MMN
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat werkt voor dan super goed, rekening houdend met bovenstaande zaken.
Voorbeeld, pak je ghb altijd met een nuchtere maag ? Tot hoever ga je met je roes en hoeveel ml pak je daarvoor ?
en op een nuchtere maag werkt het wel sterker, maarja bb'ers eten natuurlijk gewoon veel van te voren
Wat werkt voor dan super goed, rekening houdend met bovenstaande zaken.
Voorbeeld, pak je ghb altijd met een nuchtere maag ? Tot hoever ga je met je roes en hoeveel ml pak je daarvoor ?

Iemand enig idee wat de beste dosis GHB is. Ik heb zo weinig gepakt dat ik een 20 tal minuten licht duizelig was, en dat was niet fun. Ik heb dan 5 ml gepakt en dat was 'te erg' vond ik. Werd niet slaperig ofzo, maar ik ging wel zwaar scheef. Het jammere vond ik dat ik niet echt socialer werd oid. Eerder dwazer, omdat je echt een alcohol-like roes krijgt. Iets minder doseren of zit ik met 5 ml goed ?
Wat is 'te ver' gaan precies ? Onbedwingbare slaap of hevig draaien ? Ik had namelijk de 2de en dat vond ik niet aangenaam. Ik wil naar het punt waar je wel nog zweeft, maar tegelijkertijd ook 'down to earth' bent. Ik weet dat 2 ml te weinig is en 4 ml te veel. Vanavond voor 3.5 gaan en kijken hoe het me bevalt.
hoop dat je morgen een vrije dag hebt..

Neen, helemaal niet, dus vandaar dat ik de volgende dag me zeer goed voel eigenlijk. Gewoon nuchter en fris in me vel.![]()
Ik moet nog wat experimenteren om de gewenste dosis te halen. De volgende dag voel ik me ook gewoon tiptop hoor. Ik slaap er heel lekker op.
Enigste waar ik moet oppassen is dat ik het niet te frequent neem, maar blijkbaar lap ik daar mijn laars op.
het moet speciaal blijven. en gewoon zorgen dat je niet meer als bijv 4 dosissen neemt en dan er weer een paar dagen mee stopt om te zorgen dat je niet verslaafd raakt
Ik slaap in 1 stuk door en ik droom ook zeker en vast, maar ik herinner me het niet meer als ik wakker wordt. Net zoals wanneer ik nuchter slaap eigenlijk. Alleen voelde ik me beter de volgende dag en in bed voelde ik me lekker warm in me binnenste(klinkt gay) en ik lag gewoon erg goed.