Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ah, bedankt voor de respons, leden. :rolleyes:
Hehe, tegenwoordig leer ik hier veel meer bij over drugs dan op het drugsforum (met die ****ing pretentieuze aap van een Lysergine :janken:"Kijk naar mij, ik ben verslaafd aan speed. Geef mij aandacht!":treuren:).

Hehe, tegenwoordig leer ik hier veel meer bij over drugs dan op het drugsforum (met die ****ing pretentieuze aap van een Lysergine :janken:"Kijk naar mij, ik ben verslaafd aan speed. Geef mij aandacht!":treuren:).

De meeste op dat forum zitten er geloof ik alleen maar om stoer te doen tegenover anderen.

De gene die echt zo zijn als hun zich vaak voor doen die hoor je er niet over hoor.

Lysergine25 is een toffe gozer, je moet hem wat beter leren kennen...
Maar ja, smaken verschillen he.
En Flugeltje dan, heel het ghb forum staat vol met hem

denk dat de minuten , zeg maar uren voordat iemand zelfmoord wil proberen zoiezo al erg genoeg moet zijn... Effectief "de" stap zetten... Brrr... de gedachte alleen al.

Heb ook even op dat drugsforum zitten kijken en die mensen daar zitten daar inderdaad voornamelijk om stoer te doen tegenover elkaar, wie heeft het meeste gebruikt en wie heeft de beste trips ervaren, wie heeft het meeste verstand van drugs etc.

Geen zin om daar aandacht aan te besteden, en ik vind het trouwens altijd bloedirritant dat mensen dreigen met zelfmoord, als je dat gevoel heb doe 't lekker maar hou op met 't mensen op de hoogte stellen daarvan, dat noem ik zelfmedelijden, mensen die zeggen van leven is k*t o o heb er geen zin meer in hebben toch niet 't lef ervoor om die stap te zetten, ze zeggen 't wel om aandacht te krijgen, maar mensen die echt naar de klote zijn en echt zelfmoord willen plegen die doen 't gewoon, ik heb zelf ook niet altijd goeie tijden gehad, maar ik had altijd zoiets van alles komt goed het leven duurt nog lang ;)

Lysergine25 is een toffe gozer, je moet hem wat beter leren kennen...
Maar ja, smaken verschillen he.
En Flugeltje dan, heel het ghb forum staat vol met hem

Maar die Lyserginegast is altijd zo negatief, fak.
En Flugeltje, pfff, zeker zo'n zielige ecto. ;)

1. Ik ben Flugeltje, en ben geen ecto, eerder endo, meso ;)
2. Lysergine is één van de reden waarom ik Nederlanders toffe mensen vind, ik ken hem namelijk persoonlijk.
3. De leden met voornamelijk onder de 100 posts willen eens bluffen over hun drugsgebruik en topics openen waar ik schijt aan heb.

Lysergine en nog vele andere meer trouwe leden delen onze passie voor zuivere drugs, en delen graag onze verhalen hoe mooi onze trips op lsd waren en blikken diep terug op de dingen die we bewust zijn geworden in het leven. Het uiteindelijke doel van het leven zoals het is, enkel en alleen een bewust zijn van onze eigen gedachten.

.

De meeste op dat forum zitten er geloof ik alleen maar om stoer te doen tegenover anderen.

De gene die echt zo zijn als hun zich vaak voor doen die hoor je er niet over hoor.
true dat is bijna altijd zo met bijna alles :D
Hier ook of niet? Eigenlijk trainen jullie niet, maar dromen er alleen over... verder ontbreekt de disipline ervoor om ook daadwerkelijk weer zoveel keer per week naar de sportschool te gaan. ;)

Maar wij zijn inderdaad opperbaas niveau stoer zeg maar! We zeggen dat we van alles nemen, maar we doen het eigenlijk stiekum niet... :o
Nee oke... maar ff serieus... weten jullie dat iets alleen maar stoer is tegenover mensen die het zelf niet durfen maar het wel heel graag willen? Of als er mensen zijn die het 1 keer gedaan hebben en zichzelf heel stoer vinden... en daarom tegen de mensen opkijken die nogmeer gebruikt hebben dan hen? Ik bedoel, hoe kan je stoer doen tegen mensen die het er ook flink al dan niet nog beter van nemen? (Als iemand het weet... ik ben benieuwt, want dan kan ik ook weer stoer gaan doen op drugsforum :D)
Drugs is een passie en een hobby en daar op drugsforum zijn er vele die er net zo over denken. En als je nou standaard post wat je wanneer op hebt, kan je eventueel mensen vinden die een beetje op hetzelfde niveau (dezelfde golflengte) zitten die avond dus dan weet je tegen wie je kan lullen :D

