Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Vrijdagavond weer ff een aantal baco's gedronken en daarna over gegaan op de G.

Hemels drankje, een heerlijke roes met een overdosis aan geilheid.
Ik heb de hele nacht half spacend en binnnen handbereik van een blonde chick gestaan.
De intensiteit van het aanraken van vrouwelijk schoon werd onder invloed vertienvoudigd
Periodes van bijna wegvallen tot vrij heldere momenten vol euforie wisselden elkaar af.
Periodes van keiharde erecties tot half slappe zwaffelaars wisselden elkaar af.
Tijdens het plassen voelt het goed om je lul beet te houden, hij waardeert aanraking veel meer dan in nuchtere toestand.

Helaas was er niet de mogelijkheid om te nken, dat is wel erg vervelend met een flinke dosis g in je bloed.

daar heb ik nou ook elk weekend last van vervelend he vorige keer kwam zelfs een jongen naar me toe of ik niet aan zijn vriendin haar kont wou zitten, ik was zo de weg kwijt dat ik later half slap over de bar hing en naar buiten werd gedragen, gelukkig is dat dan als je buiten bent wel weer na 15min over. kan je gewoon verder feesten:D

gister nog @ In Qontrol!

heb me er heerlijk vermaakt:D:D

Echt.. als ik sommige reply's hier lees lig ik dubbel.. :roflol:

daar heb ik nou ook elk weekend last van vervelend he vorige keer kwam zelfs een jongen naar me toe of ik niet aan zijn vriendin haar kont wou zitten, ik was zo de weg kwijt dat ik later half slap over de bar hing en naar buiten werd gedragen, gelukkig is dat dan als je buiten bent wel weer na 15min over. kan je gewoon verder feesten:D

persoonlijk zorg ik bij voorbaat al dat er een chick in de buurt is voordat ik aan de G ga, het frustreert me mateloos als ik zo geil ben en er is niks in de buurt.

Me to, mensen die naarbuiten worden gedragen enzo....haha ik zou me kapot schamen :D

nee niet zo erg ik hing gewoon heel erg over de bar en toen heeft de portier me naar buiten begeleid kon nog makkelijk lopen hoor. aardig man trouwens hij zei gewoon kon even met me mee

Nieuw weekend, nieuwe verhalen hiero. :D

Net terug van feesten op de G.
Holy shit, wat een ongeremde kl***zak dat ik was. Ik bleef maar lachen en dansen en vriendelijk zijn. Heerlijk gewoon!

Wanneer ik G neem in de kroeg, of gewoon thuis, word ik er enorm slaperig van. Nu was dit absoluut het geval niet.
Het was een echte superervaring!

mooie dingen weer.
Ik ga morgen naar een feesie ook weer ff helemaal los.
Ben benieuwd.

Iemand enig idee wat de beste dosis GHB is. Ik heb zo weinig gepakt dat ik een 20 tal minuten licht duizelig was, en dat was niet fun. Ik heb dan 5 ml gepakt en dat was 'te erg' vond ik. Werd niet slaperig ofzo, maar ik ging wel zwaar scheef. Het jammere vond ik dat ik niet echt socialer werd oid. Eerder dwazer, omdat je echt een alcohol-like roes krijgt. Iets minder doseren of zit ik met 5 ml goed ?

Iemand enig idee wat de beste dosis GHB is. Ik heb zo weinig gepakt dat ik een 20 tal minuten licht duizelig was, en dat was niet fun. Ik heb dan 5 ml gepakt en dat was 'te erg' vond ik. Werd niet slaperig ofzo, maar ik ging wel zwaar scheef. Het jammere vond ik dat ik niet echt socialer werd oid. Eerder dwazer, omdat je echt een alcohol-like roes krijgt. Iets minder doseren of zit ik met 5 ml goed ?

Ik heb dat probleem ook, ALS ik het in de kroeg neem.
Gisteren heb ik het op een feestje genomen (3ml) en daar ging ik perfect van.
Hangt vooral af van de setting, denk ik.

De perfecte dosis hangt ook af van:

- tolerantie
- andere stimulerende middelen in je bloed
- gewicht / lengte
- hoeveel heb je gegeten
- sterkte van de ghb
- ... ;)

Ik hoor het al. Ik moet gauw weer op stap met m'n meisie. XTC en GHB all the way whehehehe :D

jaaaah straks eindelijk weer een feesie. :nut:

We gaan weer los. :banana:

De perfecte dosis hangt ook af van:

- tolerantie
- andere stimulerende middelen in je bloed
- gewicht / lengte
- hoeveel heb je gegeten
- sterkte van de ghb
- ... ;)

Wat werkt voor dan super goed, rekening houdend met bovenstaande zaken.
Voorbeeld, pak je ghb altijd met een nuchtere maag ? Tot hoever ga je met je roes en hoeveel ml pak je daarvoor ?

Terug
Naar boven