MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Eerste keer?
Laat ff weten hoe het was.

Nee
Vergelijk het met lsd, alleen intenser. Je ware ik komt naar boven. Dingen die je in je leven hebt gedaan, die je voor jezelf bv geheim hebt gehouden kunnen allemaal naar boven komen. Na een wat mescaline sta je weer een trap hoger als persoon.

Lees het boek van Don Juan een keer. Een Indiaan die met de natuurlijke variant experimenteerde. Heel mooi boek vind ik zelf

even een vraagje wanneer kan ik het beste ephedra innemen als ik om 6 uur 's ochtends dus na het uitgaan weer willen kunnen slapen

gister echt te erg,

ik had 3 of 4 ml ghb op, ik voelde hem wel lekker, ik had net G gemaakt en ik ging 30 min nadat ik G had genomen de lege pan omspoelen met een beetje water, en dat ook opdrinken

ik dacht mwa dat is 1 ml ofzo zonde om weg te gooien, nou nog geen uur later kwam ik erachter dat het zeker nog 4 ml was wat erin zat, het proefte al heel sterk ik had moeten stoppen.

Dus ik ging naar wat vrienden toe, lekker op de bank zitten, opeens ging ik knikkebollen en toen ging mijn hele lichaam tintelen en alles ging draaien, ik moest plassen dus ik ga naar de wc, lukte niet iemand moest me begeleiden... op de wc aangekomen, broek naar beneden en pissen, en opeens moest ik ook nekken, dus ik kots al mijn al redelijk verteerde kwark eruit en sta nog 20 minuten op de wc te knikkebollen met mijn broek op mijn enkels.

Ik zo misselijk en duizelig als wat weer in de kamer, ik had ook last van geheugenverlies en geen gevoel voor tijd... soms lag ik 3 minuten te slapen terwijl ik voor me gevoel wakker was...

Toen maar ff een frisse neus halen en soms was ik opeens in de andere straat zonder dat ik wist hoe ik daar kwam... Gelukkig voelde ik me al wat beter en ik ging naar huis om te slapen. Nu voel ik me thank god normaal...

Nooit meer GHB gebruiken zonder spuitje of pipet, dat weet ik wel, meten is zeker weten!

:roflol:

Of het laatste van een fles uitspoelen en opdrinken, is ook altijd heel gevaarlijk...

Laat het een lesje zijn ;)

jaja is lachen dat heb ik ook gehad ging bij een vriend wat chillen, dus had binnen anderhalf uur 4ml GBL op steeds van de bank naar de wc, omdat ik dacht dat ik moest kotsen mensen op de deur rammen dat ze ook naar de wc wilden hahaha erg leuk altijd

jaja is lachen dat heb ik ook gehad ging bij een vriend wat chillen, dus had binnen anderhalf uur 4ml GBL op steeds van de bank naar de wc, omdat ik dacht dat ik moest kotsen mensen op de deur rammen dat ze ook naar de wc wilden hahaha erg leuk altijd

jah met GBL gaat het helemaal hard, als je rondloopt wordt je minder snel misselijk, als je stil gaat zitten en beetje knikkebollen wordt je al gauw draaierig en misselijk...

dus bij vrienden zul je sneller nekken dan in een disco

jah met GBL gaat het helemaal hard, als je rondloopt wordt je minder snel misselijk, als je stil gaat zitten en beetje knikkebollen wordt je al gauw draaierig en misselijk...

dus bij vrienden zul je sneller nekken dan in een disco

ja al 3 keer gehad dat ik midden in de disco moest kotsen niet veel maar wel zuur, alle 3 de keren heeft niemand het gezien:eek::D

heb je wel eens ephedra met ghb op wordt vanavond mijn eerste keer wordt knallen had vrijdag 30 min voor het einde van mijn werk ook op zo ziek geil werd ik 7,5 ml GHB + 70mg ephedra knallen dat je dan doet alleen wordt je lul snel weer slapper als je hem even niet aanraakt, dan komt ook door ephedra.

Whahaha ja man dat 'laatste uit het flesje spoelen' gebeuren heeft me ook al eens wat waziger gemaakt dan de planning was, meestal is dat niet zo'n goed plan.

@ MMM, als je ephi combineerd met ghb/gbl zou ik eerst de dosis ephi nemen. Dit werkt na een uur goed en het gevoel duurt zeker wel een uur of 3 pieken en daarna nog een 3 a 4 uur uitwerk periode. Het werkt zeker behoorlijk lang!

