrijpen".
Okee, ik heb het ietwat geromantiseerd. En ik heb nergens gezegd dat dit wekelijks gebeurd. Het is om de zoveel tijd gewoon bij iemand thuis in de vorm van een verjaardag, after of gewoon zomaar. Lekker ongedwongen chillen met mensen die open-minded zijn, en niet ongefundeerd hun mening klaar hebben staan. Daarnaast heeft ieder inclusief mijzelf gewoon zn eigen sociale leven. Zoals ik al zei, ik ben een student HBO en mijn studie gaat voor alles. Heb ik ook geen problemen mee. Alleen, en dat geldt bijna voor iedereen van de crew, gaan dit sociale leven en ons drugsgebruik niet samen. Dit zou ik zelf niet eens willen overigens. Juist daarom dat de feestjes toch zon succes zijn.
Maargoed, ik snap best dat mensen het hier niet begrijpen. Alleen ik vind het zo onvolwassen dat er dan gelijk gescholden moet worden in plaats van een discussie.

Er zijn ook genoeg mensen in Afrika die dood gaan aan de hongersdood, puur alleenmaar omdat de regering daar besluit al het graan te verkopen aan de westerse landen, zodat die het als veevoer kunnen gebruiken. Als je goed wil zijn voor de wereld en medemens, kan je jezelf beter van kant maken. Dat is niks persoonlijks
Maar aangezien ieder mens alleen maar aan zichzelf denkt en lak heeft aan de rest, maken wij als 'samenleving' en consumentenmaatschapij alleen elkaar kapot.