AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

dat komt door je dopamine rebound, dat is ook de reden waarom mensen na 4a5 uur nadat ze ghb genomen hebben om te slapen helemaal actief wakker worden.

kijk als je nou GHB neemt terwijl je weet dat over 5 uur je wekker gaat, dan wordt je uitgerust en lekker wakker. neem je ghb terwijl je wekker over 8 uur gaat dan wordt je na 4a5 uur wakker en ben je ook echt klaar wakker allemaal door het dopamine rebound effect. dus beter net voor het slapen:p:D

komt het niet omdat je GHB ook aanmaakt bij het slapen? en dat je lichaam het niet meer aanmaakt voor die dag? ik kan ook de dag na veel ghb minder goed in slaap komen ookal ben ik soms heel moe op die dag.

Vind het echt mega irri om te gaan slapen met G, ik wacht echt liever tot het is uitgewerkt voor ik ga slapen. Anders wordt ik gegarandeerd wakker als de G uitwerkt en kom dan echt niet meer in slaap. Tenzij je gewoon weer een buisje neemt, dan herhaalt het zich na 3 uur weer. Maar als ik dat op een nacht doe, bv 3 buisjes nemen en dan uurtje of 7 a 8 slaap, dan ben ik toch niet uitgeslapen. Beetje gaar gevoel alsof ik maar 3 uurtjes geslapen heb, en die dag erna een enorme craving naar meer G. Nee, beter is gewoon uit laten werken en dan pas gaan slapen.

Vind het echt mega irri om te gaan slapen met G, ik wacht echt liever tot het is uitgewerkt voor ik ga slapen. Anders wordt ik gegarandeerd wakker als de G uitwerkt en kom dan echt niet meer in slaap. Tenzij je gewoon weer een buisje neemt, dan herhaalt het zich na 3 uur weer. Maar als ik dat op een nacht doe, bv 3 buisjes nemen en dan uurtje of 7 a 8 slaap, dan ben ik toch niet uitgeslapen. Beetje gaar gevoel alsof ik maar 3 uurtjes geslapen heb, en die dag erna een enorme craving naar meer G. Nee, beter is gewoon uit laten werken en dan pas gaan slapen.

ik doe het bijna ook nooit voor het slapen gaan naja met uitgaan natuurlijk wel. wil je echt weer bijnemen na een aantal stuks.

ik heb er ook wel eens 5 achter elkaar op met 2 uur ertussen maar dan kan ik niet zeggen dat ik weer wil nemen totaal niet eigenlijk ook niet als ik er 8 op een dag op heb jij wel?

ik doe het bijna ook nooit voor het slapen gaan naja met uitgaan natuurlijk wel. wil je echt weer bijnemen na een aantal stuks.

ik heb er ook wel eens 5 achter elkaar op met 2 uur ertussen maar dan kan ik niet zeggen dat ik weer wil nemen totaal niet eigenlijk ook niet als ik er 8 op een dag op heb jij wel?

Ja als ik eenmaal begin te sippen aan de G dan vind ik het wel relaxed om te blijven nemen tot het slapen. Het komt ook wel eens voor dat ik bv om 4 uur smiddags zit en echt niets te doen heb en dan een buisje neem en dan om 7 uur nuchter ga trainen en het daar bij laat. Maar meestal heb ik wel dat als het weg zakt ik het wel chill vind om weer een buisje te nemen. Gewoon beetje laag doseren voor een chill 'achtergrond gevoel'.

daarstraks geopeerd aan mn wijsheidstanden en die pijnstiller die ik erna kreeg was ook wel chill, vermoed een opiaat ofzo :)

Ja als ik eenmaal begin te sippen aan de G dan vind ik het wel relaxed om te blijven nemen tot het slapen. Het komt ook wel eens voor dat ik bv om 4 uur smiddags zit en echt niets te doen heb en dan een buisje neem en dan om 7 uur nuchter ga trainen en het daar bij laat. Maar meestal heb ik wel dat als het weg zakt ik het wel chill vind om weer een buisje te nemen. Gewoon beetje laag doseren voor een chill 'achtergrond gevoel'.

ja oke ik neem er ook wel eens meer achter elkaar maar dan neem ik vaak 1 per 2 uur als ik er 1,5 neem en even later nog 0,5 dan ben ik blij als ik weer nuchter ben, maar als ik bijvoorbeeld aan het shoppen ben of op school niks te doen heb dan kan ik wel eens door gaan maar thuis in je 1tje vind ik er bijna niks aan.:D

In Noord-Brabant schijnt het G gebruik de spuigaten uit te lopen. Ook veel meisjes die er vol aanzitten en sommige zelfs zo erg dat ze moeten afbouwen.

