XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Hehe, hier zijn wel heel veel slechte verhalen over XTC. Iedereen wordt er precies depressief van. Zo erg kan het toch niet zijn als je 1 of 2 pilletjes op een avond neemt?

Als je het echt goed doet zul je je de eerste keer de week erna echt fijn voelen en open.

Beginnen met een hit van 150 mg en re-dose van 100 mg. Geen alcohol in het bloed hebben zitten 24 uur van te voren. Koolydraten eten, casei en hele eieren en pas als die geheel gezakt zijn slikken. Zorgen dat je uitgeslapen naar een feest gaat. Juiste mensen om je heen hebben.

Enkel nicotine en wiet kunnen gecombineerd worden, maar zelfs dat zou ik weglaten omdat het je geest lichtelijk verdoofd.

Hehe, hier zijn wel heel veel slechte verhalen over XTC. Iedereen wordt er precies depressief van. Zo erg kan het toch niet zijn als je 1 of 2 pilletjes op een avond neemt?

Zaterdag was mijn 1e keer, en dit dipje zal me helemaal niet tegenhouden om dit vaker te doen. De reden daarvoor is: i love the feeling :D

Voor de rest krijgt je gezicht echt een stralende uitstraling en voel je je fris, je ziet er zelfs beter uit dan wanneer je nuchter bent met name je ogen maar geldt voor je hele gezichtsspieren.

Haha idd, ik loop dan meestal rond met een overdreven smile. Mensen beginnen dan vaak zelf spontaan te glimlachen als ze mij aankijken.

Mooi stukje Maiskorrel!

-Incontinentie

Staat bij de lichamelijke effecten... fijn :D

Deze gast ging hard op mysteryland!

http://www.youtube.com/watch?v=NB4DiHBhTmg

Wat zou die gebruikt hebben?</EMBED>

Wat deze heer heeft is onwillekeurige bewegingen die 'chorea' heten. Dit is het gevolg van een middel dat het dopaminesysteem (iets te veel) stimuleert. Dit kan door coke, speed of veel pillen komen. Je ziet het vaak bij Parkinsonpatiënten die iets te veel parkinsonpillen ophebben.
Hij komt wel weer met beide benen op de grond, lullig alleen dat zijn hele familie hem op internet kan bewonderen. :-)

Vrouwen die ervoor open staan en samen met een vertrouwde jongen GHB gebruiken krijgen echt zin in konijnen coïtus.

Dat hebben ze van nature ook al, alleen is de vrouw nu eenmaal op haar hoede omdat haar image en zelfwaarde een dun laagje is dat door dat soort dingen vertrapt kan worden.

Reden des te meer om GHB NIET te gebruiken om je zin te krijgen en juist EERST de vis binnen te halen en DAN pas samen sprankelend in elkaar op gaat.

Voor de rest krijgt je gezicht echt een stralende uitstraling en voel je je fris, je ziet er zelfs beter uit dan wanneer je nuchter bent met name je ogen maar geldt voor je hele gezichtsspieren.

Verder is GHB chemisch gezien een depressant, maar ik heb zelfs op hoge doseringen woeste dans momenten gehad op hardcore feesten. Het beste ga je al los voordat de G inkickt, dan blijf je gaan. Als je op de bank ligt en het kickt in, wordt je idd traag en zwaar omdat je musculaire stelsel ontspant en er geen actieve beweegelijke prikkel is.

1 keer heb ik dat nog maar gehad was in italie in een openlucht disco en ik heb het geweten ghb in me biertje en los gaan als een mother ****er mensen zeiden "ik wist niet dat je zoo goed kon dansen" ging helemaal los alleen heb ik dat dus maar 1 keer gehad, is dat echt omdat je aan het dansen moet zijn voordat of tijdens dat de ghb inslaat ?

of hangt het er ook vanaf hoelang geleden je het voor het laatst hebt gebruikt ?

Laatst bewerkt:
eigenlijk denk ik net dat ik het wel vaker had.

in italie heb ik het nog wel een stuk of 7 keer gehad toen we naar het strand liepen en dan rennen over een lange weg als een malle en om iedereen heen dansen met rammstein op hahaahahhah :roflol:

Idd. Zelfs Acetylcholine en Gaba wordt over gesproken.