Maaaaar.... (ja daar komt die :p) wat ik me dus weer afvraag is hoezo je op een bodybuilders forum zit? Ik neem aan dat je bodybuilding voor jezelf doet... het is natuurlijk wel stoer standaard zo'n chick als avatar en zoveel spieren hebben dat je je eigen reet niet meer kan afvegen. Wat wel weer handig is, is dat je van veel spieren minder snel word (omdat je eigen spieren dan in de weg zitten etc...) zou wat voor mij zijn op dit moment ;) Maar daarvoor hoef je dus niet perse op dit forum te zitten... Dus leg mij alsjeblieft is uit wat je op dit forum doet! Oke trainings schema, gewichten en voedsel dat je eet... Maar dan heb je toch genoeg aan gewoon een site met de gewenste info erop ??? Of doen jullie ook standaard ook al je omtrekken enzo opmeten en dat hier weer posten? Komen er eigenlijk soms emoties vrij tijdens het trainen? En zo ja... hoe ga je hier mee om? Volgensmij... wat ik er zo van zie, is bodybuilding net annorectia maar dan andersom. (Breder worden ipv slanker dus :sukkeltje:) En wat ik zo hier en daar zie op dit forum lijkt het inderdaad wel een grote gezellige meidenboel... lekker roddelen met elkaar en complimentjes geven over elkaars uiterlijk enzo :D How cute! :verneder:Wat me trouwens gelijk brengt bij het gebrek aan ballen hier. Zoals jullie gezien hebben heeft Flugeltje aka Maiskorrel er geen problemen mee om zijn mening te zeggen en het een beetje uit te lokken bij de mensen waar die het dan uiteindelijk tegen gaat hebben, maar de rest hier houd het toch liever bij het "op het eigen forum posten". Jullie hadden het best bij ons kunnen komen vertellen hoor, hoe zielig we eigenlijk wel niet zijn allemaal en met ze alle :rolleyes:

Nee mensen, ik meen het echt je kan veel beter drugsforum joinen... veel leukere mensen! We zullen niet alleen op je uiterlijk letten, maar ook op je innerlijk en manier van denken enzo... Al zou ik daar niet teveel van verwachten, want ik heb begrepen dat je van annabolen niet bepaald een veel hoger IQ krijgt. :D De posts lezen jullie sowieso al dus dan is het een kleine moeite om ook je mening achter te laten. Dit kan gelijk een goeie oevening voor jullie sociale skills zijn... de meeste chicks vallen namelijk niet alleen op je uiterlijk ;) So peeps!... Join the darkside! We've got one free shot for every new member! :D Kies je persoonlijke drugs naar keuze. Schone naalden niet mee geleverd.

Geen zin om daar aandacht aan te besteden, en ik vind het trouwens altijd bloedirritant dat mensen dreigen met zelfmoord, als je dat gevoel heb doe 't lekker maar hou op met 't mensen op de hoogte stellen daarvan, dat noem ik zelfmedelijden, mensen die zeggen van leven is k*t o o heb er geen zin meer in hebben toch niet 't lef ervoor om die stap te zetten, ze zeggen 't wel om aandacht te krijgen, maar mensen die echt naar de klote zijn en echt zelfmoord willen plegen die doen 't gewoon, ik heb zelf ook niet altijd goeie tijden gehad, maar ik had altijd zoiets van alles komt goed het leven duurt nog lang ;)
1. Nu je dit zo post besteed je er toch nog aandacht en tijd aan... beetje zonde vind je niet? ???
2. Verder denken wij er net zo over... er zijn in totaal 1 a 2 topics over zelfmoord, maar in geen daarin word gezegt dat iemand het ook echt wil gaan doen. Een is sowieso en discusie met of het egoistisch is of niet om zelfmoord te plegen. En die eventuele 2de weet ik niet eens. :eek:
Ik denk dat je ooit een keer iets hebt gezien over en gast die zelfmoord had gepleegt en even later toch weer springlevend was... Of je hebt vroeger drugs gebruikt om te ontsnappen aan de realiteid. Je voelde je zo k*t dat je er eigenlijk een einde aan wou maken, maar hier het lef niet voor had. Daarna heb je besloten te stoppen met drugs en je via sporten weer vrolijk te voelen. :D
3. Door dit te zeggen vraag je er toch aandacht voor ;) :P Plus dat je nu ook nog gaat beweren dat jij je meer verrot hebt gevoeld dan sommige mensen op drugsforum zich voelen... maar het luchte wel op verder om het toch ff gezegt te hebben? En ehh... mag ik ook mee doen met het wedstrijdje wie is het zieligst? :grinny: Maar maak je niet druk, ik laat je sowieso wel winnen! :o

Beetje hypocriet van je hoor!:suicide:

