XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik denk dat ie aan t druggen is met zn homies..lekker babbelen over grootste problemen en oplossingen...uuuuren en daaaagen lang..totdat..totdat de werkelijkheid opdoemt..

Het is vrijdagavond..je mag weer!!

*pakt een bastonge voor bij de koffie*

Ik denk dat ie aan t druggen is met zn homies..lekker babbelen over grootste problemen en oplossingen...uuuuren en daaaagen lang..totdat..totdat de werkelijkheid opdoemt..

Het is vrijdagavond..je mag weer!!

*pakt een bastonge voor bij de koffie*

??? Wat kom jij in 1x bijdehand doen dan. Fyi ben ik druk bezig met een project voor school. Heb dit weekend ook heerlijk niks te doen dus heeeeeeeerlijk voor school werken. Ben jij trouwens heel misschien toevallig ondertussen al in je bastogne gestikt of denk je van nee? :windup:

ruzie op het internet ... pfff je zit hier toch voor de fun of niet. Vat aub kritiek niet zo persoonlijk op digihelden

Blijft mooi spul, wordt er alleen ****ing depri van. Moet een hele week bijkomen, ook al tijden niet gehad trouwens.

Gewoon een avondje in de week een flinke hasjbongo en daarna pottie spareribs vreten, is het mooiste wat er is.

Wiet is wel goed voor de bulk. Ik ga altijd zwaar vreten ervan :D

Is de basisschool weer uit ofzo, allemachtig wat een gezeik.

rot op met dat rellen

ontopic : heb net 100mg op (LSD) even rustig trippen beetje laat ingenomen alleen, denk dat hij over 10 min wel inslaat. Ik heb hem zo laat ingenomen, omdat ik eerst tot 3 uur ging trainen nu even snel kwark vreten voordat het inslaat en dan gaan met die banaan hahaha

10minuten verder..

rot op met dat rellen

ontopic : heb net 100mg op (LSD) even rustig trippen beetje laat ingenomen alleen, denk dat hij over 10 min wel inslaat. Ik heb hem zo laat ingenomen, omdat ik eerst tot 3 uur ging trainen nu even snel kwark vreten voordat het inslaat en dan gaan met die banaan hahaha

Ik heb gisteren nog een lsdtje van 100µg genomen.
Ik heb dingen gezien, die ik niet had moeten zien, dingen gehoord die ik heb gezien....
Ik laat het trippen een tijdje links liggen, tot het mooie weer er komt en dan rustig in het bos buiten trippen. En niet teveel prikkels van buitenaf die allemaal verwerkt moeten worden maar rustig één zijn met de natuur. Eén zijn met wat we eigenlijk zelf zijn, natuur

Ik heb dingen gezien, die ik niet had moeten zien, dingen gehoord die ik heb gezien....
Ik laat het trippen een tijdje links liggen, tot het mooie weer er komt en dan rustig in het bos buiten trippen. En niet teveel prikkels van buitenaf die allemaal verwerkt moeten worden maar rustig één zijn met de natuur. Eén zijn met wat we eigenlijk zelf zijn, natuur

vorige keer dat ik na was 28 december nou had ik er pas weer zin in. fock het begint nu echt mijn beeld van mijn pc wordt groter en kleiner en de letters worden dikker en weer dunner, maar ik kan nog goed typen dus nog even wachten en hij is er:D:D:D:D

vorige keer dat ik na was 28 december nou had ik er pas weer zin in. fock het begint nu echt mijn beeld van mijn pc wordt groter en kleiner en de letters worden dikker en weer dunner, maar ik kan nog goed typen dus nog even wachten en hij is er:D:D:D:D

Nog even en je vind de weg niet meer naar dit topic

rot op met dat rellen

na 10 min. al ... zo snel ?

bij mij duurt het zeker een uur of 2 vooraleer de bom pas echt inslaat.

mijn eerste trip (jaren geleden) was zo : na een uurtje voelde ik weinig of niets en dacht wat voor flauw spul is dit ? toen nam ik er nog 1 bij... man, man... de vergissing van mijn leven, heb toen de hele avond totaal van de kaart op mijn bed liggen spacen :nut: :D

:roflol: was het zo heftig ?

heb er gisteren ook nog ééntje thuis genomen, op een bepaald moment wist ik ff ook niet meer waar ik het had.
zo even een paniekmoment van een halfuurtje (teveel prikkels, vooral dingen horen die er niet zijn), maar voor de rest wel lekker genoten. vooral met goa-muziek is het echt wacko as hell :D of met the doors of led zeppelin op is het ook altijd fijn.

na 10 min. al ... zo snel ?

bij mij duurt het zeker een uur of 2 vooraleer de bom pas echt inslaat.

mijn eerste trip (jaren geleden) was zo : na een uurtje voelde ik weinig of niets en dacht wat voor flauw spul is dit ? toen nam ik er nog 1 bij... man, man... de vergissing van mijn leven, heb toen de hele avond totaal van de kaart op mijn bed liggen spacen :nut: :D

nee het duurt een uur maar ik had hem om 15:25 ingenomen dus nu komt ie er best wel in typen gaat ook al moeilijker.
hehe dat had ik de eerste keer ook ik nam er ook gewoon nog 1 toen heb ik 16 uur getript:D

De omstandigheden waren niet optimaal.
Men maatje had er 3 genomen.
Hij woont rechtover het station, komt daar een trein aan en hij direct aan het raam... en overtuigd van zijn dat ze daar begonnen rellen en 5 minuten later overal blauw zwaailichten zien. Zijn vriendin was er allemaal niet zo blij mee... en dat heeft mijn trip zowat in het water doen vallen.

MMN heeft al uitgelogd :roflol:

ja, voor een trip moet je goed in je vel zitten (vooraf 2 pilletjes seroxat maken de trip nog zo happy) en ik persoonlijk heb dan het liefst geen mensen om me heen.

je maat is echt creezie, 3 trips is echt van het goeie teveel :D

ben er nog wel hoor wo het werkt wel al heel erg

alle tijd nog

Terug
Naar boven