MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik zal even iets quoten
Hier staat het wel mooi verteld

Vet is van hoger belang om te overleven dan spieren. Spieren heb je eigenlijk niet echt nodig

Ja, klinkt goed inderdaad. Spieren verbruiken in rust ook meer dan vet dus zo komt je onderhoud ook lager te liggen.

Tuurlijk wordt er ook spierweefsel afgebroken, zou lekker makkelijk zijn, nog even 2 dikke lijnen nemen voor 't trainen en je kan knallen als een raket, maar is uberhaupt niet echt goed, maar of er meer spierweefsel afgebroken wordt dan vetweefsel weet ik niet, denk dat dat ook een beetje met je eigen lichaam te maken heeft.

rook alleen heel zelden wat hash.
Alcohol ook zelden.

Tuurlijk wordt er ook spierweefsel afgebroken, zou lekker makkelijk zijn, nog even 2 dikke lijnen nemen voor 't trainen en je kan knallen als een raket, maar is uberhaupt niet echt goed, maar of er meer spierweefsel afgebroken wordt dan vetweefsel weet ik niet, denk dat dat ook een beetje met je eigen lichaam te maken heeft.

Ja, ik weet het, een avondje op de speed kan leuk zijn, maar accepteer nu maar zoals het is. ;)
Speed en bodybuilding is een nuloperatie

Ik zal even iets quoten
Hier staat het wel mooi verteld

Vet is van hoger belang om te overleven dan spieren. Spieren heb je eigenlijk niet echt nodig

Je leest het denk ik verkeer. Wat er staat is dat je lichaam vet opslaat voor nood als er minder te eten is (dat klopt dat wist ik ook ). Maar er staat niets over dat je lichaam spieren gaat verbranden ipv vet. als je pep gebruikt. Er staat dat je vet reserves aan spreekt.

Spieren heb je toch echt wel nodig want je hart is een grote spier.
Zonder doe je het toch echt niet.

Waarom heb je vet nodig om te overleven, we wonen niet in Afrika, ik heb ook vrij weinig vet en ben kern gezond al me hele leven, zelden ziek, vind me spieren toch wel iets belangrijker als ik die keuze zou moeten maken :roflol:

Speed zal gewoon je metabolisme verhogen. Dieeten met speed en aanverwanten is weldergelijk vrij "normaal". Je gaat er niet sneller spieren van verbranden want er is geen enkele reden dat die eerder weg gaan dan de rest. Spieren ga je verbranden als je koolhydraten pleite zijn. Met goed eten en drinken zie ik speed gebruiken niet als een probleem. Je zult gewoon weer extra moeten bijvreten.

*even voor de duidelijkheid.....ikzelf drink niet eens een biertje*

Amfetamines versnellen de stofwisseling. In de spieren worden daardoor meer spiercellen afgebroken dan aangemaakt. Je verliest dus spierweefsel. Door pepmiddelen worden je spieren bovendien ook gespannen

Maar idd er word ook wel spierweefsel afgebroken. Kijk maar naar die pepgabbers allemaal kleine iele mannetjes.

De enigste spieren die bij hun goed ontwikkeld zijn, zijn de kaak spieren. :D

Waarom heb je vet nodig om te overleven, we wonen niet in Afrika, ik heb ook vrij weinig vet en ben kern gezond al me hele leven, zelden ziek, vind me spieren toch wel iets belangrijker als ik die keuze zou moeten maken :roflol:

Hoe ben jij geevolueerd tot de mens die je nu bent?

Er is maar 1 goede speed. Mannelijke speed: testosteron ;) :D

Amfetamines versnellen de stofwisseling. In de spieren worden daardoor meer spiercellen afgebroken dan aangemaakt. Je verliest dus spierweefsel. Door pepmiddelen worden je spieren bovendien ook gespannen

Ja klopt het versneld de stofwisseling, je hartslag en ademhaling, verhoogt je temp. maar als er genoeg andere voedingsstoffen te verbranden zijn zal dat toch eerst aan de beurt zijn. je lichaam gaat geen vet boven spieren verkiezen. wat wel zou kunnen op bv een feest door over verhitting dat je spieren verbranden.

het is idd een natuurlijk iets dat je lichaam vet reserves opslaat. Daarom werkt het ook niet als je wilt lijnen dat je bijna niks eet. Want op het moment van lijnen val je af. En dan denken de meeste van zo ben lekker afgevallen en ik kan nu weer gewoon eten. Maar je lichaam denkt van heb net bijna niks te eten gehad dus wat er nu binnen komt sla ik zoveel mogelijk op voor als er weer zo'n periode komt. En dan komen ze weer aan. En een hoop mensen weeten dat niet en krijg je ook dat jojo effect.

De extra energie die amfetamine je geeft, is afkomstig uit de reserves van je eigen lichaam, die je daarmee verbruikt.

Ik stop discussie speed - spierafbraak :D

De extra energie die amfetamine je geeft, is afkomstig uit de reserves van je eigen lichaam, die je daarmee verbruikt.

Und? Je lult gewoon uit je nek. Heb het al een keer eerder gezegd maar speed verbrand niet zomaar spier. Dat gebeurt alleen als je te weinig vreet en de hele avond loopt te stuiteren.

Maar dat geld dan eigenlijk ook voor een hoop andere dingen.
Zoals wat ik bv net zei stackers, maar ook ephedra want dat versneld ook je stofwisseling en dergelijke.

Je zegt het nu zelf ook. Je zegt dat amfetamine je reserves in je lichaam verbruikt en die reserves is vet. Dat zei je in het begin zelf. ;) :D

Und? Je lult gewoon uit je nek. Heb het al een keer eerder gezegd maar speed verbrand niet zomaar spier. Dat gebeurt alleen als je te weinig vreet en de hele avond loopt te stuiteren.

Als je veel speed gebruikt kun je na een tijdje wel weer gewoon eten...

Terug
Naar boven