Neilpryde
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd, ben je even op youtube bezig, kom je in eens een bekende tegen...
Dit krijg je dus als je speed en ghb mengt
http://www.youtube.com/watch?v=xQ_p9EY3T-4
Weet er iemand hoe je dit filmpje offline kan krijgen![]()

Ik ga binnenkort waarschijnlijk naar ITechno.
Weet iemand hoe het drugsbeleid daar is (Gent)?
Strenger? of beetje zoals in Nederland?
Tamelijk streng. Als je pech hebt. Mij hebben ze gefouilleerd. Had niks bij.
Maarja als je alles goed verstopt weinig problemen.
Na een avondje feesten op ghb heb ik altijd zeer realistische dromen over het feestje van die nacht.
Dan weet ik soms niet meer wat echt gebeurd is en wat ik gedroomd heb.
Hebben jullie dit niet?
Na een avondje feesten op ghb heb ik altijd zeer realistische dromen over het feestje van die nacht.
Hebben jullie dit niet?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk naar ITechno.
Weet iemand hoe het drugsbeleid daar is (Gent)?
Strenger? of beetje zoals in Nederland?

Gvd, ben je even op youtube bezig, kom je in eens een bekende tegen...
Dit krijg je dus als je speed en ghb mengt
http://www.youtube.com/watch?v=xQ_p9EY3T-4
Weet er iemand hoe je dit filmpje offline kan krijgen![]()
Hebben jullie dit niet?

t*ring deze gast gaat wel heel hard.
Dit is weer een uitstekend voorbeeld van de verloedering van feesten en festivals. Vroegah, was het nog een bepaald soort publiek die naar feesten gingen. Iedereen gebruikte dope, iedereen was kort, en je respecteerde elkaar. Je was gezamelijk kort aan het gaan, je deelde dat met z'n allen.
Er werd openlijk drugs gebruikt, en je had een saamhorig gevoel, een gevoel van veranwoordelijkheid van elkaar.
Tegenwoordig lopen er zoveel dagjesmensen, gezinnetjes, breezah-sletjes en superdudes, mocro's. De ene keer gaan ze naar Awakenings, en de week erop lopen ze op Defcon. Het zijn geen echte muziekliefhebbers, het zijn "kijk mij nou" en "we gaan chickies playen" feestgangers.
Als je flink loopt te spacen dan zijn er meteen 10 kinderen die je met hun mobiele telefoon opnemen en het op youtube en hyves knallen. Je moet constant een beetje opletten, want doe je te gek dan maak je kleine meisjes bang.
Nee, vroeger was alles beter. En met vroeger bedoel ik eigenlijk nog voor mijn tijd. Toen de vissen nog op het droge liepen, en een pil nog 25 gulden was.
is er dan nergens een reportknop op youtube of iets waar je een melding kan maken ?
zou het iig toch ook niet leuk vinden moest er van mij zo'n filmpje rondcirculeren.
Sta jij ook op zo'n filmpje?
Tja, dit is maar even, gewoon teveel ghb en een beetje het bewustzijn verliezen, de speed dat hem recht houd. Half uurtje later is hij terug perfect bij bewustzijn.
Is inderdaad wel geen zicht, maar om dan weeral direct met je kop op youtube te staan
:
ja is wel zo het is maar een moment dat je teveel op heb, heb ik ook wel eens gehad dan sta je wazig rond te hangen maar dan wacht je 15 min en dan kan je weer knallen
verder had ik nog een paar vraagjes weet niet of iemand het hier weet maar vraag het toch maar:
1. is ephedrine sterker als bijv ephedra, want van ephedra heb ik wel eens 8 x 350 mg (10% ephedrine op)
2. kan je ephedrine ook gebruiken om er een beetje bij te blijven indien je teveel ghb op hebt?