Dat is niet echt een logisch antwoord.![]()
Wat ik bedoelde is waarom gebeurd dat in je lichaam?
Want vet word toch makkelijker verbrand als spierweefsel?
Normaal worden je spieren pas afgebroken als je geen andere reserves meer hebt.
andersom

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet echt een logisch antwoord.![]()
Wat ik bedoelde is waarom gebeurd dat in je lichaam?
Want vet word toch makkelijker verbrand als spierweefsel?
Normaal worden je spieren pas afgebroken als je geen andere reserves meer hebt.

Ik zal even iets quoten
Hier staat het wel mooi verteld
Vet is van hoger belang om te overleven dan spieren. Spieren heb je eigenlijk niet echt nodig
rook alleen heel zelden wat hash.
Alcohol ook zelden.

Tuurlijk wordt er ook spierweefsel afgebroken, zou lekker makkelijk zijn, nog even 2 dikke lijnen nemen voor 't trainen en je kan knallen als een raket, maar is uberhaupt niet echt goed, maar of er meer spierweefsel afgebroken wordt dan vetweefsel weet ik niet, denk dat dat ook een beetje met je eigen lichaam te maken heeft.

Ik zal even iets quoten
Hier staat het wel mooi verteld
Vet is van hoger belang om te overleven dan spieren. Spieren heb je eigenlijk niet echt nodig
Spieren heb je toch echt wel nodig want je hart is een grote spier.
Zonder doe je het toch echt niet.

Waarom heb je vet nodig om te overleven, we wonen niet in Afrika, ik heb ook vrij weinig vet en ben kern gezond al me hele leven, zelden ziek, vind me spieren toch wel iets belangrijker als ik die keuze zou moeten maken![]()

Amfetamines versnellen de stofwisseling. In de spieren worden daardoor meer spiercellen afgebroken dan aangemaakt. Je verliest dus spierweefsel. Door pepmiddelen worden je spieren bovendien ook gespannen
De extra energie die amfetamine je geeft, is afkomstig uit de reserves van je eigen lichaam, die je daarmee verbruikt.
Ik stop discussie speed - spierafbraak![]()
Amfetamines versnellen de stofwisseling. In de spieren worden daardoor meer spiercellen afgebroken dan aangemaakt. Je verliest dus spierweefsel. Door pepmiddelen worden je spieren bovendien ook gespannen
De extra energie die amfetamine je geeft, is afkomstig uit de reserves van je eigen lichaam, die je daarmee verbruikt.
Ik stop discussie speed - spierafbraak![]()

Und? Je lult gewoon uit je nek. Heb het al een keer eerder gezegd maar speed verbrand niet zomaar spier. Dat gebeurt alleen als je te weinig vreet en de hele avond loopt te stuiteren.