Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

maak je niet dik man, het enige waar ik me aan erger is dat romantiseren van drgusgebruik. dat je af en toe eens een pil wegsteekt of een LSD tripje ondergaat en daar scheef bij gaat moet kunnen, maar als ik dingen lees als een amphetamine dieet, moeders aan de coke en andere uitspattingen dan heb ik wel mijn bedenkingen.

Ik ben het wat dit betreft 100% met je eens. Op DF heet ik Supervlieg, en als het je interesseert haal mijn reacties maar eens op. Ik keur wat een groot gedeelte doet op het forum keihard af. DF is niet alleen maar elkaar in de kont nken en elkaar gratis spuiten aanbieden ofzo..

Ik heb trouwens ook hard moeten lachen om dat verhaal hierboven van die gozer die wekelijks samen komt om lekker te gaan "druggen" met andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten, alsof ze outlaws zijn en niet begrepen worden door de rest van de maatschappij, ga eerst lekker een sterke persoonlijkheid opbouwen en je leven vorm proberen te geven in plaats van gewoon te vervallen in snelle genotsbevrediging en te baden in je eigen miserie samen met mensen "die je wel begrijpen".

Okee, ik heb het ietwat geromantiseerd. En ik heb nergens gezegd dat dit wekelijks gebeurd. Het is om de zoveel tijd gewoon bij iemand thuis in de vorm van een verjaardag, after of gewoon zomaar. Lekker ongedwongen chillen met mensen die open-minded zijn, en niet ongefundeerd hun mening klaar hebben staan. Daarnaast heeft ieder inclusief mijzelf gewoon zn eigen sociale leven. Zoals ik al zei, ik ben een student HBO en mijn studie gaat voor alles. Heb ik ook geen problemen mee. Alleen, en dat geldt bijna voor iedereen van de crew, gaan dit sociale leven en ons drugsgebruik niet samen. Dit zou ik zelf niet eens willen overigens. Juist daarom dat de feestjes toch zon succes zijn.

Maargoed, ik snap best dat mensen het hier niet begrijpen. Alleen ik vind het zo onvolwassen dat er dan gelijk gescholden moet worden in plaats van een discussie.

Inderdaad denk toch eens na... ga achter die PC vandaan, zonde van die kostbare tijd, je zou echt heel productief kunnen zijn voor de maatschappij op dit moment. ??? Er zijn ook genoeg mensen in Afrika die dood gaan aan de hongersdood, puur alleenmaar omdat de regering daar besluit al het graan te verkopen aan de westerse landen, zodat die het als veevoer kunnen gebruiken. Als je goed wil zijn voor de wereld en medemens, kan je jezelf beter van kant maken. Dat is niks persoonlijks ;) Maar aangezien ieder mens alleen maar aan zichzelf denkt en lak heeft aan de rest, maken wij als 'samenleving' en consumentenmaatschapij alleen elkaar kapot. ;)

Ga toch fietsen man...

nee joh, we zullen anders in een vuil straathoekje gaan liggen met een laad in onze elleboogholte.

LOL, na de invasie van de superdudes, de invasie van de DF'ers. :roflol:
Kom, iedereen terug naar z'n eigen forum! :D

Inderdaad denk toch eens na... ga achter die PC vandaan, zonde van die kostbare tijd, je zou echt heel productief kunnen zijn voor de maatschappij op dit moment. ??? Er zijn ook genoeg mensen in Afrika die dood gaan aan de hongersdood, puur alleenmaar omdat de regering daar besluit al het graan te verkopen aan de westerse landen, zodat die het als veevoer kunnen gebruiken. Als je goed wil zijn voor de wereld en medemens, kan je jezelf beter van kant maken. Dat is niks persoonlijks ;) Maar aangezien ieder mens alleen maar aan zichzelf denkt en lak heeft aan de rest, maken wij als 'samenleving' en consumentenmaatschapij alleen elkaar kapot. ;)

Ga toch fietsen man...

