AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ja gewoon net als hoe het in het begin was.

En over blijvende schade.
Tot nu toe merk ik niet dat ik er rare dingen aan over heb gehouden.
Het is niet zo dat ik in een keer dom ben ofzo.
Miss dat als ik nog een paar jaar ouder ben dat ik dan dingen ga merken maar tot nu noch niet.
Maar ik denk als ik echt schade had opgelopen dan had ik dat toch wel al moeten merken in die 13 jaar.

En Maiskorrel, je bent wel koning van de plagiaat plegen he?

Echt wekelijks zie ik m'n eigen woorden die ik heb toegeschreven aan set, setting en de substantie zelf terug op DF was je gecopyed en gepasted hebt. Nu rusten er op mijn berichten geen copyright, maar de schijnvertoning van kenner ligt er wel dik bovenop.

Op DF kan vrijwel niemand goed echt hun ondervindingen in bewoording omzetten.

En Nick de n*ger alias Stonie himself, wat jij bijzelf erin duwt aan combinaties en de wijze waarop is gewoon impulsieve losgeslagenheid. Een echte ego dood is je nog steeds vreemd. Je gaat enkel hard, maar die beschrijving kan een cokesnuiver ook maken. Het continue vissen naar erkenning en lof komt daar nog eens bovenop.

Die afgelopen mescaline report, je hebt enkel fracties en vibraties meegemaakt.

@Blackadder: Oke... je bent er in iedergeval wel heel goed in om dom over te komen! Das ook al een kunst opzich :thumbs:

@RaaR MaaR WaaR: Waarschijnlijk wel ja, al zou het ook op latere leeftijd nog wel naar voor kunnen komen, al hoop ik dat natuurlijk niet voor je :D

@Marky: LOL!! Nee ik ben niet Stonie, of ik zou scitzofreemd moeten zijn dat ik op DF gesprekken met mezelf voer :angstig:

haha wat voor halfgare junks zijn dat ook op dat drugsforum, boehoehoe ik ben verslaafd en heb geen karakter meer om er op eigen kracht boven te komen :roflol:
Wat een kortzichtig gelul zeg. Als je ooit nog eens een uitgesproken mening ergens over hebt, zou je je eens moeten verdiepen in het onderwerp. Argumenten zouden ook niet mistaan. Kijken we dan wel of jij in je recht staat deze mensen te kwetsen. Jah, natuurlijk zijn er op DF ook verslaafden lid. Het is immers een drugsforum. Maar wat jij vergeet is dat het een hoop karakter vergt om je verslaving te erkennen. Bovendien is het erkennen van je verslaving de eerste stap naar een leven zonder. En wou jij me vertellen dat iemand die zo gefocused is op zijn uiterlijk en blijkbaar hiermee de aandacht van een ander wil trekken veel karakter heeft? Ik heb niks tegen niemand hier, het is goed dat jullie met je gezondheid bezig zijn, maar ik kan me echt mateloos doodergeren aan de reacties hier.

Ik heb net een heel bericht (jah, ik weet hij is lang maar daarom niet minder interessant) geschreven over hoe wij als drugsgebruikers staan in de maatschappij en waarom dit beeld vertekend is. Bij deze heb jij mijn stelling bevestigd.:cool:

Sooww..dat drugsforum is me een kk zielig forum:) Ontzettend wat een stakkers zeg

Wat een kortzichtig gelul zeg. Als je ooit nog eens een uitgesproken mening ergens over hebt, zou je je eens moeten verdiepen in het onderwerp. Argumenten zouden ook niet mistaan. Kijken we dan wel of jij in je recht staat deze mensen te kwetsen. Jah, natuurlijk zijn er op DF ook verslaafden lid. Het is immers een drugsforum. Maar wat jij vergeet is dat het een hoop karakter vergt om je verslaving te erkennen. Bovendien is het erkennen van je verslaving de eerste stap naar een leven zonder. En wou jij me vertellen dat iemand die zo gefocused is op zijn uiterlijk en blijkbaar hiermee de aandacht van een ander wil trekken veel karakter heeft? Ik heb niks tegen niemand hier, het is goed dat jullie met je gezondheid bezig zijn, maar ik kan me echt mateloos doodergeren aan de reacties hier.

Ik heb net een heel bericht (jah, ik weet hij is lang maar daarom niet minder interessant) geschreven over hoe wij als drugsgebruikers staan in de maatschappij en waarom dit beeld vertekend is. Bij deze heb jij mijn stelling bevestigd.:cool:

maak je niet dik man, het enige waar ik me aan erger is dat romantiseren van drgusgebruik. dat je af en toe eens een pil wegsteekt of een LSD tripje ondergaat en daar scheef bij gaat moet kunnen, maar als ik dingen lees als een amphetamine dieet, moeders aan de coke en andere uitspattingen dan heb ik wel mijn bedenkingen.

