Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Heb afgelopen weekend weer XTC gehad (ML), anderhalve pil om precies te zijn en een uur of 5/6 flink hard gegaan. En van een dip de dagen naderhand helemaal geen last gehad.

Een afterdip is grotendeels afhankelijk van je algemene gesteldheid, zit je niet lekker in je vel heb je veel meer kans op een dipje na het weekend dan wanneer gewoon alles goed zit.

Dip heeft wel meer te maken dan alleen dat

[Link niet meer beschikbaar]

De jel heb ik al, nu nog een vriendin

Idd de dip zelf is zuiver lichamelijk. Mentale ingesteldheid heeft daar natuurlijk ook wel zijn invloed op. Soort placebo waardoor je de dip harder voelt als je er meer aan denkt en hem harder verwacht zal zeker bestaan, maar dat is de basis is.

ja. maar als je je van te voren al k*t voelt dan voel je je daarna nog veel k*tter. Als je je van te voren goed in je vel voelt zitten dan zal de dip vele malen minder zijn.

Edit: Dat is zo met de meeste drugs trouwens. Ik ervaar hetzelfde met alcohol.

Zelf heb ik nu de dip ja. Maar op dit moment maakt het me niet zoveel uit omdat ik toch nog vakantie heb. Ik slaap wel heel makkelijk in, dat is een voordeel ervan.

Trainen daarentegen gaat voor geen meter! Ochjah, je bent maar 1x jong.

Efedrine + caffeine is voor mij toch niet de ideale combinatie om te studeren. Ik voel me niet alleen scherp maar ook wat spacey. Uiteraard pompt mijn hart harder en voel ik me erg wakker maar ik krijg ook zin om gewoon op bed te liggen met ogen toe en naar muziek te luisteren. Guarana + caffeine was gewoon 100% scherp staan, en daarom ook beter om te studeren.

In principe zou efedrine wel zuiver orthosympathicus moeten prikkelen en geen effect op beloningscentrum van hersenen mogen hebben. Dus mijn gevoel volgt theorie niet. Wat zijn jullie ervaringen op efedrine?

Efedrine + caffeine is voor mij toch niet de ideale combinatie om te studeren. Ik voel me niet alleen scherp maar ook wat spacey. Uiteraard pompt mijn hart harder en voel ik me erg wakker maar ik krijg ook zin om gewoon op bed te liggen met ogen toe en naar muziek te luisteren. Guarana + caffeine was gewoon 100% scherp staan, en daarom ook beter om te studeren.

In principe zou efedrine wel zuiver orthosympathicus moeten prikkelen en geen effect op beloningscentrum van hersenen mogen hebben. Dus mijn gevoel volgt theorie niet. Wat zijn jullie ervaringen op efedrine?

van ephedrine wordt je ook licht spacey om te studeren vindt ik caffeine genoeg,

btw, wat betaal je per potje van hoeveel pillen?

van ephedrine wordt je ook licht spacey om te studeren vindt ik caffeine genoeg,

btw, wat betaal je per potje van hoeveel pillen?

Bij 3 apotheken gegaan en derde maakte een fout en gaf het zonder voorschrift... Ik heb het onder het mom van fatburner gevraagd en helaas dan ook 50mg efe + 200mg caf gevraagd. Zo 60caps kostten 20 euro. Klapt aardig hard in. Maat van mij heeft er zo wel eens 4 in een kwartier geslikt, zou ik niet kunnen. Voel hart al serieus pompen van 1.

Edit: rilatine heeft natuurlijk de naam om de beste drug te zijn om te studeren, helaas geraak ik daar niet aan

1 keer heb ik dat nog maar gehad was in italie in een openlucht disco en ik heb het geweten ghb in me biertje en los gaan als een mother ****er mensen zeiden "ik wist niet dat je zoo goed kon dansen" ging helemaal los alleen heb ik dat dus maar 1 keer gehad, is dat echt omdat je aan het dansen moet zijn voordat of tijdens dat de ghb inslaat ?

of hangt het er ook vanaf hoelang geleden je het voor het laatst hebt gebruikt ?

Ik heb dat met GHB in combinatie met alcohol ook een aantal keer gehad en dat is echt SUPER! Was wel nadat ik het tijd niet meer gedaan had (maand +). Lekker aan de G in een dikke tent in Berlijn waar de bassen je shirtje deden trillen. Mijn lichaamsbewegingen voelde echt perfect aan, ik dacht bij mezelf: **** Rob, jij steelt hier echt de show haha. Zal allemaal wel mee vallen, maar het was wel echt een geniale avond.

Het echt euphorische effect van G zakt echt wel weg bij regelmatig gebruik. Het blijft relaxed, maar lang niet meer zo chill als dat je het minder gebruikt. Dan krijg je echt de effecten die zo relaxed zijn. Eigenlijk zou je het maar 1x per maand ofzo moeten nemen op een cool feestje. Nadeel is dat een beetje G thuis op de bank ook ontzettend relaxed is en dan hoeft het allemaal niet zo mega euphorisch te zijn.