@Iedereen: Mocht ik iets goeds gegokt hebben qua hoe of wat, please tell me! Ik hou echt van dingen over mensen gokken... sowieso een stuk goedkoper dan gokken met geld :lol: En natuurlijk de standaard mensenkennis regels... Mensen die veel aan hun uiterlijk doen... zijn onzeker / ontevreden over hun innerlijk en proberen het zo te compenseren! :D

Ja mensen! Ik ben hierheen gekomen speciaal voor jullie! Hoop dat we een gezellig tijd gaan krijgen!
:wave:
Wat ik jullie wel echt moet nageven is dat jullie wel veel colere smiley's hebben! Naja, is er in iedergeval nog niets positiefs... :coffeepc:

Laatst bewerkt:

En weetje wat het leuke is, lysergine is de meest informatieve persoon op t forum, hij weet zo'n beetje het meeste over drugs van iedereen, en hij heeft zon beetje alles meegemaakt. Bovendien heeft hij het lef zich zwak op te stellen en zo eerlijk te zijn over zijn drugsgebruik. Het is niet altijd even verantwoord, dat mag ook wel gezegd worden. Maar als er iemand strijdt voor een drugswereld zonder oplichters en kwakzalvers (waardoor je bijvoorbeeld nooit op straat een pilletje moet kopen), dan is hij het wel. Bovendien ken ik stonie als iemand die zo ontzettend gefascineerd is van drugs, en er zo intens van kan genieten en gelukkig worden. Dat gaat verder dan alleen een verslaving. En naar mijn mening kun je dat iemand niet kwalijk nemen, ondanks dat jij het compleet anders gedaan zou hebben.
Hij verteld dan ook zijn ervaringen, niet om ermee te showen of stoer te doen (alhoewel hij wss wel een beetje op de aandacht zal kicken, maar daar weten jullie immers alles van), maar hij wil de rest van drugsgebruiken Nederland vertellen over de ervaringen die hem zo fascineren. Zoals ik al zei, drugs is een passie voor hem, en natuurlijk wil je die passie met anderen delen. Sterker nog, hij investeerd bakken met tijd in het voorlichten van anderen, zodat zij het wel goed doen, waar hij misschien eventueel de fout in is gegaan (wat hij altijd zal erkennen).

Ik ken stonie als een goudeerlijk, liefhebbend persoon, die ondanks wat hij allemaal heeft meegemaakt, toch het beste voorheeft met zijn naaste, en altijd voor je zal klaarstaan. Iemand met oprechte interesse in jou, ondanks dat ie je eigenlijk helemaal niet kent. Ik heb hem trouwens zelf 1 keer in t echt mogen ontmoeten.

En nee, ik neem het niet voor lysergine op omdat ik zn holmaatje ben. Ik neem t voor hem op omdat hij de laatste persoon is die dit soort commentaar verdiend, ondanks dat (mocht hij dit ooit lezen) hij waarschijnlijk wel zal begrijpen dat juist jij de stoere internetheld bent, en juist jij degene bent die een stoere bek heeft achter iemands rug om, wat een held! Alsof je eerst op school flink vernederd bent (vanwaar die haat op DF/stonie? Waarschijnlijk zijn jij en je gebruik flink op je plek gezet) en vervolgens thuis verteld wat voor een losers er allemaal wel niet op school zitten. :o

Dan mis je de hele essentie van het forum! Drugsforum.nl is gemaakt voor en door gebruikers, om ervaringen te kunnen delen en vragen te stellen, waar ze verder nergens anders mee terecht kunnen. Denk aan bijvoorbeeld een "bad trip" of iemand staat op t punt van uitdrogen, en is op zoek naar info hierover. Of info over de werking van drugs, schadelijkheid en betrouwbourheid ETCETERA ETCETERA. Ik weet zeker dat drugsforum al vele levens heeft kunnen redden, en vele mensen van hun verslaving afgeholpen. Mensen zijn er open en eerlijk, en er zal altijd een antwoord op je vraag zijn. Echter is de manier waarop dit duidelijk gemaakt wordt afhankelijk van de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf.