Ik heb trouwens ook hard moeten lachen om dat verhaal hierboven van die gozer die wekelijks samen komt om lekker te gaan "druggen" met andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten, alsof ze outlaws zijn en niet begrepen worden door de rest van de maatschappij, ga eerst lekker een sterke persoonlijkheid opbouwen en je leven vorm proberen te geven in plaats van gewoon te vervallen in snelle genotsbevrediging en te baden in je eigen miserie samen met mensen "die je wel begrijpen".

je ziet maar ieder lichaam en geest is anders

Idd Blackadder. Jezelf lekker afhankelijk maken terwijl je eigenlijk psychische problemen hebt. Goed man! Zit je over 30 jaar nog met dat groepje te drugsen?

Oh nee, want dan heb je wel zoiets van..eigenlijk is het hartstikke dom wat ik gedaan heb. Net als die hippies van vroeger die nu allemaal een dikke baan hebben met een suffe vriendin, volvo, labrador en 2 kinderen.

Lekkere ruggegraat man. Bezoek gewoon eens een psychiater/psycholoog..heb je meer aan en scheelt je een hoop verneuking van je lichaam.

Al dat verdedigende gelul van jullie drugaddicts zijn gewoon excuses en excuses. Meer niet. En het proberen af te schuiven dat een ander dom is. Haha how pathetic.

En geef toe, pathetic is het woord, want 99% van de samenleving ziet jullie zo. Dus die hebben het allemaal fout :roflol:

heey jongens heb respect voor elkaar laat iedereen in hun waarde
wat je doet met je leven moet je toch zelf weten ieder leeft zijn leven op zijn eigen manier, en wie zijn wij om over een ander te oordelen terwijl we zelf ook onze fouten hebben ,is het mss op een andere manier

Ik heb geen respect voor mensen die hun leven zo vernken. Er zijn mensen die door dodelijke ziektes geen keus hebben en gaan sterven, terwijl ze dat niet willen. Denk toch eens na

Ik versta niet wat gasten zo leuk vinden aan die XTC. Imo heeft het veel meer nadelen dan voordelen.
Ze zien er ongelooflijk onnozel uit, vooral hun gezicht hebben sommigen niet meer onder controle. Smoelen trekken !! Extra leuk als ze uit de dancing komen in helder licht.
Er tegen praten is de max, ze verstaan je niet goed meer of weten soms niet meer waar het gesprek over ging. Ze hangen soms in de dancings met hun ogen toe aan een tafeltje of leuning terwijl er 1 of andere plezanten hun drinken steelt.
De meeste langdurige gebruikers hun tandjes zien er na verloop van tijd echt mooi uit.
En zo kan ik nog lang doorgaan. Nog maar te zwijgen dat ze zich totaal niet meer amuseren als ze geen pilletjes kunnen vinden.

heey jongens heb respect voor elkaar laat iedereen in hun waarde
wat je doet met je leven moet je toch zelf weten ieder leeft zijn leven op zijn eigen manier, en wie zijn wij om over een ander te oordelen terwijl we zelf ook onze fouten hebben ,is het mss op een andere manier

respect kent zijn grenzen fietsteefje, ik weet niet of je bekent bent met het fenomeen "needlers", dat zijn met aids-geinfecteerde junkies die uit pure frustratie onschuldige voorbijgangers besmetten met vuile injectienaalden. no way dat ik mijn toekomstig nageslacht in zo'n verdorven wereld wil zien opgroeien, daarom hard aanpakken voordat er geen weg meer terug is.

Ik heb geen respect voor mensen die hun leven zo vernken. Er zijn mensen die door dodelijke ziektes geen keus hebben en gaan sterven, terwijl ze dat niet willen. Denk toch eens na
Inderdaad denk toch eens na... ga achter die PC vandaan, zonde van die kostbare tijd, je zou echt heel productief kunnen zijn voor de maatschappij op dit moment. ??? Er zijn ook genoeg mensen in Afrika die dood gaan aan de hongersdood, puur alleenmaar omdat de regering daar besluit al het graan te verkopen aan de westerse landen, zodat die het als veevoer kunnen gebruiken. Als je goed wil zijn voor de wereld en medemens, kan je jezelf beter van kant maken. Dat is niks persoonlijks ;) Maar aangezien ieder mens alleen maar aan zichzelf denkt en lak heeft aan de rest, maken wij als 'samenleving' en consumentenmaatschapij alleen elkaar kapot. ;)

Ga toch fietsen man...

Wat heb jij een enorme plaat voor je hoofd. Je vergelijkt appels met peren. Wederom valt dit onder je eigen verotte leven goed praten, door andere erbij te betrekken dat die het ook fout doen in jou ogen. Ignorance is bliss.

Terug
Naar boven