Helemaal niets, zelfs geen vermoeidheid, eerder vol energie en houdend van het leven.
Peyotes zijn erg klein en kan wel 10 jaar duren voordat die volwassen zijn.
Je kunt veel beter een
San Pedro kopen. Ik zie dat de 60 cm cactius is uitverkocht.
Ik zou echt minimaal 30 cm nemen of beter nog wachten tot je rond de 60 cm hebt.
Dan zorg je dat je de schil heel voorzichting eraf haalt, er mogen beslist geen delen van de cactus aan de schil blijven hangen.
Je snijd de cactus in plakjes af zoals een komkommer en legt ze recht voor een ventilator voor een 2 tal of 3 tal dagen. De stukje worden VEEL kleiner nu. (Het water gaat eruit)
Uiteindelijk als je de hele cactus gedroogt hebt, consumeer je hem op een lege maag, niet lang na het opstaan met veel slaap achter de rug en veel tijd voor de ervaring, die zeker 16 uur kan duren.
Ervaring is totaal niet vermoeiend zoals LSD of erger nog paddo's. Je wilt maar door en door, cactus is zeer calorierijk dus eten of drinken hoef je nauwelijks die dag.
Je kunt het beste de gedroogde stukken nogmaals snijden en doorslikken met appelsientje. Zo proef je niets van de ZEER, zèèr bittere smaak. Krampen moet je weerstaan en niet proberen te kotsen, schijten mag wel.
Een soort MDMA achtige blijheid trekt over je met de mystieke flows van LSD.
Na meerdere uren wordt je droomachtig en continue vraag je je af of je slaapt of wakker bent, is volkomen normaal. Zwaartekracht verdwijnt, je lichaam wordt zo licht als een zak veren. De grond is een zachte kussen. Intens geluksgevoel van de controller zijn over je lichaam en de wereld ziet er nu electrisch uit. Je kunt denken in pixels, letters, nummers, snaren of data. Gehele schilderijen komen soms langs met gesloten ogen.
Je kunt razendsnel en vitaal bewegen want de zwaartekracht is verdwenen, terwijl je alles gedetaileerd en vertraagt ziet.. Het is net alsof je lichaam een michellin mannetje is. Als je op je rug gaat liggen, zie je echt prachtige veranderende kleurijke patronen die vloeibaar bewegen en uiteenspatten en in twinkelende staarten en kristallen verdwijnen. Allemaal omvat in een liefdevol jasje wat veel weg heeft van XTC.
Als je lang ligt en droomt en alle cactus succesvol in je hebt, kun je zover je wilt, en uiteindelijk een nieuw gevisualiseerd universum stichten waarin jij aan werkelijk alles een design geeft.
Alleen je moet wel zo 'gek' genoeg zijn om uren lang die stukken op te eten wat wel boomschors lijkt. Maar na mijn ervaringen voelt m'n lichaam in nuchtere toestand dood aan als ik het vergelijk met de piek van mescaline. Het lijkt alsof mescaline leven in het lichaam pompt.