RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aftakelen? Als je het niet tevaak doet is het toch leuk. En de coïtus word er ook wel mooier op![]()
Faacking chill is t! ik kreeg t vorige week in t ziekenhuis na mn operatie, ik lag echt te spacen man.. Ik voelde me super licht enzo, ik hoorde wel alles maar kon me niet bewegen. Toen t uitgewerkt was wilde ik gelijk meer... maar dat was niet geluktHell yeah!
Je neemt dit waarschijnlijk om medische redenen?
Voel je je daar chill van?
kreeg toen een zetpil dat zou ook tegen de pijn helpen
Faacking chill is t! ik kreeg t vorige week in t ziekenhuis na mn operatie, ik lag echt te spacen man.. Ik voelde me super licht enzo, ik hoorde wel alles maar kon me niet bewegen. Toen t uitgewerkt was wilde ik gelijk meer... maar dat was niet geluktkreeg toen een zetpil dat zou ook tegen de pijn helpen
bitches..
De wiet smaakt wel heviger vind'k, maar je voelt er niets van idd ..

niet op dezelfde manier als stimulaten maar opiaten verminderen de hoeveelheid testosteron, je gaat dus trager bijkomen (niet een probleem als je ze maar af en toe neemt, wel als je bijna dagelijks opiaten neemt)
Nou ik zal maar een beginnen met het lijstje
* Ik rook
* Ik blow
* Ik snuif
* Ik slik
* Ik drink alcohol
* Ik heb ook nog eens heroïne gespoten en dat is zeker voor herhaling vatbaar
Ik doe er niet zo moeilijk om... die verhalen dat het slecht voor je lichaam is geloof ik eigenlijk niet en dat het je bodybuildingprestaties verminder lijkt me al helemaal bullshit! Daarnaast vind ik dat ondanks ik dagelijk rook, blow en drink ik toch veel voor bodybuilding over heb.
greetz,
Ron
mong**l met je heroine dan ben je echt niet wijs
sorry hoor maar kan dit echt niet volgen
.mong**l met je heroine dan ben je echt niet wijs
sorry hoor maar kan dit echt niet volgen

Iemand een idee hoe je gbl kan af meten op enkele ml.
Plastiek gaat dus niet.

Maar blowen 1x in de 3/4 weken ofzo. Verder doe ik aantal keer per jaar paddo's en binnenkort komt mn eerste lsd trip eraan! Levensverijkende ervaringen vind ik dat, echt mooi! Met maten en wat voorbereiding staat het garant voor een leuke dag met nieuwe ervaringen