Ik heb dat met GHB in combinatie met alcohol ook een aantal keer gehad en dat is echt SUPER! Was wel nadat ik het tijd niet meer gedaan had (maand +). Lekker aan de G in een dikke tent in Berlijn waar de bassen je shirtje deden trillen. Mijn lichaamsbewegingen voelde echt perfect aan, ik dacht bij mezelf: **** Rob, jij steelt hier echt de show haha. Zal allemaal wel mee vallen, maar het was wel echt een geniale avond.

Het echt euphorische effect van G zakt echt wel weg bij regelmatig gebruik. Het blijft relaxed, maar lang niet meer zo chill als dat je het minder gebruikt. Dan krijg je echt de effecten die zo relaxed zijn. Eigenlijk zou je het maar 1x per maand ofzo moeten nemen op een cool feestje. Nadeel is dat een beetje G thuis op de bank ook ontzettend relaxed is en dan hoeft het allemaal niet zo mega euphorisch te zijn.

perfect is dat echt je steelt dan echt de show blijven dansen super soepel en blij ben je dan. het gekke alleen was dat ik daarvoor al 10 dagen 3 buisjes per dag op had en toch nog dat effect had.

toch merkte ik aan het einde na 50 buisjes in 2,5 week dat het effect wel weg was alleen nog relaxt.

maar hoe krijg je dat effect nou. Is het

GHB + ephedrine
GHB + alcohol
GHB + dansen terwijl het inslaat

ik had het die avond alledrie dus wat de oorzaak nou precies is weet ik niet.

Bijna niemand heeft de eerste keren met xtc een zware dip. Pas als je meerdere keren in korte tijd gaat gebruiken word je er echt rot van.

Hoe voelen jullie je de dagen na coke-gebruik?

perfect is dat echt je steelt dan echt de show blijven dansen super soepel en blij ben je dan. het gekke alleen was dat ik daarvoor al 10 dagen 3 buisjes per dag op had en toch nog dat effect had.

toch merkte ik aan het einde na 50 buisjes in 2,5 week dat het effect wel weg was alleen nog relaxt.

maar hoe krijg je dat effect nou. Is het

GHB + ephedrine
GHB + alcohol
GHB + dansen terwijl het inslaat

ik had het die avond alledrie dus wat de oorzaak nou precies is weet ik niet.

Ik denk dat de coctail niet zo veel uit maakt,voornamelijk de G en een goede gemoedstoestand (het moment, de muziek, de sfeer). Op een ggeven moment zit je in die vibe en dan klopt het gewoon allemaal. Voor mij was het wel echt de te vette muziek en de situatie. Maar zelf vind ik het wel relaxed dat als je een goede combie van alcohol en G hebt dat het ook 1+1=3 is, in tegenstelling tot wat veel mensen van die combinatie zeggen. Je moet alleen niet straalbezopen een hele dikke buis nemen want dan kak je in. Gewoon rustig beginnen na wat alcohol en dan geleidelijk opbouwen allebei.

Die GHB klinkt echt wel nice, uit jullie ervaringen af te leiden :D

Die GHB klinkt echt wel nice, uit jullie ervaringen af te leiden :D

zo klinkt het soms wel toch is het niet altijd super leuk, soms alleen maar relaxt.
De echte leuke momenten zijn als je beetje gaat lopen rellen, met iedereen praten of tijdens het uitgaan als hij super inslaat:D

zo klinkt het soms wel toch is het niet altijd super leuk, soms alleen maar relaxt.
De echte leuke momenten zijn als je beetje gaat lopen rellen, met iedereen praten of tijdens het uitgaan als hij super inslaat:D

Relaxt is ook wel eens leuk, op een vrijdagavond :D
Als je wat gaat lopen rellen? Hmm...
Ik heb het concentratievermogen van een konijn op speed dus, ben altijd 'redelijk' actief :p

Relaxt is ook wel eens leuk, op een vrijdagavond :D
Als je wat gaat lopen rellen? Hmm...
Ik heb het concentratievermogen van een konijn op speed dus, ben altijd 'redelijk' actief :p

haha kijk je kan het ook nemen als je achter de computer zit maar dat is dan niet echt leuk, omdat je er dan bijna niks van merkt alleen dat relaxte gevoel, veel beter is rondlopen en dan met iedereen slap lullen:D en zelfs al neem je het op school niemand die het merkt:eek: ik deed het zelfs op mijn stage op vrijdag middag wel pas om 4 uur lekker super relaxte rondlopen papierbak legen koffie drinken praten. dat soort dingen:D

Haha :D

Inderdaad op school tijdens de lessesn lijkt het mij ook wel chill :P

Terug
Naar boven