Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Coke gaat wel heel sterk het G gevoel tegen. Met namelijk als het sterke coke is met weinig versnijdingsmiddelen.

inderdaad!

coke + alcohol = 1+1=3

Je kan gruwelijk kort raken van de alcohol, maar coke houdt je goed op de been en alert. Normaal zak je na overmatig alcoholgebruik vanzelf in, je kunt nauwelijks meer op je benen staan en komt niet meer uit de woorden. Maar een nakkie coke af en toe blijf je maar doorgaan, zonder dat je nuchter wordt. Je voelt je kort maar blijven staan, ouwehoeren en flink doorzuipen is geen probleem.

Coke + g is echter minder. Zodra je te kort van de G begint te raken, is het tijd om een nakkie te nemen.
Je wilt er immers niet als een zombie bij lopen.
Coke is dan de emmer water in je gezicht, je bent weer bij de les.
Maar coke werkt de kortheid van de G tegen, de positieve effecten verdwijnen ook meteen. En dat is jammer. Zodra de coke is uitgewerkt begin je weer kort te raken van de G, maar coke + G werken niet samen, het is of het een of het ander.

Cocaine is de antagonist van GHB op de receptoren die verantwoordelijk zijn voor de hart frequentie en het signaal van de hersenen naar de spieren.

Atropine, L-Adrenaline, Cocaine zijn gewoon heel effectief om vergiftiging met beta blockers en sedatieven tegen te gaan.

Als iemand iemand echt knock out gaat en z'n hart loopt voelbaar zachter en er is goede coke voor handen moet die persoon meteen snuiven, zodat de waardes van GHB in het bloed de tijd krijgen om veilig terug te lopen. Snuiven zodat iig het bewustzijn hersteld wordt. En dan een redosen als de persoon merkt dat hij weer wegvalt omdat de coke terugloopt.

Ambulance bellen is best riskant, voordat een persoon daadwerkelijk een apparaat om z'n lichaam heeft dat de ademhaling en hartslag ondersteunt en reguleert kan het weleens te laat zijn.

****ED!!!!

Ik kan wel janken.
Ik was net m'n auto aan het doorzoeken naar een flesje spa blauw VOL ghb. Een maatje van me wilde wat hebben.
Ik kon het nergens vinden. Blijkt dat m'n pa dat flesje heeft weggegooid omdat hij de auto aan het opruimen was. Ik had het nog wel in een apart vakje gelegd.
TIEVES!!!!

Zeg dat het iets nieuw is uit de nachtwinkel, dat lukt meestal nog wel de eerste keer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeg dat het iets nieuw is uit de nachtwinkel, dat lukt meestal nog wel de eerste keer

Wat ik heb gewoon gezegd wat het was. En ook meteen wat het waard was.
Dat boeit me niet. Verdomme het geld wat weg is. Wat een ezel je ziet toch zo dat het geen water is.
Vorige week ook al 50 euro parkeerboete, het geld vliegt tussen m'n vingers door.

****ED!!!!

Ik kan wel janken.
Ik was net m'n auto aan het doorzoeken naar een flesje spa blauw VOL ghb. Een maatje van me wilde wat hebben.
Ik kon het nergens vinden. Blijkt dat m'n pa dat flesje heeft weggegooid omdat hij de auto aan het opruimen was. Ik had het nog wel in een apart vakje gelegd.
TIEVES!!!!
gwn bijbestellen vant internet als je dat al deed, kost niet zo veel, wel klote maar kan je toch niet meer aan doen

Straks mag je verhuizen

Inderdaad. Daarom kan ik ook niet echt boos worden, anders weet ik het wel weer. Dan krijg ik de bal teruggekaatst.

Als je pa in zijn blote bast begint te dansen, te roepen en niet van je ma kan blijven moet je toch eens terug gaan zoeken, misschien heeft hij het nog niet weg gekapt

Leuke dag weer. Starten met GBL daarna aan de whisky + coke en daarna bier. Nu weer aan de GBL :') Komt helemaal goed. Niet dus.

ik wou dat ik wat coke had nu, gbl is leuk maar als je alleen dat op een feestje hebt met alcohol verveel ik mij echt:p

ik wou dat ik wat coke had nu, gbl is leuk maar als je alleen dat op een feestje hebt met alcohol verveel ik mij echt:p

Achja de coke viel ook gewoon zwaar tegen. Dealer beweerde weer is goed spul te hebben maar was gewoon zwaar ****ed. Gelukkig test pack :rolleyes: Daar halen we dus niet meer. GBL kickt tenmiste wel lekker in :rocker:

Alcohol + ghb, meer hoeft het voor mij niet meer te zijn, ben ik wel blij om....

Alleen op I :heart: techno mischien nog eens een xtc, dan is het juist een jaar geleden ;)

Alcohol + ghb, meer hoeft het voor mij niet meer te zijn, ben ik wel blij om....

Alleen op I :heart: techno mischien nog eens een xtc, dan is het juist een jaar geleden ;)

Ik heb dat ook. Xtc is het meest lekkere wat er is maar de kater die ik daarna krijg is het gewoon zo niet waard. Dan liever wat minder lekker en de volgende dag gewoon kunnen eten en geen depressie hebben :)

Wat is het leukst: snuiven als je aangeschoten bent of drinken na het snuiven?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"Anti" drugs reclame in Amerika

volgens mij maken ze meer mensen nieuwschierig om het te proberen :roflol:

coke, pep en pillen is het enige dat we willen:hedbang:

welke drug zouden jullie het laatste willen opgeven van allemaal, of van welke drug houden jullie het meest?

ik zelf nog altijd van XTC, het gevoel dat het u geeft en zelfs de dag nadien voel ik mij echt schitterend:heart:

Terug
Naar boven