XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Maakt niks uit, van de wiet merk je toch niks

telt morfine ook mee?

Aftakelen? Als je het niet tevaak doet is het toch leuk. En de coïtus word er ook wel mooier op ;)

Krijg jij em nog omhoog dan als je pillen hebt geslikt?
Ik moet toch echt even wachten voordat ik weer een harde krijg, tenzij je er ghb bij neemt ofzo.

Een stijve krijgen is echt easy dan. Klaarkomen is dan wel moeilijker, maar áls het dan komt draaien mn ogen ook 3x rond in hun kassen.

Hell yeah!
Je neemt dit waarschijnlijk om medische redenen?
Voel je je daar chill van?
Faacking chill is t! ik kreeg t vorige week in t ziekenhuis na mn operatie, ik lag echt te spacen man.. Ik voelde me super licht enzo, ik hoorde wel alles maar kon me niet bewegen. Toen t uitgewerkt was wilde ik gelijk meer... maar dat was niet gelukt:( kreeg toen een zetpil dat zou ook tegen de pijn helpen???

bitches..

Faacking chill is t! ik kreeg t vorige week in t ziekenhuis na mn operatie, ik lag echt te spacen man.. Ik voelde me super licht enzo, ik hoorde wel alles maar kon me niet bewegen. Toen t uitgewerkt was wilde ik gelijk meer... maar dat was niet gelukt:( kreeg toen een zetpil dat zou ook tegen de pijn helpen???

bitches..

m'n neefje heeft ook morfine-pillen voor z'n hernia, hij is ook zwaar verslaafd aan die dingen.

is morfine katabool???

niet op dezelfde manier als stimulaten maar opiaten verminderen de hoeveelheid testosteron, je gaat dus trager bijkomen (niet een probleem als je ze maar af en toe neemt, wel als je bijna dagelijks opiaten neemt)

tijdje terug doosje oxycodone gehad, nog iets zwaarder als morphine, op zen eentje voelde ik er niet veel van behalve dat ik moe werd, normaal zou je dan op je bed gaan liggen en echt chill voelen maar niet voor mij, wel een rilatinnetje erachter gooien en dan sloeg de euforie pas in, was wel schill
maar constant posten op forums, msn gebruiken enzo, voelde me energieker

Nou ik zal maar een beginnen met het lijstje

* Ik rook
* Ik blow
* Ik snuif
* Ik slik
* Ik drink alcohol
* Ik heb ook nog eens heroïne gespoten en dat is zeker voor herhaling vatbaar

Ik doe er niet zo moeilijk om... die verhalen dat het slecht voor je lichaam is geloof ik eigenlijk niet en dat het je bodybuildingprestaties verminder lijkt me al helemaal bullshit! Daarnaast vind ik dat ondanks ik dagelijk rook, blow en drink ik toch veel voor bodybuilding over heb.

greetz,
Ron

mong**l met je heroine dan ben je echt niet wijs
sorry hoor maar kan dit echt niet volgen

Opiaten houden het lichaam gezond en voorzien het van rust.

Iemand een idee hoe je gbl kan af meten op enkele ml.
Plastiek gaat dus niet :eek: .

half uur zitte na denke kwam nu op theelepel 2 ML ideaal :P

Als student drink ik natuurlijk wel af en toe, wiet is ook zeker tof maar kan het wel moeilijk vinden om als ik zelf heb het te laten liggen.. daarom heb ik ook nooit wat :P Maar blowen 1x in de 3/4 weken ofzo. Verder doe ik aantal keer per jaar paddo's en binnenkort komt mn eerste lsd trip eraan! Levensverijkende ervaringen vind ik dat, echt mooi! Met maten en wat voorbereiding staat het garant voor een leuke dag met nieuwe ervaringen :)

Ben van plan om op I love techno terug eens een keer te trippen. Voor het eerste sinds een goed jaar. Zal het wel rustig aandoen en telkens kleine hoeveelheden nemen (de schrik zit er nog altijd een beetje in om een bad trip te krijgen). Denk dat het een gram MD zal zijn. Daarna terug een periode van 3 a 4 maand alleen alcohol.

Is eigenlijk bizar, toen ik vnv hoorde dat er iemand mss kon aangeraken begon m'n mond gelijk al weer te kriebelen. Is eigenlijk best triest dat je na al die tijd nog steeds die drang voelt als er een kans bestaat dat je het kan nemen en een speciale ervaring kan meemaken.

Hoe is het nu met je dan, Corleone? Want in 2006 heb je echt achterlijke hoeveelheden Xtc en coke gebruikt, zijn die angststoornissen verdwenen dan?

Terug
Naar boven