Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Haha :D

Inderdaad op school tijdens de lessesn lijkt het mij ook wel chill :P

is best te doen je let misschien iets minder op maar soms heb je uren dat je toch niks doet en het voordeel is dat het effect maar 2 uur aanhoudt daarna kan je weer gewoon gaan studeren:D

Over die gbl.

Wat maakt dan juist het verschil tussen gbl en het afgewerkte product ghb?
En wat veroorzaakt eigenlijk het anabole effect van ghb (heeft gbl dit ook?) ?

Wie kan hier een antwoord op geven? :D

Over die gbl.

Wat maakt dan juist het verschil tussen gbl en het afgewerkte product ghb?
En wat veroorzaakt eigenlijk het anabole effect van ghb (heeft gbl dit ook?) ?

Wie kan hier een antwoord op geven? :D

GBL kan je ook nemen , heeft zelfde effect (zelfs sterker)

probeer maar eens een lekker slokje ervan!!!

niet doen hoor je strot brandt eruit hahaha

GBL kan je ook nemen , heeft zelfde effect (zelfs sterker)

probeer maar eens een lekker slokje ervan!!!

niet doen hoor je strot brandt eruit hahaha

Hmm...
Hoe maak je dan ghb ? :D

(en weet je toevallig waar het anabole effect van ghb vandaan komt?)

GHB is gewoon GBL met zout en gestileerd water dat is gereageerd met elkaar in een chemische reactie...

anabole effect weet ik niets van...

Hmm...
Hoe maak je dan ghb ? :D

(en weet je toevallig waar het anabole effect van ghb vandaan komt?)

Zou eiwitsynthese bevorderen. Ik heb ook al gehoord dat cortisol uiteindelijk dat effect toch tegenwerkt en dat ghb daarom toch weinig positieve effecten zou hebben.

Wat ook de waarheid is.... Ghb moet je niet nemen omdat je denkt er harder van te groeien. Dan ga je al snel meerdere keren per dag nemen.

Na een tijdje ghb zuiver te drinken, ging ik maar eens aan de gbl. Maar ik was vergeten dat ik daar een slok water bij moet nemen. :D Uiteindelijk viel het wel mee hoor.

Zou eiwitsynthese bevorderen. Ik heb ook al gehoord dat cortisol uiteindelijk dat effect toch tegenwerkt en dat ghb daarom toch weinig positieve effecten zou hebben.

Wat ook de waarheid is.... Ghb moet je niet nemen omdat je denkt er harder van te groeien. Dan ga je al snel meerdere keren per dag nemen.

wat wel echt te merken is dat bijv je haar, nagels enzo harder groeien als je het veel gebruikt. of je spieren er ook harder van groeien weet ik nog steeds niet:D

Gbl word in het lichaam omgezet in GHB zou toch eerder voor ghb gaan gbl is erg irritant.
Anabole werking heb ik geen idee van al zou het me niet verbazen dat die er is.
Weet wel vroeger toen ik nog gebruikte ik de dagen na pep super zwak was.
Merkte het op het werk dingen die niet al te zwaar waren werden zwaar.
Na wat ghb gebruikt te hebben was alle kracht elke keer weer terug.

Wees al blij dat er een drugs is dat niet katabool werkt

Efedrine + caffeine is voor mij toch niet de ideale combinatie om te studeren. Ik voel me niet alleen scherp maar ook wat spacey. Uiteraard pompt mijn hart harder en voel ik me erg wakker maar ik krijg ook zin om gewoon op bed te liggen met ogen toe en naar muziek te luisteren. Guarana + caffeine was gewoon 100% scherp staan, en daarom ook beter om te studeren.

In principe zou efedrine wel zuiver orthosympathicus moeten prikkelen en geen effect op beloningscentrum van hersenen mogen hebben. Dus mijn gevoel volgt theorie niet. Wat zijn jullie ervaringen op efedrine?

En voor te sporten is het ook niet aangeraden. Je hart klopt razendsnel en je zweet als een otter. De gewichten voelden ook ietsjes meer zwaar dan normaal.

Mijn mamma is erachter gekomen dat ik iets gebruik, ze vond een spuitje waar ik g mee afmeet.

ik vind het wel k*t want ze vond me altijd zo'n gezonde jongen, en in principe ben ik dat nog steeds want ghb is no big deal. Maarja hoe overtuig je mensen die vergiftigd zijn door de media en de overheid. Ik zal het nooit kunnen uitleggen. Ik heb nog niet verteld dat ik GHB gebruik. Ga ik ook niet doen want GHB heeft een slechte naam. Ze zal nu wel aan AS gaan denken of andere dingen.

Lees lof der zotheid van Erasmus en je heb de verbale wapens om je ouders zonder verwensingen te demoniseren op de momenten dat zij als critici met een cynisch ondertoontje op je tekeer gaan.

Lees lof der zotheid van Erasmus en je heb de verbale wapens om je ouders zonder verwensingen te demoniseren op de momenten dat zij als critici met een cynisch ondertoontje op je tekeer gaan.

Mijn moeder is zo koppig, ze zou zelfs niks aannemen van Steven Hawking, laat staan dat ik haar iets wijs kan maken. Ze leeft naar haar eigen wereld, het is niet anders.

Lekker belangrijk. Je weet toch van jezelf wel dat je goed bezig bent.

Mijn ouders weten ook wel dat ik XTC gebruik, no big deal. Heb gewoon goed uitgelegd dat ik er verantwoordelijk mee omga.

Zeg gewoon dat je het hebt voor studie ofzo, projectje, verzin wat joh, die moeders van tegenwoordig hebben toch geen idee wat je op je studie uit haalt. Of voor het klussen voor lijm of whatever.

Mijn moeder is zo koppig, ze zou zelfs niks aannemen van Steven Hawking, laat staan dat ik haar iets wijs kan maken. Ze leeft naar haar eigen wereld, het is niet anders.

Dat bedoel ik ook niet.

Scheldwoorden of zweringen zijn niet nodig om iemand te kortwieken. Om daarop volgend je eigen daden te rechtvaardigen met zo'n zelfde betoog. :D

Mijn mamma is erachter gekomen dat ik iets gebruik, ze vond een spuitje waar ik g mee afmeet.

ik vind het wel k*t want ze vond me altijd zo'n gezonde jongen, en in principe ben ik dat nog steeds want ghb is no big deal. Maarja hoe overtuig je mensen die vergiftigd zijn door de media en de overheid. Ik zal het nooit kunnen uitleggen. Ik heb nog niet verteld dat ik GHB gebruik. Ga ik ook niet doen want GHB heeft een slechte naam. Ze zal nu wel aan AS gaan denken of andere dingen.

Zeg dat het een supplement is. Ze weet toch niet wat het is toch ?

Terug
Naar boven