Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle tripmiddelen kunnen genomen worden. Evenals GHB, wiet oraal, Ketamine en opiaten (extra vitamines nemen bij deze).
Speed, MDMA, coke en drank zijn de echte lichaamsrovers. Van deze laatste vier is cokegebruik opzichzelf zonder drank of sigaretten nog het minste schadelijk. Ben er zelfs wat droger van geworden toen ik het gebruikte om er een nacht lang op te knallen.
Eigenlijk is het hetzelfde als efedrine, bloedvaatvernauwing en hart-ademhalings stimulatie. Prima diuretica op vele vlakken bij slim gebruik.
techno.Ik denk niet dat de mensen op pillreport aan het liegen zijn, rommel is het dus!
Hoeveel pillen heb je al gekocht dan?
Kan je geen betere pillen krijgen?
wtf? hoe meer je van mcpp pillen neemt hoe slechter je je voeltLijkt me ook niet inderdaad.
Wordt dus 2 tegelijk mn mik in douwen dan?
10.
Voor morgen? Geen zin om veel moeite te doen.
Die gozert zit hier ook op het forum trouwens. Dus hij zal het wel lezen, teringhond dat ie er rond loopt.
Alle tripmiddelen kunnen genomen worden. Evenals GHB, wiet oraal, Ketamine en opiaten (extra vitamines nemen bij deze).
Speed, MDMA, coke en drank zijn de echte lichaamsrovers. Van deze laatste vier is cokegebruik opzichzelf zonder drank of sigaretten nog het minste schadelijk. Ben er zelfs wat droger van geworden toen ik het gebruikte om er een nacht lang op te knallen.
Eigenlijk is het hetzelfde als efedrine, bloedvaatvernauwing en hart-ademhalings stimulatie. Prima diuretica op vele vlakken bij slim gebruik.

Haha, is een maatje van me. Normaal ben ik zeer tevreden over de pillen.haha xtc dealer op dbb? Op partyflock ook al van verschillende mensen gelezen dat die blanco's idd k*t zijn. Zou ze niet nemen was ik jou. Beter wat mdma kristallen fixen.
idd, pillen die mcpp of iets dergelijks bevatten moeten onmiddelijk vernietigd of verkocht worden (maar dan ben je een rotzak als je ze verkoopt)
Haha, is een maatje van me. Normaal ben ik zeer tevreden over de pillen.
Het is maar 1 mg. Zal je daar veel van merken denk je?

Het is ook "maar" 24 mg mdma, neem er 5 en je zit aan de 5 mg. Ja dus.
Maarja just try it, we horen het morgen wel![]()
Morgen I (l) techno. Ga sowieso op mdma + ghb. Misschien wat efedrine als ik te moe zou worden. Waarschijnlijk kom ik daar ook kennis tegen die 2CB gaat hebben.