- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
wat is dat voor ietsHeb een doosje kamagra oral jelly 100 mg kunnen bemachtigen.
Al iemand geprobeerd ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dat voor ietsHeb een doosje kamagra oral jelly 100 mg kunnen bemachtigen.
Al iemand geprobeerd ?
Heb afgelopen weekend weer XTC gehad (ML), anderhalve pil om precies te zijn en een uur of 5/6 flink hard gegaan. En van een dip de dagen naderhand helemaal geen last gehad.
Een afterdip is grotendeels afhankelijk van je algemene gesteldheid, zit je niet lekker in je vel heb je veel meer kans op een dipje na het weekend dan wanneer gewoon alles goed zit.
Efedrine + caffeine is voor mij toch niet de ideale combinatie om te studeren. Ik voel me niet alleen scherp maar ook wat spacey. Uiteraard pompt mijn hart harder en voel ik me erg wakker maar ik krijg ook zin om gewoon op bed te liggen met ogen toe en naar muziek te luisteren. Guarana + caffeine was gewoon 100% scherp staan, en daarom ook beter om te studeren.
In principe zou efedrine wel zuiver orthosympathicus moeten prikkelen en geen effect op beloningscentrum van hersenen mogen hebben. Dus mijn gevoel volgt theorie niet. Wat zijn jullie ervaringen op efedrine?
van ephedrine wordt je ook licht spacey om te studeren vindt ik caffeine genoeg,
btw, wat betaal je per potje van hoeveel pillen?
1 keer heb ik dat nog maar gehad was in italie in een openlucht disco en ik heb het geweten ghb in me biertje en los gaan als een mother ****er mensen zeiden "ik wist niet dat je zoo goed kon dansen" ging helemaal los alleen heb ik dat dus maar 1 keer gehad, is dat echt omdat je aan het dansen moet zijn voordat of tijdens dat de ghb inslaat ?
of hangt het er ook vanaf hoelang geleden je het voor het laatst hebt gebruikt ?
Ik heb dat met GHB in combinatie met alcohol ook een aantal keer gehad en dat is echt SUPER! Was wel nadat ik het tijd niet meer gedaan had (maand +). Lekker aan de G in een dikke tent in Berlijn waar de bassen je shirtje deden trillen. Mijn lichaamsbewegingen voelde echt perfect aan, ik dacht bij mezelf: **** Rob, jij steelt hier echt de show haha. Zal allemaal wel mee vallen, maar het was wel echt een geniale avond.
Het echt euphorische effect van G zakt echt wel weg bij regelmatig gebruik. Het blijft relaxed, maar lang niet meer zo chill als dat je het minder gebruikt. Dan krijg je echt de effecten die zo relaxed zijn. Eigenlijk zou je het maar 1x per maand ofzo moeten nemen op een cool feestje. Nadeel is dat een beetje G thuis op de bank ook ontzettend relaxed is en dan hoeft het allemaal niet zo mega euphorisch te zijn.
perfect is dat echt je steelt dan echt de show blijven dansen super soepel en blij ben je dan. het gekke alleen was dat ik daarvoor al 10 dagen 3 buisjes per dag op had en toch nog dat effect had.
toch merkte ik aan het einde na 50 buisjes in 2,5 week dat het effect wel weg was alleen nog relaxt.
maar hoe krijg je dat effect nou. Is het
GHB + ephedrine
GHB + alcohol
GHB + dansen terwijl het inslaat
ik had het die avond alledrie dus wat de oorzaak nou precies is weet ik niet.
Wie kan me nog eens de link geven waar op staat hoeveel in xtc pillen zit?
Die GHB klinkt echt wel nice, uit jullie ervaringen af te leiden![]()

Uiteraard, maar dat was ff kort hoe ik er tegenaan kijk. Heb zelf namelijk bijna nooit echt last van een dip na XTC of Coke terwijl ik echt geen super stabiel persoon kwa mentale gesteldheid ben.
zo klinkt het soms wel toch is het niet altijd super leuk, soms alleen maar relaxt.
De echte leuke momenten zijn als je beetje gaat lopen rellen, met iedereen praten of tijdens het uitgaan als hij super inslaat![]()

Relaxt is ook wel eens leuk, op een vrijdagavond
Als je wat gaat lopen rellen? Hmm...
Ik heb het concentratievermogen van een konijn op speed dus, ben altijd 'redelijk' actief![]()
en zelfs al neem je het op school niemand die het merkt
ik deed het zelfs op mijn stage op vrijdag middag wel pas om 4 uur lekker super relaxte rondlopen papierbak legen koffie drinken praten. dat soort dingen