Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Heeft iemand hier al eens dex-ampfetamine gehad ? Zoja is het verschil goed voelbaar

Binnenkort toch eens kijken of ik geen MDMA kan fixen.

Gisteren nog eens G'tjes genomen na een pauze van 14 dagen. Ik hoopte dat mijn tolerantie verminderd ging zijn, maar nee hoor: ik had 4ml gbl nodig. :(

Vroeger was ik een regelmatige coke gebruiker, sinds mijn ex-vrouw zwanger was van ons eerste kind (nu 19 jaar geleden) ben ik gestopt. Het hoort niet vindt ik, de verantwoordelijkheid hebben over kinderen en drugs nemen.

Vroeger was ik een regelmatige coke gebruiker, sinds mijn ex-vrouw zwanger was van ons eerste kind (nu 19 jaar geleden) ben ik gestopt. Het hoort niet vindt ik, de verantwoordelijkheid hebben over kinderen en drugs nemen.

:mier:

Lang gebruikt en dan van de ene op de ander dag gestopt? Mooi...

Gisteren nog eens G'tjes genomen na een pauze van 14 dagen. Ik hoopte dat mijn tolerantie verminderd ging zijn, maar nee hoor: ik had 4ml gbl nodig. :(

Vermindert bij mij ook niet als ik 2-3 weken niets doe...

True, ik word helemaal gek als ik ouders zie die hun turbulente levensstijl niet opgeven ondanks het feit dat ze jonge kinderen hebben. Kinderen krijgen = verantwoordelijkheid opnemen.

Gisterenavond toch nog 1 pilletje gevonden, wat op zich geen k*tpillen waren wnt mn vriendin voelde van 1tje ook iets en 2 andere vriendinnen van een halfje zelfs. Ik voelde me beter maar zat zo in een fase dat ik juist niet in mn flash geraakte, wat een heeeeeeeeeel k*t gevoel is. Toen ik er bij nadacht moet het oook al enkele jaren geleden zijn dat ik gewoon eens 1 pilletje gepakt heb toen ik uitging. Klote tolerantie, 'k heb tegenwoordig + 6 pillen nodig om een avondje goed te gaan.

Om toch ff verder te gaan op dressed black. Ik zit ook bij vele gebruikers en die zeggen dan, ja mijn kinderen gaan later toch mogen gebruiken. Daar gaat het dus helemaal fout. Ik weet dat ik een (onverantwoorde) gebruiker ben, maar als mn kinderen later drugs gebruiken gaan ze der toch aan :D

Gisterenavond toch nog 1 pilletje gevonden, wat op zich geen k*tpillen waren wnt mn vriendin voelde van 1tje ook iets en 2 andere vriendinnen van een halfje zelfs. Ik voelde me beter maar zat zo in een fase dat ik juist niet in mn flash geraakte, wat een heeeeeeeeeel k*t gevoel is. Toen ik er bij nadacht moet het oook al enkele jaren geleden zijn dat ik gewoon eens 1 pilletje gepakt heb toen ik uitging. Klote tolerantie, 'k heb tegenwoordig + 6 pillen nodig om een avondje goed te gaan.

Om toch ff verder te gaan op dressed black. Ik zit ook bij vele gebruikers en die zeggen dan, ja mijn kinderen gaan later toch mogen gebruiken. Daar gaat het dus helemaal fout. Ik weet dat ik een (onverantwoorde) gebruiker ben, maar als mn kinderen later drugs gebruiken gaan ze der toch aan :D

Ja, als je je kinderen toelaat, of zelfs aanmoedigd, om drugs te pakken dan scheelt er toch iets aan je verantwoordelijksgevoel hoor.
De functie van vader brengt nu eenmaal met zich mee dat je je kinderen moet proberen te beletten dezelfde fouten te maken als je zelf gedaan hebt.
Of dat lukt is natuurlijk een andere zaak!

Dus drugs kun je permitteren als je geen kinderen hebt ?

Wat zijn dan precies de redenen om het niet te doen als je kinderen hebt ?

Jij hebt vast geen kinderen want anders dan zou je dat weten. Een vader moet het goede voorbeeld geven en nog belangrijker is dat je gewoon altijd bij je normale positieven moet zijn om ten volle de verantwoordelijkheid te kunnen opnemen. Je kan het gewoon niet maken om drugs te nemen als je kinderen hebt! Idem dito met drank, mijn kinderen hebben mij nog nooit dronken gezien en als dat ooit moest zijn dan zou ik mij schamen.

Heeft iemand hier al eens dex-ampfetamine gehad ? Zoja is het verschil goed voelbaar

Gaven ze vroeger aan straaljager piloten van het Amerikaans leger.
Afkick is minder groot en je bent alerter, geestelijk dan. Lichamelijk ****t het je minder dan gewone amfetamine >> dex is beter dan gewone als je naar dezelfde zuiverheid kijkt

Binnenkort toch eens kijken of ik geen MDMA kan fixen.

Mdma is toch één van de makkelijkst te vinden drugs ....

Probeer het anders een langere tijd te laten staan?
Tot bv. 100 dagen ofzo...

Nope, je hebt het naar de klote gedaan

Neen, heb afgebouwd over enkele maanden. Maar ging toch vlot, als je gemotiveerd bent lukt alles!

Waar een wil is, is een weg. Afkick klinieken zijn bull shit, als je zelf niet wilt, dan stop je niet.

Vermindert bij mij ook niet als ik 2-3 weken niets doe....

Helemaal zoals in het begin dat je ghb hebt leren kennen wordt het nooit meer, wees blij, anders werd je misschien niet meer nuchter :)

Het is moeilijk om mijn kinderen weg te denken natuurlijk, maar ja ik denk het wel hoor.

Geluk dat jij het wel kunt, vele cokeverslaafden vinden hun coke belangrijker dan hun kinderen

Zitten hier ook kuurders die tijdens hun kuur toch een lijntje legden?

Terug
Naar boven