Ik zou de ghb/gbl pas nemen als de ephi goed werkt! Dus niet eerst beginnen met G en daarna die ephi er bij. Als de ephi lekker piekt na ongeveer een uur of 1,5 uur zou ik een dosis G nemen van ongeveer 125% van wat je normaal neemt. Door de upper werking kan je meer G verdragen. Het is de kunst om in 1 keer de juiste dosering G te nemen voor dat mega gevoel, en die ligt bij mij dus wel ongeveer op 125%, misschien ietsjes meer.

Ik zou de ephi ook wel goed doseren, persoonlijk zou ik voor ongeveer 200 mg gaan er vanuit gaande dat je normale tollerantie hebt. Niet te veel eten van te voren natuurlijk.

Die combo moet garrant staan voor een lekker avondje. Hou er rekening mee dat je zo geil als een kanarie gaat worden!!! Ik wordt van ephi's ook altijd geil, zeker als het een beetje uit begint te werken, en dan in combi met die G, dan ben je niet meer te stoppen ;)

Met ghb zijn mijn openingszinnen altijd to the point

''Hoi.. nken ?"

Met ghb zijn mijn openingszinnen altijd to the point

''Hoi.. nken ?"

Ik moet voordat de GHB flink inslaat goed kijken welke meisjes knap zijn en welke lelijk zijn. Nadat ie aanslaat worden de lelijkere meisjes ook opeens wel erg geil...

soort Shallow Hal effect, die film met Jack Black

Whahaha ja man dat 'laatste uit het flesje spoelen' gebeuren heeft me ook al eens wat waziger gemaakt dan de planning was, meestal is dat niet zo'n goed plan.

@ MMM, als je ephi combineerd met ghb/gbl zou ik eerst de dosis ephi nemen. Dit werkt na een uur goed en het gevoel duurt zeker wel een uur of 3 pieken en daarna nog een 3 a 4 uur uitwerk periode. Het werkt zeker behoorlijk lang!

Ik zou de ghb/gbl pas nemen als de ephi goed werkt! Dus niet eerst beginnen met G en daarna die ephi er bij. Als de ephi lekker piekt na ongeveer een uur of 1,5 uur zou ik een dosis G nemen van ongeveer 125% van wat je normaal neemt. Door de upper werking kan je meer G verdragen. Het is de kunst om in 1 keer de juiste dosering G te nemen voor dat mega gevoel, en die ligt bij mij dus wel ongeveer op 125%, misschien ietsjes meer.

Ik zou de ephi ook wel goed doseren, persoonlijk zou ik voor ongeveer 200 mg gaan er vanuit gaande dat je normale tollerantie hebt. Niet te veel eten van te voren natuurlijk.

Die combo moet garrant staan voor een lekker avondje. Hou er rekening mee dat je zo geil als een kanarie gaat worden!!! Ik wordt van ephi's ook altijd geil, zeker als het een beetje uit begint te werken, en dan in combi met die G, dan ben je niet meer te stoppen ;)

tnx ik had volgens mij vorige keer 1,5 buisje op dus 150% was echt een ziek gevoel, maar 200 mg meen je dat nou ? vond 70mg al veel weet jij trouwens wat de maximale dosis ephi is. bij caffeine is dat 10 gram ik bedoel dan bij welke dosis je dood gaat:o

Ik moet voordat de GHB flink inslaat goed kijken welke meisjes knap zijn en welke lelijk zijn. Nadat ie aanslaat worden de lelijkere meisjes ook opeens wel erg geil...

soort Shallow Hal effect, die film met Jack Black

soms moet even stil staan en objectief kijken soms ga ik ook steeds dichter bij een lelijk dik wijf staan en dan denk ik doe even normaal dit gaat te ver. :D

tnx ik had volgens mij vorige keer 1,5 buisje op dus 150% was echt een ziek gevoel, maar 200 mg meen je dat nou ? vond 70mg al veel weet jij trouwens wat de maximale dosis ephi is. bij caffeine is dat 10 gram ik bedoel dan bij welke dosis je dood gaat:o

Mja, was je wazig bij 70 mg? Ik neem zelf altijd minimaal 6 tabs a 30 mg, zoiets denk ik. En eigenlijk ook wel iedereen om mij heen (ook gewoon voor 1e keer gebruik). 100 mg is toch wel echt de minimale dosis voor een feestje, maar voor iemand van 80 kg vind ik dat wel echt weinig.
Het is maar net wat je er van verwacht, ik verwacht wel dat als de ephi begint te werken dat ik begin te zweven en wel gewoon 'hard' ga, dus dat je echt die energie knaller krijgt waardoor je gewoon wil feesten als een gek.
Maar je voelt het zelf misschien beter aan, als je bij 70 mg al het gevoel had van wow, dit gaat als een malle, dan is het een geschikte dosis voor jou denk ik. Hoe kom je trouwens aan 70 mg? Wat voor tabs heb je?

