AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ben van plan om op I love techno terug eens een keer te trippen. Voor het eerste sinds een goed jaar. Zal het wel rustig aandoen en telkens kleine hoeveelheden nemen (de schrik zit er nog altijd een beetje in om een bad trip te krijgen). Denk dat het een gram MD zal zijn. Daarna terug een periode van 3 a 4 maand alleen alcohol.

Is eigenlijk bizar, toen ik vnv hoorde dat er iemand mss kon aangeraken begon m'n mond gelijk al weer te kriebelen. Is eigenlijk best triest dat je na al die tijd nog steeds die drang voelt als er een kans bestaat dat je het kan nemen en een speciale ervaring kan meemaken.

1gram MDMA ? ook niet te zuinig:rolleyes:

Leuk feestje gehad. Tot 3 uur. Werd wankel begon tegen tafels te hangen, en werd wakker in het ziekenhuis met een mondkap en allemaal slangen aan me vast. GHB blijft een gevaarlijk goedje en dat is mij deze nacht eens flink vertelt. Wat zal zo'n ziekenhuis bezoek kosten? En dekt mijn zorgverzekeraar dit? GHB tijdens uitgaan is een no go voor mij dus.

250 ofzo?

Ik zou graag eens 2c-b gebruiken. Ik zou een zeer lage dosis nemen, zodat ik meer mdma-gevoel heb dan lsd-gevoel. Is het nog steeds te verkrijgen via het internet als RC?

Vrijdag avond met mn vriendin speed gaan halen. Gewoon 3 lijntjes gedaan wat ongeveer een halve gram was, niet echt veel dus. Tegen 9 uur savonds was al mijn laatste lijn. Ik hoopte toch tegen een 6 uur smorgens in slaap te kunnen vallen ongeveer, maar dit was dus helemaal niet het geval. Gisteren tegen een 17 uur vertoonde ik nog altijd effecten van de speed. Dit was gewoon overdreven, ik kon dit echt niet geloven. Ik ben pas tegen een 4 uur dezenacht in slaap kunnen vallen.

WTF ! Is dit dan heel goede speed of zat hier iets anders bij, want dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik en mijn vriendin deden ook heel de tijd raar. In begin voelden we ons gewoon goed. Dan bijna een hele nacht bezig geweest met elkaar maar daarna was het echt raar. Ze zei af en toe dingen of zag mensen lopen dat er niet waren.

Nouja, **** speed, dit ff niet meer voorbij
Ook ENORM veel last van mijn maag gehad

Leuk feestje gehad. Tot 3 uur. Werd wankel begon tegen tafels te hangen, en werd wakker in het ziekenhuis met een mondkap en allemaal slangen aan me vast. GHB blijft een gevaarlijk goedje en dat is mij deze nacht eens flink vertelt. Wat zal zo'n ziekenhuis bezoek kosten? En dekt mijn zorgverzekeraar dit? GHB tijdens uitgaan is een no go voor mij dus.

Lag een keer een half uurtje in het ziekenhuis. Was over de 350 euro kwijt.
De zorgverzekeraar keerde het wel uit. Helaas hebben we hier een flinke eigen risico (ofzoiets???) Waardoor je het uiteindelijk toch nog uit je eigen zak moet gaan betalen.

dat is dus je eigen schuld he, gewoon teveel genomen.

Hoe meer tolerantie je hebt voor ghb hoe harder het opletten is om niet neer te gaan

junkies-------> worden nooit sterk en gespierd. Ik heb die onzin afgeworen ik smookte en zuipte alleen. Nu alleen heel soms.

junkies-------> worden nooit sterk en gespierd. Ik heb die onzin afgeworen ik smookte en zuipte alleen. Nu alleen heel soms.

Je bent wel wat kortzichtig. Ik begrijp je punt, je hebt deels gelijk maar lang niet helemaal

idd!, alleen heb ik nog niet veel in de grachtliggende heroinspuitende junkies gezien hier opt forum

heb na een paar maand powertraining alles laten vallen, voor drugs, heb veel te veel speed, xtc & coke gebruikt tijdens het uitgaan, en mijn zin om te trainen was weg. heeft ongeveer een jaar geduurd, en sinds vorig weekend ben ik volledig gestopt, en opnieuw begonnen met trainnen, ben kilos vermagerd, en spieren zijn zwaar verminderd

Alle tripmiddelen kunnen genomen worden. Evenals GHB, wiet oraal, Ketamine en opiaten (extra vitamines nemen bij deze).

Speed, MDMA, coke en drank zijn de echte lichaamsrovers. Van deze laatste vier is cokegebruik opzichzelf zonder drank of sigaretten nog het minste schadelijk. Ben er zelfs wat droger van geworden toen ik het gebruikte om er een nacht lang op te knallen.

Eigenlijk is het hetzelfde als efedrine, bloedvaatvernauwing en hart-ademhalings stimulatie. Prima diuretica op vele vlakken bij slim gebruik.

Laatst bewerkt:
Vandaag 3ml gbl in een glas melk gedaan. Was niet zo lekker. :D

Terug
Naar boven