Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Alles zit hem in de dosering bij ghb, leer dat goed en het is hemels

doseren kan ik onder tussen wel maar hemels:rolleyes: soms trouwens wel, dan voel je je bijvoorbeeld erg zelfverzekerd, kan je keihard dansen door de enorme energie, voel je je heerlijk

wat vind jij er dan zo hemels aan het is niet zo dat het elke keer hemels aanvoelt of heb jij dat wel?

Ghb lijkt me een stuk gezonder dan alcohol. Is het verstandig om thuis eerst ghb te nemen en dan later op de avond met het stappen gewoon alcohol te drinken? Meestal weet ik niet echt maat te houden met mn alcoholgebruik als ik ga stappen, dus dat kan wel gevaarlijk zijn neem ik aan?

GHB is na een paar uur uitgewerkt, tegen dat je genoeg alcohol in je bloed hebt is de G al lang weg

Ghb lijkt me een stuk gezonder dan alcohol. Is het verstandig om thuis eerst ghb te nemen en dan later op de avond met het stappen gewoon alcohol te drinken? Meestal weet ik niet echt maat te houden met mn alcoholgebruik als ik ga stappen, dus dat kan wel gevaarlijk zijn neem ik aan?

drink gewoon cola tijdens het uitgaan en ga steeds even naar de wc met je cola... if you catch my drift...

ik neem ook weleens een grotere hoeveelheid G en ga dan uit zonder G (was ook alleen op vakantie, bang om gepakt te worden...),

nadeel je bent na 3 uur volledig nuchter en moe...

G is leuk, maar ik kan zelf gewoon niet er lekker op uitgaan of losgaan want ik denk alleen maar aan coïtus coïtus coïtus. Elk meisje dat voorbij komt wil ik de broek van open maken. En omdat ik me dan moet beheersen is dat best een onbevredigend gevoel.

Thuis is ook geen optie, ligt m'n broek gedurende de hele G roes op m'n knieeen.

Eigenlijk moet je 100 procent de garantie hebben dat je gaat nken.

Hé, als jullie gaan feesten op ghb, hoe scheef zijn jullie daar dan van?

Ik loop altijd te waggelen als de grootste dronkaard. Ik heb ook veel bekijk daardoor.
De laatste tijd loop ik ook altijd op mijn eentje rond. Chickies checken, of en toe ene benaderen en een foute move maken, weggestuurd worden omdat ik té dronken ben, zeveren tegen nachtvrienden,...

Gaan jullie ook zo ver of overdoe ik het een beetje?

doseren kan ik onder tussen wel maar hemels:rolleyes: soms trouwens wel, dan voel je je bijvoorbeeld erg zelfverzekerd, kan je keihard dansen door de enorme energie, voel je je heerlijk

Ja. dat is nou juist het probleem. Het is SOMS hemels, ik heb het idee dat je maar net geluk moet hebben met hoe het valt. Dit kan natuurlijk ook aan het doseren liggen, maar soms valt een druppel gewoon harder dan de andere keer. En bij ghb kan dit al een wereld van verschil maken.

Ik loop altijd te waggelen als de grootste dronkaard. Ik heb ook veel bekijk daardoor.
De laatste tijd loop ik ook altijd op mijn eentje rond. Chickies checken, of en toe ene benaderen en een foute move maken, weggestuurd worden omdat ik té dronken ben, zeveren tegen nachtvrienden,...

Dat kan wel. Maar is echt totaal niet nodig, eigenlijk moet je net voor dat punt stoppen. Dat je wel lekker in die roes zit en je lekker euforisch voelt, maar dat mensen niet gelijk gaan denken dat je lam bent.

ga dan meestal in mn bed liggen omdat ik me dan zo slecht voel, zoveel GHB is maar een hel voor mij net zoals te dronken zijn, als jij dat leuk vind gewoon doen, iig niets voor mij

ga er ook wel best vaak aardig scheef van vooral na een aantal uurtjes. ook wel eens te dat ik maar naar huis ga omdat ik te wazig ben heel soms zegt een man van de beveiliging ook zal jij niet eens naar huis gaan. ik heb dat de laatste tijd met uitgaan rond 3 uur, omdat ik dan om half 1 : 1,5 buisje neem om 2 uur 1tje en dan om 3 uur eentje maar tussen door nog 2 biertje nou dan ben ik wazig dehm net dat je niet in slaap valt maar wel met je ogen de helft van de tijd dicht rondfietst

@RoniMoon1989
heb jij dat ook dat als je heel wazig bent dat je dan veel heel veel energie krijgt ik loop dan steeds rondjes door een discotheek ?

btw heb vandaag 2 x 200mg modalert op 1tje 's ochtend en 1tje 's middags ik vind het best wel relaxt dat gevoel , best wel gefocused en alert het gevoel is alleen niet sterk aanwezig vind ik maar waarschijnlijk is 200mg ook te weinig voor 90kg+

echt hard zal je modalert niet voelen, het werkt vooral op de achtergrond door vermoeidheid tegen te gaan

G is leuk, maar ik kan zelf gewoon niet er lekker op uitgaan of losgaan want ik denk alleen maar aan coïtus coïtus coïtus. Elk meisje dat voorbij komt wil ik de broek van open maken. En omdat ik me dan moet beheersen is dat best een onbevredigend gevoel.

