MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

jah ga straks ook maar weer feesten, maar doe het tegenwoordig rustig aan met gbl gewoon 2-3 buisjes per avond:nut::nut::yawn::finger:
nu al 4 weken geen druppel alcohol op en ik vindt wel dat ik sneller groei:eek: 2KG in de maand:eek:

Wat werkt voor dan super goed, rekening houdend met bovenstaande zaken.
Voorbeeld, pak je ghb altijd met een nuchtere maag ? Tot hoever ga je met je roes en hoeveel ml pak je daarvoor ?

1 ding wil ik je wel zeggen niet eerst MELK drinken vorige keer had ik een mond vol kots midden op de dansvloer gelukkig viel het niemand op gewoon naar de wc en het uitkotsen, maar dat is dus niet aan te raden:D en op een nuchtere maag werkt het wel sterker, maarja bb'ers eten natuurlijk gewoon veel van te voren:D

Wat werkt voor dan super goed, rekening houdend met bovenstaande zaken.
Voorbeeld, pak je ghb altijd met een nuchtere maag ? Tot hoever ga je met je roes en hoeveel ml pak je daarvoor ?

Ik neem altijd 2 overvolle flugeldopjes

En hoe voel je je precies ?

Goed

What a story! What a drug! Eeuwig karma voor je.

Haha, don't be on the internet while high on G.

You'll be praising more than David Hasselhof in a pink box with his friends.

Op de dansvloer voelde ik me fysiek relatief normaal, ik was gewoon superlos.
Maar toen ik in de toiletten kwam, voelde ik me echt superwaus. Mocht ik me zo voelen in de kroeg zou ik het aanvoelen als "té scheef".
Gelukkig kon ik, eenmaal terug op de dansvloer, weer lekker gaan. :D

Iemand enig idee wat de beste dosis GHB is. Ik heb zo weinig gepakt dat ik een 20 tal minuten licht duizelig was, en dat was niet fun. Ik heb dan 5 ml gepakt en dat was 'te erg' vond ik. Werd niet slaperig ofzo, maar ik ging wel zwaar scheef. Het jammere vond ik dat ik niet echt socialer werd oid. Eerder dwazer, omdat je echt een alcohol-like roes krijgt. Iets minder doseren of zit ik met 5 ml goed ?

Onmogelijk om de juiste dosis vast te stellen...
Het verschilt per persoon en per avond.
Op een gegeven moment raak je meer "ervaren" in het doseren, door goed naar je lichaam te luisteren weet je of je een scheutje erbij moet schenken of nog even moet wachten.

Het is en blijft link spul, meest ideale dosering ligt net op het randje van te ver gaan. Ik moet zeggen dat ik het wel redelijk onder controle heb, ik drink gewoon baco met m'n g, niks aan de hand.

Beste advies wat ik nog kan geven; zorg dat je gewoon een pakkie sos bij je hebt, mocht je zo kort zijn dat je zo goed als out gaat, dan neem je ff een goede snuif en je bent weer helder.
Zo heb je altijd wat achter de hand voor "noodgevallen".

Wat is 'te ver' gaan precies ? Onbedwingbare slaap of hevig draaien ? Ik had namelijk de 2de en dat vond ik niet aangenaam. Ik wil naar het punt waar je wel nog zweeft, maar tegelijkertijd ook 'down to earth' bent. Ik weet dat 2 ml te weinig is en 4 ml te veel. Vanavond voor 3.5 gaan en kijken hoe het me bevalt.

Wat is 'te ver' gaan precies ? Onbedwingbare slaap of hevig draaien ? Ik had namelijk de 2de en dat vond ik niet aangenaam. Ik wil naar het punt waar je wel nog zweeft, maar tegelijkertijd ook 'down to earth' bent. Ik weet dat 2 ml te weinig is en 4 ml te veel. Vanavond voor 3.5 gaan en kijken hoe het me bevalt.

Op een zondag? :D hoop dat je morgen een vrije dag hebt..

Ik moet nog wat experimenteren om de gewenste dosis te halen. De volgende dag voel ik me ook gewoon tiptop hoor. Ik slaap er heel lekker op.:D

Enigste waar ik moet oppassen is dat ik het niet te frequent neem, maar blijkbaar lap ik daar mijn laars op.

Neen, helemaal niet, dus vandaar dat ik de volgende dag me zeer goed voel eigenlijk. Gewoon nuchter en fris in me vel.:D

Euhm..nee
Wat bedoel je precies ????

Ik slaap in 1 stuk door en ik droom ook zeker en vast, maar ik herinner me het niet meer als ik wakker wordt. Net zoals wanneer ik nuchter slaap eigenlijk. Alleen voelde ik me beter de volgende dag en in bed voelde ik me lekker warm in me binnenste(klinkt gay) en ik lag gewoon erg goed.

Ik moet nog wat experimenteren om de gewenste dosis te halen. De volgende dag voel ik me ook gewoon tiptop hoor. Ik slaap er heel lekker op.:D

Enigste waar ik moet oppassen is dat ik het niet te frequent neem, maar blijkbaar lap ik daar mijn laars op.

eerst deed ik het ook vrij frequent werkte ongeveer 40 ml per week weg waarvan 1 stap avond later werd het opeens elke dag 1 dosis dit deed ik 2 weken toen dacht ik dit is niet de bedoeling en toen heb ik het terug gebracht naar 30 ml per week dat was dan 2 dagen doordeweeks en Zaterdag avond. nu heb ik het terug gebracht naar 12-18 ml per week. in het begin is het gewoon erg leuk, maar je moet wel je kop erbij houden en het niet elke dag gaan nemen, het is niet standaard netzoals rukken dat je dat elke dag doet:Dhet moet speciaal blijven. en gewoon zorgen dat je niet meer als bijv 4 dosissen neemt en dan er weer een paar dagen mee stopt om te zorgen dat je niet verslaafd raakt:D

Ik slaap in 1 stuk door en ik droom ook zeker en vast, maar ik herinner me het niet meer als ik wakker wordt. Net zoals wanneer ik nuchter slaap eigenlijk. Alleen voelde ik me beter de volgende dag en in bed voelde ik me lekker warm in me binnenste(klinkt gay) en ik lag gewoon erg goed.

kijk je wel uit met je expiriment ik heb er onderhand genoeg me geexpirimenteerd en dat is elke keer weer een super k*t gevoel en k*t situaties, waarbij je helemaal de weg kwijt bent. je moet er voor zorgen dat je altijd 1 uur tussen de dosissen in houdt dan kan het vrijwel niet fout gaan of je moet verkeerd doseren. ik heb vaak genoeg gehad dat ik dacht oh zo zwaar voel ik het nog niet en dan al naar 40 min nog 1 buisje nemen en reken maar dat dat fout ging, dit spul is echt geen kinderspel.

Terug
Naar boven