Mja, was je wazig bij 70 mg? Ik neem zelf altijd minimaal 6 tabs a 30 mg, zoiets denk ik. En eigenlijk ook wel iedereen om mij heen (ook gewoon voor 1e keer gebruik). 100 mg is toch wel echt de minimale dosis voor een feestje, maar voor iemand van 80 kg vind ik dat wel echt weinig.
Het is maar net wat je er van verwacht, ik verwacht wel dat als de ephi begint te werken dat ik begin te zweven en wel gewoon 'hard' ga, dus dat je echt die energie knaller krijgt waardoor je gewoon wil feesten als een gek.
Maar je voelt het zelf misschien beter aan, als je bij 70 mg al het gevoel had van wow, dit gaat als een malle, dan is het een geschikte dosis voor jou denk ik. Hoe kom je trouwens aan 70 mg? Wat voor tabs heb je?

nee niet echt hard gaan zoals voor bijvoorbeeld op een feestje ongeveer net zo als 800 mg caffeine. ga toch maar eens een paar van die dingen nemen van avond.
ik heb capsules met Sida Cordifolia die 350mg met 10% ephedra erin
kost 0,15 euro per cap goede prijs toch ?

Hmmz, ja man das jammer. Persoonlijk vind ik ephedra sucken en kan totaal niet op tegen het gevoel van ephedrine. Van die ephedra bocht wordt ik ook altijd misselijk dus heb het spul al jaren niet meer aangeraakt. Al die herbal dingen is echt niets voor mij.

Je moet ff proberen wat ephedrine HCL te regelen man, dat is het echte werk :)

Sowieso zitten in die herbals vaak ook nog andere zaken waar je wel wakker van blijft dus dan gaat de dosering niet echt op.

Hmmz, ja man das jammer. Persoonlijk vind ik ephedra sucken en kan totaal niet op tegen het gevoel van ephedrine. Van die ephedra bocht wordt ik ook altijd misselijk dus heb het spul al jaren niet meer aangeraakt. Al die herbal dingen is echt niets voor mij.

Je moet ff proberen wat ephedrine HCL te regelen man, dat is het echte werk :)

Sowieso zitten in die herbals vaak ook nog andere zaken waar je wel wakker van blijft dus dan gaat de dosering niet echt op.

wat is nou het verschil in effect buiten dat jij er misselijk van wordt"?

Uhmz, nou wetenschappelijk weet ik het niet, maar mijn eigen ervaring is dat je van ephedrine echt euphorisch wordt, dat heb ik van ephedra ook wel maar toch wat minder. Ik weet niet, ik kan het meer omschrijven dat het gevoel zuiverder is. Het werkt stukken langer en het brengt minder nadelen met zich mee. Die herbals doen ook zeker hun werk wel, daar niet van. In het begin heb ik ook veel leuke feestjes gehad, stuk of 4 van die rode ephedra capsules naar binnen en knallen. Tinteling op je kop enzo. Maar op een gegeven moment werd ik gewoon zo gaar als die shit uit begon te werken, misselijk enzo. De piek is leuk, het kleine uurtje dat het echt piekt, maar daarna dikke ellende. Ephedrine topt 3x zo lang en werkt relaxer uit, zonder die extreme gaarheid.

ben gisteren nog eens flink weest stappen
12 bolletjes in m'n kas (witte mercedes) en een grammetje snelle :nut:

zoals altijd had ik ook m'n flesje poppers op zak en door andere mensen er van te laten meegenieten kreeg ik gratis in ruil : 1 gram speed, 2 bolletjes, champagne en bier... nice ! :D

ja, ik weet het... een katabolere nacht kan haast niet, best dat dit niet elk weekend voorvalt :laugh:

hier nog enkele sfeerbeelden :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:P

dwaas zal een aardige nacht zijn geweest

Terug
Naar boven