Ik noem een voorbeeld, er postte eens een jongen van 15 jaar, die naar eigen zeggen wekelijks 35 pillen slikte. Vervolgens kwam hij met de vraag waarom hij eigenlijk nooit een dip kreeg (na xtc gebruik volgt er meestal depressiviteit). Ik denk dat jullie net zo goed begrijpen als mij dat 35 per week vrijwel onmogelijk is. Incidenteel zal het vast wel eens bij mensen voorgekomen zijn, maar structureel is deze hoeveelheid dodelijk. Immers, je lever kan de harde klappen niet aan, en zal hieraan bezwijken. En dan heb ik het nog niet eens over hersenschade etc.. Maargoed ik dwaal af. Deze jongen is dus een typisch voorbeeld die verantwoorde drugsgebruikers als mij de stempel geven, waardoor de maatschappij mij niet accepteert. Jongens van 15 die spastisch op de grond van de discotheek, zeiknat van t zweet en knalrood van de oververhitting al knarsentandend aan je vragen waar al die flitsen nou vandaan komen, is nou niet bepaald een positief beeld. Of een Uitgejunkte semi-prostitue die in de donkere gangen op t station haar crackpijpje zit te roken. En ik ben het helemaal eens met het feit dat dit schorem (met alle respect naar de junks, ik zal geen vooroordeel vellen) verbannen moet worden uit de Nederlandse maatschappij. ECHTER doe je dit niet door alle drugsgebruikers over 1 kamp te scheren en niet eens de moeite nemen om te proberen ze te begrijpen.

Iedereen heeft een eigen verhaal, iedereen heeft eigen keuzes gemaakt, als gevolg op een eerdere gebeurtenis. En of deze keuze nou goed was of slecht, het was op dat moment volgens die persoon de juiste keuze.

En nu kun je natuurlijk met zn allen deze persoon de grond intrappen, vanwege zijn foute keuze. Je kan ook zijn keuze proberen/leren begrijpen en voor jezelf bepalen of je het nog steeds een foute keuze vind, en zo ja: hoe naar jouw zeggen deze foute keuzen voorkomen had kunnen worden.

En natuurlijk praat ik drugs niet goed, er is nog geen 1 drug geweest waar ik gelukkig van ben geworden of die mij een gezonder mens hebben gemaakt. Sterker nog, drugs kunnen slopend zijn voor je lichaam. Nu vraag je je natuurlijk af hoe er dan in godsnaam mensen kunnen zijn die beweren VERANTWOORD met drugs bezig te zijn. Nou dat zal ik je uitleggen vanuit mijn persoonlijke situatie.

Zelf ben ik 21 jr, student HBO en woon ik sinds 2jr op mezelf in utrecht. Mijn hobbies zijn school, internet, uitgaan, mijn vrienden, nieuwe mensen ontmoeten en drugs. Doordeweeks naar school, aan school werken, spelletjes spelen uitgaan en langs vrienden. In t weekend heb ik af en toe een soort van feestje, waarbij we met een stel drugsgebruikers bij iemand thuis gaan zitten en 1/2/3 dagen lang "lekker gaan drugsen". Er is altijd wel speed, mdma (xtc) of LSD en soms nog wel eens keta of GHB. Klinkt als een perfect excuus: lekker drugs gebruiken onder het mum van "een feestje met vrienden". Echter hebben deze gebruikers een soort van band met elkaar. Ze snappen elkaar en zitten vaak op 1 lijn. De interesses komen overeen en hebben ieder wel een bijzondere achtergrond. Sterker nog, deze groep mensen is de meest vriendelijke groep die ik tot nog toe ben tegengekomen. Groot klein dik dun lelijk knap, het maakt niet uit hoe je eruitziet. Iedereen is welkom en krijgt een gelijke kans. Je kan het moderne hippies noemen.
Behalve deze leuke mensen, is het mooie van deze feestjes dat je een hoop leert. De gesprekken, de achtergronden, de ideeen, de levensstijl en de kennis van deze mensen is zo ontzettend leerzaam en interessant, dat het je ogen opent en echt over dingen gaat nadenken. Ik kom zelf uit een behoorlijk afgebakend gezin, een nette buurt, mooie auto, succes zorgde voor aanzien en ook je vrienden en jijzelf moesten zo cool en populair mogelijk zijn. Tot ik op een dag besloot eens langs zon "meeting" te gaan (en jah we kennen elkaar via DF). Het begin was vrij eng, al die nieuwe verschillende soorten mensen, waarvan ik niemand kende behalve dan t forum. Niet snel daarna voelde ik me echter meteen geaccepteerd, waardoor ik de mensen om mij heen ook accepteerden. Ik merkte gelijk dat iedereen heel open was, en dat ik eindelijk ook eens kon zijn wie ik wou zijn, zonder dat mijn "reputatie" schade opliep. Ik kon voor t eerst mijn verhalen vertellen over dingen die ik had meegemaakt tegen mensen die me volledig begrepen en kon ik mezelf identificeren met de mensen om me heen.

