XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Die philosopher stones? Mogen die nog? Heb ik vroeger wel eens mooi dagje op gehad.

Die philosopher stones? Mogen die nog? Heb ik vroeger wel eens mooi dagje op gehad.

blijkbaar, stond in een email van mush-e-mart, kreeg der ook emails van, van dat beroep tegen die nieuwe wet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
truffles for christmas!

[ENGLISH]

Dear Mush-e-Surfers,

We proudly present our new product: Sclerotia Truffles with psilocybine. Real PhilosopherStones. Mush-e-Mart will brighten your Christmas and New Year. Not all mushrooms were banned. The truffles survived the new law. It will probably change again. But not in 2008 :p

(PS we still sell Growkits)

ShroomOn!

www.mush-e-mart.com

kijk eens of het klopt en verkoop die dan, denk dat je er wel zaken mee kan doen

waar is jouw smartshop eigenlijk ergens?

Al 13 dagen geen GHB gebruikt. Bow for me!

Zou na een pauze van drie weken mijn tolerantie al gedaald zijn?
En gaat het euforische terug sterk aanwezig zijn?

Al 13 dagen geen GHB gebruikt. Bow for me!

Zou na een pauze van drie weken mijn tolerantie al gedaald zijn?
En gaat het euforische terug sterk aanwezig zijn?

hehe heb zelf al meer dan een maand niet meer gebruikt maar daarstraks weer wat besteld:D

heb zelf eigenlijk nooit veel tolerantie gemerkt van GBL dan, gebruikte het dagelijks en was zelfs na verloop van tijd van 3 naar 2ml gedaan, gebruikte het wel alleen savonds
GHB was een andere zaak, da was van smorgens tot savonds maar blijven doseren, ik vond het toch iets verslavender raar genoeg maar geen idee of je er sneller tolerant aan word

probeer anders nog 2 weken te stoppen, een volle maand moet wel effect hebben denk ik

Je voelt het iets beter, maar je bent gedoemd voor de rest van je leven.

NOOIT, zal ghb aanvoelen zoals de eerste keren

Je voelt het iets beter, maar je bent gedoemd voor de rest van je leven.

NOOIT, zal ghb aanvoelen zoals de eerste keren

Is toch bij veel drugs zo :)

Mn eerste keer coke, X , ... was allemaal zo heerlijk.

mss de reden dat'k dat nu niet meer heb is gewoon omdat er overal brol op de markt is :D

Euforisch van GHB? Is dat niet wat een overstatement?

Euforisch ben je van MDMA. Van GHB wordt je goedgemutst.

Comments?

Comments?

totaal mee eens, ik gebruik GHB zelf altijd savonds als een extraatje om me savonds wat beter te amuseren, voor feesten ofzo vind ik het vrij nutteloos, dan amuseer ik me nog beter op alcohol

Comments?

Is zeker geen overstatement. Ik durf zelfs zeggen dat een van mijn eerste GHB'tjes even euforisch was als mijn eerste keer MDMA.
Ik zou het effect van GHB zelfs sterker durven noemen. Bij MDMA besef je gewoon 'Alles wat ik nu voel is fake, onder invloed van dope', terwijl ik bij GHB altijd het gevoel had van 'Dit is de echte ik, dit is echt, this is life as it should be'.

Nu is de euforie er inderdaad flink af en amuseer ik me, zoals Medieval al zei, meer op alcohol dan op GHB.

totaal mee eens, ik gebruik GHB zelf altijd savonds als een extraatje om me savonds wat beter te amuseren, voor feesten ofzo vind ik het vrij nutteloos, dan amuseer ik me nog beter op alcohol

Heeft dat te maken omdat je ook voor hardere muziek bent, en daarvoor upper veel geschikter is dan een downer voor dit soort muziek ? ?

En GBL/GHB in combinatie met speed, ist dit goed voor in complex fzo ale zo'ne muziek?

ik ben nu trouwens fcking stoned :p echt compleet na dekloete

Heeft dat te maken omdat je ook voor hardere muziek bent, en daarvoor upper veel geschikter is dan een downer voor dit soort muziek ? ?

En GBL/GHB in combinatie met speed, ist dit goed voor in complex fzo ale zo'ne muziek?

