MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Vorige maand naar een reunie party geweest en heb daar 2,5 mitchu's genomen,avond was echt af !!!!

De dagen erna helaas ook want 3 dagen afgezien ni normaal,was wel al een paar jaar geleden dat ik nog een pilletje had genomen,nu lees ik hier veel van ghb maar zijn er ook leden die wel eens pure mdma poeder nemen,zou dit de volgende keer eens willen gebruiken je zou er nadien minder down van zijn,klopt dit?

greetz

Als je zuivere pillen hebt zou dit down-gevoel niet minder moeten zijn. Doordat er soms 'zooi' in je pillen zit kunnen deze inderdaad een brakker gevoel geven de dag(en) erna. Pure mdma geeft een schonere roes vind ik, maar in principe zou het dezelfde werking als XTC moeten hebben.

Tja ghb vind je hier ook nauwelijks in deze streek tot je naar de iets "zwaardere" discotheken of afterclubs gaat. Op gewone feestjes en gewone discotheken met de gemiddelde partypeople is het wel aanwezig, maar in kleinere schaal dan pillen, coke en pep.

Inderdaad, ik ken veel mensen die behoorlijk in het drugs/dealersmilieu zitten en die heel wat ervaring en kennis hebben maar bijna niemand van die gasten kent mijn vloeibare goud.

En als er al eens iemand het kent, verklaart hij me zot omdat het niet normaal hard spul zou zijn. :rolleyes:

Inderdaad, ik ken veel mensen die behoorlijk in het drugs/dealersmilieu zitten en die heel wat ervaring en kennis hebben maar bijna niemand van die gasten kent mijn vloeibare goud.

En als er al eens iemand het kent, verklaart hij me zot omdat het niet normaal hard spul zou zijn. :rolleyes:

En bovendien hoor je nog vaak de vooroordelen dat het een verkrachtingsdrug zou zijn:(
Laatst was er een 'deskundige' te gast bij Spuiten en Slikken, en die bevestigde mijn vermoeden dat de drugs in drankjes maar zeeeer zelden voorkomt.

GHB blijft het lekkerste en 'gezondste' genotmiddel:p

Ik durf niet eens over GHB te beginnen bij vrienden, iig niet als ze nuchter zijn. Iedereen heeft zo'n verkeerd beeld ervan. Laatst zaten we uit pure verveling GTST te kijken :rolleyes:, krijgt Nina GHB in haar drankje gegooid en wordt ze gebanged door 3 man toen ze in coma lag :o Lekker zwart maken maar weer.

Ik voel mij soms zo'n kerel van tellsell als het over ghb gaat. Heb ondertussen mijn vast praatje al waarom het zo'n super drug is en de vooroordelen zo fout zijn.

Ik durf niet eens over GHB te beginnen bij vrienden, iig niet als ze nuchter zijn. Iedereen heeft zo'n verkeerd beeld ervan. Laatst zaten we uit pure verveling GTST te kijken :rolleyes:, krijgt Nina GHB in haar drankje gegooid en wordt ze gebanged door 3 man toen ze in coma lag :o Lekker zwart maken maar weer.

Zorg maar dat ze allemaal goed weten wat jij doet en hoe ze moeten reageren als je eff te veel zou nemen.... Is erg belangrijk dat je er met je vrienden kan over praten

Als je zuivere pillen hebt zou dit down-gevoel niet minder moeten zijn. Doordat er soms 'zooi' in je pillen zit kunnen deze inderdaad een brakker gevoel geven de dag(en) erna. Pure mdma geeft een schonere roes vind ik, maar in principe zou het dezelfde werking als XTC moeten hebben.

Das vaak het probleem vind maar es zuivere pillen er zal wel steeds zooi inzitten zeker,heb ooit eens pillen genomen ganse avond zitten geven non stop en dag erna of ik een ganse nacht geslapen had !!!!!

Is spijtig maar één keer gebeurd,mss zuivere pillen wie zal het zeggen?!

greetz

Je voelt je ook depressief omdat je hormoonregeling overhoop ligt, niet alleen door de middelen die in de pillen zitten. Als je genoeg MDMA-kristallen hebt gehad op een avond ben je de dagen erna meestal ook slecht eraan toe.

vloei is toch vrij bekend hier

Vorige maand naar een reunie party geweest en heb daar 2,5 mitchu's genomen,avond was echt af !!!!