En natuurlijk wordt er drugs gebruikt omdat we het ieder onwijs recreatief vinden. Persoonlijk vind ik het heel ontspannend zo hard mogelijk de weg kwijt te zijn. Rare, gekke, maffe dingen te doen en lekker schijt te hebben aan alles. Dit kun je zien als vluchtgedrag, echter ben ik doordeweeks gewoon weer een student die zijn verantwoordelijkheden gewoon nakomt. Ik zie het als recreatief want t verschil met een probleemgebruiker is dat bij ons de nadruk niet op de drugs ligt, maar juist op de mensen met wie je daar bent. Merken we echter dat iemand te ver gaat, of slecht bezig is, dan zal hij/zij daar duidelijk op geattendeerd worden (wat af en toe gebeurt). Denk aan bijvoorbeeld te lang doorgaan op de speed, te grote hoeveelheden, goed eten/drinken etc.

En net als heel veel mensen op drugsforum (helaas zijn er ook ontzettend veel domme onverantwoordelijke mensen, check voor de lol het niveau op het xtcforum), zitten we daar met allemaal mensen die ieder enorm veel weten over drugs, en ook daadwerkelijk weten waar ze mee bezig zijn. Als er 1 omgeving geschikt zou zijn om voor de eerste keer een drug te proberen zou het daar zijn. Daar waar drugs betrouwbaar en getest is, mensen weten over de werking en achtergrond van bijna alle drugs, en last but not least: weten hoe te handelen mocht het eventueel misgaan. Dat is het voordeel van eerlijkheid en openheid. We kunnen elkaar op fout gebruik attenderen, zonder dat we daar ruzie over hoeven te maken. Ik ben zelfs dankbaar als iemand aangeeft dat ik t beter bij de laatste kan houden. Op dat moment had ik dus blijkbaar iemand nodig om mn ogen te openen. Achteraf zeg ik dan: dankjewel!

En dit is een heel lang, misschien voor jou als bodybuilder een saai verhaal. Waarom ik dit doe, weet ik niet precies. Ik denk zelf dat het vanuit een frustrerend gevoel van onbegrip is geschreven. Ik ben het zat elke keer die vooroordelen over me heen te krijgen, zonder dat mensen verder kijken dan hun neus lang is. Ik ben een student met een goed stel hersens, woon op mezelf in een studentenhuis, ik werk, heb vrienden en ben verder net zo gewoon als iedereen. Stel nou dat ik je tegenkwam in de kroeg, en je eerste indruk was positief. Maar plots kom je erachter dat ik wel eens drugsgebruik in t weekend, zou je dan nog steeds positief over me denken? Zou enkel de wetenschap dat ik af en toe drugs gebruik genoeg zijn voor jou om je positieve indruk (die je zonder bevooroordeeld te zijn heb gecreeerd?) compleet te negeren en mij bij wijze van spreken af zou schrijven als een compleet ander persoon?

Denk daar maar eens over na..

Jullie zitten allemaal op gerief zeker wanneer jullie dit alles typen !! :haha:
Zo véééél !!! hahaha

En weetje wat het leuke is, lysergine is de meest informatieve persoon op t forum, hij weet zo'n beetje het meeste over drugs van iedereen, en hij heeft zon beetje alles meegemaakt. Bovendien heeft hij het lef zich zwak op te stellen en zo eerlijk te zijn over zijn drugsgebruik. Het is niet altijd even verantwoord, dat mag ook wel gezegd worden. Maar als er iemand strijdt voor een drugswereld zonder oplichters en kwakzalvers (waardoor je bijvoorbeeld nooit op straat een pilletje moet kopen), dan is hij het wel. Bovendien ken ik stonie als iemand die zo ontzettend gefascineerd is van drugs, en er zo intens van kan genieten en gelukkig worden. Dat gaat verder dan alleen een verslaving. En naar mijn mening kun je dat iemand niet kwalijk nemen, ondanks dat jij het compleet anders gedaan zou hebben.
Hij verteld dan ook zijn ervaringen, niet om ermee te showen of stoer te doen (alhoewel hij wss wel een beetje op de aandacht zal kicken, maar daar weten jullie immers alles van), maar hij wil de rest van drugsgebruiken Nederland vertellen over de ervaringen die hem zo fascineren. Zoals ik al zei, drugs is een passie voor hem, en natuurlijk wil je die passie met anderen delen. Sterker nog, hij investeerd bakken met tijd in het voorlichten van anderen, zodat zij het wel goed doen, waar hij misschien eventueel de fout in is gegaan (wat hij altijd zal erkennen).

Ik ken stonie als een goudeerlijk, liefhebbend persoon, die ondanks wat hij allemaal heeft meegemaakt, toch het beste voorheeft met zijn naaste, en altijd voor je zal klaarstaan. Iemand met oprechte interesse in jou, ondanks dat ie je eigenlijk helemaal niet kent. Ik heb hem trouwens zelf 1 keer in t echt mogen ontmoeten.