Neeje, GHB is een rare drug. Als ik het thuis neem val ik in slaap, maar op een feest sta ik te springen als een aap. Net zoals alcohol, eigenlijk.

Is zeker geen overstatement. Ik durf zelfs zeggen dat een van mijn eerste GHB'tjes even euforisch was als mijn eerste keer MDMA.
Ik zou het effect van GHB zelfs sterker durven noemen. Bij MDMA besef je gewoon 'Alles wat ik nu voel is fake, onder invloed van dope', terwijl ik bij GHB altijd het gevoel had van 'Dit is de echte ik, dit is echt, this is life as it should be'.

Nu is de euforie er inderdaad flink af en amuseer ik me, zoals Medieval al zei, meer op alcohol dan op GHB.
komt bij mij niet echt door de tolerantie van GHB, int begin was dat vage gevoel wel harder maar dat haatte ik juist aan ghb, echt zo'n ****ing vaag gevoel in je hoofd:kots: en draaien tot en met wtf was da voor iet
had na verloop van tijd wel minder last van da gevoel en de high voelde veel leuker aan, ben ook lagere dosissen gaan gebruiken en zo een fan van GHB geworden
kan natuurlijk wel verstaan dat je dat juist graag heb, maar is iig niets voor mij

op ghb hebbek nog nooit het gevoel gehad van "dit is de echte ik, zo moet het leven voelen" dat heb ik meer tegen het einde van MDMA, als de high zo goed als weg is maar je gwn nog het laatste voelt

de high van mdma vind ik overigens niet fake, althans als je niet de enige bent die het genomen heeft

ik zou zeggen dat GHB 10% is van de high van MDMA, persoonlijke mening

Laatst bewerkt:

heeft meer te maken omdat ik een uppermanneke ben, kan mn persoonlijkheid zijn door bv ook harde muziek te luisteren enzo

downers + uppers is wel ideaal natuurlijk:D

"dit is de echte ik, zo moet het leven voelen" heb ik als ik nuchter ben.

Door de ghb,
voel je dat je dichter tot mensen wilt komen in plaats van jezelf te isoleren.
GHB ontwikkelt een sterk gevoel voor schoonheid. Alles ziet er zo mooi uit, zo levendig, zo vreugdevol, zo om van te genieten en alles wordt intens en je voelt een soort frisheid in je gezicht. Je blijft relatief goed bij je bewustzijn met ghb zonder oppeppend te zijn maar met een lichte euforische tint.
Je dopamine, je beloningscentrum in de hersenen word geprikkeld

"dit is de echte ik, zo moet het leven voelen" heb ik als ik nuchter ben.

Door de ghb,
voel je dat je dichter tot mensen wilt komen in plaats van jezelf te isoleren.
GHB ontwikkelt een sterk gevoel voor schoonheid. Alles ziet er zo mooi uit, zo levendig, zo vreugdevol, zo om van te genieten en alles wordt intens en je voelt een soort frisheid in je gezicht. Je blijft relatief goed bij je bewustzijn met ghb zonder oppeppend te zijn maar met een lichte euforische tint.
Je dopamine, je beloningscentrum in de hersenen word geprikkeld
dat heb ik dus bij een lagere dosis, ik merk wel dat je er niet zo los van word als alcohol, hoe denken jullie daarover? daarom vind ik het ook niet echt zo goed voor te feesten

dat heb ik dus bij een lagere dosis, ik merk wel dat je er niet zo los van word als alcohol, hoe denken jullie daarover? daarom vind ik het ook niet echt zo goed voor te feesten

Remmen losgooien gaat voor mij op beide middelen even goed. Misschien zelfs nog iets beter met GHB.

Op GHB ga ik vooral los omdat ik wil dansen, ik geniet ook veel meer van het dansen. Als ik echt 'in the zone' ben, dans ik enorm uitbundig en wil ik zelfs dat mensen gechoqueerd naar me kijken van "die heeft dings binnen".

Als ik dronken ben dans ik gewoon omdat het me niet kan schelen dat mensen naar me kijken. Soms dans ik eens, soms sta ik stil. Het kan me allemaal niet echt schelen dan.

Terug
Naar boven