Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ephedrinejunks
@pwj: nu een weekje depri in bed liggen ...

175mg nu + 7,5 ml ghb (niet 50% sterkte 110gbl op 250) ghb moet nog inslaan ben benieuwd ga straks denk snel weg fietsen naar de disco energie komt al

heb wel een beetje last van wat stijve kaken en een droge mond nu
en ben nog altijd in opperbeste stemming
in mijn gloriedagen zat ik elk weekend altijd aan zulke hoeveelheden en meer, was toen ook vel over been
ben eigenlijk nooit echt depri de dagen nadien, ik vang het op met 2 seroxatjes/dag
de vermoeidheid is wel eerder voelbaar, de eerste training weegt het ijzer precies iets zwaarder dan anders![]()
maar ieder zijn ding seroxatjes lijken me wel handig maar zijn alleen op recept verkrijgbaar toch?ja niet echt mijn manier van feesten ben wel gek maar die hoeveelhedenmaar ieder zijn ding seroxatjes lijken me wel handig maar zijn alleen op recept verkrijgbaar toch?

kon je nog wel normaal kijken naar die meid nadat je 12 pilen en een gram speed in je bloed had stromen![]()
+ de poppers helpen ook wat om de spanning in het gezicht te brekenMet 12 xtc denken dat je nog normaal kijkt![]()
![]()
Het gedacht is alles
Je moet het meisje proberen ghb te geven. Daar worden ze ongelooflijk geil en los van

date-rape 
) tel.nrs gekregen. Voelde me dus echt wel een player
Best ****ing night of my life. Serieus, i ****ing love the lovedrug X!!!!!!!!
1 pil gepakt, ergens chill gezeten in een cocktalbar (limonada voor degenen die in Gent wonen), voelde amper wat. Na een uur nog altijd niet. **** dit zeg ik en pak nog een ander. Good choice, want al een halfuur later begon ik mij super euforisch te voelen. Ik blijf maar ouwehoeren tegen mijn maten, ik ben de grote initatiefnemer van de bende. Alle ogen zijn gewoon op mij gericht. Ik vertrek uit die k*tbar en ga gewoon naar de marginale overpoort. Iedereen is daar immers zo high als wat en de k*tsappen vloeien daar rijkelijk. Ik ga de ene na de andere bar binnen en sla met allerlei meisjes aan de praat, damn ****ing easy. De woorden rollen over je tong, je weet precies wat je moet zeggen. Het is alsof je de meisje al gans je leven kent en je weet wat je moet doen om haar naar je te winnen. Ik heb like met 6 meisjes tonggezoend, 4 ervan waren lekker mijn pik goed aant vastpakken. Lekker met hen droognken, kont goed vastpakken, damn. Ik heb stuk of 10 (? who ****ing counts) tel.nrs gekregen. Voelde me dus echt wel een player
Twerd dan al laat, en m'n ma mag me zeker niet zo zien (pupillen wijd open!), dus dan maar naar huis gekeerd. De x is momenteel zo goed als uitgwerkt. Serieus, i can't blame degenen die elke week dit shizzle gebruiken hoor. Moest ik niet aan bodybuilding doen, zou ik dit shit zwaar mishandelen. Maar ik hou me aan m'n eigen belofte: 1x in de 3 maanden!
En tja die ogen... Waarom niet bij één van die meisjes blijven slapen en snel naar de moeder een sms sturen dat je tegen de middag naar huis komt?
)Wel ****ed up als je nu afspreekt met die chicks en al van in het begin zou beginnen stotteren en je onderzeker zou voelen