En nee, ik neem het niet voor lysergine op omdat ik zn holmaatje ben. Ik neem t voor hem op omdat hij de laatste persoon is die dit soort commentaar verdiend, ondanks dat (mocht hij dit ooit lezen) hij waarschijnlijk wel zal begrijpen dat juist jij de stoere internetheld bent, en juist jij degene bent die een stoere bek heeft achter iemands rug om, wat een held! Alsof je eerst op school flink vernederd bent (vanwaar die haat op DF/stonie? Waarschijnlijk zijn jij en je gebruik flink op je plek gezet) en vervolgens thuis verteld wat voor een losers er allemaal wel niet op school zitten. :o

Dan mis je de hele essentie van het forum! Drugsforum.nl is gemaakt voor en door gebruikers, om ervaringen te kunnen delen en vragen te stellen, waar ze verder nergens anders mee terecht kunnen. Denk aan bijvoorbeeld een "bad trip" of iemand staat op t punt van uitdrogen, en is op zoek naar info hierover. Of info over de werking van drugs, schadelijkheid en betrouwbourheid ETCETERA ETCETERA. Ik weet zeker dat drugsforum al vele levens heeft kunnen redden, en vele mensen van hun verslaving afgeholpen. Mensen zijn er open en eerlijk, en er zal altijd een antwoord op je vraag zijn. Echter is de manier waarop dit duidelijk gemaakt wordt afhankelijk van de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf.

Ik noem een voorbeeld, er postte eens een jongen van 15 jaar, die naar eigen zeggen wekelijks 35 pillen slikte. Vervolgens kwam hij met de vraag waarom hij eigenlijk nooit een dip kreeg (na xtc gebruik volgt er meestal depressiviteit). Ik denk dat jullie net zo goed begrijpen als mij dat 35 per week vrijwel onmogelijk is. Incidenteel zal het vast wel eens bij mensen voorgekomen zijn, maar structureel is deze hoeveelheid dodelijk. Immers, je lever kan de harde klappen niet aan, en zal hieraan bezwijken. En dan heb ik het nog niet eens over hersenschade etc.. Maargoed ik dwaal af. Deze jongen is dus een typisch voorbeeld die verantwoorde drugsgebruikers als mij de stempel geven, waardoor de maatschappij mij niet accepteert. Jongens van 15 die spastisch op de grond van de discotheek, zeiknat van t zweet en knalrood van de oververhitting al knarsentandend aan je vragen waar al die flitsen nou vandaan komen, is nou niet bepaald een positief beeld. Of een Uitgejunkte semi-prostitue die in de donkere gangen op t station haar crackpijpje zit te roken. En ik ben het helemaal eens met het feit dat dit schorem (met alle respect naar de junks, ik zal geen vooroordeel vellen) verbannen moet worden uit de Nederlandse maatschappij. ECHTER doe je dit niet door alle drugsgebruikers over 1 kamp te scheren en niet eens de moeite nemen om te proberen ze te begrijpen.

Iedereen heeft een eigen verhaal, iedereen heeft eigen keuzes gemaakt, als gevolg op een eerdere gebeurtenis. En of deze keuze nou goed was of slecht, het was op dat moment volgens die persoon de juiste keuze.

En nu kun je natuurlijk met zn allen deze persoon de grond intrappen, vanwege zijn foute keuze. Je kan ook zijn keuze proberen/leren begrijpen en voor jezelf bepalen of je het nog steeds een foute keuze vind, en zo ja: hoe naar jouw zeggen deze foute keuzen voorkomen had kunnen worden.

En natuurlijk praat ik drugs niet goed, er is nog geen 1 drug geweest waar ik gelukkig van ben geworden of die mij een gezonder mens hebben gemaakt. Sterker nog, drugs kunnen slopend zijn voor je lichaam. Nu vraag je je natuurlijk af hoe er dan in godsnaam mensen kunnen zijn die beweren VERANTWOORD met drugs bezig te zijn. Nou dat zal ik je uitleggen vanuit mijn persoonlijke situatie.