Hoewel de rest van de informatie fouten bevat.

Snuivend kan men niet overlijden aan ketamine omdat de ademhaling en hartslag pas bij extreem grote doseringen inspuiten wordt onderdrukt. En zelfs in combinatie acht ik de risico's vele malen kleiner dan vaak wordt beweerd.

Verder moet er consequent bij staat dat atropine een absolute no go moet zijn. Zo'n verschrikkelijk risico heeft die stof dat heroine en crack gebruik in dat kader verantwoord zouden zijn.

Voor de rest een kopie van Unity. Opzich een goede site omtrend partydrugs, maar op het gebied van anderen middelen zouden ze vertaalde info van Erowid moeten toevoegen.

Als je het echt goed doet zul je je de eerste keer de week erna echt fijn voelen en open.

Beginnen met een hit van 150 mg en re-dose van 100 mg. Geen alcohol in het bloed hebben zitten 24 uur van te voren. Koolydraten eten, casei en hele eieren en pas als die geheel gezakt zijn slikken. Zorgen dat je uitgeslapen naar een feest gaat. Juiste mensen om je heen hebben.

Enkel nicotine en wiet kunnen gecombineerd worden, maar zelfs dat zou ik weglaten omdat het je geest lichtelijk verdoofd.

Meestal heb ik wel al een hoop alcohol op en hou ik het bij 1 pilletje. Dan is er toch nog altijd wel een vrij kleine kans dat ik mij de volgende k*t ga voelen, niet?

Wie kan me nog eens de link geven waar op staat hoeveel in xtc pillen zit?

mja, enkel als je geen anti-depressiva in huis hebt om de terugslag op te vangen loop je kans op een dipje, zelf van een paar pilletjes.

tegen het fysieke gemis aan energie de dagen nadien valt echter weinig of niets te doen, daar moet je sowieso doorheen...

iedereen heeft een persoonlijke grens wat dan wel of niet een dipje kan veroorzaken, en vant weekend ben ik daar zelf SERIEUS over gegaan, normaal is een keer per week xtc nemen geen probleem, maar 3 dagen wakker blijven van de speed en dan elke avend nog pillen nemen was er dus wel over voor mij

Meestal heb ik wel al een hoop alcohol op en hou ik het bij 1 pilletje. Dan is er toch nog altijd wel een vrij kleine kans dat ik mij de volgende k*t ga voelen, niet?

Ik zeg dat het contraproductief is.

De euforie wordt juist extra kracht bij gezet omdat je denkvermogen door het amfetamine component door raas en drank zet juist een blok tussen die versnelde opeenstappeling van hersensignalen.

Bovendien is je ontvankelijkheid voor gevoel door drank minder terwijl Xtc het magische gevoel juist in je wilt laten stromen. Je zicht wordt wazig van drank terwijl het amfetamine component van XTC het juist aanspant en verscherpt.

Spierspanning en ontspanning trekt aan beide kanten.

Geintoxineerd raak je natuurlijk wel, maar het uiteindelijke effect is nergens in de buurt vanwaar het zou kunnen zijn. De soberheid van naar het feest gaan ot het moment van daadwerkelijk slikken zie ik eigenlijk bij niemand meer op feesten. Het is dan ook geen verrassing dat je eigenlijk nog nauwelijks mensen uit hun plaat ziet gaan nowadays. Tegenwerkend combi gebruik is tegenwoordig de norm.

En elke misstap wordt door ouders, politici gebruik om de echte garde die nu in de minderheid is te demoniseren. Maar wat doe je er aan, de authoriteiten zijn naief en de meeste gebruikers eveneens.

Heb een doosje kamagra oral jelly 100 mg kunnen bemachtigen.

Al iemand geprobeerd ?

Heb afgelopen weekend weer XTC gehad (ML), anderhalve pil om precies te zijn en een uur of 5/6 flink hard gegaan. En van een dip de dagen naderhand helemaal geen last gehad.

Een afterdip is grotendeels afhankelijk van je algemene gesteldheid, zit je niet lekker in je vel heb je veel meer kans op een dipje na het weekend dan wanneer gewoon alles goed zit.

Terug
Naar boven