RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Eerste keer?
Laat ff weten hoe het was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaja is lachen dat heb ik ook gehad ging bij een vriend wat chillen, dus had binnen anderhalf uur 4ml GBL op steeds van de bank naar de wc, omdat ik dacht dat ik moest kotsen mensen op de deur rammen dat ze ook naar de wc wilden hahaha erg leuk altijd
jah met GBL gaat het helemaal hard, als je rondloopt wordt je minder snel misselijk, als je stil gaat zitten en beetje knikkebollen wordt je al gauw draaierig en misselijk...
dus bij vrienden zul je sneller nekken dan in een disco

Met ghb zijn mijn openingszinnen altijd to the point
''Hoi.. nken ?"
Whahaha ja man dat 'laatste uit het flesje spoelen' gebeuren heeft me ook al eens wat waziger gemaakt dan de planning was, meestal is dat niet zo'n goed plan.
@ MMM, als je ephi combineerd met ghb/gbl zou ik eerst de dosis ephi nemen. Dit werkt na een uur goed en het gevoel duurt zeker wel een uur of 3 pieken en daarna nog een 3 a 4 uur uitwerk periode. Het werkt zeker behoorlijk lang!
Ik zou de ghb/gbl pas nemen als de ephi goed werkt! Dus niet eerst beginnen met G en daarna die ephi er bij. Als de ephi lekker piekt na ongeveer een uur of 1,5 uur zou ik een dosis G nemen van ongeveer 125% van wat je normaal neemt. Door de upper werking kan je meer G verdragen. Het is de kunst om in 1 keer de juiste dosering G te nemen voor dat mega gevoel, en die ligt bij mij dus wel ongeveer op 125%, misschien ietsjes meer.
Ik zou de ephi ook wel goed doseren, persoonlijk zou ik voor ongeveer 200 mg gaan er vanuit gaande dat je normale tollerantie hebt. Niet te veel eten van te voren natuurlijk.
Die combo moet garrant staan voor een lekker avondje. Hou er rekening mee dat je zo geil als een kanarie gaat worden!!! Ik wordt van ephi's ook altijd geil, zeker als het een beetje uit begint te werken, en dan in combi met die G, dan ben je niet meer te stoppen![]()

Ik moet voordat de GHB flink inslaat goed kijken welke meisjes knap zijn en welke lelijk zijn. Nadat ie aanslaat worden de lelijkere meisjes ook opeens wel erg geil...
soort Shallow Hal effect, die film met Jack Black

tnx ik had volgens mij vorige keer 1,5 buisje op dus 150% was echt een ziek gevoel, maar 200 mg meen je dat nou ? vond 70mg al veel weet jij trouwens wat de maximale dosis ephi is. bij caffeine is dat 10 gram ik bedoel dan bij welke dosis je dood gaat![]()
Mja, was je wazig bij 70 mg? Ik neem zelf altijd minimaal 6 tabs a 30 mg, zoiets denk ik. En eigenlijk ook wel iedereen om mij heen (ook gewoon voor 1e keer gebruik). 100 mg is toch wel echt de minimale dosis voor een feestje, maar voor iemand van 80 kg vind ik dat wel echt weinig.
Het is maar net wat je er van verwacht, ik verwacht wel dat als de ephi begint te werken dat ik begin te zweven en wel gewoon 'hard' ga, dus dat je echt die energie knaller krijgt waardoor je gewoon wil feesten als een gek.
Maar je voelt het zelf misschien beter aan, als je bij 70 mg al het gevoel had van wow, dit gaat als een malle, dan is het een geschikte dosis voor jou denk ik. Hoe kom je trouwens aan 70 mg? Wat voor tabs heb je?

Hmmz, ja man das jammer. Persoonlijk vind ik ephedra sucken en kan totaal niet op tegen het gevoel van ephedrine. Van die ephedra bocht wordt ik ook altijd misselijk dus heb het spul al jaren niet meer aangeraakt. Al die herbal dingen is echt niets voor mij.
Je moet ff proberen wat ephedrine HCL te regelen man, dat is het echte werk
Sowieso zitten in die herbals vaak ook nog andere zaken waar je wel wakker van blijft dus dan gaat de dosering niet echt op.