Zelf ben ik 21 jr, student HBO en woon ik sinds 2jr op mezelf in utrecht. Mijn hobbies zijn school, internet, uitgaan, mijn vrienden, nieuwe mensen ontmoeten en drugs. Doordeweeks naar school, aan school werken, spelletjes spelen uitgaan en langs vrienden. In t weekend heb ik af en toe een soort van feestje, waarbij we met een stel drugsgebruikers bij iemand thuis gaan zitten en 1/2/3 dagen lang "lekker gaan drugsen". Er is altijd wel speed, mdma (xtc) of LSD en soms nog wel eens keta of GHB. Klinkt als een perfect excuus: lekker drugs gebruiken onder het mum van "een feestje met vrienden". Echter hebben deze gebruikers een soort van band met elkaar. Ze snappen elkaar en zitten vaak op 1 lijn. De interesses komen overeen en hebben ieder wel een bijzondere achtergrond. Sterker nog, deze groep mensen is de meest vriendelijke groep die ik tot nog toe ben tegengekomen. Groot klein dik dun lelijk knap, het maakt niet uit hoe je eruitziet. Iedereen is welkom en krijgt een gelijke kans. Je kan het moderne hippies noemen.
Behalve deze leuke mensen, is het mooie van deze feestjes dat je een hoop leert. De gesprekken, de achtergronden, de ideeen, de levensstijl en de kennis van deze mensen is zo ontzettend leerzaam en interessant, dat het je ogen opent en echt over dingen gaat nadenken. Ik kom zelf uit een behoorlijk afgebakend gezin, een nette buurt, mooie auto, succes zorgde voor aanzien en ook je vrienden en jijzelf moesten zo cool en populair mogelijk zijn. Tot ik op een dag besloot eens langs zon "meeting" te gaan (en jah we kennen elkaar via DF). Het begin was vrij eng, al die nieuwe verschillende soorten mensen, waarvan ik niemand kende behalve dan t forum. Niet snel daarna voelde ik me echter meteen geaccepteerd, waardoor ik de mensen om mij heen ook accepteerden. Ik merkte gelijk dat iedereen heel open was, en dat ik eindelijk ook eens kon zijn wie ik wou zijn, zonder dat mijn "reputatie" schade opliep. Ik kon voor t eerst mijn verhalen vertellen over dingen die ik had meegemaakt tegen mensen die me volledig begrepen en kon ik mezelf identificeren met de mensen om me heen.

En natuurlijk wordt er drugs gebruikt omdat we het ieder onwijs recreatief vinden. Persoonlijk vind ik het heel ontspannend zo hard mogelijk de weg kwijt te zijn. Rare, gekke, maffe dingen te doen en lekker schijt te hebben aan alles. Dit kun je zien als vluchtgedrag, echter ben ik doordeweeks gewoon weer een student die zijn verantwoordelijkheden gewoon nakomt. Ik zie het als recreatief want t verschil met een probleemgebruiker is dat bij ons de nadruk niet op de drugs ligt, maar juist op de mensen met wie je daar bent. Merken we echter dat iemand te ver gaat, of slecht bezig is, dan zal hij/zij daar duidelijk op geattendeerd worden (wat af en toe gebeurt). Denk aan bijvoorbeeld te lang doorgaan op de speed, te grote hoeveelheden, goed eten/drinken etc.

En net als heel veel mensen op drugsforum (helaas zijn er ook ontzettend veel domme onverantwoordelijke mensen, check voor de lol het niveau op het xtcforum), zitten we daar met allemaal mensen die ieder enorm veel weten over drugs, en ook daadwerkelijk weten waar ze mee bezig zijn. Als er 1 omgeving geschikt zou zijn om voor de eerste keer een drug te proberen zou het daar zijn. Daar waar drugs betrouwbaar en getest is, mensen weten over de werking en achtergrond van bijna alle drugs, en last but not least: weten hoe te handelen mocht het eventueel misgaan. Dat is het voordeel van eerlijkheid en openheid. We kunnen elkaar op fout gebruik attenderen, zonder dat we daar ruzie over hoeven te maken. Ik ben zelfs dankbaar als iemand aangeeft dat ik t beter bij de laatste kan houden. Op dat moment had ik dus blijkbaar iemand nodig om mn ogen te openen. Achteraf zeg ik dan: dankjewel!

En dit is een heel lang, misschien voor jou als bodybuilder een saai verhaal. Waarom ik dit doe, weet ik niet precies. Ik denk zelf dat het vanuit een frustrerend gevoel van onbegrip is geschreven. Ik ben het zat elke keer die vooroordelen over me heen te krijgen, zonder dat mensen verder kijken dan hun neus lang is. Ik ben een student met een goed stel hersens, woon op mezelf in een studentenhuis, ik werk, heb vrienden en ben verder net zo gewoon als iedereen. Stel nou dat ik je tegenkwam in de kroeg, en je eerste indruk was positief. Maar plots kom je erachter dat ik wel eens drugsgebruik in t weekend, zou je dan nog steeds positief over me denken? Zou enkel de wetenschap dat ik af en toe drugs gebruik genoeg zijn voor jou om je positieve indruk (die je zonder bevooroordeeld te zijn heb gecreeerd?) compleet te negeren en mij bij wijze van spreken af zou schrijven als een compleet ander persoon?

Denk daar maar eens over na..

