MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

haha was me een trip zeg niet dat ik zwaar tripje, maar het was wel leuk, want om 7 uur ging ik met de trein naar sloterdijk vervolgens met de bus naar bos en lommer. Daar heb ik bij een vriend chinees gegeten :roflol: daarna even een dikke blunt gerookt en toen was ik om half 11 weer thuis. soms dacht ik echt dat mensen daar stonden te dealen en duistere dingen te doen, maar als je dan dichter bij komt staan ze gewoon te kletsen. vooral omdat in bos en lommer alleen maar buitenlanders zijn lijkt het tijdens een trip helemaal duister zeker als het dan nog donker is ook maar voor de rest was het zeker lachen :roflol:

gister aan de pep,.. heel mijn neus vertieft

Jep, en weer 5 kg minder op de squat en 2 kg minder bw en weer een hele week moe en derpressief, maar hej, het kan toch lekker zijn he :D

Nah niet hele week, ik heb 1 dag nodig om bij te komen, maar speed ben ik allang mee genokt, zal 't ook nooit meer doen denk ik, zeker nu ik train vind ik het doodzonde, gister dan ook weer veel gezopen en dan vandaag weer getrained, voelde niet echt vertrouwelijk aan allemaal :P

Nah niet hele week, ik heb 1 dag nodig om bij te komen, maar speed ben ik allang mee genokt, zal 't ook nooit meer doen denk ik, zeker nu ik train vind ik het doodzonde, gister dan ook weer veel gezopen en dan vandaag weer getrained, voelde niet echt vertrouwelijk aan allemaal :P

De dag na het speedgebruik voel je je zelf fitter als je kunt slapen. 2 dagen erna ook nog, tot alle amfetamine uit je lichaam verdwenen is. Dan krijg je je klop dat 3 dagen - 4 dagen kan duren voor je energie weer op peil is. Maar dan is het meestal terug vrijdag :)

De dag na het speedgebruik voel je je zelf fitter als je kunt slapen. 2 dagen erna ook nog, tot alle amfetamine uit je lichaam verdwenen is. Dan krijg je je klop dat 3 dagen - 4 dagen kan duren voor je energie weer op peil is. Maar dan is het meestal terug vrijdag :)

Ik slaap zowiezo niet als ik speed gebruikt heb, meestal dan volgende dag zo smiddags begint het uit te werken en merk ik dat ik niet echt meer wakker kan blijven, ben is een keer zo ergens in slaap gevallen op een moment dat dat niet echt gepast was :P

Ik slaap zowiezo niet als ik speed gebruikt heb, meestal dan volgende dag zo smiddags begint het uit te werken en merk ik dat ik niet echt meer wakker kan blijven, ben is een keer zo ergens in slaap gevallen op een moment dat dat niet echt gepast was :P

waar dan:P?

Jep, en weer 5 kg minder op de squat en 2 kg minder bw en weer een hele week moe en derpressief, maar hej, het kan toch lekker zijn he :D

mja klopt wel maar theeft ook ook zo zijn voordelen. Kan zoveel vette hap eten als je wil en nog val je af :D Kater valt trouwens wel mee je voelt je tenminste niet zo gek in de kop als van mdma . Maar nu is het wel ff mooi geweest heb geen weerstand meer over.

mja klopt wel maar theeft ook ook zo zijn voordelen. Kan zoveel vette hap eten als je wil en nog val je af :D Kater valt trouwens wel mee je voelt je tenminste niet zo gek in de kop als van mdma . Maar nu is het wel ff mooi geweest heb geen weerstand meer over.

Daarom heeft het in de VS ook heel lang in dieet pillen gezeten.

Hele goeie stackers dus.:D

Als je speed doet, wordt er sneller spierweefsel verbrand dan vetweefsel

Anders zou iedereen cutten met speed :)

Dat is niet echt een logisch antwoord. ;)
Wat ik bedoelde is waarom gebeurd dat in je lichaam?
Want vet word toch makkelijker verbrand als spierweefsel?
Normaal worden je spieren pas afgebroken als je geen andere reserves meer hebt.

Ik zal even iets quoten
Hier staat het wel mooi verteld

Toen de mensen nog in grotten woonden, wisselden tijden van schaarste en overvloed zich af. Sommige momenten was er een overvloed aan voedsel, op andere momenten was er amper eten te vinden.
Wanneer schaarste zijn intrede deed, had de mens een hulpmiddel nodig om niet te verhongeren. Op één of andere manier moest het lichaam minder energie verbruiken, zodat het kon overleven met het weinige voedsel dat beschikbaar was en dus vertraagde het metabolisme (de vetverbranding) om energie te besparen en het lichaam begon reserves in de vorm van lichaamsvet op te slaan! Ons lichaam is geprogrammeerd om lichaamsvet op te slaan in tijden van schaarste... of wanneer we op een (pep)dieet zijn! Het is een verdedigingsmechanisme dat ons moet beschermen tegen een hongerdood.
Vet is van hoger belang om te overleven dan spieren. Spieren heb je eigenlijk niet echt nodig

Dat is niet echt een logisch antwoord. ;)
Wat ik bedoelde is waarom gebeurd dat in je lichaam?
Want vet word toch makkelijker verbrand als spierweefsel?
Normaal worden je spieren pas afgebroken als je geen andere reserves meer hebt.

Nee inderdaad ik weet het. Het is ook geen antwoord :D

Terug
Naar boven