XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Eten op lsd is juist hemels.

Ik heb wel zin in pep, maar het is slechts 2 weken geleden. Ik ga niet weer aan het goedje hangen. Geen zin om 2 kilo in te leveren. Dadelijk een slokje G

Eten op LSD hemels? Weet niet hoe het met jou zit maar de eerste 6 uur krijg ik amper water door m'n strot. Geen eetlust en alles proeft alsof het van mars komt en naar karton.

Enige wat na zo'n 6 uur goed doet zijn aardbeijen.

Neem voor de gein eens een slok cola terwijl je ketamine of LSD of hebt, smaakt naar zand met grint. :s

vreemde ervaringen hebben jullie met tripzzz hoor :D

buiten soms een 'paniekaanvalletje' (teveel prikkels) op z'n piek heb ik nergens last van.

en eten doe ik meestal vooraf of nadien... tijdens de trip moet je andere dingen doen :P

coke hoeft voor mij ook niet meer, werd alleen maar paranoia van.

vreemde ervaringen hebben jullie met tripzzz hoor :D

buiten soms een 'paniekaanvalletje' (teveel prikkels) op z'n piek heb ik nergens last van.

en eten doe ik meestal vooraf of nadien... tijdens de trip moet je andere dingen doen :P

Doe je dat weleens tijdens je kuur? Just wondering want ik heb weleens tripreports gelezen van kurende bodybuilders waarbij het echt een bizarre wending aannam. Niet lichamelijk dan, maar psychisch.

Eten op LSD hemels? Weet niet hoe het met jou zit maar de eerste 6 uur krijg ik amper water door m'n strot. Geen eetlust en alles proeft alsof het van mars komt en naar karton.

Enige wat na zo'n 6 uur goed doet zijn aardbeijen.

Neem voor de gein eens een slok cola terwijl je ketamine of LSD of hebt, smaakt naar zand met grint. :s

hmmz, ik kan uitstekend eten en drinken op LSD. Beter dan op XTC.
Maar los daarvan, van een dagje weinig eten ga je heus niet dood. De boog hoeft niet altijd gespannen te staan he....

vanavond inqontrol :D ik kan niet wachten :D zin om een lijntje pep weg te klatsen ma laat ik da maar ff mee wachten tot vanavond;) nog meer mensen die da heen gaan?

ik zal dit topic ff nieuw leven in blazen;

ik heb nog een flesje spa blauw met GHB liggen, ik kan het alleen niet in de koelkast bewaren.

Hoe lang is het houdbaar buiten de koelkast?

GHB kan je het beste gekoeld bewaren, als je dat niet doet en het komt boven een bepaalde temperatuur ( boven kamer temperatuur) dan is de werking van GHB veel minder.

;)

GHB kan je het beste gekoeld bewaren, als je dat niet doet en het komt boven een bepaalde temperatuur ( boven kamer temperatuur) dan is de werking van GHB veel minder.

;)

???
Bron?

GHB, mits gedemineraliseerd water gebruikt bij het koken is jaren houdbaar. Het lijkt me sterk dat de temperatuur iets aan de werking gaat doen.

Als ik mijn ghb in de koelkast leg, krijg ik een vaste massa ;)

vanavond inqontrol :D ik kan niet wachten :D zin om een lijntje pep weg te klatsen ma laat ik da maar ff mee wachten tot vanavond;) nog meer mensen die da heen gaan?

Opgelicht ben je. Alles wat nog in de RAI plaatsvind kan de kabouterboom in.

Ik heb het in December nog èèn kans gegeven en nu is het afgelopen.

Vrijdagavond weer ff een aantal baco's gedronken en daarna over gegaan op de G.

Hemels drankje, een heerlijke roes met een overdosis aan geilheid.
Ik heb de hele nacht half spacend en binnnen handbereik van een blonde chick gestaan.
De intensiteit van het aanraken van vrouwelijk schoon werd onder invloed vertienvoudigd
Periodes van bijna wegvallen tot vrij heldere momenten vol euforie wisselden elkaar af.
Periodes van keiharde erecties tot half slappe zwaffelaars wisselden elkaar af.
Tijdens het plassen voelt het goed om je lul beet te houden, hij waardeert aanraking veel meer dan in nuchtere toestand.

Helaas was er niet de mogelijkheid om te nken, dat is wel erg vervelend met een flinke dosis g in je bloed.

Helaas was er niet de mogelijkheid om te nken, dat is wel erg vervelend met een flinke dosis g in je bloed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opgelicht ben je. Alles wat nog in de RAI plaatsvind kan de kabouterboom in.

Ik heb het in December nog èèn kans gegeven en nu is het afgelopen.

aankleding was niet bijzonder.. muziek was top en tja als je vaag bent vermaak je je sowieso wel. Ik vond het een top feest nie de beste maar zeker goed.

en geen kater:D

Hemels drankje, een heerlijke roes met een overdosis aan geilheid.
Ik heb de hele nacht half spacend en binnnen handbereik van een blonde chick gestaan.
De intensiteit van het aanraken van vrouwelijk schoon werd onder invloed vertienvoudigd
Periodes van bijna wegvallen tot vrij heldere momenten vol euforie wisselden elkaar af.
Periodes van keiharde erecties tot half slappe zwaffelaars wisselden elkaar af.
Tijdens het plassen voelt het goed om je lul beet te houden, hij waardeert aanraking veel meer dan in nuchtere toestand.

Hehe mooi gezegd :D

Doe je dat weleens tijdens je kuur? Just wondering want ik heb weleens tripreports gelezen van kurende bodybuilders waarbij het echt een bizarre wending aannam. Niet lichamelijk dan, maar psychisch.

nee, nog niet geprobeerd en ook niet van plan :)
dope en kuren gaan voor mij niet samen.
het zijn beiden op zich al 'vreemde' ervaringen genoeg.

tenzij het ghb zou zijn, maar ik zeg het : heb ook deze combi nog niet geprobeerd en ben het ook niet direct zinnens.

probeer graag vanalles uit, maar experimenteren heeft bij mij ook z'n grenzen en wil na verloop van tijd liever niet opgezadeld zitten met een '****ed up brain'... voor zover dit al niet het geval is :D

Marky denkt nog steeds dat je plezier maakt met drugs en niet met je vrienden.

Je vergeet mijn portiek, tinus. Daar ligt mijn bakermat en de zin van het leven. In de NS toiletten hangen veels te vaak vage UV lampen die m'n vasculariteit verbleken. De zucht, warmte en de halfslaap, een vriendschap zonder vriend.

Je vergeet mijn portiek, tinus. Daar ligt mijn bakermat en de zin van het leven. In de NS toiletten hangen veels te vaak vage UV lampen die m'n vasculariteit verbleken. De zucht, warmte en de halfslaap, een vriendschap zonder vriend.

Ik hoef niks te herinneren. Je wil de waarheid niet onder ogen zien, maar dat moet je lekker zelf weten.

Terug
Naar boven