FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk je wel uit met je expiriment ik heb er onderhand genoeg me geexpirimenteerd en dat is elke keer weer een super k*t gevoel en k*t situaties, waarbij je helemaal de weg kwijt bent. je moet er voor zorgen dat je altijd 1 uur tussen de dosissen in houdt dan kan het vrijwel niet fout gaan of je moet verkeerd doseren. ik heb vaak genoeg gehad dat ik dacht oh zo zwaar voel ik het nog niet en dan al naar 40 min nog 1 buisje nemen en reken maar dat dat fout ging, dit spul is echt geen kinderspel.
Ik moet nog wat experimenteren om de gewenste dosis te halen. De volgende dag voel ik me ook gewoon tiptop hoor. Ik slaap er heel lekker op.
Enigste waar ik moet oppassen is dat ik het niet te frequent neem, maar blijkbaar lap ik daar mijn laars op.
nou als je dit topic een beetje doorleest zo ongeveer de laatste 20 pagina dat staat er wel genoeg, maar het valt wel mee hoor denk 4 keer dat het teveel was en echt nou zo waus als de paus wasZo te horen heeft MMN al meer dan eens zijn diepste donkerste hersen krochten bezocht..![]()
o,2 meer nee hoor ik neem elk uur 1,5-2,0 ml erbij (GBL 2-3 zo sterk), omdat na ongeveer een uur zit je dan op nog maar 1 ml en dan neem je er 2 ml bij en dat is dan totaal 3 ml GBL en dat is ongeveer het maximum daarover heb je grote kans dat het misgaatIk wacht min 2.5 uur vooraleer ik wat neem en tmoet van eerste keer goed zijn. Ik ga niet kloten met 'nog 0.2'ml etc...
Ik wacht min 2.5 uur vooraleer ik wat neem en tmoet van eerste keer goed zijn. Ik ga niet kloten met 'nog 0.2'ml etc...
Als ik wil post wel eens grafieken, waarop wordt aangetoont dat je meer GH aanmaakt. Na 5 uur is alle ghb uit je lichaam verdwenen.
De volgende dag kun je wel verward zijn als je veel te veel ghb op had, maar dat is de hele chemie van neurotransmitters in je bovenkamer die verstoort zijn.
Een te frequent gebruik kan lichaamlijke afhankelijk met zich mee brengen, maar dan heb ik het over 24/7 ghb gebruik weken aan een stuk.
na 5 uur is het voor geloof ik 99 % uit je lichaam maar na 2 uur voel je het ook bijna niet meer toch? als je dus de eerste dosis 2ml neemt dan zit er dus nog 1 ml in je bloed na een uur dus als je dan weer 2 ml bijneemt zit je op 3 ml : de perfecte dosis zoiets dat ik al (gaat wel over GBL)hebben we weer zo'n fan hierna 5 uur is het voor geloof ik 99 % uit je lichaam maar na 2 uur voel je het ook bijna niet meer toch? als je dus de eerste dosis 2ml neemt dan zit er dus nog 1 ml in je bloed na een uur dus als je dan weer 2 ml bijneemt zit je op 3 ml : de perfecte dosis zoiets dat ik al (gaat wel over GBL)
De werking: zie grafiekje...
De perfecte dosis is persoonlijk... zie vorige posts
- tolerantie
- gewicht / lengte
...........

Gisterenavond 3.5 ml opgedaan en kwam nog steeds niet tot het punt waar ik het precies wil. Terwijl 4 ml te ver is. Ofwel kom ik dichterbij, ofwel ben ik ten einde raad. Ik hoop dat 0.2/0.3 ml verschil veel uitmaakt.
Ik slaap wel verdomd goed de laatste tijd ze.
Gewoon met kleine stapjes verhogen tot het punt wat je relaxed vind. Is ook beetje afhankelijk van de situatie enzo wat op dat moment een relaxe dosis is. Je kan ook echt wel kloten met 0,5 ml ofzo vind ik. Als je na 45 minuten merkt dat de dosis te laag is kan je met 0,5 a 1 ml wel in de perfecte flow komen. Probeer het beetje uit en kijk hoe je je er bij voelt.
Gebruik die shit gewoon met mate dan is het heerlijk spul.
Damn, gisterenavond gewoon van eerste keer 5 ml genomen en het ging eigenlijk ongelooflijk goed. Waarschijnlijk was het omdat ik lag op mijn bed, want wanneer ik probeerde op te staan, kreeg ik gewoon een 'onzichtbare' duw op mijn voorhoofd om weer te liggen. Of de aantrekkingskracht van de bed was zo zwaar, zo kan je het ook voorstellen. Ik heb eindelijk de geilheid ervaren van G. Op een bepaald moment zat ik gewoon te rukken zondat dat ik kon stoppen. Ik wou niet stoppen, want het voelde hemels. Ik bedenkte hoe de coïtus zou zijn, of een blowjob!
Toen....weet ik het niet meer. Ben 5 uur later wakker geworden en ik had geen flauw idee wat ik na m'n rukpartij heb gedaan![]()
Wrsch gewoon in slaap gevallen. Vind ik jammer, want ik genoot echt vant gevoel.
Top spul, die G.![]()

Damn, gisterenavond gewoon van eerste keer 5 ml genomen en het ging eigenlijk ongelooflijk goed. Waarschijnlijk was het omdat ik lag op mijn bed, want wanneer ik probeerde op te staan, kreeg ik gewoon een 'onzichtbare' duw op mijn voorhoofd om weer te liggen. Of de aantrekkingskracht van de bed was zo zwaar, zo kan je het ook voorstellen. Ik heb eindelijk de geilheid ervaren van G. Op een bepaald moment zat ik gewoon te rukken zondat dat ik kon stoppen. Ik wou niet stoppen, want het voelde hemels. Ik bedenkte hoe de coïtus zou zijn, of een blowjob!
Toen....weet ik het niet meer. Ben 5 uur later wakker geworden en ik had geen flauw idee wat ik na m'n rukpartij heb gedaan![]()
Wrsch gewoon in slaap gevallen. Vind ik jammer, want ik genoot echt vant gevoel.
Top spul, die G.![]()

heeft iemand een paar goede links voor betrouwbare online smartshops? Ik wil paddestoelen kweken
Wel ja tot in mijn dertiger jaren durfde ik wel eens aan de coke zitten, daarna definitief gestopt. Heb ook wel eens speed en XTC genuttigd in die periode, maar nooit soft drugs (wordt je lam van). Drinken deed ik ook wel eens af en toe, nu ook al wat jaren gestopt.
Mijn enige zonde is nog enkele sigaartjes per dag.