Usernamed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ie aan t druggen is met zn homies..lekker babbelen over grootste problemen en oplossingen...uuuuren en daaaagen lang..totdat..totdat de werkelijkheid opdoemt..
Het is vrijdagavond..je mag weer!!
*pakt een bastonge voor bij de koffie*
Wat kom jij in 1x bijdehand doen dan. Fyi ben ik druk bezig met een project voor school. Heb dit weekend ook heerlijk niks te doen dus heeeeeeeerlijk voor school werken. Ben jij trouwens heel misschien toevallig ondertussen al in je bastogne gestikt of denk je van nee? 
ruzie op het internet ... pfff je zit hier toch voor de fun of niet. Vat aub kritiek niet zo persoonlijk op digihelden

Blijft mooi spul, wordt er alleen ****ing depri van. Moet een hele week bijkomen, ook al tijden niet gehad trouwens.
Gewoon een avondje in de week een flinke hasjbongo en daarna pottie spareribs vreten, is het mooiste wat er is.

[...]Wij zullen er persoonlijk op toezien dat je op Wietforum en op DrugsForum geen leven meer hebt. Dat zal je leren om iemand zwart te maken zonder dat ie zich kan verdedigen [...]
rot op met dat rellen
ontopic : heb net 100mg op (LSD) even rustig trippen beetje laat ingenomen alleen, denk dat hij over 10 min wel inslaat. Ik heb hem zo laat ingenomen, omdat ik eerst tot 3 uur ging trainen nu even snel kwark vreten voordat het inslaat en dan gaan met die banaan hahaha
Ik heb gisteren nog een lsdtje van 100µg genomen.
Ik heb dingen gezien, die ik niet had moeten zien, dingen gehoord die ik heb gezien....
Ik laat het trippen een tijdje links liggen, tot het mooie weer er komt en dan rustig in het bos buiten trippen. En niet teveel prikkels van buitenaf die allemaal verwerkt moeten worden maar rustig één zijn met de natuur. Eén zijn met wat we eigenlijk zelf zijn, natuur

vorige keer dat ik na was 28 december nou had ik er pas weer zin in. fock het begint nu echt mijn beeld van mijn pc wordt groter en kleiner en de letters worden dikker en weer dunner, maar ik kan nog goed typen dus nog even wachten en hij is er![]()
rot op met dat rellen
ontopic : heb net 100mg op (LSD) even rustig trippen beetje laat ingenomen alleen, denk dat hij over 10 min wel inslaat. Ik heb hem zo laat ingenomen, omdat ik eerst tot 3 uur ging trainen nu even snel kwark vreten voordat het inslaat en dan gaan met die banaan hahaha

Ik heb gisteren nog een lsdtje van 100µg genomen.
Ik heb dingen gezien, die ik niet had moeten zien, dingen gehoord die ik heb gezien....
Ik laat het trippen een tijdje links liggen, tot het mooie weer er komt en dan rustig in het bos buiten trippen. En niet teveel prikkels van buitenaf die allemaal verwerkt moeten worden maar rustig één zijn met de natuur. Eén zijn met wat we eigenlijk zelf zijn, natuur
was het zo heftig ?
of met the doors of led zeppelin op is het ook altijd fijn.na 10 min. al ... zo snel ?
bij mij duurt het zeker een uur of 2 vooraleer de bom pas echt inslaat.
mijn eerste trip (jaren geleden) was zo : na een uurtje voelde ik weinig of niets en dacht wat voor flauw spul is dit ? toen nam ik er nog 1 bij... man, man... de vergissing van mijn leven, heb toen de hele avond totaal van de kaart op mijn bed liggen spacen![]()
![]()