RaaR MaaR WaaR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kjenker, je kan wel zien dat sommige mensen hier echt het IQ 0,-100 hebben! Zie je wel dat ik het goed had!![]()

Wat een kortzichtig gelul zeg. Als je ooit nog eens een uitgesproken mening ergens over hebt, zou je je eens moeten verdiepen in het onderwerp. Argumenten zouden ook niet mistaan. Kijken we dan wel of jij in je recht staat deze mensen te kwetsen. Jah, natuurlijk zijn er op DF ook verslaafden lid. Het is immers een drugsforum. Maar wat jij vergeet is dat het een hoop karakter vergt om je verslaving te erkennen. Bovendien is het erkennen van je verslaving de eerste stap naar een leven zonder. En wou jij me vertellen dat iemand die zo gefocused is op zijn uiterlijk en blijkbaar hiermee de aandacht van een ander wil trekken veel karakter heeft? Ik heb niks tegen niemand hier, het is goed dat jullie met je gezondheid bezig zijn, maar ik kan me echt mateloos doodergeren aan de reacties hier.haha wat voor halfgare junks zijn dat ook op dat drugsforum, boehoehoe ik ben verslaafd en heb geen karakter meer om er op eigen kracht boven te komen![]()

Wat een kortzichtig gelul zeg. Als je ooit nog eens een uitgesproken mening ergens over hebt, zou je je eens moeten verdiepen in het onderwerp. Argumenten zouden ook niet mistaan. Kijken we dan wel of jij in je recht staat deze mensen te kwetsen. Jah, natuurlijk zijn er op DF ook verslaafden lid. Het is immers een drugsforum. Maar wat jij vergeet is dat het een hoop karakter vergt om je verslaving te erkennen. Bovendien is het erkennen van je verslaving de eerste stap naar een leven zonder. En wou jij me vertellen dat iemand die zo gefocused is op zijn uiterlijk en blijkbaar hiermee de aandacht van een ander wil trekken veel karakter heeft? Ik heb niks tegen niemand hier, het is goed dat jullie met je gezondheid bezig zijn, maar ik kan me echt mateloos doodergeren aan de reacties hier.
Ik heb net een heel bericht (jah, ik weet hij is lang maar daarom niet minder interessant) geschreven over hoe wij als drugsgebruikers staan in de maatschappij en waarom dit beeld vertekend is. Bij deze heb jij mijn stelling bevestigd.![]()
heey jongens heb respect voor elkaar laat iedereen in hun waarde
wat je doet met je leven moet je toch zelf weten ieder leeft zijn leven op zijn eigen manier, en wie zijn wij om over een ander te oordelen terwijl we zelf ook onze fouten hebben ,is het mss op een andere manier
Inderdaad denk toch eens na... ga achter die PC vandaan, zonde van die kostbare tijd, je zou echt heel productief kunnen zijn voor de maatschappij op dit moment.Ik heb geen respect voor mensen die hun leven zo vernken. Er zijn mensen die door dodelijke ziektes geen keus hebben en gaan sterven, terwijl ze dat niet willen. Denk toch eens na
Er zijn ook genoeg mensen in Afrika die dood gaan aan de hongersdood, puur alleenmaar omdat de regering daar besluit al het graan te verkopen aan de westerse landen, zodat die het als veevoer kunnen gebruiken. Als je goed wil zijn voor de wereld en medemens, kan je jezelf beter van kant maken. Dat is niks persoonlijks
Maar aangezien ieder mens alleen maar aan zichzelf denkt en lak heeft aan de rest, maken wij als 'samenleving' en consumentenmaatschapij alleen elkaar kapot.