AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:roflol: :roflol:

Cyan: al eens gecombineerd met G ?

MMN: balen bro, en waarschijnlijk hebben ze jouw t-shirt ook stuk gesneden ?
En het ergste van al is, je had eingelijk niet naar het ziekenhuis gemoeten.

Raar, k*t situatie voor je MMM. Heb eerlijk gezegd niet zo'n voorval verwacht van je. Sterkte nog en don't be hatin' the G.

@Maiskorrel: nope, maar voor alles is er een eerste keer.:D
Aanstaande vrijdag laatste examens, first trip ==> ghb dealer.

Grappige feiten over E:
- zwaar vergeetachtig :^p
Je zit zo te babbelen met een meisje, alles is geautomatiseerd gelijk en opeens heb je geen flauw idee over wat we aan het zeveren zijn. Toch heb ik me 3x aan zo'n situatie weten redden.
- knarsetanden. Ook iets dat me opviel. Zat constant met m'n muil scheef beginnen doen.
- Op X kan je nooit fout dansen. Wat je ook doet, it's all fine.

Laatst bewerkt:
toffe verhalen allemaal,

ik zat gister op een klote feestje met allemaal meisjes die super veel zuipen maar drugs heel gevaarlijk en taboe vinden.

was wel zo'n gast die coke verkocht, ff met hem lopen praten, komen er gelijk mensen, jongens ga ff ergens anders die troep verkopen!

Maarja die gast die coke verkocht, hij zei dat ie niks gebruikte, maar opeens werd ie een beest en ging die paar van die tjappo's op hun bek slaan, en toen trapte hij een tafel vol met drank en glazen etc. om en toen was het feest afgelopen,

Ik had maar 4 ml G op over de hele avond omdat ik dus vrijdagavond heb lopen kotsen dervan.

k*t k*t k*t k*t k*t,

ik kom net van het ziekenhuis heb 2 uur in coma gelegen

vriend van me heb me naar de ambulance geleid en mee gereden, had 3 buisje om half 3 op teveel dus wordt ik opeens wakker met 30 slangen aan mijn lichaam geknoopt.

bang was ik niet echt als je die dokter zag kijken oke hij is er weer helemaal.

leuk is natuurlijk anders als je ouders je uit het ziekenhuis komen ophalen

dat weten ze ook gelijk weer k*t zooi, jas nog bij uitgaan fiets ook.

preek van mijn vader gehad wat natuurlijk logisch is

ik had bijna alle draden er al afgetroken en zat op die monitor te kijken snel wat water pakken en opstaan

1 ding ik heb alles gevraagd daar mijn hart-rate was normaal maar er was wel laatst iemand uit de buurt dood gegaan door GHB-only.

kijk dus uit jongens

wat het ziekste is ik zou zo doorgaan met feesten NU NOG :roflol:

weet weer wat had net op en ging alweer halen DWAAS hier dus toen beneden vond ie DJ het niet goed dat ik op zijn tafel stond te leunen, beveiliging gooit me eruit en ik ga op een bankje zit en vervolgens komt vriend van me langs dus opeens lig ik op een ziekenhuis bed in de ambulance

Ik snap eerlijk gezegt niet dat dit je nog kan overkomen? Was je echt in coma, of was je gewoon knockie gegaan en wist die maat niet wat te doen en heeft hij maar de ambulance gebeld?

Wat had je precies genomen allemaal dan?

Ik kan me echt niet voorstellen dat die shit me kan overkomen en ik kan me ook verbazen om de problemen die mensen met G hebben. Ik ben nog nooit knockie gegaan, natuurlijk wel ooit in thuis situatie ongelofelijke slaap gehad ofzo. Maar op een party ofzo weet ik altijd waar ik mee bezig ben.

mensen..

weet iemand hier meer over?

ik heb gisteren op defqon wat pilletjes en pep gehad. Nu word ik morgevroeg geopereerd... kan dit invloed hebben op de narcose?