In Noord-Brabant schijnt het G gebruik de spuigaten uit te lopen. Ook veel meisjes die er vol aanzitten en sommige zelfs zo erg dat ze moeten afbouwen.

denk dat het ook nog wel erger gaat worden de komende tijd in Noord-Holland hoor ik er trouwens niks over terwijl het hier begonnen is volgens het ghb boek

Nadat ze mij hier in de buurt onder invloed van ghb hebben gezien heeft iedereen zowat bang gekregen van ghb

Naja, in Noord-Holland is het op house/club feestjes onder bepaalde mensen nu eenmaal 'hip' om je te onderscheiden door middel van drugsgebruik. Met name als er een nieuwe drug is.

Nieuw is ook relatief aangezien GHB al sinds 1967 bestaat, hetzelfde geldt voor Ketamine als hype in london en later het club gebeuren, ook een product uit de jaren 60. Eind jaren 80 met XTC was dat ook 70 jaar na ontwikkeling

Vaak als de exclusiviteit eraf is blijven de echte diggers over en waait het over naar de gehuchten, spoeling gebruikers wordt dunner en blijft bestaan onder liefhebbers in plaats van hippe mensen van 'kijk mij'. Logischerwijs komt er dan eerder verslaving op gang.

Cocaine, Speed en Xtc zijn al ruim een eeuw oud. De kans dat er ooit nog eens een nieuw middel op de markt komt waarvan iedereen zonder moeite instant uit z'n dak gaat of altijd goed valt en lekker is, is echt heel erg klein.

Alle tientallen chemicalen in research van de afgelopen deccenia's zijn allemaal tripmiddelen. Een klein percentage was dat niet maar qua werking erg matig en bout. Zoals methylone (explosion).

Na 1 dosering G voor het slapen was ik de volgende dag alerter en had dieper geslapen.

Maar naarmate ik meer ging gebruiken gedurende een nacht, lag ik de volgende ochtend klaarwakker in bed, moe, maar totaal geen slaap kunnen vatten.

Van weekend weer opium gerookt, damn heerlijk eigenlijk, alle trainingspijntjes vergeten en er zit best creativiteit in verborgen. Ik zie dat ik van nature best de onverschilligheid in me heb die een opiaat ook geeft. Volgens de testservice zat er codeine en morfine in en nog wat alkaloiden.

De wereld leek er wel een vol mensen die zichzelf driftig opbranden. Zat ik met m'n O kop te kijken naar de financiele crisis, ik dacht niets. Lekker knus en warm als wol aan de pasta, het kleine geluk. :D

Is dat niet extreem verslavend?

Tja ghb vind je hier ook nauwelijks in deze streek tot je naar de iets "zwaardere" discotheken of afterclubs gaat. Op gewone feestjes en gewone discotheken met de gemiddelde partypeople is het wel aanwezig, maar in kleinere schaal dan pillen, coke en pep.

Net 14 pillen geslikt:

10 visolie
1 zink
1 multivit
2 caps crea

Damn jij gaat afzien de komende 48 u

Naja, in Noord-Holland is het op house/club feestjes onder bepaalde mensen nu eenmaal 'hip' om je te onderscheiden door middel van drugsgebruik. Met name als er een nieuwe drug is.

Nieuw is ook relatief aangezien GHB al sinds 1967 bestaat, hetzelfde geldt voor Ketamine als hype in london en later het club gebeuren, ook een product uit de jaren 60. Eind jaren 80 met XTC was dat ook 70 jaar na ontwikkeling

Vaak als de exclusiviteit eraf is blijven de echte diggers over en waait het over naar de gehuchten, spoeling gebruikers wordt dunner en blijft bestaan onder liefhebbers in plaats van hippe mensen van 'kijk mij'. Logischerwijs komt er dan eerder verslaving op gang.

Cocaine, Speed en Xtc zijn al ruim een eeuw oud. De kans dat er ooit nog eens een nieuw middel op de markt komt waarvan iedereen zonder moeite instant uit z'n dak gaat of altijd goed valt en lekker is, is echt heel erg klein.

Alle tientallen chemicalen in research van de afgelopen deccenia's zijn allemaal tripmiddelen. Een klein percentage was dat niet maar qua werking erg matig en bout. Zoals methylone (explosion).

ja klopt, jammer dat emporio weg is daar lag de grond bezaaid met buisjes:eek:
daar hadden ze ook speciale uitrust plekken waar ze je heen brachten als je er 1 te veel op had:D

Vorige maand naar een reunie party geweest en heb daar 2,5 mitchu's genomen,avond was echt af !!!!

De dagen erna helaas ook want 3 dagen afgezien ni normaal,was wel al een paar jaar geleden dat ik nog een pilletje had genomen,nu lees ik hier veel van ghb maar zijn er ook leden die wel eens pure mdma poeder nemen,zou dit de volgende keer eens willen gebruiken je zou er nadien minder down van zijn,klopt dit?

greetz

Terug
Naar boven