Je hebt nu op het moment een beetje verkeerd beeld van mij geloof ik. Want een hoop van de dingen die je nu verteld weet ik donders goed.
Want ik gebruik zelf al 13 jaar lang. En als je een beetje verder terug had gelezen in dit topic had je dat bv al geweeten.
En geloof mij nou dat 35 pillen weekelijks makkelik te redden is zonder ernstige blijvende schade, want dat heb ik zelf ook wel gedaan.
Weet dat het niet goed is maar er speelt ook nog zo iets als gewening mee. En uitijndelijk sloop het je wel.
Maar het is niet zo erg als jij beweerd.
En dat is wat ik dus bedoelde met dat sommige er alleen maar zitten om er stoer mee te doen. Terwijl ze het hellemaal niet gedaan hebben.
Want ik loop er ook niet te koop mee. En ik zeg niet dat het voor allemaal geld maar er zijn er wel.
Maar sommige mensen waaronder jij dus die voelen zich er gelijk door aangesproken of aangevallen maar dat was hellemaal niet de op zet.
Het was alleen maar mijn mening.

Ah kerels, hoe zinloos allemaal.
Laten we de discussie, wat het doel ervan ook moge zijn, hier afsluiten.
DF'ers, ik vind jullie coole kerels. Ik was gewoon even gefrustreerd omdat Lysergine me niet wilde helpen en omdat ik al gemerkt had dat hij dikwijls zeer bot is tov anderen.
Ik heb dit helaas te sterk uitgedrukt.
Bij deze, m'n verontschuldigingen tov iedereen van DF die zich beledigd voelt door mij.

Maar laten we vooral deze discussie nu stoppen want:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Tjow!

Want ik gebruik zelf al 13 jaar lang. En geloof mij nou dat 35 pillen weekelijks makkelik te redden is zonder ernstige blijvende schade, want dat heb ik zelf ook wel gedaan.
Weet dat het niet goed is maar er speelt ook nog zo iets als gewening mee.
Wie zegt dat jij geen ernstige blijvende schade hebt? :p Het probleem van bijvoorbeeld XTC is dat als je maar blijft nemen en nemen op een avond, en je het niet bij 1 maximaal 2 pillen per maand houd, er sowieso receptoren in je hersenen afgebroken worden. (Dit is de rede dat je als je veel / vaak neemt bij 35 pillen uit komt. Verder is het dus geen gewenning, maar is het nodig omdat je hersenen het niet meer kunnen met minder. Mocht je na 3 jaar gestopt te zijn het weer een keer proberen, zul je zien dat er niks aan de situatie veranderd is en je nogsteeds dezelfde 'gewenning' hebt) Ik weet het niet precies, maar als een serotenine receptor helemaal leeg is, kan deze zichzelf niet meer bijvullen en zal dus afgebroken worden / afsterfen. (Het lichaam breekt standaard alles af wat hij niet meer gebruikt / kan gebruiken. Daarom als je bijvoorbeeld 2 a 3 jaar in coma ligt zonder te bewegen is het mogelijk dat je nooit meer je ledermaten of dergelijke kan gebruiken. Puur omdat je lichaam deze overtollige dingen heeft afgebroken)

En ondanks dat ik dit weet wil het hier ook nog wel eens elk weekend raak zijn en dan houden we het natuurlijk ook niet bij 1 a 2. Het enige verschil is denk ik dat de meeste op DF weten wat ze naar de klote helpen en daar al dan niet bewust voor kiezen. Dit terweil sommige andere mensen dingen onbewust naar de klote helpen. Nu mogen ze dit helemaal zelf weten natuurlijk, maar mij lijkt het k*t als je later problemen ondervind doordat je vroeger keuzes hebt gemaakt zonder goed geïnformeerd te zijn. :)

@The Prince: :hahaha: Nee, dit zijn gewoon standaard sociale vaardigheden... ofzo :knipoog:

@RoniMoon1989: I don't care, because I'm a retared! Nee maar ben het met je eens... :D Sarcasme blijft een vak apart xD

Ik probeerde het kort te houden... :o

haha wat voor halfgare junks zijn dat ook op dat drugsforum, boehoehoe ik ben verslaafd en heb geen karakter meer om er op eigen kracht boven te komen :roflol:

@ enorme lange verhalen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kjenker, je kan wel zien dat sommige mensen hier echt het IQ 0,-100 hebben! Zie je wel dat ik het goed had! :D

Mocht je na 3 jaar gestopt te zijn het weer een keer proberen, zul je zien dat er niks aan de situatie veranderd is en je nogsteeds dezelfde 'gewenning' hebt)

En dat is dus niet zo. Want dat ik dat dus deed die grote hoeveel heden is ong 2,5 jaar geleden.
Heb daarna de hele tijd geen XTC genomen.
En als ik nu 1 pil neem dan ben ik net zo van het pad af als toen met die grote hoeveel heden.

Hmm apart, maar heb je dan ook nog echt die love feeling enzo? :o

Terug
Naar boven