- Waardering
- 95
Piperonyl-Methyl-Keton, gevonden op deze fijne site:
http://thesaurus.politieacademie.nl/word.php?id=6256
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort toch eens kijken of ik geen MDMA kan fixen.
Gisteren nog eens G'tjes genomen na een pauze van 14 dagen. Ik hoopte dat mijn tolerantie verminderd ging zijn, maar nee hoor: ik had 4ml gbl nodig.![]()
Vroeger was ik een regelmatige coke gebruiker, sinds mijn ex-vrouw zwanger was van ons eerste kind (nu 19 jaar geleden) ben ik gestopt. Het hoort niet vindt ik, de verantwoordelijkheid hebben over kinderen en drugs nemen.

Vroeger was ik een regelmatige coke gebruiker, sinds mijn ex-vrouw zwanger was van ons eerste kind (nu 19 jaar geleden) ben ik gestopt. Het hoort niet vindt ik, de verantwoordelijkheid hebben over kinderen en drugs nemen.

Lang gebruikt en dan van de ene op de ander dag gestopt? Mooi...
Gisteren nog eens G'tjes genomen na een pauze van 14 dagen. Ik hoopte dat mijn tolerantie verminderd ging zijn, maar nee hoor: ik had 4ml gbl nodig.![]()

Gisterenavond toch nog 1 pilletje gevonden, wat op zich geen k*tpillen waren wnt mn vriendin voelde van 1tje ook iets en 2 andere vriendinnen van een halfje zelfs. Ik voelde me beter maar zat zo in een fase dat ik juist niet in mn flash geraakte, wat een heeeeeeeeeel k*t gevoel is. Toen ik er bij nadacht moet het oook al enkele jaren geleden zijn dat ik gewoon eens 1 pilletje gepakt heb toen ik uitging. Klote tolerantie, 'k heb tegenwoordig + 6 pillen nodig om een avondje goed te gaan.
Om toch ff verder te gaan op dressed black. Ik zit ook bij vele gebruikers en die zeggen dan, ja mijn kinderen gaan later toch mogen gebruiken. Daar gaat het dus helemaal fout. Ik weet dat ik een (onverantwoorde) gebruiker ben, maar als mn kinderen later drugs gebruiken gaan ze der toch aan![]()
Dus drugs kun je permitteren als je geen kinderen hebt ?
Wat zijn dan precies de redenen om het niet te doen als je kinderen hebt ?
Ik bedoel. Had je nu nog aan de coke gezeten als je geen kinderen had ?
Heeft iemand hier al eens dex-ampfetamine gehad ? Zoja is het verschil goed voelbaar
Binnenkort toch eens kijken of ik geen MDMA kan fixen.
Probeer het anders een langere tijd te laten staan?
Tot bv. 100 dagen ofzo...
Neen, heb afgebouwd over enkele maanden. Maar ging toch vlot, als je gemotiveerd bent lukt alles!
Vermindert bij mij ook niet als ik 2-3 weken niets doe....

Het is moeilijk om mijn kinderen weg te denken natuurlijk, maar ja ik denk het wel hoor.