MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ben ik het wel mee eens

alleen vind ik het echt jammer dat die GHB niet meer zo is als in het begin dan werd ik lekker duiselig en draaierig en erg vrolijk.

heerlijk net na de les een buisje wat een feest was dat.

ik vind vooral het gevoel minder als je die dag er al een paar op hebt dan merk je er bijna niks meer van alleen een beetje rustiger.

straks nog 1 a 2 nemen want heb zo een engels presentatie niet dat het veel voor stelt maar dan praat ik tenminste wat rustiger en moet zo ook nog even door lezen hehehee

straks nog 1 a 2 nemen want heb zo een engels presentatie niet dat het veel voor stelt maar dan praat ik tenminste wat rustiger en moet zo ook nog even door lezen hehehee

Hahahaha, respect hoor kerel! :D

Daar heb ik al vaak zitten aan denken maar ik heb tot nu toe nog niet gedurfd.
Zou je me het aanraden voor een mondeling examen?

hmm denk gwn dat ik te weinig neem van de g voor mij op een feestje te amuseren, dat intense effect in je hoofd is gwn nix voor mij, vind het eerder lastig dan leuk

hmm denk gwn dat ik te weinig neem van de g voor mij op een feestje te amuseren, dat intense effect in je hoofd is gwn nix voor mij, vind het eerder lastig dan leuk

Intense effect? Wat bedoel je dan?

Enige waar ik kan opkomen is het gevoel dat je hebt als het uitgewerkt is. Vergelijkbaar met reisziek zijn of het gevoel dat je hebt als je je sweater van je hoofd getrokken hebt maar er iets te lang over gedaan hebt of als je rondjes om je as gedraaid hebt, je weet wel. :D

gwn dat draaien, en vage gevoel in je hoofd

ben ik het wel mee eens

alleen vind ik het echt jammer dat die GHB niet meer zo is als in het begin dan werd ik lekker duiselig en draaierig en erg vrolijk.

heerlijk net na de les een buisje wat een feest was dat.

ik vind vooral het gevoel minder als je die dag er al een paar op hebt dan merk je er bijna niks meer van alleen een beetje rustiger.

Hahahaha, respect hoor kerel! :D

Daar heb ik al vaak zitten aan denken maar ik heb tot nu toe nog niet gedurfd.
Zou je me het aanraden voor een mondeling examen?

Maar natuurlijk.
De uitvinder van ghb, de briljante onderzoeker dr. Henri-Marie Laborit gebruikte het altijd als hij een grote presentatie moest geven. Bij 1.5ml is er al lichaamlijke geruststelling. Hij gebruikte het middel slim, zoals de meeste toch niet kunnen en begin jaren 90 de drugs een slechte naam hebben gegeven en daarbij ook nog is ervoor gezorgd hebben dat deze stof op de opiumlijst terecht kwam.
Gebruik voor een mondeling exaam enkele ml, enkel om te ontstresse
De geestelijke vader van GHB heeft toch wel een respectievelijke leeftijd van 80 jaar gehaald.

Maar natuurlijk.
De uitvinder van ghb, de briljante onderzoeker dr. Henri-Marie Laborit gebruikte het altijd als hij een grote presentatie moest geven. Bij 1.5ml is er al lichaamlijke geruststelling. Hij gebruikte het middel slim, zoals de meeste toch niet kunnen en begin jaren 90 de drugs een slechte naam hebben gegeven en daarbij ook nog is ervoor gezorgd hebben dat deze stof op de opiumlijst terecht kwam.
Gebruik voor een mondeling exaam enkele ml, enkel om te ontstresse
De geestelijke vader van GHB heeft toch wel een respectievelijke leeftijd van 80 jaar gehaald.

Ah, da's nieuw voor mij. Mijn dosis is 6ml, als ik minder neem dan voel ik niks. Maar volgens jouw zou bijv bij 3ml de stress dan toch weggenomen moeten zijn zonder dat ik me waus voel?

Je ' waus ' voelen gaat je echt niet beter doen denken, en dat heb je toch nodig bij een examen. Ik heb het over lichamelijke effecten, jij praat over de geestelijke effecten.

ps: van 3 ml goede ghb veronderstel ik wel dat je een beetje voelt, zeer gering? Het helpt allezins tegen de nerveusiteit

Is toch bij veel drugs zo :)

Mn eerste keer coke, X , ... was allemaal zo heerlijk.

mss de reden dat'k dat nu niet meer heb is gewoon omdat er overal brol op de markt is :D

hehe...eerste keer coke:p

zal ik ook idd nie meer vergeten, maar zo erg veel brol is er nu ook weer niet op de markt. goed zoeken:D

Ik zit echt in een crisis hier. Coke wil'k niet meer doen

pillen zn op in mechelen en speed is er alleen slechte daar ???
'k moet eens verder gaan uitwijden wnt 'k eb daar aan alle complexjunks gevraagd en die hadden ook niets :(

wou morgenavond gwn ff ontspanne/flashe door wa pillekes te pakken maa neeeeeeeeeee zenneeeeeee tmoet weeral verpest worden gvd

Kerel, moet jij niet leren?

'k moet eens verder gaan uitwijden wnt 'k eb daar aan alle complexjunks gevraagd en die hadden ook niets :(

wou morgenavond gwn ff ontspanne/flashe door wa pillekes te pakken maa neeeeeeeeeee zenneeeeeee tmoet weeral verpest worden gvd
idd, echt erg tegewoordig:mad: in complex zelf is der nog wel wa te vinde als ge heel goe zoekt, daar voorraadje inslagen

Dude tijdens examens ga je toch echt geen nacht door op mdma....

Mdma crisis is een feit. Naar schijnt omdat PMK uit China nu hard gecontroleerd wordt.

Hoe vaak neem jij wel niet pillen, kerel? Ik dacht dat de gouden regel 1 keer op 3 maanden was? :p

komt door al die apies die "3 pakkies voor 50" verkopen, die loopjongens vernken de goede naam van sos :D

it's all 'bout having the right connections bro :cool: hehehe, gisteren nog 3 gram voor 90 gescoord en trust me...hij was GOED, mahja...vriendenprijsje he:p

Hoe vaak neem jij wel niet pillen, kerel? Ik dacht dat de gouden regel 1 keer op 3 maanden was? :p

max 1 keer op een week :p maar meestal ligt het tussen 2 keer per maand int weekend Xtc en 2 keer speed fzo ..
soms ene keer in het weekend, andere keer heel het weekend lang:D

Geen idee maar zou één van de belangrijkste grondstoffen voor MDMA zijn

Terug
Naar boven