nou nou dat van kant maken mag ook al niet meer lees ik hier wat terug
en daar in afrika moeten maar voor zichzelf zorgen denk je nu echt als hier wat gebeurd dat die kant van de wereld zich daar druk om maakt
iedereen denkt aan zichzelf tegenwoordig. zo is de maatschappij heel die klotewereld hier

nou nou dat van kant maken mag ook al niet meer lees ik hier wat terug
en daar in afrika moeten maar voor zichzelf zorgen denk je nu echt als hier wat gebeurd dat die kant van de wereld zich daar druk om maakt
iedereen denkt aan zichzelf tegenwoordig. zo is de maatschappij heel die klotewereld hier
Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. Iedereen doet uiteindelijk alles voor zichzelf, zelfs moeder Theresa. Dit is omdat wij in ons koppie het vervullen van onze behoeftes als prioriteit nummer 1 hebben staan. Vervolgens zullen deze behoeftes wanneer zij vervult zijn weer vervangen worden door nieuwe behoeftes. Vrij logisch, aangezien dat voor ons de reden is dat wij willen overleven: er zijn nog zoveel behoeftes te bevredigen.

Beetje dubbel eigenlijk als je nagaat dat wij onbevredigbaar zijn, want wat is dan de zin van het leven? Tuurlijk is de mens perfect gelukkig wanneer hij tevreden is met wat hij heeft, maar dit is in praktijk onmogelijk.

En Maiskorrel, je bent wel koning van de plagiaat plegen he?

Echt wekelijks zie ik m'n eigen woorden die ik heb toegeschreven aan set, setting en de substantie zelf terug op DF was je gecopyed en gepasted hebt. Nu rusten er op mijn berichten geen copyright, maar de schijnvertoning van kenner ligt er wel dik bovenop.

Op DF kan vrijwel niemand goed echt hun ondervindingen in bewoording omzetten.

En Nick de n*ger alias Stonie himself, wat jij bijzelf erin duwt aan combinaties en de wijze waarop is gewoon impulsieve losgeslagenheid. Een echte ego dood is je nog steeds vreemd. Je gaat enkel hard, maar die beschrijving kan een cokesnuiver ook maken. Het continue vissen naar erkenning en lof komt daar nog eens bovenop.

Die afgelopen mescaline report, je hebt enkel fracties en vibraties meegemaakt.

Wekelijks? :rolleyes: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

1, max 2 posts zal wel beter zijn zeker. Ik vond dat je het goed verwoord had. Maar wekelijks :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

kijk dat is nu eens mooi verwoord zo zit het in elkaar ja
je leeft omdat je dromen en wensen hebt zijn die er niet is er ook geen reden om te leven

Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. Iedereen doet uiteindelijk alles voor zichzelf, zelfs moeder Theresa. Dit is omdat wij in ons koppie het vervullen van onze behoeftes als prioriteit nummer 1 hebben staan. Vervolgens zullen deze behoeftes wanneer zij vervult zijn weer vervangen worden door nieuwe behoeftes. Vrij logisch, aangezien dat voor ons de reden is dat wij willen overleven: er zijn nog zoveel behoeftes te bevredigen.

Beetje dubbel eigenlijk als je nagaat dat wij onbevredigbaar zijn, want wat is dan de zin van het leven? Tuurlijk is de mens perfect gelukkig wanneer hij tevreden is met wat hij heeft, maar dit is in praktijk onmogelijk.

behoeftenbevrediging als standaard voor geluk :roflol: geen wonder dat je zo graag naar drugs grijpt, misschien moet je ook eens oog hebben voor zelfcreatie en zelf eens richting geven aan je leven dan simpelweg te vervallen in plat hedonisme.

Populair topic sinds hier wat df leden zitten :D

Er zitten wel verstandige mensen op het forum, en ze gebruiken ook met verstand en kennen het middel, maar toegegeven. Het grootste gedeelte is maar marginaal. Vooral als ik kom kijken in het speed en xtc gedeelte. Topics met '' ik ben 15 jaar en heb op 6 maand 600 xtc genomen, heb ik schade? " (Tuurlijk dan, wat dacht je) of topics zoals ''dianabol + speed, de werking van speed minder voelbaar?" hahahahaha