De dagen erna helaas ook want 3 dagen afgezien ni normaal,was wel al een paar jaar geleden dat ik nog een pilletje had genomen,nu lees ik hier veel van ghb maar zijn er ook leden die wel eens pure mdma poeder nemen,zou dit de volgende keer eens willen gebruiken je zou er nadien minder down van zijn,klopt dit?

greetz

Nee man, helaas niet. Zelf nog nooit gedaan, maar ik heb vrienden die er de dagen erna zwaar ****ed up van waren. En voor je het vraagt, ja, dat was goed en zuiver spul.

Ik voel mij soms zo'n kerel van tellsell als het over ghb gaat. Heb ondertussen mijn vast praatje al waarom het zo'n super drug is en de vooroordelen zo fout zijn.

Gisterenavond ook eens los gegaan op de G. Primo shit!
Eén van mijn vrienden voelde zich goed maar kon niet meer mee met geen enkel gesprek, hoewel hij dit zelf niet doorhad. Zelfs de vraag: 'Wat ga je drinken?' leverde geen antwoord op.
Een andere hebben we praktisch naar huis moeten dragen, die kon nog net rechtstaan.
Tja... We zijn nog wat aan het experimeteren met de dosering weetjewel.:p

Van XTC voel ik mij echt schitterend de dag nadien

ik vind het overigens wel positief dat GHB niet zo bekend is, als iedereen G zou gebruiken zou de helft van een discotheek nok op de grond liggen, iedereen kennende overdrijven enzo:D XTC de bekendste drug en daar kan ik alleen maar achter staan :D

Nee man, helaas niet. Zelf nog nooit gedaan, maar ik heb vrienden die er de dagen erna zwaar ****ed up van waren. En voor je het vraagt, ja, dat was goed en zuiver spul.

Gisterenavond ook eens los gegaan op de G. Primo shit!
Eén van mijn vrienden voelde zich goed maar kon niet meer mee met geen enkel gesprek, hoewel hij dit zelf niet doorhad. Zelfs de vraag: 'Wat ga je drinken?' leverde geen antwoord op.
Een andere hebben we praktisch naar huis moeten dragen, die kon nog net rechtstaan.
Tja... We zijn nog wat aan het experimeteren met de dosering weetjewel.:p

Thanks bro voor de info,dus dat wordt weer afzien de dagen erna,maar ja als de avond wordt zoals de vorige keer heb ik dat er wel voor over,voor de keren dat we nog es gaan stappen moet dat kunnen!!!

greetz

Van XTC voel ik mij echt schitterend de dag nadien

ik vind het overigens wel positief dat GHB niet zo bekend is, als iedereen G zou gebruiken zou de helft van een discotheek nok op de grond liggen, iedereen kennende overdrijven enzo:D XTC de bekendste drug en daar kan ik alleen maar achter staan :D

Haha ik zie het al voor me ja, iedereen half in slaap vallend :D Ga dit weekend maar een keer G tijdens het uitgaan doen. Hopelijk doseer ik goed anders word het met de ambu naar huis :o

Spuitje mee...

deed altijd precies 5 ml in een waterballon. kun je nooit teveel doseren

Marky,

Kun je me wat meer vertellen over DMT.

Gemiddelde prijs per gram:

en hoeveel trip haal je uit een gram?

hoe moet je het roken, met thee of tabak ofzo in een speciale pijp (voldoet een salvia pijp?).

Is niet zoveel bekend over the business man drugs.

Dichtbij de bron rond de 130 Euro per gram. Maar soms wordt het ook voor 250 aangeboden.

Een superlancering is ongeveer 80 tot 100 miligram per keer. Vanaf 50 mg kan er al doorgebroken worden, maar de flash, knal van KO gaan en de snelheid door de andere dimensie is milder dan vanaf 80 mg.

Een pijp die je moet verhitten tot 49 graden. Puur roken.

Probleem is ook dat het best lastig is om alle rook in je interieur te krijgen en vast te houden. Als dat mislukt kunnen de effecten als nog zeer hevig zijn, maar verre van een atoombom inslag.

DMT = psychedelische crack. Intense superkick met visuele effecten die zo'n 10 keer krachtiger zijn dan LSD. Ultra euforisch in een lichaamsloze dimensie. Geen controle of tijd om ergens bij stil te staan als je als een spaceshuttle met ongekende snelheden suist door het DMT universum..

Al met al best een dure drugs, kortwerkend, na 10 minuten is het effect grotendeels verdwenen, en je verspeelt bijna altijd DMT. Toch heel erg vet om tenminste 1 keer mee te maken. Dit is BIG ONENESS! Een universum zonder jou, geen donker of licht, geen dood of leven, gewoon ultra symmetrie. Lijkt net de snaartheorie.

halfuurtje geleden voor het eerst wat lsd gedropt, merk er nog niet veel van

Terug
Naar boven