Thuis is ook geen optie, ligt m'n broek gedurende de hele G roes op m'n knieeen.

Eigenlijk moet je 100 procent de garantie hebben dat je gaat nken.

:roflol:

@ MMN: Als ik erg wazig ben loop ik inderdaad rondjes. Ik denk niet dat het komt omdat ik te veel energie heb, maar gewoon omdat die vaste vriendgroep van mij te passief is.
Ik loop achterlijk geil naar de wijven te kijken, ga voortdurend van binnen naar buiten en omgekeerd en vaak blijf ik ook bij de toiletten plakken, op zoek naar een gesprekspartner.

ik wou dat je goed kon slapen van G,

ik gebruik het niet meer want ik weet dat ik er een slechte nachtrust op over houdt...

zelfs 4 ml op een hele avond zorgt al voor een minder diepe slaap...

en coma slapen is mijn hobby met ketamine krijg je dat heerlijk voor mekaar :)

eerst is je hersenactiviteit super hoog en val je niet in slaap na 1 uurtje slaap je zo diep. Jammer dat je je wel de volgende dag lui voelt...

Als ik G genomen heb kan ik ook niet slapen, ga meestal slapen als het is uitgewerkt, geen idee waarom normaal zou je er moe van worden

ik gebruik het niet meer want ik weet dat ik er een slechte nachtrust op over houdt...

eerst is je hersenactiviteit super hoog en val je niet in slaap na 1 uurtje slaap je zo diep. Jammer dat je je wel de volgende dag lui voelt...

Ik dacht dat G je juist eerder in de REM slaap bracht. Waardoor je dus effectiever slaapt.
Het werd vroeger ook wel als narcosemiddel gebruikt, dus snap niet dat je er niet goed van kan slapen, misschien moet je vlak voor het pitten nog snel 10 ml achterover gooien ofzo;).

Ik slaap er iig wel goed onder. En volgende dag nergens last van. Daardoor is het zo veel lekkerder dan alcohol.

@ MMN: Als ik erg wazig ben loop ik inderdaad rondjes. Ik denk niet dat het komt omdat ik te veel energie heb, maar gewoon omdat die vaste vriendgroep van mij te passief is.
Ik loop achterlijk geil naar de wijven te kijken, ga voortdurend van binnen naar buiten en omgekeerd en vaak blijf ik ook bij de toiletten plakken, op zoek naar een gesprekspartner.

precies mijn vriendengroep staat ook een beetje op 1 plek ik hou er juist van om een beetje rond te lopen en over al kijken. Toch wordt je ghb zelf niet geil, alleen als er wijven in de buurt zijn want ga ik nou bijvoorbeeld met wat gasten film kijken dan wordt ik niet geil ofzo of je moet er misschien de hele tijd aan gaan denken. Het meest irritante vind ik als je niemand kan regelen op zo'n avond, omdat met ghb moet het gewoon gebeuren naja dan maar kijken of thuis de computer nog aanstaat:o:p:D

dat komt door je dopamine rebound, dat is ook de reden waarom mensen na 4a5 uur nadat ze ghb genomen hebben om te slapen helemaal actief wakker worden.

kijk als je nou GHB neemt terwijl je weet dat over 5 uur je wekker gaat, dan wordt je uitgerust en lekker wakker. neem je ghb terwijl je wekker over 8 uur gaat dan wordt je na 4a5 uur wakker en ben je ook echt klaar wakker allemaal door het dopamine rebound effect. dus beter net voor het slapen:p:D

Als ik G genomen heb kan ik ook niet slapen, ga meestal slapen als het is uitgewerkt, geen idee waarom normaal zou je er moe van worden

ik wel maar het ligt wel aan de dosis neem je bijv 1,5 buisje en dan kan je als je heel actief gaat doen nog actiever worden, maar als je gaat liggen met je ogen dicht kan je binnen 10 sec wegvallen

Ik dacht dat G je juist eerder in de REM slaap bracht. Waardoor je dus effectiever slaapt.
Het werd vroeger ook wel als narcosemiddel gebruikt, dus snap niet dat je er niet goed van kan slapen, misschien moet je vlak voor het pitten nog snel 10 ml achterover gooien ofzo;).

Ik slaap er iig wel goed onder. En volgende dag nergens last van. Daardoor is het zo veel lekkerder dan alcohol.

:D

Na 1 dosering G voor het slapen was ik de volgende dag alerter en had dieper geslapen.

Maar naarmate ik meer ging gebruiken gedurende een nacht, lag ik de volgende ochtend klaarwakker in bed, moe, maar totaal geen slaap kunnen vatten.

Van weekend weer opium gerookt, damn heerlijk eigenlijk, alle trainingspijntjes vergeten en er zit best creativiteit in verborgen. Ik zie dat ik van nature best de onverschilligheid in me heb die een opiaat ook geeft. Volgens de testservice zat er codeine en morfine in en nog wat alkaloiden.

De wereld leek er wel een vol mensen die zichzelf driftig opbranden. Zat ik met m'n O kop te kijken naar de financiele crisis, ik dacht niets. Lekker knus en warm als wol aan de pasta, het kleine geluk. :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven