Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wordt een leuk feestje zo te horen
btw ik las net dat de chinese GBL 0,03% zuiverder is dan de Amerikaanse GBL
strange dat chinese betere kwaliteit leveren
wordt een leuk feestje zo te horen
btw ik las net dat de chinese GBL 0,03% zuiverder is dan de Amerikaanse GBL
strange dat chinese betere kwaliteit leveren
Wat denk je zelf...
Het is ten strengste af te raden dat je geen alcohol mag drinken met antibiotica, maar pillen kan wel?![]()
USA-GBL vs China-GBL
Beste klant,
Het heeft iets langer geduurt dan voorgenomen, maar we zijn blij nu te kunnen melden dat we ons assortiment hebben uitgebreidt met gammabutyrolactone afkomstig van een Chinese producent. In antwoord op vele vragen geven we bij deze het verschil tussen de zgn Amerikaanse en de Chinese gammabutyrolactone aan.
De Amerikaanse gbl is de soort die wij vanaf onze start in Juni 2006 altijd hebben geleverd. Deze USA-gbl is 99,96-99,98% zuiver en wordt volgens de meest strenge eisen en mbv een streng gecontroleerd productieproces gemaakt.
Vanuit eigen laboratoriumachtergrond kunnen wij melden dat bij een dergelijk productieproces niets aan het toeval wordt overgelaten om tot een kwalitatief hoogwaardig product te komen dat voldoet aan de strenge ISO-normen.
De Chinese gbl is 99,99% zuiver, en dus max. 0,03% zuiverder dan het Amerikaanse product. Ondanks het minimale verschil in zuiverheid wordt onze USA-gbl het best ontvangen en meest verkocht. Het prijsverschil is vanwege het feit dat de inkoopsprijs voor ons van de Amerikaanse gbl per liter bijna 3 keer zoveel is ten opzichte van de Chinese gbl.
De reden waarom wij eveneens Chinese gbl zijn gaan aanbieden is omdat wij weten dat op 1 webshop buiten ons na binnen Nederland, alle aanbieders uitsluitend Chinese gammabutyrolactone importeren en verkopen. Wij willen onze klanten dus eveneens de mogelijkheid bieden Chinese gbl bij ons te kunnen afnemen uiteraard tegen aantrekkelijke lage prijzen omdat wij dit in grote volumes rechtstreeks bij een Chinese fabrikant inkopen. Met vriendelijke groeten,
De leverancier.
Een email van de leverancier
Ook goedkoper![]()
even een vraagje :
zijn alle stimulanten katabool (doordat bv je hartslag hoog blijft
zoals met modalert heb ik niet gemerkt dat ik vocht verloor of dat ik minder trainde.
had tijdens inname een hartslag van 120 (speed = 140)
Met je tijdens een trip altijd je hartslag op? En zo ja, waarom?

even een vraagje :
zijn alle stimulanten katabool (doordat bv je hartslag hoog blijft
zoals met modalert heb ik niet gemerkt dat ik vocht verloor of dat ik minder trainde.
had tijdens inname een hartslag van 120 (speed = 140)

modalert zou niet katabool zijn, maar met zekerheid kannek het ook ni zegge![]()

Heel mn lichaam naar de kloete, maar het was een zot feesje, als'k zeg dat 90 % van de gasten aanwezig onder de pillen/speed zat, dan weet je het wel ! Iedereen zag er zo slecht uit ^^. Thuisgekomen met vriendin en twas 6 uur ongeveer terwijl ik tegen 2 mn laatste pil heb gestoken. dan 2 pijnstillers gepakt ( zaldiar ) en dan kunnen slapen na een tijdje 
Ben terug, Niets erg gebeurt, toch 6 pilletjes gepakt.. wel niet kunnen slapen maar dat had natuurlijk niets met de antibiotica te makenHeel mn lichaam naar de kloete, maar het was een zot feesje, als'k zeg dat 90 % van de gasten aanwezig onder de pillen/speed zat, dan weet je het wel ! Iedereen zag er zo slecht uit ^^. Thuisgekomen met vriendin en twas 6 uur ongeveer terwijl ik tegen 2 mn laatste pil heb gestoken. dan 2 pijnstillers gepakt ( zaldiar ) en dan kunnen slapen na een tijdje
![]()
!Lekker gezondBen terug, Niets erg gebeurt, toch 6 pilletjes gepakt.. wel niet kunnen slapen maar dat had natuurlijk niets met de antibiotica te makenHeel mn lichaam naar de kloete, maar het was een zot feesje, als'k zeg dat 90 % van de gasten aanwezig onder de pillen/speed zat, dan weet je het wel ! Iedereen zag er zo slecht uit ^^. Thuisgekomen met vriendin en twas 6 uur ongeveer terwijl ik tegen 2 mn laatste pil heb gestoken. dan 2 pijnstillers gepakt ( zaldiar ) en dan kunnen slapen na een tijdje
![]()

Ben terug, Niets erg gebeurt, toch 6 pilletjes gepakt.. wel niet kunnen slapen maar dat had natuurlijk niets met de antibiotica te makenHeel mn lichaam naar de kloete, maar het was een zot feesje, als'k zeg dat 90 % van de gasten aanwezig onder de pillen/speed zat, dan weet je het wel ! Iedereen zag er zo slecht uit ^^. Thuisgekomen met vriendin en twas 6 uur ongeveer terwijl ik tegen 2 mn laatste pil heb gestoken. dan 2 pijnstillers gepakt ( zaldiar ) en dan kunnen slapen na een tijdje
![]()

vrijdag gezopen en 1pilltje waar ik vermoed dat mda inzit, dag erop zo'n 3 tegelijk maar dat kwam niet echt goed, was ook in de namiddag erna al![]()

swel handig en leuk 
Zou het niet kunnen hebben, een vriendin die pepmiddelen neemt. Ik kan er niet tegen dat ik haar zie aftakelen