MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Morgen I (l) techno. Ga sowieso op mdma + ghb. Misschien wat efedrine als ik te moe zou worden. Waarschijnlijk kom ik daar ook kennis tegen die 2CB gaat hebben.

Alle tripmiddelen kunnen genomen worden. Evenals GHB, wiet oraal, Ketamine en opiaten (extra vitamines nemen bij deze).

Speed, MDMA, coke en drank zijn de echte lichaamsrovers. Van deze laatste vier is cokegebruik opzichzelf zonder drank of sigaretten nog het minste schadelijk. Ben er zelfs wat droger van geworden toen ik het gebruikte om er een nacht lang op te knallen.

Eigenlijk is het hetzelfde als efedrine, bloedvaatvernauwing en hart-ademhalings stimulatie. Prima diuretica op vele vlakken bij slim gebruik.

opiaten kan je niet teveel nemen aangezien die de hoeveelheid testosteron laten zakken

Ga morgen naar I:heart:techno.
Nu heb ik vandaag pillen gekocht van een maatje van me.

Het zijn rode blanco pillen, met een duidelijke breeklijn. Heb ik even opgezocht op pillreports.com en hier werd ik niet echt vrolijk van.
Hier is de link:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=12906

Heeft iemand ervaring met deze pillen? Of me kan vertellen of ik de review op pillreports serieus of met een korreltje zout moet nemen.

Ik denk niet dat de mensen op pillreport aan het liegen zijn, rommel is het dus!

Hoeveel pillen heb je al gekocht dan?

Kan je geen betere pillen krijgen?

mcpp pillen :roflol: have "fun"

10.

Voor morgen? Geen zin om veel moeite te doen.

Die gozert zit hier ook op het forum trouwens. Dus hij zal het wel lezen, teringhond dat ie er rond loopt.

haha xtc dealer op dbb? Op partyflock ook al van verschillende mensen gelezen dat die blanco's idd k*t zijn. Zou ze niet nemen was ik jou. Beter wat mdma kristallen fixen.

idd, pillen die mcpp of iets dergelijks bevatten moeten onmiddelijk vernietigd of verkocht worden (maar dan ben je een rotzak als je ze verkoopt)

Heb hier al meer dan een jaar 2 xtc liggen. Heb er zo eens twee gekocht omdat ik iemand heb zien flippen van één pil en ze nam er normaal altijd drie te samen.

Alle tripmiddelen kunnen genomen worden. Evenals GHB, wiet oraal, Ketamine en opiaten (extra vitamines nemen bij deze).

Speed, MDMA, coke en drank zijn de echte lichaamsrovers. Van deze laatste vier is cokegebruik opzichzelf zonder drank of sigaretten nog het minste schadelijk. Ben er zelfs wat droger van geworden toen ik het gebruikte om er een nacht lang op te knallen.

Eigenlijk is het hetzelfde als efedrine, bloedvaatvernauwing en hart-ademhalings stimulatie. Prima diuretica op vele vlakken bij slim gebruik.

mja...tis niet zo dat de coke an sich zo katabool is...eerder dat je al die tijd energie hebt en op je reserves teert terwijl je lichaam eigelijk moet slapen...geen slaap, geen groei:D

ohja...en geen trek in eten:o

haha xtc dealer op dbb? Op partyflock ook al van verschillende mensen gelezen dat die blanco's idd k*t zijn. Zou ze niet nemen was ik jou. Beter wat mdma kristallen fixen.
Haha, is een maatje van me. Normaal ben ik zeer tevreden over de pillen.

idd, pillen die mcpp of iets dergelijks bevatten moeten onmiddelijk vernietigd of verkocht worden (maar dan ben je een rotzak als je ze verkoopt)

Het is maar 1 mg. Zal je daar veel van merken denk je?

gewoon mitchubitchi...

Het is ook "maar" 24 mg mdma, neem er 5 en je zit aan de 5 mg. Ja dus.
Maarja just try it, we horen het morgen wel :P

Heb het geprobeerd.
Ben er niet ziek van geworden, maar echt veel deed het niet. Na 2 hele begon ik het licht te voelen.
Maatje van mij had er 3,5 op. Voelde zich ook nog prima.

Edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven