Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik kan binnenkort ketamine regelen,

ik wil gelijk de k-hole bereiken,

hoeveel ket moet ik snuiven om dat te doen, ik weeg 90 kilo...

ik betaal 100 euro per gram, dat is wel erg veel ketamine, right?

en iemand nog tips, behalve dat ik moet gaan liggen en hoe lang duurt mijn trip, 60 minuten ofzo?

200 mg +. Je moet twee lijntjes van 50 opsnuiven in elk neusgat, je wacht 5 minuten waarin je je neus nog even stevig ophaalt en vervolgens je neus uit spoeld met water.

Als je echt motorisch begint te schokken snuif je er nog eens 2 van 50 op elk neusgat weg en gaat liggen op bed of een bank.

Dit is de meest lineaire vorm om snuivend in een K-hole te komen. Ik zou niet met kleinere hoeveelheden bumpen want snuiven ik al aardig beperkt ten opzichte van hoe het hoort --> Injectie IM.

100 Euro is overigens zwaar opgelicht. 30 tot max 40 Euro per gram, die 86% zuiver dient te zijn.

ik kan binnenkort ketamine regelen,

ik wil gelijk de k-hole bereiken,

hoeveel ket moet ik snuiven om dat te doen, ik weeg 90 kilo...

ik betaal 100 euro per gram, dat is wel erg veel ketamine, right?

en iemand nog tips, behalve dat ik moet gaan liggen en hoe lang duurt mijn trip, 60 minuten ofzo?

ja fijn pappa, maar ik heb al paddo's en lsd op...

Je hebt al getripped op LSD maar weet de gangbare prijzen van keta niet?

Je zou trouwens ook een bommetje ( erbij ) kunnen nemen als snuiven niet meer gaat. Soms kan je gewoon niet meer snuiven omdat je motoriek al te verdoet is of omdat je neus verzadigd is. Water in je neus spoelen doe ikzelf nooit.

ff een vraagje over pep.

Is dit erg schadelijk voor je lichaam als je dit een paar keer per maand neemt?

Pep is echt rotzooi, als je het doet om een nacht door te gaan kan je beter gewoon stackers/ephedrine nemen.

ok thanks guys,

ik kan het nu als het goed is regelen voor 20 eu per gram...

ik heb er zin in om deze planeet te verlaten en in de k-hole te komen, lekker op een vrijdagavond ofzo :)

voel je je nog belabberd als het is uitgewerkt? en ik heb geen mg weegschaal (focking duur) iemand nog tips hoe je ongeveer kan zien hoeveel mg je binnenkrijgt...

ok thanks guys,

ik kan het nu als het goed is regelen voor 20 eu per gram...

ik heb er zin in om deze planeet te verlaten en in de k-hole te komen, lekker op een vrijdagavond ofzo :)

voel je je nog belabberd als het is uitgewerkt? en ik heb geen mg weegschaal (focking duur) iemand nog tips hoe je ongeveer kan zien hoeveel mg je binnenkrijgt...

Je voelt je niet k*t erdoor, misschien wel moe de dag erna maar meer ook niet. En als je geen weegschaal hebt leg je gewoon 10 lijnen van 1 gram = 100mg per lijn.

gebruik je zelf ook nog?

is het voor herhaling vatbaar?

Afgelopen 2 weken geen keta gebruikt en de komende 2 weken ook niet. Daarna zie ik wel verder.

Het is wel voor herhaling vatbaar ja, al vind ik het zelf niet zo heel verslavend. In tegenstelling tot Marky ga ik nooit voor de K-hole maar blijven we wel nog redelijk bij bewustzijn. Hierdoor wil je wel steeds nieuwe dingen proberen ( andere plaats, andere mensen, andere muziek enz. )
Het is ook wel verslavend in de zin van 'dat moet ik nog eens doen!'. Maar ik heb nog steeds keta en kan er prima vanaf blijven.

wie deed hier ook alweer wel eens ephedra + GHB en in welke verhouding?

Ik dacht dat rob G diegene was die dat combineerde.

Combi van Fluoxetine en GHB is écht verrukkelijk, superdeluxe aanrader:thumbs:

dat zou best kunnen ja ik ga wel even terug zoeken in dit topic:D

Het was Rob, idd, of met X.

Het heft de negatieve dingen wat van elkaar op. Wel eens leuk, maar als je echt iets zoekt om wakker te blijven is amfetamine toch de enige echte.

Ik heb de handrem fors opgetrokken bij mijn ghb gebruik...

Heb juist inkopen gaan doen :D

- 2cb
- mayas , 200µgr
- mescaline synthetisch puur
- 4 Fluo Amfetamine

Titel is een beetje raar???

Bodybuilders aan drugs, nee dus jammer maar jullie zijn geen bodybuilders:D

Drugs hoeft niet catabool te zijn...

Alcohol, coke, speed, xtc.... dat zijn drugs die super katabool werken

Antideperesiva met ghb ? :D

Jij liever dan ik

Anti depri wekt je lichaam op, terwijl ghb alles dempt, daardoor lijkt het me ook geen goede combi, maar tot op heden zijn er geen studies geweest die zwart op wit bewijzen dat het slecht is

Jah maar als je zwaar derpri ben en daar zooi voor krijgt
lijkt me het juist slecht. Ik vreet ook fluoxetine en met alcohol
versterkt het elkaar wat me nadelig lijkt. En ghb geeft ook een soort van alcohol roes.
Het is wel een andere stof. maar dan nog depri en drugs gaat niet zamen.

Het was Rob, idd, of met X.

Het heft de negatieve dingen wat van elkaar op. Wel eens leuk, maar als je echt iets zoekt om wakker te blijven is amfetamine toch de enige echte.

Ik heb de handrem fors opgetrokken bij mijn ghb gebruik...

Heb juist inkopen gaan doen :D

- 2cb
- mayas , 200µgr
- mescaline synthetisch puur
- 4 Fluo Amfetamine

:lick::lick::lick::meal:heb nog 100ug voor de zomer vakantie:eek:

Speed en daarna ghb heb ik het gevoel dat het later inslaat en dat ik meer moet nemen.
Wanneer de ghb dan de overhand heeft kunnen er vreemde dingen gebeuren doordat de speed je belemmert om out te gaan.
Zo zat ik eens in de zetel en kon ik niks meer doen dan staren. Ik was als het ware out met m'n ogen open.
Was wel cool. :D

Nooit

Jah maar als je zwaar derpri ben en daar zooi voor krijgt
lijkt me het juist slecht. Ik vreet ook fluoxetine en met alcohol
versterkt het elkaar wat me nadelig lijkt. En ghb geeft ook een soort van alcohol roes.
Het is wel een andere stof. maar dan nog depri en drugs gaat niet zamen.

3 maal daags een lichte dosis ghb werd als eens gebruikt als anti-depresiva. Zwaar ghb gebruik geeft dan weer een omgekeerd effect, maar dat lijkt me niet meer dan logisch ;)

Maar je hebt gelijk, als je depresief bent, moet je zoveel mogelijk drugs vermijden. Zeker partydrugs als speed, xtc, coke....

Terug
Naar boven