Lol, ik weet niet wat de effecten zijn, maar ik weet wel dat je van te voren een lijst in moet vullen of je dope hebt gehad lately, teminste laatste keer dat ik onder het mes ging wel.

ja heb aangegeven dat ik niks gebruikte.. achteraf stom natuurlijk maar schaamde me er beetje voor.

ja heb aangegeven dat ik niks gebruikte.. achteraf stom natuurlijk maar schaamde me er beetje voor.

Snap het natuurlijk wel dat je je dr voor schaamt, maar volgens mij is die lijst meer zodat de artsen weten wat je de laatste tijd in je lijf hebt gepropt zodat ze daar rekening mee kunnen houden niet om je een preek te geven over je drugs gebruik :P

Ik snap eerlijk gezegt niet dat dit je nog kan overkomen? Was je echt in coma, of was je gewoon knockie gegaan en wist die maat niet wat te doen en heeft hij maar de ambulance gebeld?

Gewoon knock wrs, als je na 2 uur al terug wakker bent.
In een paniekreactie ambulance gebeld. Is ook standaard als je neergaat op een feestje voeren ze je direct weg.
Gewoon tikkeltje teveel, en bewustzijn verloren, overkomt de beste

mensen..

weet iemand hier meer over?

ik heb gisteren op defqon wat pilletjes en pep gehad. Nu word ik morgevroeg geopereerd... kan dit invloed hebben op de narcose?

Ik zou het toch nog zeggen.

Zeker als je regelmatig ghb gebruikt moet je dat zeggen. Anders zou je wel eens kunnen wakker worden tijdens je operatie.
Totale verlamming, maar wel bij bewustzijn.
Ik heb al helse getuigenissen gehoord van mensen die wakker werden tijdens een operatie.

Maar goed, veel succes

Heb al XTC, Paddo's, LSD, Speed gedaan, wil nu eens Cocaine, DMT, 2c-b proberen.. Weet niet goed wat ik moet verwachten. GHB weet ik te weinig over dus sla ik af. Ik vind LSD waanzinnig freaky en begin echt te flippen als ik iets zie wat eigelijk niet kan.. Dus durf niet goed meer.. (Telkens een halfje geprobeerd)

Heb al XTC, Paddo's, LSD, Speed gedaan, wil nu eens Cocaine, DMT, 2c-b proberen.. Weet niet goed wat ik moet verwachten. GHB weet ik te weinig over dus sla ik af. Ik vind LSD waanzinnig freaky en begin echt te flippen als ik iets zie wat eigelijk niet kan.. Dus durf niet goed meer.. (Telkens een halfje geprobeerd)

Lsd niet, en 2 cb wel ?

Als je dosissen gaat nemen van 50mgr .... dan is een trip van een kleine 100µgram veel beter te doen

Cocaine suckt

Hou het bij ghb, lsd, 2cb, dmt

wat is de meerwaarde van pep als je al strak staat van X? lees het hier vaak.. heb het zelf nog nooit gecombineerd

ja mais gewoon nokkie gegaan had gewoon na 20 Weer een buisje genomen hoe dom kan je zijn alsof ik niet weet wat er dan kan gebeuren, dus toen hing ik bij de dj aan zijn tafel en hij vond dat niet leuk dus toen de beveiliging kwam deed hij die deur na de dj open en gooide duwde me eruit daarna heb ik gelukkig maar 10 min op een bankje gezeten toen een vriend van me eraan kwam en dus uit paniek de ambulance heeft gebeld. hij wist ook niet wat ghb deed hoor dus goed gehandeld van hem.

ambulance stond er dus opeens en ik had niet door dat het voor mij wassen dus ik leg mijn hand op die schouder van die broeder en zeg nee man niks aan de hand dus toen lag ik opeens achter in de ambulance tijd 2,30 (of iets later)