Populair topic sinds hier wat df leden zitten :D

Er zitten wel verstandige mensen op het forum, en ze gebruiken ook met verstand en kennen het middel, maar toegegeven. Het grootste gedeelte is maar marginaal. Vooral als ik kom kijken in het speed en xtc gedeelte. Topics met '' ik ben 15 jaar en heb op 6 maand 600 xtc genomen, heb ik schade? " (Tuurlijk dan, wat dacht je) of topics zoals ''dianabol + speed, de werking van speed minder voelbaar?" hahahahaha

kanker :roflol::roflol:

Ik heb geen respect voor mensen die hun leven zo vernken. Er zijn mensen die door dodelijke ziektes geen keus hebben en gaan sterven, terwijl ze dat niet willen. Denk toch eens na

Wat heb jij een enorme plaat voor je hoofd. Je vergelijkt appels met peren. Wederom valt dit onder je eigen verotte leven goed praten, door andere erbij te betrekken dat die het ook fout doen in jou ogen. Ignorance is bliss.
Hoezo plaat voor me hoofd? Ik hoor prima wat jullie vinden, namelijk dat drugsgebruikers een schande en verloedering voor Nederland zijn... Dat is wat jullie zeggen... toch? Daarom maak ik jullie nu dus ff duidelijk dat terweil wij ons zelf 'vernken' jullie gerust door mogen gaan met andere wereld bevolkingen te vernken. Wij maken de keus tenminste nog zelf om ons leven te 'vernken'. En dat terwijl wij (heel west europa / amerika) mensen in Afrika verplichten om een verdoet leven te lijden... Zouden wij ons niet met ze alle om zoiets moeten schamen? Neeeee... tuurlijk niet, hoezo zouden we dat doen. Dat zien we toch niet met onze eigen ogen? Daar hebben onze kinderen geen last van...
En er zelf eerst wel mensen bij gaan betrekken en mij vervolgens zeggen dat dat niet kan? Beetje ondoordacht van je. :rolleyes:
En ik snap nogsteeds het probleem niet... als ik in het weekend af en toe wat gebruik, terweil er nu 25% van mijn 40urige week inkomen vast wel naar iemand hier op het forum gaat die niet verder komt dan een WW of wat voor uitkering dan ook krijgen, maar deze eigenlijk niet verdient en eigenlijk gewoon te lui is om te werken?

Ik hoop dat ik het deze keer wel duidelijk heb uitgelegt... ;)

terweil er nu 25% van mijn 40urige week inkomen vast wel naar iemand hier op het forum gaat die niet verder komt dan een WW of wat voor uitkering dan ook krijgen, maar deze eigenlijk niet verdient en eigenlijk gewoon te lui is om te werken?

Erger nog, stel je voor dat hij het dan ook nog uitgeeft aan drugs

:D

^ Wat zou dat uitmaken? Ze verdienen het sowieso al als ze niet echt arbeidsongeschikt zijn... Ik hoop dat ze er wel drugs van kopen eigenlijk... en vervolgens een overdose van nemen ofzo :D

Wat heeft Afrika er mee te maken Nick de Nicker...?

Hoezo plaat voor me hoofd? Ik hoor prima wat jullie vinden, namelijk dat drugsgebruikers een schande en verloedering voor Nederland zijn... Dat is wat jullie zeggen... toch? Daarom maak ik jullie nu dus ff duidelijk dat terweil wij ons zelf 'vernken' jullie gerust door mogen gaan met andere wereld bevolkingen te vernken. Wij maken de keus tenminste nog zelf om ons leven te 'vernken'
Ik heb niks tegen drugsgebruikers, maar wel tegen junks. En de helft van dat forum zijn junks. Junks zijn een last voor de maatschappij. Ze vernken niet alleen zichzelf maar kosten de normale mensen in deze maatschappij handen vol geld. Ik kom alleen in het ghb gedeelte, en ook daar soms zie ik triestige dingen.

En het verschil tussen df en dbb is het grote niveau verschil

Maar nog eens, @ Marky: ik herzie mijn mening. Niet max 2 zinnen, maar maximum 1.

Ach zolang mensen dope gebruiken en niemand tot last zijn vind ik alles prima. Helaas is er maar een zeer klein gedeelte wat op zulke manier kan gebruiken. De meeste ontsporen en komen in de WW omdat ze te ****ed in the head zijn om nog normaal te werken.

Terug
Naar boven