XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Kan iemand me zeggen wat er beter is, lsd of paddo's? Kwestie van gevoel, hallucineren, welke hebben meer risico's? Lsd is natuurlijk chemisch en daardoor al slechter dan paddo's, maar wat is er nu beter van effect, en zijn de risico's van lsd zoveel groter dan van paddo's?

Ik vermoed dat Lsd intenser is dan paddo's en meer risico's met zich meebrengt. Maar als je in de juiste hoeveelheid doseert, komt Lsd dan overeen met paddo's?

risico's? wat bedoel je daar precies mee, beiden hebben amper risico's, alleen op een bad trip mss maar dat kan je zelf beinvloeden

Denk je niet dat het 'gevaarlijk' is om allerlei conclusies te trekken na een trip ?
Bedoel, jij zal het wel beter weten, maar heb je van jezelf nooit zoiets van: de hersenstoffen werken op zo'n apart manier dat je vanuit een nuchter toestand nooit precies kan begrijpen wat er gebeurde/wat de boodschap was, of dat een trip altijd eigen is aan een individu zodat een trip zo 'gespeeld' wordt aan je eigen verwachtingen of door je onderbewustzijn.

Ik wil maar zeggen: aanvaard je alles uit een trip als een verrijking op intellectueel vlak ?

Ik trek ook geen conclusies, enkel als ik zou beweren dat er wèl of niet wat zou zijn na de dood zou ik een conclusie trekken. Maar ik weet te weinig om een vaststelling te maken, atheisten en religeuzen zijn controlerende organismen die een vaststellende claim willen maken om een model ten toon te spreiden waar een ieder zich naar zou moeten schikken.

Maar het is aan mij getoond, dat een bestaan met een bewustzijn zonder een fysiek dat present is, noch met waarnemende impulsen en zintuigen, wel als werkelijkheid mogelijk is.

Al bleef m'n lichaam, dat z'n hersenen voorziet van zuurstof, natuurlijk wel bestaan. En dat zal waarschijnlijk het verschil gaan maken met een echte dood. Al kan en zal ik dat niet als zodanig vaststellen, dat dood gelijk is aan een absentie van het bewustzijn zoals voor m'n geboorte, todat het me echt overkomt.

Ik laat alles open, al structureer ik m'n leven op basis van het gegeven dat na de dood dezelfde absentie van bewustzijn een feit zal zijn zoals als voor m'n geboorte. Ik leef als atheist, zonder unaniem te zeggen dat na de dood een eeuwig zwart gat intreed.

Laatst bewerkt:
Helaas wordt ik nooit meer zo vies geil van GHB, in het begin wel.

Je moet gewoon een buis droppen, die beestje weg laten zaken, en dan gewoon hele tijd beetje blij blijven nemen tot je een mate van scheelhed bereikt waarin je gewoon weer oldschool smerig wordt ;)

ja we hebben je gemist man!

Zit je nog weleens aan de dope eigenlijk?

ach, bijna niet meer:D

af en toe eens een paar grammetjes sos op een avondje verveling, maar het oude coke, pep en pillen tijdperk is allang voorbij...helemaal sinds ik nu niet meer bij de smartshop werk:D

risico's? wat bedoel je daar precies mee, beiden hebben amper risico's, alleen op een bad trip mss maar dat kan je zelf beinvloeden

Idd, een bad trip of flippen (van flippen ben ik niet zo bang omdat ik toch niet teveel zal nemen, eerder een bad trip).. Hoe kan je dat dan zelf beïnvloeden? Als je in een bad trip zit heb je aan positief denken enz niet zoveel meer..

En als je een bad trip hebt van paddo's, is het dan ook zo dat je je extreem slecht voelt, zoals bv bij een bad trip van XTC, of ben je enkel angstig?

heb al een serieuze bad trip gehad van LSD, een bad trip van XTC is er NIX tegen, was volgens mij de ergste ervaring uit mn leven:p

altijd zorgen dat je je goed voelt voor je het neemt enzo, ik panikeerde gwn omdat alles begon te bewegen

Bad trip van XTC WTF ??

haha snap ik dus niet hé. Als je lsd neemt, hoe kan je dan panikeren als alles begint te bewegen? Je hebt het toch zelf genomen? Moesten ze het stiekem in je drank doen... ok

Als je van je eigen denkt dat je moeilijkheden hebt met je volledig te laten gaan en jezelf over te geven aan alle beelden en gevoelens die over je komen, dan moet je gewoon geen hallucinogenen doen.

Maar het ego is een probleem. Op LSD wordt je geweten gewoon veel meer getoond. Dus dan kan men wel denken lekker in z'n vel te zitten zonder issues, maar dat kun je op de normale staat van bewustzijn niet 100 procent zeggen. Maar als je echt eerlijk met jezelf bent, is het het mooiste wat er is.

Hetzelfde geldt voor paddo's, hoewel die je persoon meer klein maken en ervoor zorgen dat je doorkrijgt waar jij staat n vooral hoe je bij anderen in je sociale omgeving nu eigenlijk ècht wordt gezien.

vitamine pillen zijn genoeg voor een BB'er.

ik ben op zoek naar sassafras olie,

iemand ervaring met het krijgen hiervan?

ik ga namelijk zeep en bier ervan maken. ;)

haha snap ik dus niet hé. Als je lsd neemt, hoe kan je dan panikeren als alles begint te bewegen? Je hebt het toch zelf genomen? Moesten ze het stiekem in je drank doen... ok

Als je van je eigen denkt dat je moeilijkheden hebt met je volledig te laten gaan en jezelf over te geven aan alle beelden en gevoelens die over je komen, dan moet je gewoon geen hallucinogenen doen.
gewoon, ik mis een houvast en je krijg het gevoel dat je omver gaat vallen ofzo omdat niets stil blijft, vind het persoonlijk maar verschrikkelijk irritant

al veel gehad, voel je je ineens rot vanbinnen

Gvd, ben je even op youtube bezig, kom je in eens een bekende tegen... :o

Dit krijg je dus als je speed en ghb mengt :D

http://www.youtube.com/watch?v=xQ_p9EY3T-4

Weet er iemand hoe je dit filmpje offline kan krijgen ???

Nee, maar ik ken hem wel heel goed en het is tenslotte familie, ik ben wel wat buffer :cool:

Whahaha, je kan tegenwoordig niet eens meer rustig met je schele kop op een party lopen of je staat de volgende dag op youtube... Ach hij mag blij zijn dat hij niet compulsief staat te rukken ofzo, met een goede dosis ephi + ghb heb ik er ook wel eens aardig belachelijk bij gelopen volgens mij whaha.

Wtf man wat neem je dan allemaal wil je er zo verkkt bij lopen? Drugs zijn leuk hoor, maar niet als het zo ver gaat.

ik zie ze er liever zo bij lopen dan stom dronken.

Terug
Naar boven