5.00 word wakker en denk snel naar de stad terug en mijn fiets halen, maarja ze hadden mijn ouders al gebeld en die kwamen dus, maar ik werd dus wakker en haalde gelijk die draden eraf want ik wou weg en eerst wat uit de kraan drinken, want ik voelde meer weer 99% oke en mijn hartslag was weer goed ongeveer 80 p/min dus ik kijk op het hart-filmpje wat daar ligt en daar ziet ook alles er oke uit heletijd iets sneller (ephi-niet boven de 100 slagen) en geen onregelmatigheden dus ik loop daar door die hele kamer om een bekertje te pakken komt opeen s die zuster binnen ooooh. meneer u bent er weer ja zeg ik helemaal weer en ik zat ook nog aan een zak natrium nogwat ze zeiden voor als het nodig zou zijn medicijnen toe te dienen, maar ze zeiden ook eigenlijk kunnen we niks doen alleen in de gaten houden..

dus toen opgehaald door mijn ouders en je weet wel hoe die erover denken he het is veel slechter als alcohol en van ik heb nooit van alcohol in het ziekenhuis gelegen, maarja tegen mijn vader gewoon gezegt dat ik niet ga stoppen ermee maar wel de komende tijd en daarna gewoon rustig aandoet want hij haald me niet een 2de keer op.

haat tegen g heb ik niet hoor heb er alleen de komende tijd even geen trek in over 3 weken op vakantie dan neem ik wel weer

bende stuikers hier :D

ja mais gewoon nokkie gegaan had gewoon na 20 Weer een buisje genomen hoe dom kan je zijn alsof ik niet weet wat er dan kan gebeuren, dus toen hing ik bij de dj aan zijn tafel en hij vond dat niet leuk dus toen de beveiliging kwam deed hij die deur na de dj open en gooide duwde me eruit daarna heb ik gelukkig maar 10 min op een bankje gezeten toen een vriend van me eraan kwam en dus uit paniek de ambulance heeft gebeld. hij wist ook niet wat ghb deed hoor dus goed gehandeld van hem.

ambulance stond er dus opeens en ik had niet door dat het voor mij wassen dus ik leg mijn hand op die schouder van die broeder en zeg nee man niks aan de hand dus toen lag ik opeens achter in de ambulance tijd 2,30 (of iets later)

5.00 word wakker en denk snel naar de stad terug en mijn fiets halen, maarja ze hadden mijn ouders al gebeld en die kwamen dus, maar ik werd dus wakker en haalde gelijk die draden eraf want ik wou weg en eerst wat uit de kraan drinken, want ik voelde meer weer 99% oke en mijn hartslag was weer goed ongeveer 80 p/min dus ik kijk op het hart-filmpje wat daar ligt en daar ziet ook alles er oke uit heletijd iets sneller (ephi-niet boven de 100 slagen) en geen onregelmatigheden dus ik loop daar door die hele kamer om een bekertje te pakken komt opeen s die zuster binnen ooooh. meneer u bent er weer ja zeg ik helemaal weer en ik zat ook nog aan een zak natrium nogwat ze zeiden voor als het nodig zou zijn medicijnen toe te dienen, maar ze zeiden ook eigenlijk kunnen we niks doen alleen in de gaten houden..

dus toen opgehaald door mijn ouders en je weet wel hoe die erover denken he het is veel slechter als alcohol en van ik heb nooit van alcohol in het ziekenhuis gelegen, maarja tegen mijn vader gewoon gezegt dat ik niet ga stoppen ermee maar wel de komende tijd en daarna gewoon rustig aandoet want hij haald me niet een 2de keer op.

haat tegen g heb ik niet hoor heb er alleen de komende tijd even geen trek in over 3 weken op vakantie dan neem ik wel weer

Me vroegere huisgenoot heeft hetzelfde. Hij zit aan de gbl, ook al zo vaak weggevallen. Maar het goedje schijnt toch leuk genoeg te zijn om het te blijven proberen.

je bent echt DOM

als je in het ziekenhuis beland van drugs en gewoon 2 weken later weer eraan gaat :L

Nogmaals, wat is de meerwaarde van pep als je al aan de pillen zit?

De effecten van pep zijn toch sowieso gewoon anders als die van xtc? Gewoon de uitwerking van pep is de reden om pep te doen naast xtc.. lijkt me vrij logisch?

Terug
Naar boven